DomůFórumKasinaBetriot Casino - všeobecná diskuze

Betriot Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

před rokem od quartasalvatore748
|
18 979 zobrazení 179 odpovědí |
|
1...8 9 10
před měsícem

Lidé si z nás dělají legraci. Mám 3 výběry 500 € a nic. Dnes jsem se šel přihlásit ke svému účtu a píše mi to špatná hesla atd. Mluvím na live chatu a taky si ze mě děláte legraci. Neposílají mi ani e-mail, aby si změnili heslo. Asi jsme bohužel přišli o peníze

Automaticky přeloženo:
Jolos92
před měsícem

No a pokud se pak nemůžete nikam posunout a podpora vám opravdu nepomůže, určitě bych doporučil podat stížnost zde, aby náš tým mohl věc prošetřit.

Vše, co musíte udělat, je sledovat tento odkaz a dobře popsat problém.

Už jste tam někdy měli nějaký úspěšný výběr?🤔

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj všichni! Mám problém s betriotem.

Vyhrál jsem pěknou výhru a na pár týdnů se mi podařilo vybrat 9 500 € za výběr.

téměř dva týdny však nemohu. Obvykle výběr trval 3 dny.

místo toho teď už neakceptuje prvotní způsob platby (požádal jsem o odpověď e-mailem, protože z chatu mi řekli, že musím napsat na podporu e-mailem) a zadal jsem jiný. Ale uplynuly 3 dny a teď mě žádají, abych počkal alespoň do příštího úterý. Zeptal jsem se, proč nepřijali jinou metodu a nemohou mi to říct.

co mohu dělat, když výběry nedorazí ani na tuto kartu? Tyto peníze nutně potřebuji a nechci se jich vzdát.

mohl bys mi pomoct? Díky

Automaticky přeloženo:
Gal73
před 3 týdny

Hej, vždy dáváme kasinu 14 dní na zaplacení hráče. Pokud budete mít i nadále problémy a nic nepřijde, můžete u nás podat stížnost.

Nicméně na jednu stranu bych řekl, že zatím jsi vždy dostával peníze podle toho, co píšeš, na druhou stranu, pokud je problém s platební metodou, kasino by tě mělo navigovat a poradit, co máš dělat a nic ti neřeknu.

Takže pokud máte další odstoupení, byl bych trpělivý a počkal a pokud se ve zmíněné době nic nezmění a nebudete vědět nic relevantního, tak se ozvěte a pokusíme se pomoci.

Dokážete si poradit?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 týdny

Dobře! Děkuju! počkám.

dnes ráno jsem poslal e-mail s dotazem, proč nemám odpověď ani vysvětlení.

doufám, že můj výběr znovu nesmažou.

Hezký den!


Automaticky přeloženo:
Gal73
před 2 týdny

Jasně, zkuste se jednou za čas zajímat o to, jak probíhá výběr.

Budu čekat, až od tebe uslyším něco, co stojí za to.😉

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Zase čekám na výběr, už je to 48 hodin... pokaždé, když propadnu hraní v tomhle příšerném kasinu.... kdo ví, jak dlouho budu čekat tentokrát

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Green Chilli 2 v kasinu Betriot je zábavná a vzrušující hra s barevnou grafikou a skvělými bonusovými funkcemi, díky kterým je vše živé. Plynulá hratelnost a skvělé odměny z ní činí zábavu pro začátečníky i zkušené hráče. Vřele doporučujeme každému, kdo hledá vzrušující a snadno hratelný automat, díky kterému se budete vracet pro více.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Zase čekám na výběr, už je to 48 hodin... pokaždé, když propadnu hraní v tomhle příšerném kasinu.... kdo ví, jak dlouho budu čekat tentokrát

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

No, dva dny ještě nejsou katastrofa, horší bude, když se to prodlouží. Teď alespoň máte představu, jak dlouho to trvalo předtím a očekával bych, že to bude trvat stejně dlouho i tentokrát. Nechci říkat, že byste měli myslet na nejhorší, ale neměli byste na nic čekat, když už víte, jak v tomto kasinu funguje proces výběru.

