Hej. Vidím, že jste podal stížnost na dva účty. je to tak? Při odesílání stížnosti používejte pouze jeden účet; ten druhý bude muset být stejně odmítnut. Děkujeme za pochopení.
Hey. I can see that you have filed a complaint on two accounts. Is that right? Please use only one account when submitting a complaint; the other one will have to be rejected anyway. Thank you for your understanding.
Ahoj! Před měsícem jsem podal reklamaci, účet byl bezdůvodně uzavřen.
Vkládal jsem do vašeho týmu velké naděje, ale ukázalo se, že to bylo marné, žádná pomoc nebyla poskytnuta! Čekali jsme na zástupce kasina, jednou prodloužili časovač - ticho, prodloužili to dvakrát - ticho, řekli, že brzy odpoví, prodloužili to potřetí a nakonec mi dali formální odpověď, že jsem zasnoubený v kurzové arbitráži podezřele protahovali čas a reklamaci také uzavřeli, aniž by mi dali slovo, DĚKUJI!
Hello! I filed a complaint a month ago, the account was closed without reason.
I had high hopes for your team, but it turned out that it was in vain, no help was provided! We were waiting for a casino representative, they extended the timer once - silence, they extended it twice - silence, they said they would answer soon, they extended it a third time and in the end they gave me a formal reply that I was engaged in exchange rate arbitrage, they were suspiciously dragging out time, and they also closed the complaint without giving me a chance to say a word, THANK YOU!
Здравствуйте! Подавал жалобу месяц назад, закрыли счет не обоснованно.
Очень сильно понадеялся на вашу команду, но оказалось что зря, никакой помощи не оказали! Ждали представителя казино, раз продлили таймер - тишина, два продлили - тишина, сказали вот вот ответят, 3 раз продлевают и по итогу дают отписку что я занимался арбитражем валютного курса, подозрительно тянули время, еще и жалобу закрыли не дав и слово сказать, СПАСИБО!
Skvělé, teď mi jeden z vašeho týmu napsal e-mailem, že mě zabanovali, protože jsem vložil malou částku a vyhrál velkou částku, napsal mu zástupce kasina, ukázalo se, že nemůžete okamžitě vyhrát velkou částku na kasino nebo co?
Great, now one of your team wrote to me by email that they banned me because I deposited a small amount and won a large amount, a representative of the casino wrote to him, it turns out you can’t immediately win a large amount at the casino or what?
asi ano. Problémy jsou i s mou reklamací. Prohrát můžeme pouze v kasinu.
I guess so. There are problems with my complaint too. We can only lose at the casino.
Наверное это так. С моей жалобой тоже проблемы. Мы можем только проигрывать в казино.
Je to nesmysl, protože mi ukradli účet 38. úrovně se všemi mými bonusy a finančními prostředky staršími než 2 roky a ten hloupý zástupce Guru jim uvěřil. Říkám, že tenhle Guru je zasranej výprodej nebo je s BC, ten kus hovna.
It's garbage because they stole my level 38 account with all my bonuses and funds older than 2 years and the stupid Guru representative believed them. I say that this Guru guy is a fucking sellout or he's with BC, the piece of shit.
Es una basura bc ami me robo mi cuenta nivel 38 con todos mis bonos y fondos con antigüedad de más de 2 año y el estupido representante de gurú les creyó yo digo que esto de gurú es un maldito vendido o está con bc el mierda
moje stížnost byla uzavřena bez poskytnutí důkazů, možná zaplatili osobě, která zastupovala mé zájmy (čistě osobní názor)
my complaint was closed without even providing evidence, perhaps they paid the person who represented my interests (purely personal opinion)
https://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru
zde můžete zanechat recenzi na práci týmu casino.guru
https://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru
here you can leave a review of the work of the casino.guru team
https://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru
тут можно оставить отзыв на работу команды casino.guru
Ahoj! Před měsícem jsem podal reklamaci, účet byl bezdůvodně uzavřen.
Vkládal jsem do vašeho týmu velké naděje, ale ukázalo se, že to bylo marné, žádná pomoc nebyla poskytnuta! Čekali jsme na zástupce kasina, jednou prodloužili časovač - ticho, prodloužili to dvakrát - ticho, řekli, že brzy odpoví, prodloužili to potřetí a nakonec mi dali formální odpověď, že jsem zasnoubený v kurzové arbitráži podezřele protahovali čas a reklamaci také uzavřeli, aniž by mi dali slovo, DĚKUJI!
Hello! I filed a complaint a month ago, the account was closed without reason.
I had high hopes for your team, but it turned out that it was in vain, no help was provided! We were waiting for a casino representative, they extended the timer once - silence, they extended it twice - silence, they said they would answer soon, they extended it a third time and in the end they gave me a formal reply that I was engaged in exchange rate arbitrage, they were suspiciously dragging out time, and they also closed the complaint without giving me a chance to say a word, THANK YOU!
Здравствуйте! Подавал жалобу месяц назад, закрыли счет не обоснованно.
Очень сильно понадеялся на вашу команду, но оказалось что зря, никакой помощи не оказали! Ждали представителя казино, раз продлили таймер - тишина, два продлили - тишина, сказали вот вот ответят, 3 раз продлевают и по итогу дают отписку что я занимался арбитражем валютного курса, подозрительно тянули время, еще и жалобу закрыли не дав и слово сказать, СПАСИБО!
Domnívám se, že náš tým nebyl schopen s Vaší stížností dále podniknout, a proto ji musíme zamítnout.
Máte-li další důkazy a chcete je znovu otevřít, učiňte tak kdykoli.
I believe that our team was not able to do anything further regarding your complaint, and that is why it has to be rejected.
If you have any more evidence and you wish to reopen it, please do so at any time.
Skvělé, teď mi jeden z vašeho týmu napsal e-mailem, že mě zabanovali, protože jsem vložil malou částku a vyhrál velkou částku, napsal mu zástupce kasina, ukázalo se, že nemůžete okamžitě vyhrát velkou částku na kasino nebo co?
Great, now one of your team wrote to me by email that they banned me because I deposited a small amount and won a large amount, a representative of the casino wrote to him, it turns out you can’t immediately win a large amount at the casino or what?
Nevím přesně, jak vám byl důvod vysvětlen, ale domnívám se, že tomu tak není, že pokud hráč vloží nízkou částku, nemůže vyhrát velké částky. To se skutečně může stát pouze v případě, že je v podmínkách kasina uveden určitý limit výher, samozřejmě.
I am not exactly sure how the reason was explained to you, but I believe that this is not the case, that if a player deposits a low amount, they cannot win big. This can really happen only if there is some win limit stated in the casino terms, of course.
Je to nesmysl, protože mi ukradli účet 38. úrovně se všemi mými bonusy a finančními prostředky staršími než 2 roky a ten hloupý zástupce Guru jim uvěřil. Říkám, že tenhle Guru je zasranej výprodej nebo je s BC, ten kus hovna.
It's garbage because they stole my level 38 account with all my bonuses and funds older than 2 years and the stupid Guru representative believed them. I say that this Guru guy is a fucking sellout or he's with BC, the piece of shit.
Es una basura bc ami me robo mi cuenta nivel 38 con todos mis bonos y fondos con antigüedad de más de 2 año y el estupido representante de gurú les creyó yo digo que esto de gurú es un maldito vendido o está con bc el mierda
Dávejte pozor na svůj jazyk, jinak bude váš účet zablokován.
Ve vaší stížnosti vidím, že se náš tým skutečně snažil pomoci, ale následně ji musel odmítnout, protože na vašem účtu nezůstal žádný zůstatek.
Please mind your language, other wise your account will be banned.
I see in your complaint that our team really tried to help but consequently had to reject it as no balance was left in your account.
Napsali mi, že poté, co jsem prohrál pár dolarů, jsem vyhrál několik tisíc dolarů, a proto byl můj účet následně zablokován
They wrote to me that after losing a few dollars, I won several thousand dollars, which is why my account was subsequently blocked
Proč byla stížnost okamžitě uzavřena bez předložení důkazů? Ani vám nedali slovo na vlastní obranu? Měsíc jsme čekali na odpověď zastupitele, zřejmě nevěděl, co odpovědět a snad se rozhodl zaplatit? jak jinak si mám myslet
Why was the complaint closed immediately without providing evidence? They didn’t even give you the floor to speak in your own defense? We waited a month for a response from the representative, he apparently did not know what to answer and perhaps decided to pay off? how else should I think
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.