FórumKasinaBC.Game Casino - všeobecná diskuze

BC.Game Casino - všeobecná diskuze (strana 18)

před 3 roky od Blazin9s
|
51195 zobrazení 378 odpovědí |
|
1...17 18 19
Tawanalc13
před 2 měsíci

Hej. Je to proto, že se na našem webu nezabýváme sportem. Nenajdete zde tedy žádný bonus související se sportem.

Vždy se zeptejte podpory, pokud si něčím nejste jisti. Jsou vyškoleni pro tyto druhy otázek.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od nccrepairs Skryl Romi
Důvod: Urážlivý jazyk
nccrepairs
před měsícem

Bohužel jste nepochopili varování, které jsem vám dal, a nadále nás zde na fóru zneužívali. Váš účet bude nyní zablokován.

Automaticky přeloženo:
Emil789
před měsícem

Ano, můj účet byl zablokován poté, co jsem vyhrál 45 000 $, oficiální zástupci napsali na e-mail, že jsem bonusy použil nesprávně, a poté zástupce odepsal, že došlo k technické chybě a peníze nedostanete

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Přimět tuto společnost, aby odpověděla, se zdá být naprosto nemožné – recenze Trustpilot, e-maily, požadavky přes streamery, Linkedin....nic....nikdo nikdy neodpoví! Jaký hanebný způsob, jak provádět to, co tvrdí, že je legitimní obchod....3 měsíce absolutní nuly. Ani právníci se nedočkají odpovědi!!!

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před měsícem

To, co se vám chystám říct, se vám nebude líbit a omlouvám se, ale pokud se na celou tuto situaci (včetně stížnosti) pokusíte podívat z pohledu kasina, neřekli byste, že nereagovali, protože nic nemají? více říct? Možná jsou přesvědčeni, že problém byl uzavřen, a nebudou se tím dále zabývat?

Logika by mi to řekla.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

To, co se vám chystám říct, se vám nebude líbit a omlouvám se, ale pokud se na celou tuto situaci (včetně stížnosti) pokusíte podívat z pohledu kasina, neřekli byste, že nereagovali, protože nic nemají? více říct? Možná jsou přesvědčeni, že problém byl uzavřen, a nebudou se tím dále zabývat?

Logika by mi to řekla.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Radko..Myslím, že to, že si právníci vyžádají informace a že jim budou zasílány právní dokumenty, zaručují odpověď jakéhokoli podniku. Naneštěstí berou chcanky.... ve skutečnosti odpovídají na Trustpilot a pokoušejí se přimět Trustpilot, aby odstranil negativní recenze - požadují kontaktní informace a nikdy nic neposílají, jakmile je poskytnou. Tato společnost může snadno vydat konečnou odpověď - prostě to nedělají a vše ignorují.

Také považujete za přijatelné, že se o Odpovědné hraní ani v nejmenším nezajímají? Nedostatek odpovědí trvá mnohem déle a problémy ještě zhoršil. Jako když jsou požádáni o SE účty, ale nikdy to neudělají atd. To je velký problém těchto krypto kasin – myslí si, že si mohou dělat, co chtějí. Dokonce ani nedodržují své vlastní T&C!!!!


Klidně by mohli přijít na toto vlákno a bránit se také - ale ani to neudělají, protože strkat si prsty do uší a doufat, že to zmizí, je jejich řešení.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před měsícem

Nikdy není v pořádku, když kasino ignoruje své hráče, a věřím, že by se měli vždy snažit komunikovat a řešit problémy.

Samozřejmě na druhou stranu chápu i pohled kasin, že nedokážou odpovědět na tisíc otázek jednoho hráče, které se opakují.

Takže, jak říkáme, vždy jsou dvě strany mince.🤷‍♀️

Obviňujete zde toto kasino, že se nestará o zodpovědné hraní, ale abych řekl pravdu, jak jsem četl ve vaší stížnosti : „Hráč nedokončil ověření KYC a porušil smluvní podmínky kasina tím, že použil jiné e-mailové adresy a VPN, což kasinu brání identifikovat jej jako vyloučeného uživatele."

Domnívám se proto, že v tomto případě kasino opravdu mnoho nezmohlo. Právo?

Je nám líto, že náš reklamační tým nemohl dále pomoci, ale pokud k takovému případu dojde, není to možné.

Doufám, že se příště takovým situacím vyhnete.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Romi, kasino nikdy neprovádělo žádné ověření KYC, jak bylo dlouze diskutováno. Byly provedeny výběry, žádné KYC. Bylo podáno mnoho žádostí o vyloučení/ukončení účtu, ale ty byly měsíce ignorovány. Ve skutečnosti kasino poskytlo odkaz na SE až v květnu 2024 – účty byly otevřeny od prosince 2022!!

Buďme velmi upřímní – kasino vědomě porušuje své vlastní T&C týkající se omezení zemí a VPN – víme, že je to absolutní fakt, protože streameři z Velké Británie poskytují odkazy britským hráčům a říkají jim, jak obejít blok VPN, stejně jako NÁS! Pokud chcete, abych na toto zveřejnil konkrétní odkazy, jsem více než rád. Mají doslova zdokumentované obchodní dohody, jak to udělat s občany Spojeného království!


Mám také důkazy o britských hráčích, kteří poskytli britské dokumenty pro KYC a tyto byly akceptovány kasinem. Nedělejme si tedy legraci, že jakékoli podmínky BC.Game jsou zde vymahatelné, když nedodržují své vlastní podmínky!!!

Tato obrana tohoto kasina od Casino Guru je trochu šílená, abych byl upřímný - je to proto, že jste je ohodnotili tak vysoko ve svém skóre? Poznal jsem to podle původních komentářů proti stížnosti „Nedokončili jste žádné výběry, takže by nebylo provedeno žádné KYC" – přesto k výběrům došlo...a žádné KYC nebylo provedeno! Pak se to Radka pokusila vysvětlit dalším lhostejným komentářem "Ach, oni by mohli udělat KYC pouze v případě, že je to vyšší částka"...jo, původní tvrzení je špatné, že ne. Toto kasino se vyhýbá vraždě - další případy lidí, kterým byly ukradeny kryptobilance a BC.Game odmítají pomoci atd. Tolik věcí.


Jádro věci je kolem SE – pokud by SE bylo použito zpočátku nebo kdykoli po dobu 1 roku, pak by žádný z dalších účtů nemohl existovat, protože automaticky blokují adresu peněženky! Skutečnost, že po spoustě e-mailů/požadavek toto více než rok neaplikovali, to umožnilo zhoršit.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před měsícem

Ahoj,

Je nám líto, že jsme se dostali do bodu, kdy je nutné odpovědět stejným způsobem vám. Jádro věci, jak vysvětlili naši specialisté, zůstává stejné:

"Ověření KYC je obvykle dokončeno před vaším prvním výběrem. Vzhledem k tomu, že jste nepožádali o výběr ze žádného ze svých účtů , neprošli jste ověřením . Navíc, protože jste pro registraci v kasinu neustále používali jinou e-mailovou adresu a neposkytli jste žádné osobní údaje, kasino nemohlo identifikovat a označit vás jako vyloučeného uživatele .

Kromě toho jste porušili Smluvní podmínky tím, že jste vstoupili do kasina z omezené jurisdikce a použili jste VPN, což je zakázáno .

Bohužel vám nemůžeme pomoci s vrácením peněz. Tato stížnost bude nyní zamítnuta. "

Domnívám se, že jste více než přesvědčeni, že kasino také porušilo některá pravidla, ale byli jste to vy, kdo nedokázal hrát svou roli.

Otevřeli jste si více účtů?

Snažili jste se maskovat své záměry pomocí VPN a různých e-mailových adres?

Je mi líto, že to říkám, ale pokud jde o problémy s hazardními hrami, věříme, že i za takových okolností musí hráč nést určitou reakci, aby se ochránil. Nejedná se o odpovědnost za samostatné kasino.

Takže ne, vaše neoprávněná stížnost nemá nic společného s hodnocením ani ničím jiným. Snažte se prosím chránit před dalším poškozením a držte se dál od kasin poskytujících tak rychlou registraci. Také vždy dodržujte pravidla.

V rámci naší iniciativy Global Self-Exclusion Initiative jsme se spojili s BetBlocker, charitativní organizací registrovanou ve Spojeném království, která poskytuje bezplatnou službu na podporu lidí po celém světě. Více informací o naší iniciativě naleznete zde ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) a o BetBlockeru zde ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker se rychle a snadno instaluje na více zařízení, zabere jen 2 minuty. Po instalaci blokuje přístup k více než 84 200 webům s hazardními hrami a běží tiše na pozadí. Službu lze používat anonymně a pomáhá jednotlivcům řídit jejich přístup k hazardním hrám bezpečně a vhodně, ať už to znamená úplné omezení nebo omezení přístupu během zranitelných období.


Nesnažíme se vám odporovat, ale obávám se, že náš pohled nezměníme.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj,

Je nám líto, že jsme se dostali do bodu, kdy je nutné odpovědět stejným způsobem vám. Jádro věci, jak vysvětlili naši specialisté, zůstává stejné:

"Ověření KYC je obvykle dokončeno před vaším prvním výběrem. Vzhledem k tomu, že jste nepožádali o výběr ze žádného ze svých účtů , neprošli jste ověřením . Navíc, protože jste pro registraci v kasinu neustále používali jinou e-mailovou adresu a neposkytli jste žádné osobní údaje, kasino nemohlo identifikovat a označit vás jako vyloučeného uživatele .

Kromě toho jste porušili Smluvní podmínky tím, že jste vstoupili do kasina z omezené jurisdikce a použili jste VPN, což je zakázáno .

Bohužel vám nemůžeme pomoci s vrácením peněz. Tato stížnost bude nyní zamítnuta. "

Domnívám se, že jste více než přesvědčeni, že kasino také porušilo některá pravidla, ale byli jste to vy, kdo nedokázal hrát svou roli.

Otevřeli jste si více účtů?

Snažili jste se maskovat své záměry pomocí VPN a různých e-mailových adres?

Je mi líto, že to říkám, ale pokud jde o problémy s hazardními hrami, věříme, že i za takových okolností musí hráč nést určitou reakci, aby se ochránil. Nejedná se o odpovědnost za samostatné kasino.

Takže ne, vaše neoprávněná stížnost nemá nic společného s hodnocením ani ničím jiným. Snažte se prosím chránit před dalším poškozením a držte se dál od kasin poskytujících tak rychlou registraci. Také vždy dodržujte pravidla.

V rámci naší iniciativy Global Self-Exclusion Initiative jsme se spojili s BetBlocker, charitativní organizací registrovanou ve Spojeném království, která poskytuje bezplatnou službu na podporu lidí po celém světě. Více informací o naší iniciativě naleznete zde ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) a o BetBlockeru zde ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker se rychle a snadno instaluje na více zařízení, zabere jen 2 minuty. Po instalaci blokuje přístup k více než 84 200 webům s hazardními hrami a běží tiše na pozadí. Službu lze používat anonymně a pomáhá jednotlivcům řídit jejich přístup k hazardním hrám bezpečně a vhodně, ať už to znamená úplné omezení nebo omezení přístupu během zranitelných období.


Nesnažíme se vám odporovat, ale obávám se, že náš pohled nezměníme.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Když to děláte znovu - "Nepožádali jste o výběr ze žádného ze svých účtů"...toto je nepravdivé, byly provedeny výběry ....nikdy nebylo požadováno žádné KYC, nejsem si jistý, co o tom nevíte ! Bez ohledu na to, že SE doslova nikdy nepoužili - jejich SE blokuje peněženku z vyloučeného účtu...ale nedělali to rok!!

Opět o omezené zemi a VPN – podívejte se prosím na tyto odkazy, které jsou britskými streamery zacíleny na britské hráče. Také si všimnete, že poskytují pokyny, jak používat VPN atd. Myslíte si, že je to přijatelné? Když jsem se já a ostatní zaregistrovali prostřednictvím přidružených odkazů poskytnutých britskými hráči. Toto jsou obchodní dohody uzavřené společností BC.game...a nyní se někteří nazývají „OFICIÁLNÍ VYSLANCI" BC.Game.

https://www.backinamo.com/forum/topic/crypto-casino-journey-questions-and-answers/

https://gamblersden.com/

Takže si myslíte, že na T&C opravdu záleží této společnosti?????

Naprosto za to nesu určitou odpovědnost, o tom se nediskutuje. Vynaložil jsem však veškeré úsilí, abych informoval BC.Game o problémech s hazardními hrami a požádal jsem je, aby buď změnili proces registrace, nebo mě vyloučili, kde by moje vklady nebylo možné provést, protože peněženka by byla zablokována. BC.Game trvalo více než rok, než použila vlastní vyloučení, a za tu dobu byla škoda způsobena. Nedostatek odezvy ze strany BC.Game v průběhu času zhoršil již tak proměnlivý problém a uvidí důsledky své arogance.



Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před měsícem

Ahoj,

Pokusím se vysvětlit, co naše shrnutí znamená v kontextu vaší poslední odpovědi. To by snad lépe objasnilo, proč stížnost dopadla tak, jak dopadla.

Jediný postup, který umožňuje kasinu přesně identifikovat hráče, je KYC; v případě, že nebyl dokončen žádný KYC, kasino nemohlo identifikovat vaše pokusy o otevření dalších účtů. Je obvyklé, že podniky potvrzují totožnost hráče, když podávají žádost o výběr. Bohužel vklady nepotřebují identifikaci.

Vím, co říkáte, ale pokud jste se nepokusili vybrat peníze, nemáme pravomoc penalizovat kasino za to, že dříve neidentifikovalo jiné účty. To je také vhodná chvíle, abychom vám připomněli, že toto kasino vyžaduje během registračního procesu pouze velmi malé množství osobních údajů. V důsledku toho, pokud budete neustále měnit několik polí, která jsou potřebná k vytvoření více účtů, jejich systém nezjistí shodu. Abych byl upřímný, takový systém není schopen identifikovat více účtů, protože je snadné obejít potřebná data. Z tohoto důvodu se domnívám, že „snadná registrace" tímto způsobem je pro kompulzivní hráče extrémně nebezpečná. Je samozřejmé, že prakticky každý ví, že uživatel může mít pouze jeden účet. Hráč téměř vždy ponese následky porušení tohoto pravidla.

Ohledně problému VPN. Ne, nevěřím, že je to chytrý způsob propagace kasin. Nicméně, vy, ne streamer, jste ten, kdo zaregistruje účet kasina a nakonec přijme podmínky. Nerad to říkám znovu, ale měli byste si vždy přečíst pravidla a být extrémně opatrní při používání VPN, zejména v těchto situacích. Hledání vysvětlení jakýchkoli nejasných pravidel kontaktováním podpory by mělo pomoci udržet věci pod kontrolou.

Jednoduše řečeno, streamery jsou daleko od našeho dosahu a souhlasím s vámi, že ne každý streamer je poctivý. Což je další důvod, proč si jejich tvrzení a doporučení v kasinu předem ověřit.

Odkazy jsou něco, co bych rád poslal našemu datovému týmu, protože nás velmi znepokojuje, že se moderní streamování zcela vymkne kontrole, nebo bych alespoň řekl, že tato část odvětví postrádá globální záruky.

Prosím, nevykládejte si moji odpověď jako pokus vás vyvrátit; Jen se snažím prezentovat fakta v jiném světle. Je mi opravdu líto, že jste musel zažít tak frustrující situaci.

Můžeme jen doufat, že objasněním rozdílů mezi každodenní realitou a úhly pohledu hráčů hráči využijí tyto zkušenosti k bezpečnějšímu rozhodování do budoucna, navzdory tomu, jak náročné takové rozhovory mohou být.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj,

Pokusím se vysvětlit, co naše shrnutí znamená v kontextu vaší poslední odpovědi. To by snad lépe objasnilo, proč stížnost dopadla tak, jak dopadla.

Jediný postup, který umožňuje kasinu přesně identifikovat hráče, je KYC; v případě, že nebyl dokončen žádný KYC, kasino nemohlo identifikovat vaše pokusy o otevření dalších účtů. Je obvyklé, že podniky potvrzují totožnost hráče, když podávají žádost o výběr. Bohužel vklady nepotřebují identifikaci.

Vím, co říkáte, ale pokud jste se nepokusili vybrat peníze, nemáme pravomoc penalizovat kasino za to, že dříve neidentifikovalo jiné účty. To je také vhodná chvíle, abychom vám připomněli, že toto kasino vyžaduje během registračního procesu pouze velmi malé množství osobních údajů. V důsledku toho, pokud budete neustále měnit několik polí, která jsou potřebná k vytvoření více účtů, jejich systém nezjistí shodu. Abych byl upřímný, takový systém není schopen identifikovat více účtů, protože je snadné obejít potřebná data. Z tohoto důvodu se domnívám, že „snadná registrace" tímto způsobem je pro kompulzivní hráče extrémně nebezpečná. Je samozřejmé, že prakticky každý ví, že uživatel může mít pouze jeden účet. Hráč téměř vždy ponese následky porušení tohoto pravidla.

Ohledně problému VPN. Ne, nevěřím, že je to chytrý způsob propagace kasin. Nicméně, vy, ne streamer, jste ten, kdo zaregistruje účet kasina a nakonec přijme podmínky. Nerad to říkám znovu, ale měli byste si vždy přečíst pravidla a být extrémně opatrní při používání VPN, zejména v těchto situacích. Hledání vysvětlení jakýchkoli nejasných pravidel kontaktováním podpory by mělo pomoci udržet věci pod kontrolou.

Jednoduše řečeno, streamery jsou daleko od našeho dosahu a souhlasím s vámi, že ne každý streamer je poctivý. Což je další důvod, proč si jejich tvrzení a doporučení v kasinu předem ověřit.

Odkazy jsou něco, co bych rád poslal našemu datovému týmu, protože nás velmi znepokojuje, že se moderní streamování zcela vymkne kontrole, nebo bych alespoň řekl, že tato část odvětví postrádá globální záruky.

Prosím, nevykládejte si moji odpověď jako pokus vás vyvrátit; Jen se snažím prezentovat fakta v jiném světle. Je mi opravdu líto, že jste musel zažít tak frustrující situaci.

Můžeme jen doufat, že objasněním rozdílů mezi každodenní realitou a úhly pohledu hráčů hráči využijí tyto zkušenosti k bezpečnějšímu rozhodování do budoucna, navzdory tomu, jak náročné takové rozhovory mohou být.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Radko, vaše odpověď je uvážlivá a spravedlivá a já to respektuji. Rád bych však znovu zopakoval, že jsem provedl několik výběrů z tohoto kasina a nebylo požadováno žádné KYC. Jak jsem to pochopil s BC.game, nedělají KYC, pokud to není velmi podstatná výhra.


Nežádám Casino Guru, aby se tímto případem dále zabýval - jsme daleko za tím. Hle, BC.game mi včera skutečně poslal e-mail...ne s odpovědí...ale další e-mail s žádostí o "komplexní rozbor problému". Byl poskytnut pouze nejméně 10krát, ale znovu jsem jim poslal všechny informace včetně právní analýzy provedené právníkem se sídlem v Curacao. Nebudu zadržovat dech pro další odpověď, ale předpokládám, že jde o určitý pokrok.


Absolutně souhlasím se situací streamerů - propagují tyto stránky hráčům v omezených jurisdikcích. Uvádím 2 příklady – existují doslova stovky dalších příkladů.





Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před měsícem

Oh, můj špatný, děkuji za připomenutí! Zapomněl jsem dodat toto:

Některá kasina se domnívají, že vynechat KYC je moudrý krok, a souhlasím s tím, že by to pro hráče mohlo být výhodné, ale vaše zkušenost naznačuje, že jsou s tím spojena i nezamýšlená nebezpečí. Proto v takových případech, dokud nebyl KYC spuštěn, opravdu nezáleží na tom, zda jste se stáhli nebo ne.

To mi připadá rozporuplné; v každém případě bych raději prošel KYC. Řekl bych, že hráčům neuškodí mít možnost kdykoli ověřit účet.

Držím vám palce; doufejme, že stále existuje šance posunout se řekněme k občanskému rozhovoru mezi kasinem a vámi (a možná také právníkem).

I přes veškerou pozornost, kterou ve streamingovém průmyslu vidím, se nemohu ubránit přesvědčení, že tato aktivita je přinejlepším vysoce kontroverzní. Vaše zkušenost není jedinečná; všichni bychom měli být extrémně opatrní. Podle mě by bylo nejlepší se jimi neřídit.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Rychlá aktualizace - Ve středu 02/10 mi BC.Game poslal e-mail po 4 měsících snahy získat odpověď s žádostí o podrobnosti o mých "dotazech". Navzdory tomu, že to předtím poslali 24krát, zdá se, že ostatní e-maily „ztratili". Problém, který mám, je, že každá odpověď od BC je obecná odpověď a nezdá se, že by pocházela od skutečné lidské bytosti! Pokud to čte zástupce BC.Game, prosím, oslovte a nechejte to vyřešit - nechci to protahovat u soudu a nabídl jsem příležitost vyřešit to smírně, než abych nadále platil za právní služby. Žádám vás, abyste mě co nejdříve kontaktovali.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před měsícem

Se vší upřímností k tomu opravdu nemám co dodat... 🙁

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Mám vklad 100 rs na hru bc, ale tato částka zatím nebyla připsána na můj účet. laskavě mi pomozte v tomto podvodném případě.

Automaticky přeloženo:
manzoorsalman119
před měsícem

Hej, myslím, že první věc, kterou bych udělal, je zeptat se podpory kasina, jestli vědí, co se děje. Dále bych kontaktoval poskytovatele plateb, zda peníze odešly bez problémů.

Už jste to prosím zkusili? Řekli vám něco konkrétního?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kdo další čelí tomuto problému s BC.Game? Začal jsem hrát se 100 $, pak jsem měl vítěznou sérii. Byl jsem schopen často vybírat, dokud můj bankovní účet nedosáhl 990 USD, pak byla možnost výběru pozastavena. Hrál jsem dál, můj bankroll se vyšplhal až na 3000 $, stále jsem nebyl schopen vybrat. Když jsme mluvili se zákaznickými službami, jednají hloupě s komentáři BS, jen aby vás frustrovali. Jediné, co říkají, je počkat na odpověď interního týmu... Toto kasino by mělo být na černé listině a držte se dál od této stránky

Automaticky přeloženo:
Zenatium
před měsícem

Dobrý den, když si projdete toto vlákno, uvidíte, že hráči řeší nějaké problémy. Když říkáte, že platební metody jsou pozastaveny, co vám kasino řeklo? Máte na mysli, že všechny zmizely nebo kasino jen odříkává vaše výběry? Už jste slyšeli o jejich interním týmu nebo stále ne?

Přesto máte stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci, pokud problémy přetrvávají a vy neuslyšíte nic nového a nemůžete provést výběr.

Ale doufám, že to brzy skončí a ty peníze nakonec dostaneš. ☘️

Automaticky přeloženo:
1...17 18 19
Jít na stránkuz 19 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky