Je hezké, že jste našli takovou, která se vám opravdu líbí.
Někdy mají hráči opravdu dobré zkušenosti v kasinech s nižším bezpečnostním indexem a doufejme, že tento druh kasina udělá vše pro to, aby v budoucnu získal vyšší hodnocení.
It is nice that you have found one that you really like.
Sometimes players really have a good experience at casinos with a lower safety index, and hopefully this kind of casino will do everything possible to get the rating higher in the future.
ano neodpovím 🙁 licence cuarcao nikdy neodpovím 🙁
yes no answer 🙁 cuarcao licence never answer 🙁
Ahoj,
Oceňuji, že ses vůbec snažil. Vím, že to vypadá, že orgány Curacaa nikdy nereagují, zvláště teď. Samozřejmě mě mrzí, že to nevyšlo.
Doufejme, že tyto legislativní úpravy, ke kterým nyní dochází, pozitivně ovlivní reakci orgánů Curacaa na budoucí obavy hráčů.
Hello,
I appreciate that you tried at all. I know it seems like the Curacao authorities do not ever respond, especially now. Naturally, I regret that it did not work out.
Hopefully, these legislative adjustments which are happenning now will positively influence the Curacao authorities' response to player concerns going forward.
Mám zálohu více než 12 hodin a nepřipisují mi ji a v živé podpoře se ti, co odpovídají, ozývají, jako by o předmětu nevěděli potřebuji pomoc
I have a deposit of more than 12 hours and they do not credit it to me and in the live support those who answer respond as if they did not know about the subject I need help
Tengo un deposito de mas de 12 horas y no me lo acreditan y en el soporte en vivo los que contestan te responden como si no supieran del tema necesito ayuda
Dobrý den, provedli jste vklad do kasina a nebyl připsán na váš účet? Zkoušel jsi nejdřív, jestli vše proběhlo bez problémů? Pokud ano, může být dobrý nápad poslat e-mail kasinu a dát mu vědět, že peníze skutečně opustily váš účet.
Zkusíš to prosím a dej vědět jak to dopadlo?
Hello, did you make a deposit to the casino and it didn't get credited to your account ? Did you try first to see if everything went off without problems ? If so, it might be a good idea to email the casino and let them know that the money has indeed left your account.
Will you please try it and let me know how it turned out ?
Dobrý den. Vidím, že jste již stížnost odeslali a náš tým potřebuje další informace týkající se vašeho problému. Chcete-li je poskytnout, klikněte na tento odkaz .
Mohu se zeptat, zda byl váš účet zablokován? Možná jste k tomu dostali nějaké vysvětlení od podpory?
Chci vám jen připomenout, že pokud se problém týká sportovního sázení, náš tým vám nebude schopen pomoci, protože nemáme žádné oddělení zabývající se sportem. Sdělte nám prosím další podrobnosti.
Hello there. I can see that you have already submitted a complaint, and our team needs some additional information regarding your issue. Please follow this link to provide those.
May I ask if your account has been blocked? Did you get any explanation about that from the support, perhaps?
I just want to remind you that if the issue is related to sports betting, our team won't be able to help as we don't have any departments dealing with sports. Please let us know more details.
Hej. Vidím, že jste podal stížnost na dva účty. je to tak? Při odesílání stížnosti používejte pouze jeden účet; ten druhý bude muset být stejně odmítnut. Děkujeme za pochopení.
Hey. I can see that you have filed a complaint on two accounts. Is that right? Please use only one account when submitting a complaint; the other one will have to be rejected anyway. Thank you for your understanding.
Ahoj! Před měsícem jsem podal reklamaci, účet byl bezdůvodně uzavřen.
Vkládal jsem do vašeho týmu velké naděje, ale ukázalo se, že to bylo marné, žádná pomoc nebyla poskytnuta! Čekali jsme na zástupce kasina, jednou prodloužili časovač - ticho, prodloužili to dvakrát - ticho, řekli, že brzy odpoví, prodloužili to potřetí a nakonec mi dali formální odpověď, že jsem zasnoubený v kurzové arbitráži podezřele protahovali čas a reklamaci také uzavřeli, aniž by mi dali slovo, DĚKUJI!
Hello! I filed a complaint a month ago, the account was closed without reason.
I had high hopes for your team, but it turned out that it was in vain, no help was provided! We were waiting for a casino representative, they extended the timer once - silence, they extended it twice - silence, they said they would answer soon, they extended it a third time and in the end they gave me a formal reply that I was engaged in exchange rate arbitrage, they were suspiciously dragging out time, and they also closed the complaint without giving me a chance to say a word, THANK YOU!
Здравствуйте! Подавал жалобу месяц назад, закрыли счет не обоснованно.
Очень сильно понадеялся на вашу команду, но оказалось что зря, никакой помощи не оказали! Ждали представителя казино, раз продлили таймер - тишина, два продлили - тишина, сказали вот вот ответят, 3 раз продлевают и по итогу дают отписку что я занимался арбитражем валютного курса, подозрительно тянули время, еще и жалобу закрыли не дав и слово сказать, СПАСИБО!
Skvělé, teď mi jeden z vašeho týmu napsal e-mailem, že mě zabanovali, protože jsem vložil malou částku a vyhrál velkou částku, napsal mu zástupce kasina, ukázalo se, že nemůžete okamžitě vyhrát velkou částku na kasino nebo co?
Great, now one of your team wrote to me by email that they banned me because I deposited a small amount and won a large amount, a representative of the casino wrote to him, it turns out you can’t immediately win a large amount at the casino or what?
asi ano. Problémy jsou i s mou reklamací. Prohrát můžeme pouze v kasinu.
I guess so. There are problems with my complaint too. We can only lose at the casino.
Наверное это так. С моей жалобой тоже проблемы. Мы можем только проигрывать в казино.
Je to nesmysl, protože mi ukradli účet 38. úrovně se všemi mými bonusy a finančními prostředky staršími než 2 roky a ten hloupý zástupce Guru jim uvěřil. Říkám, že tenhle Guru je zasranej výprodej nebo je s BC, ten kus hovna.
It's garbage because they stole my level 38 account with all my bonuses and funds older than 2 years and the stupid Guru representative believed them. I say that this Guru guy is a fucking sellout or he's with BC, the piece of shit.
Es una basura bc ami me robo mi cuenta nivel 38 con todos mis bonos y fondos con antigüedad de más de 2 año y el estupido representante de gurú les creyó yo digo que esto de gurú es un maldito vendido o está con bc el mierda
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.