Ahoj!
Myslel jsem, že se to týká vašeho posledního případu proti BC.Games, když jsem viděl váš příspěvek.
Bohužel se toho moc nezměnilo. V každém případě vaše stížnost nebyla zamítnuta; Předpokládám, že to není totéž, protože problém, který jste uvedl, byl považován za neopodstatněný.
Domnívám se, že musí být těžké tomu čelit, ale jak již bylo uvedeno dříve, "Ověření KYC je obvykle dokončeno před vaším prvním výběrem. Vzhledem k tomu, že jste nepožádali o výběr ze žádného ze svých účtů, neprošli jste ověřením. Kromě toho důsledně používal pro registraci v kasinu jinou e-mailovou adresu a neposkytoval žádné osobní údaje, kasino vás nemohlo identifikovat a označit jako vyloučeného uživatele.
Kromě toho jste porušili Smluvní podmínky tím, že jste vstoupili do kasina z omezené jurisdikce a použili jste VPN, což je zakázáno."
Doufejme, že vám právníci pomohou dosáhnout toho, čeho chcete dosáhnout.
Aby se předešlo dalším ztrátám, doporučuji následující:
V rámci naší iniciativy Global Self-Exclusion Initiative jsme se spojili s BetBlocker, charitativní organizací registrovanou ve Spojeném království, která poskytuje bezplatnou službu na podporu lidí po celém světě. Více informací o naší iniciativě najdete zde ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) a o BetBlockeru zde ( https://betblocker.org/ ).
BetBlocker se rychle a snadno instaluje na více zařízení, zabere jen 2 minuty. Po instalaci blokuje přístup k více než 84 200 webům s hazardními hrami a běží tiše na pozadí. Službu lze používat anonymně a pomáhá jednotlivcům řídit jejich přístup k hazardním hrám bezpečně a vhodně, ať už to znamená úplné omezení nebo omezení přístupu během zranitelných období.
Hi!
I thought it was regarding your last case against BC.Games the moment I saw your post.
Unfortunately, not much has changed. In any case, your complaint was not dismissed; I suppose it is not the same because the problem you raised was considered unjustified.
I imagine it must be hard to face it, but as stated earlier, "KYC verification is typically completed before your initial withdrawal. Since you have not made any withdrawal requests from any of your accounts, you have not undergone verification. Additionally, as you consistently used a different email address for registering at the casino and did not provide any personal information, the casino was unable to identify and flag you as a self-excluded user.
Furthermore, you violated the Terms and Conditions by accessing the casino from a restricted jurisdiction and using a VPN, which is prohibited."
Let's just hope the lawyers will help you achieve what you aim to achieve.
To prevent further losses, I suggest following:
As part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,200 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
Automaticky přeloženo: