Ahoj,
Předpokládám, že jste tyto dokumenty poslali e-mailem, že? Nějaká automatická odpověď, která říká, že e-maily nebyly doručeny? Zkoušel jsi poslat každý dokument zvlášť, prosím? Pokud ne, udělal bych screenshot seznamu odeslaných e-mailů s přílohami a zeptal se podpory, zda je e-mailová adresa správná a zda existuje jiný e-mail, který můžete použít.
Našel jsem tento e-mail: support@bc.game
Pokud musí být tyto dokumenty nahrány přímo, je to stále o vyžádání podpory. Ve chvíli, kdy víte, co se zdá být špatně, můžete jít dál.
Můžete to zkusit a dát nám vědět?
Hello,
I assume that you sent these docs by email, right? Any auto-reply saying that the emails were not delivered? Did you try to send each document separately, please? If not, I would make a screenshot of the list of sent emails with attachments and ask the support whether the email address is correct and if there is another email you can use.
I found this email: support@bc.game
If these documents must be uploaded directly, it is still about asking the support. The moment you know what seems to be wrong the moment you can move on.
Can you try it and let us know?
Automaticky přeloženo: