FórumKasinaBC.Game Casino - všeobecná diskuze

BC.Game Casino - všeobecná diskuze (strana 19)

před 3 roky od Blazin9s
|
47258 zobrazení 367 odpovědí |
|
1...18 19
Přidat příspěvek
před týdnem

Pro informaci - BC.Game stále nereagovala na právní dokumenty. Odpovídají na Trustpilot a také se snaží každý den odstranit mé recenze. Naštěstí mě zatím Trustpilot podpořil na každém kroku. Jsou to lži, které nesnesu - na odpovědích Trustpilot, že "upustili míč" a že normálně mají "bezvadný zákaznický servis". Neodpovídat někomu po dobu 4 MĚSÍCŮ a nadále neodpovídat poté, co řekli, že to všechno NENÍ dobrá služba, ve skutečnosti je to horší než dokonce podvodná místa! filefilefilefilefile

Chci říct, zažil někdo něco takového? Vše, co kdy udělají, je poslat obecný e-mail s žádostí o stejné informace jednou za měsíc - skutečný člověk nikdy neodpoví.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před týdnem

Ani nevím, co říct, abych ti řekl pravdu. Je smutné, když si kasino udělá čas na komentování věcí na Trustpilot, ale ne k důležitým věcem. Z toho pohledu si myslím, že si asi nemají co říct a proto nic neodepisují.

Každopádně jaký email ti posílají s jakou odpovědí jednou za měsíc, co po tobě požadují?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ani nevím, co říct, abych ti řekl pravdu. Je smutné, když si kasino udělá čas na komentování věcí na Trustpilot, ale ne k důležitým věcem. Z toho pohledu si myslím, že si asi nemají co říct a proto nic neodepisují.

Každopádně jaký email ti posílají s jakou odpovědí jednou za měsíc, co po tobě požadují?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Stejný obecný e-mail zkopírovat a vložit jako níže.


"Vážený zákazníku,


děkujeme, že jste se na nás obrátili.


Ceníme si vaší zpětné vazby a jsme odhodláni vyřešit jakékoli problémy, se kterými se můžete setkat. Abychom vám mohli účinně pomoci, žádáme vás o podrobný popis problému, se kterým se aktuálně potýkáte.


Čím více podrobností o povaze problému, případných chybových zprávách, které jste obdrželi, nebo konkrétních okolnostech souvisejících s problémem, poskytnete, tím lépe budeme vybaveni, abychom mohli přesně analyzovat a řešit vaše obavy.


Vaše spolupráce při poskytování dalších informací je zásadní pro zajištění rychlého a přesného vyřešení vašeho dotazu. Děkujeme za pochopení a spolupráci v této záležitosti.


S pozdravem"


Tento e-mail jsem skutečně dostal nejméně 6krát v reakci na e-mail s podrobnostmi VŠEHO včetně příloh atd. Musí formálně odpovědět do 31. je vše, co mohu nyní říci. Sledujte tento prostor.

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Opravdu se mi líbilo být na bcgames, ale ukradli mi účet a nikdy mi ho nevrátili, i když mám důkaz, že je můj, protože mám všechny zprávy od začátku hry a ví někdo, jestli můžu žalovat BC hry za převzetí mého účtu, protože mám všechny stvrzenky za vklady, které jsem provedl a které jsou více než $

100 000,00 mexických pesos, vše investované na mém účtu, berou mi to bez důvodu

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Stejný obecný e-mail zkopírovat a vložit jako níže.


"Vážený zákazníku,


děkujeme, že jste se na nás obrátili.


Ceníme si vaší zpětné vazby a jsme odhodláni vyřešit jakékoli problémy, se kterými se můžete setkat. Abychom vám mohli účinně pomoci, žádáme vás o podrobný popis problému, se kterým se aktuálně potýkáte.


Čím více podrobností o povaze problému, případných chybových zprávách, které jste obdrželi, nebo konkrétních okolnostech souvisejících s problémem, poskytnete, tím lépe budeme vybaveni, abychom mohli přesně analyzovat a řešit vaše obavy.


Vaše spolupráce při poskytování dalších informací je zásadní pro zajištění rychlého a přesného vyřešení vašeho dotazu. Děkujeme za pochopení a spolupráci v této záležitosti.


S pozdravem"


Tento e-mail jsem skutečně dostal nejméně 6krát v reakci na e-mail s podrobnostmi VŠEHO včetně příloh atd. Musí formálně odpovědět do 31. je vše, co mohu nyní říci. Sledujte tento prostor.

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Jen by mě víc rozzlobilo, kdybys řekl, že jsi jim vše popsal a vždy to skončí stejným emailem.

Nicméně podle tvých slov by měli odpovědět do 31. tak to budu sledovat a určitě napíšu, kdyby se něco změnilo, i když pochybuji, že se to stane po stejných mailech, které ti poslali.

budu tady.

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Opravdu se mi líbilo být na bcgames, ale ukradli mi účet a nikdy mi ho nevrátili, i když mám důkaz, že je můj, protože mám všechny zprávy od začátku hry a ví někdo, jestli můžu žalovat BC hry za převzetí mého účtu, protože mám všechny stvrzenky za vklady, které jsem provedl a které jsou více než $

100 000,00 mexických pesos, vše investované na mém účtu, berou mi to bez důvodu

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Dobrý den, souvisí vaše stížnost před několika měsíci s problémem, který popisujete? Viděl jsem, že to bylo konečně uzavřeno a bohužel kasina mají moc zavřít účty hráčů, když tam nemají peníze. Je to docela smutné, ale je to tak a také se mohou rozhodnout, koho chtějí za hráče.

Připadá mi sice divné, že to dělali, pokud jste tam ukládali pravidelně, ale asi k tomu museli mít důvod. Škoda, že ti to neřekli.

Každopádně jsem si taky říkal, proč bys je chtěl žalovat, když tam nemáš peníze, asi by tě to stálo víc.

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Jen by mě víc rozzlobilo, kdybys řekl, že jsi jim vše popsal a vždy to skončí stejným emailem.

Nicméně podle tvých slov by měli odpovědět do 31. tak to budu sledovat a určitě napíšu, kdyby se něco změnilo, i když pochybuji, že se to stane po stejných mailech, které ti poslali.

budu tady.

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Výše uvedenou odpověď C&P odeslali již třikrát a nikdy ji nesledovali. Pokud do 31. dne neodpoví, rád jim 1. dne zveřejním CELÝ soudní spor, který byl proti nim podán, protože již byl podán u soudu.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 4 dny

Taky jsem si myslel, že se něco takového děje a že to odnesete někam výš na jiné úřady. Mají ještě několik dní, ale protože ještě nebyli schopni odpovědět, pochybuji, že tak učiní do 3 dnů. Jsem zvědavý a uvidím, jestli se od tebe dozvím něco nového.

Automaticky přeloženo:
1...18 19
Jít na stránkuz 19 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky