Ach, to je smutné, tak to se omlouvám!
Doufám, že už máš všechno za sebou?
Oh that's sad,so sorry about that!
I hope you've gotten over everything?
Jo, protože jsem teď za 22 let vyhrál mnohem víc online. Také mám velmi drahé auto 2000 Roush Stage 2 Uvnitř podepsané od Jacka Roushe z nascaru
Yep,becouse ive won alot more online now in 22 years.Also i have a very pricy car 2000 Roush Stage 2 Signed inside from Jack Roush of nascar
Ahoj,
bylo ti vysvětleno, proč ti to udělali? Pokud jsem to pochopil správně, na vašem kasinovém účtu stále zbývá aktivní zůstatek, že?
Hello,
have you been explained why they did this to you? If I got it correctly, there is still an active balance left on your casino account, right?
Řekl bych, že tento kód by měli používat pouze hráči se zájmem o bonusy 🙂
Nějaká související pravidla, která by hráči měli mít na paměti?
I'd say that only players interested in bonuses should use this code 🙂
Any associated rules the players should keep in mind?
Ahoj. Jak vkládat peníze do her
Hello. How to deposit in games
helo.pano po mag deposit sa games
Bylo by lepší vložit místo toho ve slušném kasinu 🙂.
Postupujte podle smluvních podmínek nebo požádejte podporu o další pomoc.
Would be better to deposit in a decent casino instead 🙂.
Follow the terms and conditions or ask support for further assistance.
Myslíte si, že to má opravdu něco společného s BC.GAME? 🙂
Do you think it has really something to do with BC.GAME? 🙂
Dobrý den, před 3 dny jsem odeslal KYC do BC Game, požádali mě o odblokování účtu, ale doteď zůstává blokován. Chtěl bych k němu mít znovu přístup, co mám dělat?
Hello, I sent the KYC 3 days ago, to BC Game, they asked me to unlock my account, but until now it remains blocked. I would like to be able to access it again, what do I do?
Dobrý den, před 3 dny jsem odeslal KYC do BC Game, požádali mě o odblokování účtu, ale doteď zůstává blokován.
Chtěl bych k němu mít znovu přístup, co mám dělat?
Může mi někdo pomoci?
Hello, I sent the KYC 3 days ago, to BC Game, they asked me to unlock my account, but until now it remains blocked.
I would like to be able to access it again, what do I do?
Can someone help me?
Byl váš účet zablokován předtím, než jste byli požádáni o dokončení KYC nebo poté, co jste odeslali své dokumenty? Pokud se ověření nezdaří, pochybuji, že si účet znovu otevřou
Your account was blocked before you were requested to complete KYC or after you submitted your documents? In case the verification failed, I doubt they will open the account again
Ahoj.
Připadá mi divné, že vás kasino žádá o otevření účtu. Je pravděpodobnější, že váš účet je nyní ověřován. Pokud ji projdete, máte nárok na odstoupení.
Ujistěte se, že jste odeslali všechny potřebné dokumenty, KYC je velmi důležitý proces a někdy potřebuje více času.
Informuj nás pravidelně!
Hello.
I find it strange the casino would ask you to open an account. More likely, your account is under verification now. If you pass it, you're entitled to withdrawal.
Ensure you sent all the necessary documents, KYC is a very important process, and sometimes it just needs more time.
Keep us posted!
Nejprve to bylo zablokováno a požádali o KYC.
First it was blocked, and they asked for KYC.
Není normální, aby kasino nejprve zablokovalo účet a poté požádalo o ověření, obvykle jsou účty zablokovány, pokud ověření selže. Jak řekla Radka, pokud jste již své dokumenty odeslali, počkejte, může to trvat několik týdnů, pokud bude váš účet ověřen, měl by být znovu otevřen a výběr zpracován bez větších nepříjemností a pokud ověření selže, kasino vám dá vědět
It's not normal for a casino to first block an account and then ask for verification, usually accounts are blocked if the verification fails. Like Radka said, if you already sent your documents just wait, it can take some weeks, if your account gets verified it should be reopened and withdrawal processed without major inconvenience and if the verification fails then the casino will let you know
Nemyslím si, že je to nutně špatné znamení. Něco se jim na vašem účtu nelíbilo, takže ho zablokovali, ale pokud jste jim poslali vše, co požadovali, stále existuje šance, že jej znovu otevřou.
Pamatuji si, že když jsem pracoval v kasinu, některé účty byly automaticky zablokovány + dokumenty byly požadovány např. když se účet přihlásil ze stejné IP adresy, jakou už v kasinu používal někdo jiný. Nemuseli jsme to kontrolovat ručně. Vše proběhlo automaticky a pokud přehrávač dokumenty neodeslal, zůstalo to zavřené.
I don't think it's a necessarily bad sign. They didn't like something about your account so they blocked it, but if you sent them everything they requested, there's still a chance they'll reopen it.
I remember that when I worked in a casino, some accounts were blocked automatically + documents requested for example when the account logged in from the same IP address as someone else already used in the casino. We didn't have to check this manually. It was all done automatically and if the player didn't send the documents, then it remained closed.
Dnes mi poslali e-mail, že jsem zneužil bonus platformy a že mám více účtů. Jiný účet na platformě nemám a bonus jsem ani nezneužil. Například jsem na stránku odkázal více než 1000 lidí, nemám důvod jít proti pravidlům.
Potřebuji zpět svůj účet, bylo tam hodně peněz.
Today they sent me an email saying that I abused the platform bonus and that I had multiple accounts. I don't have another account on the platform and I didn't even abuse the bonus. I, for example, referred more than 1000 people to the site, I have no reason to go against the rules.
I need my account back, there was a lot of money in there.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.