FórumKasinaBetonic Casino - všeobecná diskuze

Betonic Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 roky od Anonymized223
|
19045 zobrazení 76 odpovědí |
|
12 3 4
carsix79
před 2 roky

Bohužel to není ten typ licenční autority, která má podle mých zkušeností skutečně za cíl pomáhat hráčům. Je to spíše jako licence, kterou si kasina mohou koupit, aby vypadala oficiálněji. Na druhou stranu to neznamená, že všechna kasina s touto licencí musí být špatná. To ale znamená, že se nemůžete spolehnout na to, že kasino má licenci. Nic to neznamená.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

ahoj ..čtu komentář a mám trochu obavy!! Včera jsem požádal o výběr!! Mluvím s živou podporou o ověření účtu (vím, že když vybíráte, musíte ověřit svůj účet ve většině kasin), ale jsem informován, že v tuto chvíli nepotřebují!! Vím, že když budou zpracovávat můj výběr, požádají o doc..a bude to dlouhý proces..a je to jen trik, jak utratit své výhry!!

Automaticky přeloženo:
Kokoska15
před 2 roky

Ahoj,

Můžu říct, že pověst není tak dobrá, teď bych byl opatrný.

Už jste v minulosti prošli KYC (ověřovacím procesem) v Betonic? Liší se také podle možnosti platby. Možná jste si vybrali nějakou kryptoměnu? Může to být důvod.

V každém případě nás informujte a zůstaňte v kontaktu s kasinem.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj!! Volím výběr bankovním převodem!! A včera jsem obdržel podporu e-mailového formuláře o ověření KYC!! Posílám všechny požadované dokumenty!!! A teď čekám!! Můj stav výběru stále čeká!!

Automaticky přeloženo:
Kokoska15
před 2 roky

Ahoj.

no, možná to byla jen špatná odpověď od personálu, co jste dostali dříve.

Pokud potřebujete pomoc s KYC, klidně se zeptejte.

Doufám, že to bude rychlé a hladké.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Posílám jim ..můj řidičák..internetový účet za ověření adresy..a výpis z účtu viditelná adresa iban a bic kód!! To je vše, co žádám.. to je vše, co posílám!! Ale nedostal jsem potvrzovací e-mail, že můj účet je ověřený!! Tak uvidíme co se bude dít.. doufám v to nejlepší!!

Automaticky přeloženo:
Kokoska15
před 2 roky

Dej tomu trochu času. Nedokončí ověření okamžitě - je to proces.

Taky doufám.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, já vím!! Každopádně vás budu průběžně informovat!! A pokud může položit soukromou otázku!? Vaše jméno zní jako z Balkánu!? A já jsem z Balkánu!! Ex YU!!😀

Automaticky přeloženo:
Kokoska15
před 2 roky

OK, díky. Doufám, že nebudete potřebovat žádnou pomoc.

Osobně - je to slovanské jméno. Jsem z České republiky.

Srdečné pozdravy na Balkáně! 😀

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jen aktualizace..včera mi posílají mail, že potřebují další dokumenty: selfie, držím své ID na obličeji!! A pošlete je ..a stále čekáte!! Stále probíhá výběr!! A žádné potvrzení, že můj účet je ověřený!!

Automaticky přeloženo:
Kokoska15
před 2 roky

Dobrý den, buďte prosím trpěliví a pošlete jim vše, oč požádají. Vím, že je to velmi nepříjemné, ale stále je rozumnější spolupracovat.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, samozřejmě!! Včera mi přišel mail, že můj účet je ověřený!! A stav odstoupení se změní na zpracování!! Teď čekám, až přijdou peníze!!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jen aktualizuj Radku..dnes jsem dostal peníze..vše proběhlo v pořádku!! Odvedli pěknou práci!!

Automaticky přeloženo:
Kokoska15
před 2 roky

Tento druh aktualizace se nám moc líbí! 😀 Děkuji.

Někdy KYC zabere více než obvykle nebo se musí některé dokumenty poslat znovu, ale řekl bych, že je vždy moudré vydržet.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám zase problém s Betonicem. Mám 10 dní čekající výběr, který nebyl zpracován. Naposledy to trvalo 10 dní, teď nevíme. Bez ohledu na to bych chtěl upozornit na toto kasino: Nezpracovávají výběry, nechávají je na vyřízení, takže hráče to čekání omrzí a hraje to celé znovu. Pouze oni vyhrávají.

Automaticky přeloženo:
santonastasofabio
před rokem

Ahoj, už jsem viděl vaši stížnost, kterou jste kdysi měli na toto kasino, a byla vyřešena. Šlo o stejný problém, tak doufám, že se to i tentokrát vyřeší.

Kasinům však dáváme 14 dní na vyřešení výběru, takže chvíli potrvá, než náš tým zasáhne.

Kromě toho, jaký je motiv vašeho nevyřízeného výběru? Uvedlo kasino nějaký důvod, proč tomu tak je?

Navzdory předchozím problémům jste zde hráli znovu a znovu se dostali do stejných problémů. Zůstanete zde, pokud kasino vyřeší vaši situaci, nebo si raději najdete jiné kasino?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, dobrý den, výběr byl proveden, ještě jednou děkujeme za vaši dostupnost.

Automaticky přeloženo:
santonastasofabio
před rokem

Úžasné!🙌✨

Děkujeme za tuto dobrou zprávu!

Nebylo to úplně hladké stažení, že? 😀

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj

Hraji s Betonic Casino z Maďarska. Žádost o platbu jsem měl 13.11.2023. Nyní je 24. 11. 2023 a moje platba stále čeká na vyřízení. Online chat a e-mail také obsahují stejné texty šablon. Budu moc zvědavá, jestli vůbec budou zadaní🙁

Automaticky přeloženo:
nagybalazselisabeth
před rokem

Ahoj. Pokud se podíváte na naši recenzi , kasino si nevede příliš dobře a někteří hráči již zaznamenali zpoždění plateb.

Pokud se mohu zeptat, byl váš účet již ověřen? Máte představu, v čem by mohl být problém?

Samozřejmě vždy můžete podat stížnost a náš tým udělá vše, aby vám pomohl.

Bude čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky