FórumKasinaBC.Game Casino - všeobecná diskuze

BC.Game Casino - všeobecná diskuze (strana 15)

před 3 roky od Blazin9s
|
39114 zobrazení 340 odpovědí |
|
1...14 15 16...18
Přidat příspěvek
před 3 týdny

BC.Game Casino - Možnost výběru hráče byla pozastavena navzdory KYC

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Hej. Vidím, že jste podal stížnost na dva účty. je to tak? Při odesílání stížnosti používejte pouze jeden účet; ten druhý bude muset být stejně odmítnut. Děkujeme za pochopení.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj! Před měsícem jsem podal reklamaci, účet byl bezdůvodně uzavřen.

Vkládal jsem do vašeho týmu velké naděje, ale ukázalo se, že to bylo marné, žádná pomoc nebyla poskytnuta! Čekali jsme na zástupce kasina, jednou prodloužili časovač - ticho, prodloužili to dvakrát - ticho, řekli, že brzy odpoví, prodloužili to potřetí a nakonec mi dali formální odpověď, že jsem zasnoubený v kurzové arbitráži podezřele protahovali čas a reklamaci také uzavřeli, aniž by mi dali slovo, DĚKUJI!

Automaticky přeloženo:
zensbk
před 3 týdny

Skvělé, teď mi jeden z vašeho týmu napsal e-mailem, že mě zabanovali, protože jsem vložil malou částku a vyhrál velkou částku, napsal mu zástupce kasina, ukázalo se, že nemůžete okamžitě vyhrát velkou částku na kasino nebo co?

Automaticky přeloženo:
zensbk
před 3 týdny

asi ano. Problémy jsou i s mou reklamací. Prohrát můžeme pouze v kasinu.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

tohle je nejsranější kasino, jaké kdy ukradlo mých 7,5k

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Vzali mých čestně vyhraných 45 020 $ a uzavřeli stížnost bez poskytnutí důkazů, jsem si 100% jistý, že mám pravdu

Automaticky přeloženo:
zensbk
před 2 týdny

wow, to je šílené, toto kasino je opravdu na hovno

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Řekněte mi jiné stránky, kde mohou problém skutečně vyřešit

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Je to nesmysl, protože mi ukradli účet 38. úrovně se všemi mými bonusy a finančními prostředky staršími než 2 roky a ten hloupý zástupce Guru jim uvěřil. Říkám, že tenhle Guru je zasranej výprodej nebo je s BC, ten kus hovna.

Automaticky přeloženo:
zensbk
před 2 týdny

casino.guru je nejlepší, ale někdy také nemohou pomoci, nikdo nemůže pomoci

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

bc.game už říká, že můj účet byl hacknut a mých 7,5k bylo ukradeno, ale nikdo nemůže nic udělat

Automaticky přeloženo:
gudeliamondragon64
před 2 týdny

moje stížnost byla uzavřena bez poskytnutí důkazů, možná zaplatili osobě, která zastupovala mé zájmy (čistě osobní názor)

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

https://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru

zde můžete zanechat recenzi na práci týmu casino.guru

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj! Před měsícem jsem podal reklamaci, účet byl bezdůvodně uzavřen.

Vkládal jsem do vašeho týmu velké naděje, ale ukázalo se, že to bylo marné, žádná pomoc nebyla poskytnuta! Čekali jsme na zástupce kasina, jednou prodloužili časovač - ticho, prodloužili to dvakrát - ticho, řekli, že brzy odpoví, prodloužili to potřetí a nakonec mi dali formální odpověď, že jsem zasnoubený v kurzové arbitráži podezřele protahovali čas a reklamaci také uzavřeli, aniž by mi dali slovo, DĚKUJI!

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Domnívám se, že náš tým nebyl schopen s Vaší stížností dále podniknout, a proto ji musíme zamítnout.

Máte-li další důkazy a chcete je znovu otevřít, učiňte tak kdykoli.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Skvělé, teď mi jeden z vašeho týmu napsal e-mailem, že mě zabanovali, protože jsem vložil malou částku a vyhrál velkou částku, napsal mu zástupce kasina, ukázalo se, že nemůžete okamžitě vyhrát velkou částku na kasino nebo co?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Nevím přesně, jak vám byl důvod vysvětlen, ale domnívám se, že tomu tak není, že pokud hráč vloží nízkou částku, nemůže vyhrát velké částky. To se skutečně může stát pouze v případě, že je v podmínkách kasina uveden určitý limit výher, samozřejmě.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Je to nesmysl, protože mi ukradli účet 38. úrovně se všemi mými bonusy a finančními prostředky staršími než 2 roky a ten hloupý zástupce Guru jim uvěřil. Říkám, že tenhle Guru je zasranej výprodej nebo je s BC, ten kus hovna.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Dávejte pozor na svůj jazyk, jinak bude váš účet zablokován.

Ve vaší stížnosti vidím, že se náš tým skutečně snažil pomoci, ale následně ji musel odmítnout, protože na vašem účtu nezůstal žádný zůstatek.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 týdny

Napsali mi, že poté, co jsem prohrál pár dolarů, jsem vyhrál několik tisíc dolarů, a proto byl můj účet následně zablokován

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 týdny

Proč byla stížnost okamžitě uzavřena bez předložení důkazů? Ani vám nedali slovo na vlastní obranu? Měsíc jsme čekali na odpověď zastupitele, zřejmě nevěděl, co odpovědět a snad se rozhodl zaplatit? jak jinak si mám myslet

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Mají nekompetentní podporu, dají vám odpověď, ale pozdě

Automaticky přeloženo:
atti38
před 2 týdny

To je přesně to, co mi to říká, můj účet byl ukraden a nemohu ho obnovit.

Automaticky přeloženo:
1...14 15 16...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky