FórumKasinaBC.Game Casino - všeobecná diskuze

BC.Game Casino - všeobecná diskuze (strana 19)

před 3 roky od Blazin9s
|
51160 zobrazení 378 odpovědí |
|
1...18 19
před 4 týdny

Pro informaci - BC.Game stále nereagovala na právní dokumenty. Odpovídají na Trustpilot a také se snaží každý den odstranit mé recenze. Naštěstí mě zatím Trustpilot podpořil na každém kroku. Jsou to lži, které nesnesu - na odpovědích Trustpilot, že "upustili míč" a že normálně mají "bezvadný zákaznický servis". Neodpovídat někomu po dobu 4 MĚSÍCŮ a nadále neodpovídat poté, co řekli, že to všechno NENÍ dobrá služba, ve skutečnosti je to horší než dokonce podvodná místa! filefilefilefilefile

Chci říct, zažil někdo něco takového? Vše, co kdy udělají, je poslat obecný e-mail s žádostí o stejné informace jednou za měsíc - skutečný člověk nikdy neodpoví.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 3 týdny

Ani nevím, co říct, abych ti řekl pravdu. Je smutné, když si kasino udělá čas na komentování věcí na Trustpilot, ale ne k důležitým věcem. Z toho pohledu si myslím, že si asi nemají co říct a proto nic neodepisují.

Každopádně jaký email ti posílají s jakou odpovědí jednou za měsíc, co po tobě požadují?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ani nevím, co říct, abych ti řekl pravdu. Je smutné, když si kasino udělá čas na komentování věcí na Trustpilot, ale ne k důležitým věcem. Z toho pohledu si myslím, že si asi nemají co říct a proto nic neodepisují.

Každopádně jaký email ti posílají s jakou odpovědí jednou za měsíc, co po tobě požadují?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Stejný obecný e-mail zkopírovat a vložit jako níže.


"Vážený zákazníku,


děkujeme, že jste se na nás obrátili.


Ceníme si vaší zpětné vazby a jsme odhodláni vyřešit jakékoli problémy, se kterými se můžete setkat. Abychom vám mohli účinně pomoci, žádáme vás o podrobný popis problému, se kterým se aktuálně potýkáte.


Čím více podrobností o povaze problému, případných chybových zprávách, které jste obdrželi, nebo konkrétních okolnostech souvisejících s problémem, poskytnete, tím lépe budeme vybaveni, abychom mohli přesně analyzovat a řešit vaše obavy.


Vaše spolupráce při poskytování dalších informací je zásadní pro zajištění rychlého a přesného vyřešení vašeho dotazu. Děkujeme za pochopení a spolupráci v této záležitosti.


S pozdravem"


Tento e-mail jsem skutečně dostal nejméně 6krát v reakci na e-mail s podrobnostmi VŠEHO včetně příloh atd. Musí formálně odpovědět do 31. je vše, co mohu nyní říci. Sledujte tento prostor.

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Opravdu se mi líbilo být na bcgames, ale ukradli mi účet a nikdy mi ho nevrátili, i když mám důkaz, že je můj, protože mám všechny zprávy od začátku hry a ví někdo, jestli můžu žalovat BC hry za převzetí mého účtu, protože mám všechny stvrzenky za vklady, které jsem provedl a které jsou více než $

100 000,00 mexických pesos, vše investované na mém účtu, berou mi to bez důvodu

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Stejný obecný e-mail zkopírovat a vložit jako níže.


"Vážený zákazníku,


děkujeme, že jste se na nás obrátili.


Ceníme si vaší zpětné vazby a jsme odhodláni vyřešit jakékoli problémy, se kterými se můžete setkat. Abychom vám mohli účinně pomoci, žádáme vás o podrobný popis problému, se kterým se aktuálně potýkáte.


Čím více podrobností o povaze problému, případných chybových zprávách, které jste obdrželi, nebo konkrétních okolnostech souvisejících s problémem, poskytnete, tím lépe budeme vybaveni, abychom mohli přesně analyzovat a řešit vaše obavy.


Vaše spolupráce při poskytování dalších informací je zásadní pro zajištění rychlého a přesného vyřešení vašeho dotazu. Děkujeme za pochopení a spolupráci v této záležitosti.


S pozdravem"


Tento e-mail jsem skutečně dostal nejméně 6krát v reakci na e-mail s podrobnostmi VŠEHO včetně příloh atd. Musí formálně odpovědět do 31. je vše, co mohu nyní říci. Sledujte tento prostor.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Jen by mě víc rozzlobilo, kdybys řekl, že jsi jim vše popsal a vždy to skončí stejným emailem.

Nicméně podle tvých slov by měli odpovědět do 31. tak to budu sledovat a určitě napíšu, kdyby se něco změnilo, i když pochybuji, že se to stane po stejných mailech, které ti poslali.

budu tady.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Opravdu se mi líbilo být na bcgames, ale ukradli mi účet a nikdy mi ho nevrátili, i když mám důkaz, že je můj, protože mám všechny zprávy od začátku hry a ví někdo, jestli můžu žalovat BC hry za převzetí mého účtu, protože mám všechny stvrzenky za vklady, které jsem provedl a které jsou více než $

100 000,00 mexických pesos, vše investované na mém účtu, berou mi to bez důvodu

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dobrý den, souvisí vaše stížnost před několika měsíci s problémem, který popisujete? Viděl jsem, že to bylo konečně uzavřeno a bohužel kasina mají moc zavřít účty hráčů, když tam nemají peníze. Je to docela smutné, ale je to tak a také se mohou rozhodnout, koho chtějí za hráče.

Připadá mi sice divné, že to dělali, pokud jste tam ukládali pravidelně, ale asi k tomu museli mít důvod. Škoda, že ti to neřekli.

Každopádně jsem si taky říkal, proč bys je chtěl žalovat, když tam nemáš peníze, asi by tě to stálo víc.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Jen by mě víc rozzlobilo, kdybys řekl, že jsi jim vše popsal a vždy to skončí stejným emailem.

Nicméně podle tvých slov by měli odpovědět do 31. tak to budu sledovat a určitě napíšu, kdyby se něco změnilo, i když pochybuji, že se to stane po stejných mailech, které ti poslali.

budu tady.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Výše uvedenou odpověď C&P odeslali již třikrát a nikdy ji nesledovali. Pokud do 31. dne neodpoví, rád jim 1. dne zveřejním CELÝ soudní spor, který byl proti nim podán, protože již byl podán u soudu.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 3 týdny

Taky jsem si myslel, že se něco takového děje a že to odnesete někam výš na jiné úřady. Mají ještě několik dní, ale protože ještě nebyli schopni odpovědět, pochybuji, že tak učiní do 3 dnů. Jsem zvědavý a uvidím, jestli se od tebe dozvím něco nového.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

No, žádná odpověď od BC, přestože jim dal poslední pokus na jejich živém chatu 29. Nyní tedy byly předloženy dokumenty a čekáme na datum slyšení. Vzhledem k tomu, že ještě nemám datum slyšení, nemohu informace zveřejnit. Nicméně jakmile to bude možné, uvolním všechny dokumenty, videa atd. zde a tisku, se kterým již ve Velké Británii jednám. Bonfire night se blíží BC.Game, takže se připravte na ohňostroj je vše, co řeknu - sledujte tento prostor!

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny





filefile

Automaticky přeloženo:
alenmatisic666
před 2 týdny

Dobrý den, čekáte na výběr z kasina? Co mají ukazovat snímky obrazovky? Vidím, že na jednom z nich je výběr úspěšný a na druhém jsou nějaké peněženky.

Můžete mi prosím pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Musím každého varovat před používáním BCgame. Bcgame používá špinavou taktiku ke klamání hráčů.

Zveřejnili vzorce pro bonusy/cashback, aby bylo vše transparentní.

Nyní odstranili všechny vzorce a dávají hráčům výrazně menší množství Cashbacku a říkají „Je to všechno automatické, správně".

Toto je špinavá taktika, kterou používají, aby zvýšili náskok svého rodu.


Je šílené, že tady na casinoguru nemůžu najít dobré a poctivé kasino se sázkovou kanceláří, každé kasino dělá něco stinného.

Upraveno autorem před 6 dny
Automaticky přeloženo:
Gambler123
před 6 dny

Ahoj,

Myslím, že je čas hledat sázkové kanceláře někde jinde. Nejsem si jistý, zda jsem vám to již řekl, ale sázkové kanceláře nekontrolujeme a kvalita kasina se může ve srovnání se sázkovými sázkami značně lišit.

Nezlobte se však na mě; Chci vás jen uchránit před dalším zklamáním.

Vzpomínám si, že jsem mluvil s zástupcem o nějakém speciálním bonusovém vzorci; upřímně řečeno, pokud se nepletu, někteří hráči nedokázali pochopit jeho význam a považovali to za problematické... Možná to teď není tak důležité.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 dny

Ahoj

Nezlobím se na tebe, ale z nějakého důvodu si pro kasina vždycky najdeš omluvu...

Jen si myslím, že je smutné klamat hráče, jako to dělá Bcgame. Zveřejnili vzorce pro výpočet jejich měsíčního a týdenního cashbacku/bonusu. 3 dny předtím, než poskytnou bonusy, odstraní zveřejněné vzorce, ale tvrdí, že jsou stále stejné. Když rozdají bonusy, výplata je výrazně nižší, než by měla být. Zdá se vám to fér? Očividně to zvyšuje výhodu domu nespravedlivě tím, že nutí hráče věřit, že dostanou % zpět, i když ve skutečnosti je to mnohem menší procento.

file

pokud se podíváte na obrázek, jasně říká, že měsíční bonus je Sázka × 1 % × 3-5 % v závislosti na úrovni Vip. Moje současná VIP úroveň mi dává 3,5% bonus.

Jejich výpočty mi daly 1,75 %, což je nižší než minimální úroveň Vip.

To samé s Týdenním bonusem, mám maximální odměnu 8%, ale nějak mi dali jen 5%.

V jejich podmínkách je doslova napsáno, jak systém odměn funguje, ale podařilo se jim najít způsob, jak oklamat hráče, ale dát jim mnohem menší odměny.

Ať to dává smysl.


Upraveno autorem před 6 dny
Automaticky přeloženo:
Gambler123
před 3 dny

Ahoj!

Doufám, že jste měli skvělý víkend!

Opravdu nedává smysl nabízet nižší úrovně výhod hráčům na určitých VIP pozicích, zejména ve srovnání s obecnými podmínkami. Myslím, že byste měli požádat podporu kasina, aby to vysvětlila a podělila se zde o svou odpověď. Z mé zkušenosti je trochu riskantní zvažovat věci na základě jediného snímku obrazovky. A co FAQ? Našli jste tam nějakou stopu nebo obecně, prosím?

Nemám nic proti tomu, abych vám věřil, že máte skutečně pocit, že je to naprosto nefér praktika; Já bych například potřeboval nějaký důkaz, abych souhlasil s tím, že kasino klame hráče účelově. Všimli jste si, že vzorec chybí častěji?



Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 dny

Ahoj

Formulář je definitivně pryč. Najdete to pouze na jejich ToS in Telegraph, ale už ne na jejich webových stránkách.

file

Doufám, že toto je dostatečný důkaz. Doslova změnili výši/procento odměny 2 dny před rozdáním. Měsíčně Od 3-5 % do 1-2,5 %, je to obrovský rozdíl. A týdně od 5-8% do 2-5%...

To nejmenší, co mohli udělat, bylo varovat hráče předem a poté pouze změnit odměny poté, co je rozdají. Představte si, že sázíte celý 1 měsíc, jen aby při připisování odměn změnili částku na méně než polovinu... to je všechno, ale průhledné, pokud se mě zeptáte

Upraveno autorem včera
Automaticky přeloženo:
Gambler123
včera

Děkuji za podrobnosti. Je to rozhodně důkaz, že kasino si je toho vědomo.

Přesto, jak jsem řekl, pro mě to nedokazuje, že kasino nějak zamýšlelo podvádět hráče. Zamyslete se nad mou perspektivou, pokud vám to nevadí:

Myslíte si, že pár procent cashbacku stojí za to riskovat otevřený hněv hráčů? Podle mého názoru kasino z nějakého důvodu zjistilo, že vzorec nefunguje podle očekávání; možná hráči nejsou připraveni na takový specifický model - kdo ví? Souhlasím, že načasování a celý tichý proces odstranění vzorce byly špatně provedeny.

Naprosto respektuji vaši uživatelskou zkušenost s postelí; váš návrh by jistě učinil událost méně bolestivou. Pro mě je to zcela bez pochyb.




Automaticky přeloženo:
Radka
před 22 hodinami

No, možná to nejsou doslova podvodní hráči, ale rozhodně je klamou.

Myslíte si, že pár procent cashbacku stojí za to riskovat otevřený hněv hráčů?

Možná se to nezdá mnoho, ale když někdo během toho měsíce vsadil přes 1,5 milionu, mluvíme o pěkných stovkách nebo dokonce tisících.

Měl jsem dostávat téměř 1 000 odměn, týdně + měsíčně + lvl Up, a protože odměny před rozdáním snížili, dostal jsem méně než 500 $. Takže ano, cítím se vážně podveden. Ale je to, co to je, už se nebudu držet Bcgame, protože to není poprvé, co to dělají.

Stake a rollbit jsem používal již dříve a být VIP tam ve skutečnosti mělo výhodu.

Mám pocit, že tím, že jsem Vip, musím víc ztratit, než ve skutečnosti získat tím, že jsem VIP.

Také dříve zobrazovali každý formulář a informace o bonusech, odměnách a cashbacku... nyní nemají zobrazeno nic a v podstatě je vše na jejich "uvážení", což znamená, že si mohou dělat, co chtějí, manipulovat s odměny a budou jen tvrdit, že je to na nich.

To není průhledné a bere mi to tu malou důvěru, kterou jsem zbyla.

Upraveno autorem před 21 hodinami
Automaticky přeloženo:
Gambler123
před 2 hodinami

Podle mého názoru jste odpověď složil velmi dobře a je úžasné, že vše, co jste do ní vložil, pokrývá významnou mezeru mezi tím, co by se dalo nějakým způsobem prokázat, a tedy potenciálně označeno jako podvod, a mezi jakousi velmi nepříznivou uživatelskou zkušeností, kterou dokonale pochopit nezíská vaši důvěru.

Pokud mě paměť neklame, kasino se ani po odstranění vzorce a snížení procenta výrazně nepokusilo odpovědět na váš dotaz, zda se stále vyplatí být VIP.

Když se nad tím více zamyslím, řekl bych, že vzhledem k tomu, co jste již zažili a vysvětlili, není třeba kategorizovat události pomocí výrazů jako „podvod" nebo „podvod" z mé strany. Váš popis se zdá jako velmi rozumný nápad a doufám, že vedení kasina přehodnotí, jak zachází s hráči tím, že změní tak významné faktory, aniž by si toho někdo všimnul.


Automaticky přeloženo:
1...18 19
Jít na stránkuz 19 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky