DomůFórumKasinaBC.Game Casino - všeobecná diskuze

BC.Game Casino - všeobecná diskuze (strana 17)

před 3 roky od Blazin9s
|
90 785 zobrazení 420 odpovědí |
|
1...16 17 18...22
Přidat příspěvek
zensbk
před 10 měsíci

mal som si to skôr overiť.. jak som hladal na webe tak som sa dopátral až sem.. a vidím že vela ludí tu má problém každopadne už žiadne online casino nebudem využivať..

před 10 měsíci

Romi je placená loutka. Nepřijal bych žádnou radu z tohoto podvodného webu.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Přestaňte prosím sdílet nesprávná obvinění na fóru.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Výmluvy a návrhy na akceptování kriminálního chování jsou ostudou.


Zjevně upravujete a znecitlivujete tohoto stěžovatele, aby přijal kriminální obchodní praktiky.


Styďte se vy a tento web.


Ale podvodníci se nemohou stydět.


Proto existují tyto výkaly.


Tak frustrující......

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vidím, že nechápeš pointu toho, co Radka říkala druhému uživateli jen proto, že jsi o žádné předchozí konverzaci nevěděl.

Již dříve jste byli varováni, abyste přestali obviňovat toto fórum; jsme bezpečným místem, kde může každý vyjádřit svůj názor.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zdravím chcel by som sa spýtať.. vytvoril som cez rovnakú IP a rovnaké zariadenie viac účtov čo viedlo zablkovaniu výberu.. napísal som teda email na ktorý som nedostal odpoveď či je možné toto nejak vyriešiť alebo príde trvalemu zablkovaniu a obmedzeniu na účte tým pádom už nemožem využiť služby alebo sa dajú zrušiť ostatné účty a ponechám si jeden? vopred ďakujem za odpoveď

před 10 měsíci

Dobrý den.

Byl jsi aktivní na všech těch účtech, jestli se můžu zeptat?

Je možné, že náš tým pro stížnosti může pomoci. Stačí podat stížnost zde a my se na to určitě podíváme.

Ve většině online kasin je vytváření více účtů proti pravidlům a mělo by to být vždy uvedeno v podmínkách, které je opravdu moudré si přečíst ještě před samotným vkladem.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

prvom rade ďakujem za odpoveď.. áno bol som aktivný ale nie jeden deň na viac účtoch vždy na jednom jeden deň.. nejednalo sa o kurzové stávky poberanie bonusu ani online kasino(blackjack,ruleta) čisto len sloty.. áno to som bohužial prečítal až potom.. moja chyba

Emil789
před 10 měsíci

Omlouvám se za to, ale snad to příště budete vědět lépe.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den.

Byl jsi aktivní na všech těch účtech, jestli se můžu zeptat?

Je možné, že náš tým pro stížnosti může pomoci. Stačí podat stížnost zde a my se na to určitě podíváme.

Ve většině online kasin je vytváření více účtů proti pravidlům a mělo by to být vždy uvedeno v podmínkách, které je opravdu moudré si přečíst ještě před samotným vkladem.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jak ale mohou očekávat, že hráči budou dodržovat T&C, když je nedodržují? Hráč se zde stal obětí polovičního přístupu kasin. Vše, co potřebují, je identifikátor, jako je mobilní číslo, které je obtížnější změnit. Lidé si tak nemohou vytvořit více účtů. Také mohou najít duplicitní způsoby vkladu...takže znovu...proč nezastavit vklad od hráče, než jej povolit a pak výběr odmítnout? Tolik otázek, ale BC.Game určitě neodpoví.

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před 10 měsíci

mal si rovnaký probl´ém a mal si vytvorených viac účtov ? ako to dopadlo ?


zensbk
před 10 měsíci

mal si tiež ten problém z účtami ? ako to dopadlo ? zamkli ti účty a nemožeš využívať stránku ?

před 10 měsíci

mal si rovnaký probl´ém a mal si vytvorených viac účtov ? ako to dopadlo ?


před 10 měsíci

Můj problém byl, že nadále umožňovali vytváření nových účtů, přestože požadovali vyloučení každého z nich. Povolili vklady stejnými metodami, některé výběry, nikdy nepožádali o KYC a ve skutečnosti nechápou, co slova „závažné problémy s hazardem" znamenají, i když posílají zprávy od psychologů atd., které ukazují, jak špatné to je. Bezpochyby povolili vklady ze stejné peněženky, stejné IP, stejného zařízení.

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před 10 měsíci

áno aj mne boli povolené vklady a výberi na tú istu penaženku.. takže už nemáš prístup na bc game? alebo si možeš spraviť nov´ý účet ? ja určite po tejto skusenosti nechcem mat stymi kasinami nič a požiadam o zrušenie účtu keď sa toto vyrieši


před 10 měsíci

áno aj mne boli povolené vklady a výberi na tú istu penaženku.. takže už nemáš prístup na bc game? alebo si možeš spraviť nov´ý účet ? ja určite po tejto skusenosti nechcem mat stymi kasinami nič a požiadam o zrušenie účtu keď sa toto vyrieši


před 10 měsíci

Minulý měsíc, po téměř 2 letech pokusů, jsem byl schopen sledovat Self Exclusion na BC.Game a nemohu vytvářet nové účty - teoreticky mohu vytvořit nové účty, ale zřejmě blokují peněženku/IP.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, díky za reakci.

Pokud mohu, odstranil bych streamery z této diskuse, protože kasina mohou snadno tvrdit, že streameři nejsou běžní hráči a že hraní přes VPN je zcela na nich. Navzdory tomu, jak to zní, se vždy snažím mít na paměti, že tento druh rozhovoru je spíše podobný slovnímu šachovému zápasu. To neznamená, že mě to takhle baví.

Abych byl upřímný, mnoho kasin také neověřuje hráče, dokud si nevyhradí konkrétní částku pro výběr. Nicméně, jak vždy uvádím, kasino musí dodržovat své vlastní zásady, aby předešlo fámám a zachovalo si konzistentní, obecně nestranný přístup k hráčům.

I když se upřímně omlouvám, že nemůžeme udělat mnoho, abychom vám pomohli, zdá se mi, že vaše argumenty dávají z právního hlediska velký smysl. Doufám, že celý proces pro vás dopadne dobře.

Budete nás pravidelně aktualizovat? Myslím, že nejen mě zajímá držet krok s vývojem.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Radko, dá se nějak označit zástupce BC.Game, aby se podíval na toto vlákno? Doslova prošel moje e-maily - 27 e-mailů odeslaných přes 5 e-mailových účtů, abych se s nimi pokusil mluvit od června - počet odpovědí nula. Jejich zástupce zde určitě reaguje lépe? I když mám právníka, který se zabývá případem na Curacau, přesto bych rád požádal o jejich konečnou odpověď – neuvědomují si, že ignorováním zesilují případ proti nim!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci
Emil789 příspěvek smazal/a
před 10 měsíci

Na nic se neptali... o to jde. Jediné, s čím kdy odpověděli, bylo něco o tom, že britským hráčům není dovoleno, doslova nic jiného neudělali.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jak ale mohou očekávat, že hráči budou dodržovat T&C, když je nedodržují? Hráč se zde stal obětí polovičního přístupu kasin. Vše, co potřebují, je identifikátor, jako je mobilní číslo, které je obtížnější změnit. Lidé si tak nemohou vytvořit více účtů. Také mohou najít duplicitní způsoby vkladu...takže znovu...proč nezastavit vklad od hráče, než jej povolit a pak výběr odmítnout? Tolik otázek, ale BC.Game určitě neodpoví.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Určitě věříme, že by se tomu dalo předejít, kdyby byl implementován software. Vždy ale záleží na tom, co musíte uvést v registračním formuláři a jestli by to systém nějak detekoval.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Radko, dá se nějak označit zástupce BC.Game, aby se podíval na toto vlákno? Doslova prošel moje e-maily - 27 e-mailů odeslaných přes 5 e-mailových účtů, abych se s nimi pokusil mluvit od června - počet odpovědí nula. Jejich zástupce zde určitě reaguje lépe? I když mám právníka, který se zabývá případem na Curacau, přesto bych rád požádal o jejich konečnou odpověď – neuvědomují si, že ignorováním zesilují případ proti nim!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Zástupce kasina vidí všechny příspěvky ve vláknu a může kdykoli reagovat a odpovídat.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Určitě věříme, že by se tomu dalo předejít, kdyby byl implementován software. Vždy ale záleží na tom, co musíte uvést v registračním formuláři a jestli by to systém nějak detekoval.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Řeknu vám, co požadují Romi - E-mailová adresa, heslo. Doslova to je ono, nic jiného. To je důvod, proč tyto problémy vznikají....500 Casino jsou stejné. Pro tyto společnosti je snadné provést drobnou změnu, která nemá vůbec žádný dopad, zakrýt se...ale protože vědí, že to dělat nemusí, prostě pokračují.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Zástupce kasina vidí všechny příspěvky ve vláknu a může kdykoli reagovat a odpovídat.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

jsou? No....uvidíme, jestli odpoví...protože si sakra určitě neodpovídají na e-maily, jako ani na potvrzení e-mailů, nic. Všichni chceme, aby se situace vyřešily spravedlivě... ale oni v současnosti nehrají fér, protože všechno ignorují.

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před 9 měsíci

ale pozor na 500casinu bol moj kamarát upozornení že má zapatý druhý účet a neišlo mu hrať, aby prostriedky vratil naspať do penaženky a poslal na účet ktorý už má založený.. to je moja skúsenosť

před 9 měsíci

Ví někdo, jestli čtyřdílný bonusový systém (180 %, 240 %, 300 %, 360 %) pro hru BC zahrnuje sporty? Více zdrojů říká různé věci a v sekci sázkových požadavků Casino Guru je uvedeno, že je to pouze pro sloty.

Automaticky přeloženo:
1...16 17 18...22
Jít na stránkuz 22 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky