DomůFórumKasinaBetmaster Casino - všeobecná diskuze

Betmaster Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

 od diegogarcia22
|
46 899 zobrazení 195 odpovědí |
|
1...9 10
kkostas1991tur

Dobře, takže pokud máte nějaké další zkušenosti, dejte nám vědět.

Hodně štěstí. ☘️😊

Automaticky přeloženo:

Po mých zkušenostech s tímto kasinem nikomu nedoporučuji se u něj registrovat. Za prvé vám neplatí, hledají důvody k uzavření vašeho účtu, nereagují na vaši rodinu a nezajímají se o hráče na jejich stránce. Dávám 0 z 10.

Automaticky přeloženo:
Nani25019

Opravdu nepříjemná zkušenost.

Co takhle se ponořit hlouběji do detailů? Podle mého názoru by ostatní ocenili pochopení dále.

S jakými důvody například kasino přišlo k uzavření vašeho účtu a jak to prosím souvisí s vaší rodinou? Pokud hledáte pomoc, dejte nám prosím vědět. Možná existuje způsob, jak tomu přijít na kloub.

Automaticky přeloženo:

Takže jsem 28. ledna 2025 prostřednictvím své kryptopeněženky provedl vklad ve výši 446 eur na betmaster a vklad byl v podstatě okamžitý, protože to bylo vlnění a sotva trvalo déle než 1 minutu, než se to projevilo. Takže jsem neobdržel žádné bonusy a šel jsem rovnou k umístění svých sportovních sázek, na které jsem po 1 hodině zdvojnásobil svůj vklad na zhruba 1000 eur. Když jsem se pokoušel uzavřít jiné sázky, zjistil jsem, že to není možné, protože mé limity vkladu byly drasticky sníženy. Kontaktoval jsem tedy tým pomoci a vše, co jsem dostal, bylo;


"Podle odstavce 1.16 našich obchodních podmínek je na vašem účtu stanoven limit pro maximální výši sázky: "1.16. Společnost si vyhrazuje právo omezit minimální nebo maximální výši sázky podle svého výhradního a absolutního uvážení."


Tato částka se může u různých akcí a sportů lišit. Tyto limity může zavést a odstranit naše bezpečnostní oddělení.


Váš požadavek jsme postoupili na zastupující oddělení a jakmile obdržíme odpověď, dáme vám vědět.


V tuto chvíli nelze omezení odstranit. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti."


Takže poté jsem jen požádal o výběr, abych dostal své prostředky ven. Můj výběr byl přijat, ale po nějaké době jsem viděl, že otevřeli ověřovací stránku a potřeboval jsem se ověřit, což jsem začal a prošel první fází ověření, což bylo osobní ověření. Nyní jsem potřeboval dokončit pokročilé ověření, kde jsem byl požádán o nahrání dokumentů s uvedením adresy. Poslal jsem nespočet dokumentů mých účtů za energie, internetových účtů, bankovních výpisů, na základě kterých stále odmítali. Poté, co jsem nyní nemohl poskytnout žádné dokumenty, protože všechny dokumenty, které jsem poskytl, jasně uváděly mou adresu, rozhodl jsem se jim říct, že to jsou jediné dokumenty, které mám, a dokonce si prohlédli některé podrobnosti, které byly docela důvěrné. Řekli tedy, že odeslali informace svému specialistovi a po několika hodinách jsem dostal zprávu, že moje ověření bylo dokončeno, a já jim za to poděkoval. A tady to začalo být zajímavé. Můj dřívější čekající výběr neproběhl a mince se vrátily zpět na můj herní účet k dnešnímu 30. dni. Kontaktoval jsem je tedy a zeptal jsem se jich, proč byly peníze vráceny na můj účet, a asistent chatu ani nevěděl, zda byly vráceny na můj herní účet. Nevím, jestli mluvím s robotem nebo skutečným člověkem. Tým pomoci mi neustále poskytuje protichůdné informace týkající se zrušení mého výběru. Nejnovější jsou;👇👇


"Ahoj!


Vaše žádost o výběr se právě zpracovává. Odeslali jsme našemu týmu další žádost o další kontrolu. Zkontrolujte prosím znovu později; stav bude brzy aktualizován. Pokud bude vyžadována jakákoli další akce, budeme vás neprodleně informovat.


Děkuji za trpělivost."


"Dám vám vědět, jakmile budou výběry obnoveny, abyste to mohli zkusit znovu. Pokud se pokusíte o výběr nyní, je pravděpodobné, že výběr bude znovu zrušen, takže žádný strach, váš zůstatek zůstane nedotčen, pokud se nerozhodnete jej nadále používat." Děkuji za váš čas."




"Ne, není žádný problém se systémem odstoupení od smlouvy, čeká se na kontrolu, která je mi líto, že byla právě shodou okolností vyžadována, když probíhá výběr. Dáme vám vědět, jakmile budete moci znovu odstoupit."












Naštěstí jsem se rozhodl vsadit část vrácených prostředků a znovu jsem vyhrál a pak jsem šel vytvořit další částečný výběr částky do mé kryptopeněženky a až do teď 8 hodin po řadě jsem do mé kryptopeněženky nic neobdržel.

Jsem jen rozzlobený veškerou tou neprofesionalitou pocházející od tohoto stinného bookmakera. Lituji, že jsem vložil své peníze na tuto platformu, aniž bych provedl nějakou kontrolu. Doufám, že se mi podaří dostat své prostředky z této stránky tak či onak brzy.


Automaticky přeloženo:
YayaSan

No, odpovědi mi nepřipadají tak divné nebo rozporuplné, jak jsem čekal.

Pokud je například uplatněna kontrola, nejedná se o problém se systémem a má smysl navrhnout upozornění hráče, jakmile bude možnost výběru obnovena. Ano, sázkové společnosti mohou limity také změnit. Neříkám, že je to pro hráče pohodlné, ale v sektoru sportovních sázek to beru jako zcela běžné.

Byli jste o "recenzi" i tak informováni? Pokud toto nebude vymazáno, neočekávám, že bude zpracován žádný výběr. Možná jsem něco přehlédl.

V každém případě hodně štěstí se všemi kontrolami a výběry.

Automaticky přeloženo:
Radka

Dobrý den. Dnes jsem tedy obdržel, že to, co kontrolovali, skončilo, a bylo mi řečeno, že nyní mohu vytvořit žádost o výběr. Poděkoval jsem agentovi pomoci a pokračoval ve vytvoření žádosti o výběr. Uběhlo 8 hodin a rozhodl jsem se zeptat, proč trvá odeslání prostředků na adresu mé kryptopeněženky tak dlouho, a hádejte, co mi přijde další e-mail, který chtějí, abych poslal snímek obrazovky svého vkladu z transakce, který jsem provedl prostřednictvím své kryptopeněženky, abych to dokázal že kryptopeněženka patří mně, což je tak vtipné a hloupé, a také poslat selfie sebe, jak držím můj občanský průkaz u obličeje, s fotkou chatu v pozadí. Označte, že jsem již dříve nahrál své osobní dokumenty, abych prokázal svou totožnost a adresu, která byla úspěšně ověřena. Takže opravdu nevím, co je s tím bookmakerem špatného a dělat všechny tyhle věci jen proto, aby si jeden vybral své legální prostředky, je opravdu tak stresující. filefile

Automaticky přeloženo:
YayaSan

Vaše frustrace je zde zcela pochopitelná. Zvláště pokud je váš výběr proveden kryptoměnami. Právo?

Proběhla už snad nějaká aktualizace? Doufám, že se vrátíš s nějakou dobrou zprávou.

Automaticky přeloženo:
Romi

Ahoj,

Aktualizace, kterou jsem obdržel po odeslání selfies a screenshotu jako důkazu, že adresa kryptopeněženky je moje, je, že celý proces trvá pět dní, poté mě okamžitě aktualizují. Jo! pět dní jen dívat se na snímky obrazovky a selfie je víc než k smíchu a hádejte, co mi řekli, že můj účet je otevřený, že mohu po tuto dobu pokračovat v sázení. Takže je to jako by si kupovali čas pro sebe v naději, že můžu prohrát všechny peníze a přijít o všechno. Tato kasina si často myslí, že lidé jsou hloupí, když je dávají do dětské hry, aby se pokusili a nevyplatili jim jejich výhry.

Automaticky přeloženo:
YayaSan

Když už jsme u toho, plánujete tam zůstat? Vždy mi přijde docela zajímavé, když kasina mají tendenci „ověřovat" platby kryptoměnami. Ty jsou považovány za nejrychlejší, protože povaha kryptoměny jde, jak to vidím já, mimo centralizaci, alias ověřování.... Chápu, že je to divné.

Automaticky přeloženo:
Radka

Zůstaň tam, upřímně? Ano, je to tak zvláštní a zbytečné. Neexistuje žádný způsob, jak by někdo použil cizí kryptopeněženku k provedení vkladu. Krypto peněženky jsou považovány za soukromé, o to jde. Říkat, že si chcete ověřit, zda kryptopeněženka patří mně, prostě nedává smysl. Jen doufám, že mě brzy donutí vybrat všechny své peníze, protože o ně přicházím.

Automaticky přeloženo:
YayaSan

No, je to samozřejmě na vašem rozhodnutí. Víte, co je pro vás nejlepší.

Existují však hráči; k provádění vkladů by použili peněženku nebo kartu někoho jiného, ​​jednoduše proto, že možná neví, že to není povoleno.🤷‍♀️

Určitě nás o tom informujte.

Automaticky přeloženo:

Bohužel jsem hrál i s touto společností! Mnoho mých přátel hrálo a řeklo mi, že jejich výběry jsou okamžité! Tak jsem včera provedl výběr 370 eur a od té doby nic! Pošlu zprávu do chatu a oni mi automaticky odpoví! Specialisté prověřují vaši žádost o výběr, včera mi řekli kvůli technickému problému, že váš výběr bude přijat za několik minut! Lži! Teď čekám a oni mi říkají to samé! Vaši žádost prověřují specialisté, buďte trpěliví atd.! Je jasné, že to jsou podvodníci a nechtějí platit! Pokud je to možné! Vím, že své peníze nikdy nedostanu, takže výběr zruším, odehraji vše a zavřu svůj účet! Je mi to líto, protože 370 eur je dobrá částka

Automaticky přeloženo:
vasileior

Je váš účet již ověřen? pokud ne, požádají vás o spoustu zbytečných dokumentů, pak vám řeknou, že ověření každého trvá pět dní, což je absurdní s nadějí, že budete netrpěliví a prohrajete své výhry, takže vás nabádám, abyste už NEHRALI a snažili se předložit všechny věci, které chtějí. Odeslal jsem všechny věci, které chtěli, a řekli mi, že můj účet je nyní ověřen a mohu pokračovat ve výběru, který naštěstí po 13 hodinách odeslali do mé kryptopeněženky. Už nikdy na té stránce nehraju, protože frustrace prošla, jen abych si odtud vybral své prostředky, je dost.

Automaticky přeloženo:

Bohužel jsem hrál i s touto společností! Mnoho mých přátel hrálo a řeklo mi, že jejich výběry jsou okamžité! Tak jsem včera provedl výběr 370 eur a od té doby nic! Pošlu zprávu do chatu a oni mi automaticky odpoví! Specialisté prověřují vaši žádost o výběr, včera mi řekli kvůli technickému problému, že váš výběr bude přijat za několik minut! Lži! Teď čekám a oni mi říkají to samé! Vaši žádost prověřují specialisté, buďte trpěliví atd.! Je jasné, že to jsou podvodníci a nechtějí platit! Pokud je to možné! Vím, že své peníze nikdy nedostanu, takže výběr zruším, odehraji vše a zavřu svůj účet! Je mi to líto, protože 370 eur je dobrá částka

Automaticky přeloženo:

Mohu se však zeptat, jakou platební metodu jste zvolili pro výběr? Bylo to náhodou krypto?

Abych vám řekl pravdu, ve skutečnosti nerozumím vašemu názoru.

Pokud se vyskytly nějaké technické problémy, jak řekli, měli byste chvíli počkat, než to opraví, a pak vám budou moci poslat peníze.

Tak proč bys chtěl hrát o své peníze, nechápu? 🤔


Automaticky přeloženo:

Předmět: Žádost o vyřešení ohledně ověření účtu


Vážený tým Betmaster,


Obracím se na vás s žádostí o podporu při ověřování mého účtu a řešení mé situace. Všechny účty používané pro mé vklady patří mně, kromě prvního, protože jsem v té době nemohl provádět převody sám. Z toho důvodu mi pomohl přítel tím, že poslal peníze.


Za zmínku stojí, že jsem provedl několik vkladů ze svých osobních účtů, protože mě opravdu baví hrát na jejich platformě. Oceňuji službu, kterou poskytují, a rád bych našel schůdné řešení, jak zregulovat můj účet a pokračovat v odpovídajících výběrech.


Děkuji za pozornost a těším se na vaše komentáře.


Upřímně,

Angel Guadalupe Lopez Salinas


Automaticky přeloženo:
aklangelg

Ahoj, toto je e-mail, který jsi poslal do kasina? Procházíte v současné době ověřováním účtu? Pochopil jsem správně, že máte v kasinu více účtů?

Zkuste mi prosím odpovědět na tyto otázky.

Automaticky přeloženo:
1...9 10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky