před 2 měsíci
Vidím, že rozhovor s tebou nemá smysl, tak toho nechám, měj se hezky. 😉
I see the conversation with you has no point, so I'll leave it at that, have a nice life. 😉
0
Vidím, že rozhovor s tebou nemá smysl, tak toho nechám, měj se hezky. 😉
I see the conversation with you has no point, so I'll leave it at that, have a nice life. 😉
je dobře, že sis to uvědomil, ha! protože to nedává žádný smysl z toho, jaký je váš komentář, to je vše,
dělal jsi s tím někdy něco nebo co?? já ano!
ale od vás NIC!! zahrňte svého administrátora, mluvíte o tom!
exactly good thing you did realize that ha! because it doesn't make any sense from what ever your comment is thats all ,
have you ever done anything with it or something?? me i did!
but from you guys NOTHING!! include your admin, you talking about!
Dobrý den všem. Myslel jsem, že budu sdílet nedávný chat s podporou BC Game.
Zdaleka nejděsivější podpůrný systém, se kterým jsem se setkal. Když jsem byl nižší než úroveň 30, odpověď by trvala 30 - 180 minut, a pokud jste tam stále nebyli, ukončili by chat a vaši otázku by ignorovali.
Myslím, že se všichni musíme ptát sami sebe, ať už je to dobré hodnocení nebo ne, koho podporujeme a na jaké systémy skutečně online sázíme?
Specialista zákaznické podpory
Vážení hráči,
Náš Quest Hub podstoupí údržbu 8. července v 00:00 (UTC+0) po dobu 8 hodin. Během této doby nebudou questy dostupné. Jakmile je údržba dokončena, jednoduše obnovte stránku, abyste znovu viděli questy. Děkujeme za pochopení a podporu!
Veselé hraní!
Tým BC.GAME
Vyberte prosím svůj jazyk:
Anglicky Spojené státy)
Vítejte v podpoře BC.GAME. Jak můžeme pomoci?
jiný
Popište prosím svůj problém
člověk
BC Game obvykle odpovídá do 15 m.
Toto kasino je ostuda. Úroveň 33 a stále se držím nejhorší podpory v jakémkoli online kasinu. Žádné vklady nečekejte. Už nemusím sázet určitou ztrátu. Je lepší spálit peníze a dostanu lepší show.
Váš bonusový systém je podvod a každá jednotlivá hra je omezena vaším softwarem.
Nejdelší série výher zde za poslední 3 - 4 týdny by byla asi 10 minut. Ano, prokazatelně spravedlivé. Termín, který byste v reálném světě neslyšeli. Zajímalo by mě, proč? Protože to nic neznamená! Jeho odpadky.
Je tak zřejmé, že výhry jsou přílivem vašich zkušeností ve vztahu k vaší další úrovni. Jakmile dosáhnete vyšší úrovně, přestanete vyhrávat. Ledaže bys škrtil na 8 - 9 úrovní a někoho nevyčerpal a pak ho nechal chvíli vyhrát
Dobrý den, děkujeme, že jste se obrátili na BC Game Live Support. Toto je Nilan a já jsem tu, abych vám dnes pomohl!
Mohl byste mi prosím poskytnout podrobnější popis vašeho zájmu?
Váš zmanipulovaný. Chováte se ke svým zákazníkům jako kecy a berete jim všechny peníze.
jejich peníze
Jen vám dávám vědět. Těch 50 000 $+ ive vložených sem. Už ne
dobře
Setkali jste se s nějakými obtížemi?
Možná je lepší trávit čas předstíráním, že jste zákazníkem v chatovací místnosti?
Nečetli jste odstavce výše?
Četl jsem
Musím tedy uvést jednoduchá fakta. Děkuji za upřímnost
Vytvořením účtu u BC Game a souhlasem s našimi podmínkami jste přijali pravidla a důsledky
Ano a nevyvracíš to, co říkám
Děkujeme, že jste nám maximálně nápomocni. Určitě dám lidem vědět.
Z vašich zpráv nemohu najít žádné problémy
Děkuji, že jsi to řekl. Ještě lepší
Navrhuji, abyste se nestali právníkem nebo politikem
Je ještě něco, s čím vám v tuto chvíli mohu pomoci?
Ne, děkuji, bylo to velmi užitečné, ale také zatracující. Určitě vypráví příběh online hazardních her
Celou noc budu na fórech kasina
Místo toho, abych vám dával peníze
Good day everyone. I thought i would share a recent chat with BC Game support.
By far the most dreadful support system I've encountered. When i was lower than level 30 it woulkd take 30 - 180 minutes for a reply, and if you werent still there they would end the chat and ignore your question.
I think we all need to ask ourselves, good rating or not, who are we supporting and what systems are we really betting against online?
Customer Support Specialist
Dear Players,
Our Quest Hub will undergo maintenance on July 8th at 00:00 (UTC+0) for 8 hours. During this time, quests will not be available. Once the maintenance is complete, simply refresh the page to see the quests again. Thank you for your understanding and support!
Happy gaming!
The BC.GAME Team
Please select your language :
English (United States)
Welcome to BC.GAME Support. How can we help?
Other
Please describe your issue
human
BC Game typically replies in under 15m.
This casino is a disgrace. Level 33 and i'm still stuck to the worst support on any online casino. Do not expect any deposits. I no longer need to wager a certain loss. Better to burn my money and i'll get a better show.
Your bonus system is a scam and every single game is throttled on your software.
