DomůFórumKasinaBetmaster Casino - všeobecná diskuze

Betmaster Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od diegogarcia22
|
37 260 zobrazení 182 odpovědí |
|
12 3 4...10
před 2 roky

Ahoj, jsem uživatel ze Španělska (říkali, že mohu hrát pomocí VPN). Tento týden mi uzavřeli účet a obvinili mě z multiúčtu. Mám jen jeden účet v betmaster, nechápu, proč mi strhli 1200 eur v zůstatku. Případ prý nemohou posoudit. Mohl by mi někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
gui13mo12
před 2 roky

Ve skutečnosti mám povoleno hrát ze své země bez VPN, ale byl jsem obviněn z více účtů, mezitím mě sami požádali, abych uzavřel a znovu otevřel další účet kvůli nesprávné měně.

Můžete zkusit otevřít stížnost, možná na vaši zareagují.

Stejně na můj neodpověděli!

Automaticky přeloženo:
Abdulrahaman
před 2 roky

Otevřel jsem stížnost, ale odpověděli: "Rozhodnutí je konečné a nelze jej přehodnotit.".

Už jsem řekl, že to musí být chyba. Je to můj jediný účet.

Automaticky přeloženo:
gui13mo12
před 2 roky

Mám na mysli zde na webu kasino guru, mohou vám pomoci kontaktovat je.

To samé, když jsem je kontaktoval, řekli mi, že rozhodnutí je konečné.

Automaticky přeloženo:
Abdulrahaman
před 2 roky

Dobře, i zde jsem podal stížnost.

Četl jsem, že jiným lidem byly vráceny peníze s pomocí kasinového guru.

Automaticky přeloženo:
gui13mo12
před 2 roky

Přesně, taky jsem to viděl, ale zdá se, že tam změnili podmínky.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, jsem uživatel ze Španělska (říkali, že mohu hrát pomocí VPN). Tento týden mi uzavřeli účet a obvinili mě z multiúčtu. Mám jen jeden účet v betmaster, nechápu, proč mi strhli 1200 eur v zůstatku. Případ prý nemohou posoudit. Mohl by mi někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Je mi líto, že jste měl v kasinu takové potíže. Stížnost můžete podat – jak bylo navrženo, klikněte zde .

Náš tým pro stížnosti udělá vše pro to, aby to prošetřil a případně pomohl.

Podle naší databáze je v současnosti Španělsko mezi zeměmi s omezeným přístupem, tak mě teď zajímá, jakou zemi jste vyplnili v registračním formuláři.


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Přihlásil jsem se se svým španělským telefonním číslem a vše bylo v pořádku. Už jsem včera podal stížnost, ano.

Automaticky přeloženo:
gui13mo12
před 2 roky

Dobrý den, ok, skvělé, počkáme teď na nějaké nové pokyny od Nicka.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

ahoj Založil jsem si účet těsně před 3 dny. Okamžitě jsem ověřil svůj účet a provedl jsem zálohu 40 eur, která byla přijata. Dnes jsem viděl, že odmítli můj vklad, aniž by mě o tom informovali. Čekám, až to uvidí dále, a já se vrátím se svým hodnocením. Doufám, že toto kasino není podvod jako mnoho jiných.

Když se vrátím k mému problému, musím říci, že byl po dni vyřešen. Úspěšně jsem provedl výběr. Pokud vynesou peníze, bude to určitě jedna z nejlepších platforem pro hazardní hry.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
panoskokkalis89
před 2 roky

Ahoj,

Považuji toto kasino za upřímné, je skvělé, že jste svůj účet ověřili tak brzy.

Předpokládám, že byste měli být o problému informováni,

můžete také požádat poskytovatele plateb nebo podporu elektronické peněženky, kterou jste pro tento vklad použili .

Dovolte mi říci, že podvodná kasina přijímají vklady, ale nevyplácejí výhry, vaším problémem je nepřijatý vklad, takže je to docela jiné, řekl bych.

Každopádně dej mi prosím vědět, co jsi se naučil.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Nakonec byl problém vyřešen. Rozhodně to bude jedna z mých oblíbených platforem, protože je opravdu rychlá v postupech, i když jsem měl tuto nepříjemnost. Doufám, že jsem vám pomohl.


Automaticky přeloženo:
panoskokkalis89
před 2 roky

Dobrý den, super zprávy! 😀

Pak to bylo docela rychlé řešení, tak v čem byl problém, prosím?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Nedovolili mi vybrat peníze přes vízovou kartu, i když to byl můj způsob platby.

Automaticky přeloženo:
panoskokkalis89
před 2 roky

Ahoj,

Je mi líto, že to slyším. Hádal bych, že poskytovatelé plateb v kasinech čelí značným problémům kvůli místním omezením hazardních her v Řecku. Nebyl by to první případ. Co považuji za velmi důležité, je, zda kasino navrhlo jinou platební možnost, kterou můžete v tuto chvíli použít.

Existuje prosím takový způsob platby?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano. Navrhli mi vložit místo toho prostřednictvím Mastercard, což jsem okamžitě udělal.

Automaticky přeloženo:
panoskokkalis89
před 2 roky

Omlouvám se, ale teď jsem zmaten, protože jste napsal, že "Nenechali mě vybrat peníze přes vízovou kartu, i když to byl můj způsob platby."

Takže, jaké další možnosti máte, prosím, k ODSTOUPENÍ?

Přetrvává problém stále?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Problém je vyřešen. Všechno je v pořádku .

Automaticky přeloženo:
gui13mo12
před 2 roky

Ahoj gui13mo12,

Doufám, že na svém účtu zaznamenáváte pokrok?

Automaticky přeloženo:
Abdulrahaman
před 2 roky

Dík! Moje stížnost se zatím řeší...

Automaticky přeloženo:
12 3 4...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky