Požádali mě o nové dokumenty nyní v nové poště. Pošlu je a budu vás informovat. Tento email mi poslal:
Ahoj.
V souladu s požadavky našeho bezpečnostního oddělení vás laskavě žádáme, abyste před zpracováním výběru ověřili svou totožnost.
Proces ověření je standardní postup, který může trvat až 5 pracovních dnů od okamžiku, kdy byly předloženy požadované dokumenty vysoké kvality. Během ověřování můžete nadále používat svůj účet ke hře.
Níže naleznete seznam dokumentů, které musíte předložit:
1. Fotografie platného dokladu k prokázání totožnosti. Lze přijmout jeden z následujících dokumentů:
- Pas (stránka, která jasně zobrazuje vaše osobní údaje)
- občanský průkaz (přední a zadní strana)
2. Fotografie dokumentu potvrzujícího vaše vlastnictví bankovních karet (6945, 6364, 5158 a 0893), které jste použili k vložení na váš účet. Lze přijmout jeden z následujících dokumentů:
- Přední strana vaší bankovní karty (měly by být viditelné poslední 4 číslice čísla karty a jméno držitele karty)
- Bankovní výpis
- Kopii smlouvy o debetní/kreditní kartě
3. Snímek obrazovky dokumentu potvrzujícího vaše vlastnictví s účtem Skrill, který jste použili k vkladu na svůj účet, + potvrzení o vkladu (účtenky), které jste provedli ze svého účtu Skrill na naši webovou stránku.
4. Selfie, na které držíte přední stranu pasu/občanského průkazu a bankovní kartu. Fotka musí být pořízena na pozadí tohoto chatu.
Abychom zajistili úspěšné ověření, žádáme vás o selfie, kde vedle tohoto chatu držíte svůj průkaz totožnosti. Je důležité zachytit konverzaci viditelnou na obrazovce smartphonu, notebooku nebo televizoru na fotografii (viz snímek obrazovky jako příklad).
Děkujeme za pochopení a spolupráci
Prosíme o poskytnutí dokumentů na následující e-mailovou adresu: support@betmaster.help
Do předmětu e-mailu uveďte své přihlašovací údaje k účtu (telefonní číslo v mezinárodním formátu nebo e-mailovou adresu použitou pro registraci účtu).
Ujistěte se také, že dokumenty, které předkládáte, splňují následující požadavky:
Na fotografii musí být vidět celý dokument.
Všechny podrobnosti na dokumentu, včetně série/čísla, pozadí, okrajů a fotografie, musí být jasně viditelné a čitelné
Jakmile bude ověření dokončeno, nebo pokud budete potřebovat odeslat další informace, budete informováni.
Neuvádějte prosím žádné údaje o bankovní kartě kromě posledních 4 číslic a jména a příjmení majitele karty na přední straně karty.
Omlouváme se za případné nepříjemnosti a děkujeme za spolupráci.
They asked me new documents now in a new mail. I will send them and inform you. This email the sent me :
Hello.
According to our Security Department requirements, we kindly request you to verify your identity before the withdrawal can be processed.
The verification process is a standard procedure that may take up to 5 business days from the moment the requested documents of high quality were submitted. You can continue using your account for play during the verification.
Please find below the list of documents that you are required to submit:
1. A photo of the valid document to prove your identity. One of the following documents can be accepted:
- Passport (a page that clearly shows your personal information)
- National ID card (front and back page)
2. A photo of the document confirming your ownership of the bank cards (6945, 6364, 5158, and 0893) you used to deposit to your account. One of the following documents can be accepted:
- Front page of your bank card (the last 4 digits of the card number and the cardholder’s name should be visible)
- A bank statement
- A copy of the debit/credit card agreement
3. A screenshot of the document confirming your ownership with the Skrill account you used to deposit to your account + deposit confirmations (receipts) you made from your Skrill account to our website.
4. Selfie of you holding your Passport/ID card front page and a bank card. Photo must be taken on a background of this chat.
To ensure successful verification, we kindly request a selfie where you're holding your ID next to this chat. It's important to capture the conversation visible on your Smartphone, Laptop, or TV screen in the photo (see screenshot as an example).
Thank you for your understanding and cooperation
Kindly provide the documents to the following e-mail address: support@betmaster.help
In the subject line of the e-mail please specify your login of the account (phone number in the international format or e-mail address used for the account registration).
Please also make sure the documents you submit meet the following requirements:
The entirety of the document must be visible in the photograph.
All details on the document, including the series/number, background, edges, and photo, must be clearly visible and legible
You will be notified once the verification has been completed or if you need to submit additional information.
Please do not provide any details of the bank card except for the last 4 digits and name and surname of the card owner on the front side of the card.
We apologize for any inconvenience and thank you for your collaboration.