Faktem je, že operátoři místo toho říkají 3-5 pracovních dnů po žádosti.
The fact is that the operators instead say 3-5 working days after the request.
Il fatto è che gli operatori invece dicono 3-5 giorni lavorativi successivi a quello di richiesta.
Ne, nechte to tak, jinak dny začnou znovu. Alespoň se jich nedotýkám.
No, leave it like this, otherwise the days will start again. At least I don't touch them.
No lascia così, sennò ripartono i giorni. Io almeno non li tocco.
Kartou, ale pokud jsou nějaké novinky, odpovězte mi prosím zde, abychom je mohli aktualizovat
By card, however if there is any news please reply to me here so we can update
Con carta, comunque se ci sono novità rispondimi pure qui così ci aggiorniamo
Jsme 4. den bez kontaktu z kasina. Po letech zkušeností je to nejhorší! Pomůžeš mi s nimi mluvit? Nevím, co mám dělat, abych dostal svůj výběr!
We are on the 4th day without contact from the casino. After years of experiences this is the worst! Can you help me talk to them? I don't know what to do to get my withdrawal!
Siamo al 4° giorno senza un contatto da parte del casino. Dopo anni di esperienze questa è la peggiore! Potete aiutarmi a parlare con loro? Non so cosa fare per avere il mio prelievo!
Jak Veronika zmínila ve vaší otevřené stížnosti, dáváme kasinům 14 dní na vyřešení všeho, co potřebují, aby vám poslali peníze. Pokud se do té doby nic nestane, náš tým se pokusí kasino kontaktovat. Zatím budete muset být trochu trpěliví, zvláště pokud je to jen pár dní pryč. Vím, že stejně není hezké neslyšet od kasina, ale také si nemyslím, že je třeba být hned skeptický a znepokojovat se bez nějakých důkazů.
As Veronika mentioned in your open complaint, we give casinos 14 days to resolve everything they need to send you money. If nothing happens by then, our team will try to contact the casino. You will need to be a bit patient for now, especially if it's only a few days away. I know it's not nice not to hear from the casino anyway, but I also don't think there is any need to be skeptical and worried right away without some evidence.
Dobrý večer ! Požádal jsem o výběr 400 eur od betriot! Je nějaká šance, že dostanu své peníze nebo budu pár měsíců trpět?
Good Evening ! I requested a withdrawal of 400 euros from betriot ! Is there any chance I will get my money or will I suffer for a few months?
Καλησπέρα ! Αιτήθηκα μια ανάληψη 400 ευρώ από betriot ! Υπάρχει περίπτωση να πάρω τα λεφτά μου η θα με ταλαιπωρήσουν κανένα μήνα;
Ahoj, věřím, že pokud jsi na začátku, může to chvíli trvat, ale rozhodně bych se hned nebál. Požádalo vás kasino o nějaké dokumenty a tedy o ověření, nebo ne? Vložili jste své peníze pomocí bonusu?
Dejte mi prosím vědět, jaká je vaše situace.
Hey, I believe that if you are at the beginning it may take some time, but I would definitely not be worried right away. Did the casino ask you for any documents and therefore to verify yourself or not ? Did you load your money using the bonus ?
Let me know what your situation is please.
Ne, vůbec o nic mě nežádali!
No, they haven't asked me for anything at all!
Όχι δεν μου έχουν ζητήσει απολύτως τίποτα !
Některým kasinům trvá výplata hráči déle. Toto kasino mělo také několik stížností, které byly nedávno vyřešeny ohledně opožděných výběrů. Takže jak jsem řekl, trpělivost bude určitě potřeba.
Budu vám oběma držet palce. ☘️
Some casinos take longer to pay a player. This casino has also had some complaints that have been resolved recently regarding delayed withdrawals. So like I said, patience will definitely be needed.
I will keep my fingers crossed for both of you. ☘️
Tak to je u tohoto kasina běžná věc, měl jsem si to přečíst před hraním.
So it's a common thing about this casino, I should have read before playing it.
Quindi è una cosa comune di questo casino, avrei dovuto leggere prima di giocarci.
Dobře, to znamená, že od vás pravděpodobně ještě nic nepotřebují. Uvidíme, jak se situace vyvine dál a zda dojde k nějakému posunu. Pokud se něco změní, dejte mi vědět.
Okay, so that means they probably don't need anything from you yet. We'll see how the situation moves on and if there's any progress. Let me know if anything changes.
Mám podat stížnost nebo ještě chvíli počkat?
Should I file a complaint or wait a little longer?
Να ανοίξω παράπονο η να περιμένω λίγο ακόμα ;
Dobrá poznámka, řekl bych. Prohlížení stížností a uživatelských recenzí může poskytnout cenné podrobnosti, zejména pokud jde o výběry.
Možná je nejlepší zmínit, že index bezpečnosti vám neřekne, jak rychlá je podpora nebo jak pravděpodobně bude váš výběr zpožděn. Doufejme, že se pro vás věci brzy pohnou!
Good point, I'd say. Browsing complaints and user reviews may provide valuable details, especially when it comes to withdrawals.
Perhaps it's best to mention that, the Safety Index won't tell you how quick the support is or how likely your withdrawal will be delayed. Hopefully, things move on soon for you!
Jak Jaro zmínil, na reklamaci je ještě brzy. Chci říct, že jste vítáni odeslat jeden, kdykoli budete chtít. Jen jim musíme dát nějaký čas na vyřešení stažení bez našeho přímého zásahu.
Pokud se nepletu, upřednostnili jste bankovní převod – není neobvyklé, že tato možnost platby trvá několik dní. Mohu vědět, kdy přesně jste odstoupení od smlouvy odeslali? Asi mi tato informace unikla, omlouvám se.
As Jaro mentioned, it's quite too early for the complaint. I mean, you are welcome to submit one anytime you like. It's just that we have to give them some time to resolve the withdrawal without our direct intervention.
If I'm not mistaken, you preferred a bank transfer - it's not unusual for this payment option to take a couple of days. May I know when exactly you submitted the withdrawal? I probably missed this information, sorry.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.