Mohl byste mi dát vědět, až budete mít zprávy o penězích? Byl bych vděčný. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 týdny

Ano jistě, žádný problém, ano, očekávám minimálně 10 pracovních dnů, když je znám. Tak uvidíme, třeba mě tentokrát překvapí hahaha

Automaticky přeloženo:
Brylliant88
před 2 týdny

Pak to myslíš docela dobře, řekl bych. No, počkejme si, jestli vás překvapí.😉

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 týdny

Odběr teď probíhá dobře. Oni platí. Doufám, že tam bude víc a překvapení. Děkuju!

Automaticky přeloženo:
Gal73
před 2 týdny

Po kolika dnech od žádosti přijali vaše odstoupení od smlouvy?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Odběr teď probíhá dobře. Oni platí. Doufám, že tam bude víc a překvapení. Děkuju!

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Dobrá zpráva, za kterou jsem rozhodně rád. Taky doufám, že se nekonalo žádné překvapení, ale kdyby náhodou ano, víte, že nás můžete kontaktovat.

Všechno nejlepší. ☘️🤞

Automaticky přeloženo:
Brylliant88
před 2 týdny

pro první 3 výběry 3 dny. Pak následovala „stop" asi na deset dní. Požádali mě o změnu způsobu platby a na první dva výběry uplynulo 5 dní. Poslední však trval 3 dny

Automaticky přeloženo:
Gal73
před 2 týdny

Možná jste přemýšleli o napsání uživatelské recenze o své zkušenosti?

Každopádně zde je odkaz, jak tak učinit.

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Ano. budu recenzovat. Ale i když platby jdou, připadá mi jejich způsob jednání trochu nespravedlivý. Víme, že existuje závislost na hazardních hrách a vytváříme tento typ problému, jako je náhlá nemožnost výběru po dobu dvou týdnů nebo dokonce limit 500 EUR denně. Nebo 7 000 EUR za měsíc bankovním převodem, který jsem stále nebyl schopen dokončit, protože vždy hlásil chybu; a od podpory jsem se nedočkal žádné pomoci... to vše mohlo velmi jednoduše vést k tomu, že hráč bude vše znovu sázet.

s tím počítají. A považuji to za nespravedlivé a velmi nechutné, abych byl upřímný. Opravdu si nemyslím, že na tomto webu budu hrát znovu.

Automaticky přeloženo:
Gal73
před týdnem

Váš postoj zde určitě chápu.

Závislost na hazardních hrách je vážný problém a věříme, že všechna kasina by měla jednat okamžitě, kdykoli na to přijde, a nezkoušet žádnou z taktik, které popisujete ve svém příspěvku.

Proto kdykoli naši uživatelé popisují své zkušenosti z kasin, která hrají, na našem fóru nebo psaním svých uživatelských recenzí, je to dobrý zdroj informací pro ostatní.

A samozřejmě, pokud se v nějakém kasinu necítíte bezpečně, je vždy lepší se přestěhovat jinam a přestat tam hrát, jak jste řekl.

Automaticky přeloženo:
včera

Mám vážné potíže s přijímáním plateb v kasinu betriot. Po obdržení první platby ve výši 200 EUR nyní po 5 dnech zrušil další platbu ve výši 500 EUR.

Stále mám 1400 EUR na výběr a nevím, co mám dělat. Děkuji každému, kdo mi může pomoci!

Automaticky přeloženo:
pierein83
včera

Hej, řeklo vám kasino důvod, proč byl váš další výběr zrušen? To by teď bylo asi to nejdůležitější.

Bylo nutné, abyste to ověřovali? Hráli jste s jeho bonusem?

Zkuste mi prosím říct trochu víc.🙂

Automaticky přeloženo:
1...8 9 10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky