FórumKasinaBC.Game Casino - všeobecná diskuze

BC.Game Casino - všeobecná diskuze (strana 16)

před 3 roky od Blazin9s
|
39083 zobrazení 339 odpovědí |
|
1...15 16 1718
Přidat příspěvek
Romi
před 2 týdny

To si myslíte, nebo spíše, to vám řekli, aby případ uzavřeli, ale řekněte mi přesně, kolik peněz vidíte na obrázku, který jsem zveřejnil. file

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

No teď podle nich říkají, že nejsem vlastníkem svého účtu a že ověření neprošlo, protože je to jiný majitel a pro jistotu se nemusíte blokovat, já odcházím, zatracení psi prodáni do BC

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Proč byla stížnost okamžitě uzavřena bez předložení důkazů? Ani vám nedali slovo na vlastní obranu? Měsíc jsme čekali na odpověď zastupitele, zřejmě nevěděl, co odpovědět a snad se rozhodl zaplatit? jak jinak si mám myslet

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

V reklamačním vláknu Vám bylo vysvětleno, proč vlastně reklamaci uzavřeli: "Po shromáždění a prozkoumání všech potřebných podrobností uzavíráme tuto reklamaci jako neoprávněnou z důvodu kurzové arbitráže. Drtivá většina Vašich počátečních významných výher byla považovány z tohoto důvodu za neplatné, a proto rozhodně nemáte nárok na výběr výher nashromážděných tímto (neoprávněným) způsobem.

Kasino jednalo v souladu se svými podmínkami. V podstatě nešlo jinak, jak to mohlo skončit. Pokud byly vaše dříve úspěšně vybrané výhry nashromážděny stejným způsobem jako sporné výhry, můžete být jen rádi a rádi, že se vám je podařilo vybrat.

Pokud nejste spokojeni s řešením stížnosti, doporučuji se poradit s úřadem pro hazardní hry, který kasino reguluje."

Zkoušeli jste v této věci kontaktovat úřad?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

To si myslíte, nebo spíše, to vám řekli, aby případ uzavřeli, ale řekněte mi přesně, kolik peněz vidíte na obrázku, který jsem zveřejnil. file

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Samozřejmě, pokud se domníváte, že máte dostatek důkazů pro znovuotevření vašeho případu, udělejte to prosím a náš tým se na to rád podívá.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

No teď podle nich říkají, že nejsem vlastníkem svého účtu a že ověření neprošlo, protože je to jiný majitel a pro jistotu se nemusíte blokovat, já odcházím, zatracení psi prodáni do BC

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Můžu se prosím zeptat, co přesně myslíš? Že váš účet skutečně patří jinému hráči? Neprošli jste ověřovacím procesem?🤔

Jsem teď trochu zmatený, abych řekl pravdu.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Účet vždy patřil mně, pouze odkaz, který byl sdílen v chatu bc games, otevřel jsem ho a zavedl mě do telegramového robota, ve kterém byl můj účet hacknut, požádal jsem podporu o zablokování mého účtu, což trvalo dny, než jsem tomu uvěřil mě, nakonec to udělali a nikdy mi to nevrátili, teď je můj účet bez patra, protože můj e-mail je odpojený a zkusil jsem se přihlásit s číslem, které jsem propojil, ale žádá mě o ověření, což dělají nepřijmout a přesto, že jsem svědčil, ten, kdo můj případ řešil, řekl, že jsem byl podvodník

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 týdny

Nyní se objevily nové informace, ukázalo se, že jsem nebyl zapojen do kurzové arbitráže, ale na jejich webových stránkách údajně došlo k technické chybě, v důsledku čehož se mé 4 000 000 rublů stalo nedostupnými, i když jsem si jistý, že jsem vše vyhrál spravedlivě

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Váš zástupce mi e-mailem řekl, že již nebude reagovat, skvělé rozhodnutí

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Účet vždy patřil mně, pouze odkaz, který byl sdílen v chatu bc games, otevřel jsem ho a zavedl mě do telegramového robota, ve kterém byl můj účet hacknut, požádal jsem podporu o zablokování mého účtu, což trvalo dny, než jsem tomu uvěřil mě, nakonec to udělali a nikdy mi to nevrátili, teď je můj účet bez patra, protože můj e-mail je odpojený a zkusil jsem se přihlásit s číslem, které jsem propojil, ale žádá mě o ověření, což dělají nepřijmout a přesto, že jsem svědčil, ten, kdo můj případ řešil, řekl, že jsem byl podvodník

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj,

Stalo se to znovu, nebo to prosím souvisí s vaší předchozí stížností ? Taky jsem trochu zmatený, abych byl upřímný.

v každém případě stížnost skončila takto:

"Milý gudeliamondragon64,

Mluvil jsem se zástupcem kasina v soukromém rozhovoru a on mě ujistil, že jejich tým pracuje na řešení, jak obnovit váš účet.

Protože se domníváme, že skutečnou zlovolnou stranou není kasino, ale pachatel podvodu, nemůžeme kasino penalizovat. Vzhledem k tomu, že váš účet byl pravděpodobně uzavřen bez jakéhokoli vymahatelného zůstatku, uzavřeme stížnost jako zamítnutou. Doufám, že se vám podobné problémy v budoucnu vyhnou. Děkujeme za pochopení, mrzí mě, že jsme vám při této příležitosti nemohli více pomoci.?

Automaticky přeloženo:
zensbk
před 2 týdny

Je mi líto, ale z toho, co jsem nasbíral z této probíhající diskuse, bylo řečeno vše. Pokud jste měli dost podobné rozhovory s ostatními prostřednictvím e-mailů, myslím, že také nemají co dodat.

Zde na fóru obvykle říkáme: pokud máte nové související informace, poskytněte je všechny zpracovateli stížností a požádejte o opětovné otevření. Při vší upřímnosti však cítím, že jsme za touto fází. V žádném případě se administrátoři na fóru neúčastní. Nemůžeme vám znovu otevřít vyhovující.

Tohle je konec.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Doufám, že vám kasino také řekne, že můj účet byl nulový, protože ho nezablokovali, když jsem je o to požádal, protože mi ho hacker vzal, protože mám také tyto zprávy, protože jim trvalo mnoho dní, než mi uvěřili, že hacker měl vzali mi to a byla to jejich chyba, že to bylo nula nebo ti to neřekli, protože se zjevně více přikláníš ke kasinu, nejsi prostředníkem, což není ani na straně kasina, ani na mé straně. Myslím, že je to jen další výprodej, ale pokud je to za pár mincí, řekněte mi a já je hodím na podlahu, abyste si je vyzvedli.

Automaticky přeloženo:
gudeliamondragon64
před týdnem

Mohl byste se prosím pokusit popsat, s jakým problémem se nyní potýkáte?

Opravdu nerozumíme tomu, co se nám snažíte sdělit.🤷‍♀️

Je něco, s čím bychom vám mohli pomoci? Máte nějaké další informace týkající se vaší stížnosti ?

Buďte konkrétní a řekněte nám, zda pro vás můžeme něco udělat.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Měl jsem naprosto hroznou zkušenost s tímto kasinem, které nyní prostě odmítá reagovat. Budou uznávat recenze na Trustpilot a nikdy neodpoví e-mailem. Nyní se 2 měsíce pokoušíme získat odpověď na, co je nyní, právní problém. Jednoduše se rozhodnou to ignorovat, než se s tím vypořádat, protože jejich arogance, že mohou provozovat nelegální obchodní dohody v zemích, kde nesmějí dělat reklamu, je prostě trochu moc. Pokud o tom chtějí mluvit zde na veřejném fóru, pak to rád udělám.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 6 dny

Je mi opravdu líto celé situace s tímto kasinem. Doufám, že se vám podaří dostat do co nejlepšího rozlišení.🙏

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Je mi opravdu líto celé situace s tímto kasinem. Doufám, že se vám podaří dostat do co nejlepšího rozlišení.🙏

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Vlastně jsem se sem pokoušel před měsícem podat stížnost a byla zamítnuta. Zdá se, že tato společnost nikomu neodpovídá, protože mnoho ADR se nějak bojí jít proti nim kvůli jejich rostoucí velikosti.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 6 dny

Ahoj!

Myslel jsem, že se to týká vašeho posledního případu proti BC.Games, když jsem viděl váš příspěvek.

Bohužel se toho moc nezměnilo. V každém případě vaše stížnost nebyla zamítnuta; Předpokládám, že to není totéž, protože problém, který jste uvedl, byl považován za neopodstatněný.

Domnívám se, že musí být těžké tomu čelit, ale jak již bylo uvedeno dříve, "Ověření KYC je obvykle dokončeno před vaším prvním výběrem. Vzhledem k tomu, že jste nepožádali o výběr ze žádného ze svých účtů, neprošli jste ověřením. Kromě toho důsledně používal pro registraci v kasinu jinou e-mailovou adresu a neposkytoval žádné osobní údaje, kasino vás nemohlo identifikovat a označit jako vyloučeného uživatele.

Kromě toho jste porušili Smluvní podmínky tím, že jste vstoupili do kasina z omezené jurisdikce a použili jste VPN, což je zakázáno."

Doufejme, že vám právníci pomohou dosáhnout toho, čeho chcete dosáhnout.

Aby se předešlo dalším ztrátám, doporučuji následující:

V rámci naší iniciativy Global Self-Exclusion Initiative jsme se spojili s BetBlocker, charitativní organizací registrovanou ve Spojeném království, která poskytuje bezplatnou službu na podporu lidí po celém světě. Více informací o naší iniciativě najdete zde ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) a o BetBlockeru zde ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker se rychle a snadno instaluje na více zařízení, zabere jen 2 minuty. Po instalaci blokuje přístup k více než 84 200 webům s hazardními hrami a běží tiše na pozadí. Službu lze používat anonymně a pomáhá jednotlivcům řídit jejich přístup k hazardním hrám bezpečně a vhodně, ať už to znamená úplné omezení nebo omezení přístupu během zranitelných období.


Automaticky přeloženo:
před 6 dny

ahoj Radko,


Realita s BC.Game je taková, že nikdy nedělají KYC, pokud nevyhrajete značné množství peněz. Nikdy jsem nebyl požádán o KYC za rok a půl a výběry byly provedeny z webu při mnoha příležitostech bez jakékoli žádosti o jakékoli dokumenty jakéhokoli druhu. Pokud jde o hraní z omezené země – když streameři z vaší země otevřeně propagují BC.Game prostřednictvím komerčních dohod, které s nimi mají, a poskytují hráčům odkazy na jejich vlastních webových stránkách včetně pokynů, jak používat VPN/Crypto atd. – pak argument, že neumožňují hráčům z Velké Británie, je to jen vymyšlená fantazie, aby se mohli vyhnout odpovědnosti za svůj naprostý nedostatek odpovědnosti, pokud jde o problémové hazardní hry. Jak mohou očekávat, že hráči budou dodržovat své T&C, když sami své T&C nedodržují? Mám spoustu důkazů. Mohl bych si sednout a dát vám streamerům jména, adresy a umístění a oni otevřeně propagují tuto společnost a hrají pomocí VPN.


Po určitou dobu mají také sebevyloučení – ale místo toho, aby dali hráčům vědět, že ho mají, prostě vůbec neodpovídají na žádné e-maily. Nakonec se mi podařilo samovyloučit teprve před měsícem poté, co jsem to našel čirou náhodou na jejich stránkách. Tato společnost mi neodpověděla už nejméně 3 měsíce - ale hej, absolutně legální věci to nejsou. Absolutně odmítám domněnku, že dříve uplatňovali sebevyloučení, když jsem o to několikrát výslovně žádal. Pokud by to bylo správně SE, automaticky by zablokovali můj účet při vkladu, protože částky byly odeslány pomocí stejné kryptopeněženky (potvrzuji, že je to jejich proces), takže je to další vážné selhání.

Upraveno autorem před 6 dny
Automaticky přeloženo:
Příspěvek od nccrepairs byl odstraněn
CryptoG82
před 5 dny

V tomto případě by vše, co jste zde popsali, mělo být dobrým základem pro vašeho právníka a doufejme, že se vám podaří dosáhnout toho nejlepšího řešení pro vás.

Určitě vám přejeme vše nejlepší.

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

V tomto případě by vše, co jste zde popsali, mělo být dobrým základem pro vašeho právníka a doufejme, že se vám podaří dosáhnout toho nejlepšího řešení pro vás.

Určitě vám přejeme vše nejlepší.

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Je to dobrý důvod pro právníky a BC.Game to vědí a je jim to jedno. Byli by si však více všímali, kdybychom zde mohli podat stížnost prostřednictvím ADR. Jediné, co je zajímá, je jejich image. Neuvěřitelně mají také britskou stránku, kterou spustili, ale všichni jejich streameři ve Velké Británii stále používají offshore!


Zdá se, že rádi odpovídají na recenze Trustpilot s žádostí o „více informací". Pak poskytnete uvedené informace a oni se nikdy nedostanou do kontaktu, nekouří a nezrcadlí s touto partií.

Automaticky přeloženo:
1...15 16 1718
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky