moje stížnost byla uzavřena bez poskytnutí důkazů, možná zaplatili osobě, která zastupovala mé zájmy (čistě osobní názor)
my complaint was closed without even providing evidence, perhaps they paid the person who represented my interests (purely personal opinion)
https://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru
zde můžete zanechat recenzi na práci týmu casino.guru
https://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru
here you can leave a review of the work of the casino.guru team
https://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru
тут можно оставить отзыв на работу команды casino.guru
Ahoj! Před měsícem jsem podal reklamaci, účet byl bezdůvodně uzavřen.
Vkládal jsem do vašeho týmu velké naděje, ale ukázalo se, že to bylo marné, žádná pomoc nebyla poskytnuta! Čekali jsme na zástupce kasina, jednou prodloužili časovač - ticho, prodloužili to dvakrát - ticho, řekli, že brzy odpoví, prodloužili to potřetí a nakonec mi dali formální odpověď, že jsem zasnoubený v kurzové arbitráži podezřele protahovali čas a reklamaci také uzavřeli, aniž by mi dali slovo, DĚKUJI!
Hello! I filed a complaint a month ago, the account was closed without reason.
I had high hopes for your team, but it turned out that it was in vain, no help was provided! We were waiting for a casino representative, they extended the timer once - silence, they extended it twice - silence, they said they would answer soon, they extended it a third time and in the end they gave me a formal reply that I was engaged in exchange rate arbitrage, they were suspiciously dragging out time, and they also closed the complaint without giving me a chance to say a word, THANK YOU!
Здравствуйте! Подавал жалобу месяц назад, закрыли счет не обоснованно.
Очень сильно понадеялся на вашу команду, но оказалось что зря, никакой помощи не оказали! Ждали представителя казино, раз продлили таймер - тишина, два продлили - тишина, сказали вот вот ответят, 3 раз продлевают и по итогу дают отписку что я занимался арбитражем валютного курса, подозрительно тянули время, еще и жалобу закрыли не дав и слово сказать, СПАСИБО!
Domnívám se, že náš tým nebyl schopen s Vaší stížností dále podniknout, a proto ji musíme zamítnout.
Máte-li další důkazy a chcete je znovu otevřít, učiňte tak kdykoli.
I believe that our team was not able to do anything further regarding your complaint, and that is why it has to be rejected.
If you have any more evidence and you wish to reopen it, please do so at any time.
Skvělé, teď mi jeden z vašeho týmu napsal e-mailem, že mě zabanovali, protože jsem vložil malou částku a vyhrál velkou částku, napsal mu zástupce kasina, ukázalo se, že nemůžete okamžitě vyhrát velkou částku na kasino nebo co?
Great, now one of your team wrote to me by email that they banned me because I deposited a small amount and won a large amount, a representative of the casino wrote to him, it turns out you can’t immediately win a large amount at the casino or what?
Nevím přesně, jak vám byl důvod vysvětlen, ale domnívám se, že tomu tak není, že pokud hráč vloží nízkou částku, nemůže vyhrát velké částky. To se skutečně může stát pouze v případě, že je v podmínkách kasina uveden určitý limit výher, samozřejmě.
I am not exactly sure how the reason was explained to you, but I believe that this is not the case, that if a player deposits a low amount, they cannot win big. This can really happen only if there is some win limit stated in the casino terms, of course.
Je to nesmysl, protože mi ukradli účet 38. úrovně se všemi mými bonusy a finančními prostředky staršími než 2 roky a ten hloupý zástupce Guru jim uvěřil. Říkám, že tenhle Guru je zasranej výprodej nebo je s BC, ten kus hovna.
It's garbage because they stole my level 38 account with all my bonuses and funds older than 2 years and the stupid Guru representative believed them. I say that this Guru guy is a fucking sellout or he's with BC, the piece of shit.
Es una basura bc ami me robo mi cuenta nivel 38 con todos mis bonos y fondos con antigüedad de más de 2 año y el estupido representante de gurú les creyó yo digo que esto de gurú es un maldito vendido o está con bc el mierda
Dávejte pozor na svůj jazyk, jinak bude váš účet zablokován.
Ve vaší stížnosti vidím, že se náš tým skutečně snažil pomoci, ale následně ji musel odmítnout, protože na vašem účtu nezůstal žádný zůstatek.
Please mind your language, other wise your account will be banned.
I see in your complaint that our team really tried to help but consequently had to reject it as no balance was left in your account.
Napsali mi, že poté, co jsem prohrál pár dolarů, jsem vyhrál několik tisíc dolarů, a proto byl můj účet následně zablokován
They wrote to me that after losing a few dollars, I won several thousand dollars, which is why my account was subsequently blocked
Proč byla stížnost okamžitě uzavřena bez předložení důkazů? Ani vám nedali slovo na vlastní obranu? Měsíc jsme čekali na odpověď zastupitele, zřejmě nevěděl, co odpovědět a snad se rozhodl zaplatit? jak jinak si mám myslet
Why was the complaint closed immediately without providing evidence? They didn’t even give you the floor to speak in your own defense? We waited a month for a response from the representative, he apparently did not know what to answer and perhaps decided to pay off? how else should I think
To je přesně to, co mi to říká, můj účet byl ukraden a nemohu ho obnovit.
This is exactly what it tells me, my account was stolen and I can't recover it.
Es exactamente lo que me dice ami que mi cuenta fue robada y no puedo recuperarla
To si myslíte, nebo spíše, to vám řekli, aby případ uzavřeli, ale řekněte mi přesně, kolik peněz vidíte na obrázku, který jsem zveřejnil.
That's what you think, or rather, that's what they told you so that they would close the case, but tell me exactly how much money you see in the image I posted.
Eso cres tu o mas bien fue lo que te dijieron para que cerraran el caso pero dime tu exactamente cuanto dinero ves tu en la imagen que puse
No teď podle nich říkají, že nejsem vlastníkem svého účtu a že ověření neprošlo, protože je to jiný majitel a pro jistotu se nemusíte blokovat, já odcházím, zatracení psi prodáni do BC
Well now according to them they say that I am not the owner of my account and that the verification did not pass because it is another owner and for security you do not need to block yourself, I am leaving, damn dogs sold to BC
Bueno ahora según ellos dicen que yo no soy el dueño de mi cuenta y que no pasó la verificación que por que es otro dueño y para seguro no necesitas bloquearse yo me voy malditos perros vendidos a bc
Proč byla stížnost okamžitě uzavřena bez předložení důkazů? Ani vám nedali slovo na vlastní obranu? Měsíc jsme čekali na odpověď zastupitele, zřejmě nevěděl, co odpovědět a snad se rozhodl zaplatit? jak jinak si mám myslet
Why was the complaint closed immediately without providing evidence? They didn’t even give you the floor to speak in your own defense? We waited a month for a response from the representative, he apparently did not know what to answer and perhaps decided to pay off? how else should I think
V reklamačním vláknu Vám bylo vysvětleno, proč vlastně reklamaci uzavřeli: "Po shromáždění a prozkoumání všech potřebných podrobností uzavíráme tuto reklamaci jako neoprávněnou z důvodu kurzové arbitráže. Drtivá většina Vašich počátečních významných výher byla považovány z tohoto důvodu za neplatné, a proto rozhodně nemáte nárok na výběr výher nashromážděných tímto (neoprávněným) způsobem.
Kasino jednalo v souladu se svými podmínkami. V podstatě nešlo jinak, jak to mohlo skončit. Pokud byly vaše dříve úspěšně vybrané výhry nashromážděny stejným způsobem jako sporné výhry, můžete být jen rádi a rádi, že se vám je podařilo vybrat.
Pokud nejste spokojeni s řešením stížnosti, doporučuji se poradit s úřadem pro hazardní hry, který kasino reguluje."
Zkoušeli jste v této věci kontaktovat úřad?
It was explained to you in the complaint thread why they actually closed the complaint: "After gathering and reviewing all the necessary details, we are closing this complaint as unjustified due to the currency exchange rate arbitrage. The vast majority of your initial significant winnings were considered invalid for this reason, and therefore. you are definitely not eligible to withdraw winnings accumulated in such a (illegitimate) way.
The casino acted in accordance with its terms and conditions. There was basically no other way how it could have ended. If your previously successfully withdrawn winnings were accumulated the same way as the disputed winnings, you can be only glad and happy you managed to withdraw them.
If you are not satisfied with the complaint solution, I recommend you consult the gambling authority that the casino is regulated by."
Did you try to contact the authority regarding this?
To si myslíte, nebo spíše, to vám řekli, aby případ uzavřeli, ale řekněte mi přesně, kolik peněz vidíte na obrázku, který jsem zveřejnil.
That's what you think, or rather, that's what they told you so that they would close the case, but tell me exactly how much money you see in the image I posted.
Eso cres tu o mas bien fue lo que te dijieron para que cerraran el caso pero dime tu exactamente cuanto dinero ves tu en la imagen que puse
Samozřejmě, pokud se domníváte, že máte dostatek důkazů pro znovuotevření vašeho případu, udělejte to prosím a náš tým se na to rád podívá.
Of course, if you believe that you have enough evidence to reopen your case, please do so, and our team will gladly look at it.
No teď podle nich říkají, že nejsem vlastníkem svého účtu a že ověření neprošlo, protože je to jiný majitel a pro jistotu se nemusíte blokovat, já odcházím, zatracení psi prodáni do BC
Well now according to them they say that I am not the owner of my account and that the verification did not pass because it is another owner and for security you do not need to block yourself, I am leaving, damn dogs sold to BC
Bueno ahora según ellos dicen que yo no soy el dueño de mi cuenta y que no pasó la verificación que por que es otro dueño y para seguro no necesitas bloquearse yo me voy malditos perros vendidos a bc
Můžu se prosím zeptat, co přesně myslíš? Že váš účet skutečně patří jinému hráči? Neprošli jste ověřovacím procesem?🤔
Jsem teď trochu zmatený, abych řekl pravdu.
May I ask what do you mean exactly, please? That your account actually belongs to another player? Didn't you pass the verification process?🤔
I'm a bit confused now, to tell you the truth.
Účet vždy patřil mně, pouze odkaz, který byl sdílen v chatu bc games, otevřel jsem ho a zavedl mě do telegramového robota, ve kterém byl můj účet hacknut, požádal jsem podporu o zablokování mého účtu, což trvalo dny, než jsem tomu uvěřil mě, nakonec to udělali a nikdy mi to nevrátili, teď je můj účet bez patra, protože můj e-mail je odpojený a zkusil jsem se přihlásit s číslem, které jsem propojil, ale žádá mě o ověření, což dělají nepřijmout a přesto, že jsem svědčil, ten, kdo můj případ řešil, řekl, že jsem byl podvodník
The account always belonged to me, only a link that was shared in the bc games chat, I opened it and it took me to a telegram bot in which my account was hacked, I asked support to block my account, which took days to believe me, in the end they did it and they never gave it back to me, now my account is without a floor since my email is unlinked and I tried to log in with the number that I linked but it asks me for verification which they do not accept and despite the fact that I gave evidence, the one who handled my case said that I was fraudulent
La cuenta siempre me perteneció solo que un enlace que compartieron em el chat de bc games lo abrí y me llevo a un bot de telegram en el cual me hakearon mi cuenta yo pedí a soporte que bloqueara mi cuenta lo cual tardaron días en creerme l final lo hicieron y ya nunca me la regresaron ahora mi cuenta esta sin suelo ya que esta desvinculado mi correo e intentado entrar con el número que vincule pero me pide la verificación la cual no me aceptan y a pesar de que di pruebas el que llevo mi caso dijo que yo era fraudulento
Nyní se objevily nové informace, ukázalo se, že jsem nebyl zapojen do kurzové arbitráže, ale na jejich webových stránkách údajně došlo k technické chybě, v důsledku čehož se mé 4 000 000 rublů stalo nedostupnými, i když jsem si jistý, že jsem vše vyhrál spravedlivě
Now new information has appeared, it turns out that I was not involved in currency rate arbitrage, but on their website there was supposedly a technical error, as a result of which my 4,000,000 rubles became unavailable, although I am sure that I won everything fairly
Účet vždy patřil mně, pouze odkaz, který byl sdílen v chatu bc games, otevřel jsem ho a zavedl mě do telegramového robota, ve kterém byl můj účet hacknut, požádal jsem podporu o zablokování mého účtu, což trvalo dny, než jsem tomu uvěřil mě, nakonec to udělali a nikdy mi to nevrátili, teď je můj účet bez patra, protože můj e-mail je odpojený a zkusil jsem se přihlásit s číslem, které jsem propojil, ale žádá mě o ověření, což dělají nepřijmout a přesto, že jsem svědčil, ten, kdo můj případ řešil, řekl, že jsem byl podvodník
The account always belonged to me, only a link that was shared in the bc games chat, I opened it and it took me to a telegram bot in which my account was hacked, I asked support to block my account, which took days to believe me, in the end they did it and they never gave it back to me, now my account is without a floor since my email is unlinked and I tried to log in with the number that I linked but it asks me for verification which they do not accept and despite the fact that I gave evidence, the one who handled my case said that I was fraudulent
La cuenta siempre me perteneció solo que un enlace que compartieron em el chat de bc games lo abrí y me llevo a un bot de telegram en el cual me hakearon mi cuenta yo pedí a soporte que bloqueara mi cuenta lo cual tardaron días en creerme l final lo hicieron y ya nunca me la regresaron ahora mi cuenta esta sin suelo ya que esta desvinculado mi correo e intentado entrar con el número que vincule pero me pide la verificación la cual no me aceptan y a pesar de que di pruebas el que llevo mi caso dijo que yo era fraudulento
Ahoj,
Stalo se to znovu, nebo to prosím souvisí s vaší předchozí stížností ? Taky jsem trochu zmatený, abych byl upřímný.
v každém případě stížnost skončila takto:
"Milý gudeliamondragon64,
Mluvil jsem se zástupcem kasina v soukromém rozhovoru a on mě ujistil, že jejich tým pracuje na řešení, jak obnovit váš účet.
Protože se domníváme, že skutečnou zlovolnou stranou není kasino, ale pachatel podvodu, nemůžeme kasino penalizovat. Vzhledem k tomu, že váš účet byl pravděpodobně uzavřen bez jakéhokoli vymahatelného zůstatku, uzavřeme stížnost jako zamítnutou. Doufám, že se vám podobné problémy v budoucnu vyhnou. Děkujeme za pochopení, mrzí mě, že jsme vám při této příležitosti nemohli více pomoci.?
Hello,
Has this occurred again, or is this related to your previous complaint, please? I'm a bit confused too, to be honest.
in any case the complaint ended like this:
"Dear gudeliamondragon64,
I spoke with the casino representative in a private conversation and he assured me their team is working on a solution to restore your account.
Since we believe the true nefarious party is not the casino but the perpetrator of the scam, we can't penalize the casino. Since your account was presumably closed without any withdrawable balance we'll close the complaint as rejected. I hope similar issues avoid you in the future. Thank you for your understanding, I am sorry we could not be of more help on this occasion.?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.