Ahoj,
Pokusím se vysvětlit, co naše shrnutí znamená v kontextu vaší poslední odpovědi. To by snad lépe objasnilo, proč stížnost dopadla tak, jak dopadla.
Jediný postup, který umožňuje kasinu přesně identifikovat hráče, je KYC; v případě, že nebyl dokončen žádný KYC, kasino nemohlo identifikovat vaše pokusy o otevření dalších účtů. Je obvyklé, že podniky potvrzují totožnost hráče, když podávají žádost o výběr. Bohužel vklady nepotřebují identifikaci.
Vím, co říkáte, ale pokud jste se nepokusili vybrat peníze, nemáme pravomoc penalizovat kasino za to, že dříve neidentifikovalo jiné účty. To je také vhodná chvíle, abychom vám připomněli, že toto kasino vyžaduje během registračního procesu pouze velmi malé množství osobních údajů. V důsledku toho, pokud budete neustále měnit několik polí, která jsou potřebná k vytvoření více účtů, jejich systém nezjistí shodu. Abych byl upřímný, takový systém není schopen identifikovat více účtů, protože je snadné obejít potřebná data. Z tohoto důvodu se domnívám, že „snadná registrace" tímto způsobem je pro kompulzivní hráče extrémně nebezpečná. Je samozřejmé, že prakticky každý ví, že uživatel může mít pouze jeden účet. Hráč téměř vždy ponese následky porušení tohoto pravidla.
Ohledně problému VPN. Ne, nevěřím, že je to chytrý způsob propagace kasin. Nicméně, vy, ne streamer, jste ten, kdo zaregistruje účet kasina a nakonec přijme podmínky. Nerad to říkám znovu, ale měli byste si vždy přečíst pravidla a být extrémně opatrní při používání VPN, zejména v těchto situacích. Hledání vysvětlení jakýchkoli nejasných pravidel kontaktováním podpory by mělo pomoci udržet věci pod kontrolou.
Jednoduše řečeno, streamery jsou daleko od našeho dosahu a souhlasím s vámi, že ne každý streamer je poctivý. Což je další důvod, proč si jejich tvrzení a doporučení v kasinu předem ověřit.
Odkazy jsou něco, co bych rád poslal našemu datovému týmu, protože nás velmi znepokojuje, že se moderní streamování zcela vymkne kontrole, nebo bych alespoň řekl, že tato část odvětví postrádá globální záruky.
Prosím, nevykládejte si moji odpověď jako pokus vás vyvrátit; Jen se snažím prezentovat fakta v jiném světle. Je mi opravdu líto, že jste musel zažít tak frustrující situaci.
Můžeme jen doufat, že objasněním rozdílů mezi každodenní realitou a úhly pohledu hráčů hráči využijí tyto zkušenosti k bezpečnějšímu rozhodování do budoucna, navzdory tomu, jak náročné takové rozhovory mohou být.
Hello,
I'll try to explain what our summary means in the context of your last reply. Perhaps that would better clarify why the complaint ended up as it did.
The only procedure that enables the casino to accurately identify the player is the KYC; in the event that no KYC has been completed, the casino was unable to identify your attempts to open additional accounts. It is customary for businesses to confirm a player's identity when they submit a withdrawal request. Unfortunately, deposits do not need identification.
I know what you are saying, but if you have not tried to withdraw money, we have no jurisdiction to penalize the casino for failing to identify other accounts sooner. This is also a good time to remind you that this casino only requests a very small amount of personal information during the registration process. As a result, if you keep changing the few fields that are needed in order to create multiple accounts, their system will not detect a match. To be honest, such a system is unable to identify multiple accounts since it is simple to get around the necessary data. For this reason, I believe that "easy registration" in this way is extremely dangerous for compulsive players. It goes without saying that virtually everyone is aware that a user is only permitted to have one account. The player almost always suffers the consequences of breaking this rule.
Regarding the VPN issue. No, I do not believe that this is a smart method to advertise casinos. However, you, not the streamer, is the one who will register the casino account and accept the terms and conditions eventually. I hate to say it again, but you should always read the rules and use extreme caution when using a VPN, especially in these situations. Seeking clarification on any unclear rules by contacting the support should help to keep things under control.
Simply put, streamers are far from our reach, and I agree with you that not every streamer is an honest one. Which is another reason to check their claims and recommendations at the casino beforehand.
The links are something I would like to send to our data team because we are very concerned about modern streaming going quite out of control, or at least I'd say this part of the industry is missing global safeguards.
Please do not interpret my response as an attempt to refute you; I am just trying to present the facts in a different light. I'm truly sorry you had to experience such a frustrating situation.
We can only hope that by elucidating the distinctions between the everyday reality and the points of view of the players, the players will utilize these experiences to make safer decisions going forward, despite of how challenging such talks may be.
Automaticky přeloženo: