Děkuji. Ano můj příteli. Všechno je v pořádku.
Thank you. Yes my friend. Everything is ok.
Úžasný! 🙂
Myslíte, že můžete vysvětlit řešení, prosím?
Awesome! 🙂
Do you think you can explain the solution, please?
Aha, tak to je ono 🙂. Moc děkujeme, že jste nám dali vědět, třeba to v budoucnu pomůže dalším hráčům z Řecka.
Ještě tam hraješ, zajímalo by mě?
Aah, so this is it 🙂. Thank you very much for letting us know, maybe it will help other players from Greece in the future.
Do you still play there, I wonder?
Dobrý večer, mám účet u betmaster, po provedení kroků potřebných k výběru prostředků jsem provedl výběr a který selhal, požádal jsem technickou podporu, ale nedostal jsem odpověď, můžete mi prosím pomoci
Good evening, I have an account at betmaster, after following the steps required to withdraw funds, I made the withdrawal and which failed, I asked technical support but I did not receive an answer, could you please help me
Buena noche tengo cuenta en betmaster después de seguir los pasos requieridos para poder retirar fondos hice el retiro y la cual fallo pregunte a soporte técnico pero no recibo respuesta me podrían ayudar por favor
Ahoj,
je docela těžké vůbec odhadnout, co je příčinou problému. Byl prosím váš účet plně ověřen?
Zkoušeli jste live chat? Pokud ano, neváhejte a sdílejte jakékoli aktualizace, abychom měli lepší představu o tom, jaký by byl nejlepší přístup.
Hello,
it's quite hard to even guess what is causing the problem. Has your account been fully verified, please?
Did you try the live chat? If so, feel free to share any updates, so we have a better idea of what the best approach would be.
Kasino žádá o ověření účtu výpisem z účtu, ale výpis z účtu dělá banka 30 dní a říkají mi, že musím počkat zbývajících 15 dní na odeslání výpisu z účtu a zahájit ověřování, myslím, že je nezákonné žádat o něco nemožného
The casino asks to verify the account with a bank statement, but the bank statement is made by the bank on 30 days and they tell me that I have to wait the remaining 15 days to send the bank statement and start my verification, I think it is illegal to ask for something impossible
El casino pide verificar la cuenta con un extracto bancario, pero el estracto bancario se realiza por el banco los días 30 y me comentan que tengo que esperan los 15 días faltantes para mandar el extracto bancario y iniciar mi verificación, pienso que es ilegal pedir algo imposible
Zkusili jste požádat svou banku o vytvoření dalšího výpisu/potvrzení? Být tebou, zavolal bych do tvé banky.
Dejte mi prosím vědět, jestli to pomůže.
Vezměte prosím na vědomí, že takové potvrzení je důležitým dokumentem pro ověření účtu a platby.
Did you try to ask your bank to create an extra statement/confirmation? I'd call your bank if I were you.
Let me know if it helps, please.
Kindly note that such confirmation is an important document when it comes to the account and payment verification.
Zavolal jsem do banky a nepodařilo se mi vytvořit výpis z účtu, musel jsem čekat do dneška a poslal jsem všechny dokumenty a stále mě nutí dlouho čekat, jdu na 1 měsíc a nemohu si vybrat peníze, Děkuji mnohokrát
I called the bank and I couldn't create a bank statement I had to wait until today and I sent all the documents and they keep making me wait a long time I'm going for 1 month and I can't withdraw my money, thank you very much
Llame a el banco y no podía crear un extracto bancario tuve que esperar hasta el día de hoy y mande todos los documentos y me siguen haciendo esperar mucho tiempo ya voy para 1 mes que no puedo retirar mi dinero, muchas gracias
Mezitím byla vaše stížnost uzavřena z důvodu vaší nečinnosti. Pokud tedy stále nemůžete odstoupit, odpovězte prosím na reklamaci, případně použijte uvedený email a požádejte o znovuotevření reklamace. Pak to prosím pravidelně kontrolujte.
Pokud jste však všechny dokumenty odeslali teprve nedávno, měli byste si na vyhodnocení pár dní počkat. 🤔
Well, in the meantime your complaint was closed, due to your inactivity. So if you still can't withdraw, please respond to the complaint, or use the given email and ask for the complaint to be reopened. Then check on it regularly, please.
However, if you sent all documents just recently, you should wait a few days for the evaluation. 🤔
No, možná nejlepší způsob je spolupracovat.
Zjistili jste, že je obtížné poskytnout nějaké dokumenty?
Well, maybe the best way is to cooperate.
Have you found any documents hard to provide?
Tato praxe je zřejmě u tohoto kasina nebo bookmakera velmi běžná. Hrozný by měl přehodnotit hodnocení, které aktuálně má
This practice is apparently very common with this casino or bookmaker. Terrible should reconsider the rating it currently has
Esta práctica es muy común aparentemente con este casino o casa de apuestas. Terrible debería reconsiderar la calificación que tiene actualmente
Ahoj,
v případě, že reklamační tým zjistí, že kasino jednalo nespravedlivě, určitě to zvážíme. Pokud máte zájem dozvědět se více o následcích, přečtěte si více zde .
Krátce jsem si přečetl vaši stížnost a musím říci, že se mi zdá, že se jedná o další kasino, které má problémy s poskytovatelem plateb a nebylo by první. Dovolte mi zmínit, že pro ověření a registraci nové platební možnosti je normální, že ji musíte nejprve použít pro minimální vklad, takže je ověřena v systému kasina. Ve vaší situaci to může znít dost nepatřičně, ale je to skutečně standardní postup.
Přesto přeji brzké vyřešení 🤞
Hello,
in case the complaint team finds out that the casino has acted unfairly, we will consider it for sure. If you are interested to learn more about the consequences, read more here.
I read your complaint briefly and I must say that to me it seems that this is another casino that faces troubles with payment provider/s, and would not be the first. Allow me to mention that in order to verify and register a new payment option, it's normal that one must use it for a minimal deposit first, so it's validated in the casino's system. It may sound quite inappropriate in your situation but is truly a standard procedure.
Nevertheless, I wish you a quick solution 🤞
Poslal jsem všechny potřebné dokumenty a pak mi pošlou zprávu, kde údajně chybí vklady provedené do kasina a po 5 dnech jim musím poslat stejný dokument, ale podtrhnout vklady, aby je jejich bezpečnostní tým mohl najít, také požádejte o nepotřebné dokumenty, jako je certifikát od společnosti, kam peníze putovaly na betmaster!
I sent all the necessary documents and then they send me a message where the deposits made to the casino are supposedly missing and after 5 days I have to send them the same document but underline the deposits so that their security team can find them, they also ask for unnecessary documents such as the certificate from the company where the funds went to betmaster!
Mande todos los documentos necesarios y después me mandan mensaje donde supuesta mente no están los depósitos realizados al casino y a los 5 días tengo que mandarles el mismo documento pero subrayar los depósitos para que su equipo de seguridad pueda encontrarlos, también piden documentos innecesarios como él acta de la empresa donde salieron los fondos hacia betmaster!
No a na základě mých předchozích zkušeností na fóru si netroufám spekulovat o tom, co je nutné a co ne. Ale myslím si, že doklad o vkladu by měl ukazovat, že vkladová transakce bude přijata.
"certifikát od společnosti, kam šly prostředky na betmaster" je nějaká šance, že by měl sloužit jako doklad o příjmu? No, docela užitečné pro dodatečné kontroly, i když kasino by mělo mít důvod to vyžadovat, v podstatě nevysvětlí jeho účel, protože si myslím, že jde o bezpečnostní záležitost.🤔
Well, based on my previous experiences on the forum, I do not dare to speculate about what is necessary and what is not. But I think that proof of deposit should show the deposit transaction to be accepted.
"the certificate from the company where the funds went to betmaster" any chance that it should serve as proof of income? Well, quite useful for additional checks, though the casino should have a reason to demand this, basically they will not explain its purpose because it is a security matter, I think.🤔
Na ověření účtu čekám téměř 40 dní a nereagují ani na jedinou odvahu žádat ani důvěrné dokumenty!
Zdá se, že tyto peníze používají pro své kasino několik dní, zatímco ověřují účet.
I have been waiting for almost 40 days to verify the account and they do not respond to the only dare to ask for even confidential documents!
It seems that they use this money for their casino for several days while they verify the account.
Llevo casi 40 días esperando poder verificar la cuenta y no dan respuesta al solo se atreven a pedir documentos inclusive confidenciales!
pareciera que usan este dinero para su casino por varios días mientras verifican la cuenta.
Dnes se webová stránka neotevře ani mobilní aplikace stránky a jdu mi museli dát odpověď z mého účtu se zůstatkem
Today the web page does not open and neither does the mobile application of the page and I go they had to give me an answer from my account with balance
Hoy no abre la página web y tampoco la aplicación móvil de la página y voy tenían que darme respuesta de mi cuenta con saldo
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.