The longest streak of wins here in the past 3 - 4 weeks would be for about 10 minutes. Yes provabaly fair. A term you would not hear in the real world. I wonder why? Because it doesnt mean anything! Its rubbish.
It is so obvious that wins are tide to your XP in relation to your next level. As soon as you level up you stop winning. Unless you have throtled for 8 - 9 levels and drain someone and then you let them win for a while
Hello, Thank you for reaching BC Game Live Support. This is Nilan and I'm here to assist you today!
Could you please provide a more detailed description of your concern for me?
Your rigged. You treat your customers like crap and take all there money.
their money
Jyust letting you know. That $50k+ ive depostted here. No more
okay
Did you encounter any difficulties?
Maybe your time is better spent pretending to be a customer in the chat room?
Have you not read the paragraphs above?
I have read
So i must just state simple facts. Thanks for your honesty
By creating an account with BC Game and agreeing to our terms and conditions you accepted the rules and consequences
Yes and you dont refute what i say
Thank you for being most helpful. I will be sure to let people know.
i am unable to locate any issues from your messages
Thank you for saying that. Even better
I suggest you do not become a lawyer or politician
Is there anything else I can help you with at the moment?
No thank you this has been most helpful but also damning. Certainly tells the tale of online gambling
I'll be on the casino forums all night
Instead of giving you guys money
Dobrý den všem. Myslel jsem, že budu sdílet nedávný chat s podporou BC Game.
Zdaleka nejděsivější podpůrný systém, se kterým jsem se setkal. Když jsem byl nižší než úroveň 30, odpověď by trvala 30 - 180 minut, a pokud jste tam stále nebyli, ukončili by chat a vaši otázku by ignorovali.
Myslím, že se všichni musíme ptát sami sebe, ať už je to dobré hodnocení nebo ne, koho podporujeme a na jaké systémy skutečně online sázíme?
Specialista zákaznické podpory
Vážení hráči,
Náš Quest Hub podstoupí údržbu 8. července v 00:00 (UTC+0) po dobu 8 hodin. Během této doby nebudou questy dostupné. Jakmile je údržba dokončena, jednoduše obnovte stránku, abyste znovu viděli questy. Děkujeme za pochopení a podporu!
Veselé hraní!
Tým BC.GAME
Vyberte prosím svůj jazyk:
Anglicky Spojené státy)
Vítejte v podpoře BC.GAME. Jak můžeme pomoci?
jiný
Popište prosím svůj problém
člověk
BC Game obvykle odpovídá do 15 m.
Toto kasino je ostuda. Úroveň 33 a stále se držím nejhorší podpory v jakémkoli online kasinu. Žádné vklady nečekejte. Už nemusím sázet určitou ztrátu. Je lepší spálit peníze a dostanu lepší show.
Váš bonusový systém je podvod a každá jednotlivá hra je omezena vaším softwarem.
Nejdelší série výher zde za poslední 3 - 4 týdny by byla asi 10 minut. Ano, prokazatelně spravedlivé. Termín, který byste v reálném světě neslyšeli. Zajímalo by mě, proč? Protože to nic neznamená! Jeho odpadky.
Je tak zřejmé, že výhry jsou přílivem vašich zkušeností ve vztahu k vaší další úrovni. Jakmile dosáhnete vyšší úrovně, přestanete vyhrávat. Ledaže bys škrtil na 8 - 9 úrovní a někoho nevyčerpal a pak ho nechal chvíli vyhrát
Dobrý den, děkujeme, že jste se obrátili na BC Game Live Support. Toto je Nilan a já jsem tu, abych vám dnes pomohl!
Mohl byste mi prosím poskytnout podrobnější popis vašeho zájmu?
Váš zmanipulovaný. Chováte se ke svým zákazníkům jako kecy a berete jim všechny peníze.
jejich peníze
Jen vám dávám vědět. Těch 50 000 $+ ive vložených sem. Už ne
dobře
Setkali jste se s nějakými obtížemi?
Možná je lepší trávit čas předstíráním, že jste zákazníkem v chatovací místnosti?
Nečetli jste odstavce výše?
Četl jsem
Musím tedy uvést jednoduchá fakta. Děkuji za upřímnost
Vytvořením účtu u BC Game a souhlasem s našimi podmínkami jste přijali pravidla a důsledky
Ano a nevyvracíš to, co říkám
Děkujeme, že jste nám maximálně nápomocni. Určitě dám lidem vědět.
Z vašich zpráv nemohu najít žádné problémy
Děkuji, že jsi to řekl. Ještě lepší
Navrhuji, abyste se nestali právníkem nebo politikem
Je ještě něco, s čím vám v tuto chvíli mohu pomoci?
Ne, děkuji, bylo to velmi užitečné, ale také zatracující. Určitě vypráví příběh online hazardních her
Celou noc budu na fórech kasina
Místo toho, abych vám dával peníze
Good day everyone. I thought i would share a recent chat with BC Game support.
By far the most dreadful support system I've encountered. When i was lower than level 30 it woulkd take 30 - 180 minutes for a reply, and if you werent still there they would end the chat and ignore your question.
I think we all need to ask ourselves, good rating or not, who are we supporting and what systems are we really betting against online?
Customer Support Specialist
Dear Players,
Our Quest Hub will undergo maintenance on July 8th at 00:00 (UTC+0) for 8 hours. During this time, quests will not be available. Once the maintenance is complete, simply refresh the page to see the quests again. Thank you for your understanding and support!
Happy gaming!
The BC.GAME Team
Please select your language :
English (United States)
Welcome to BC.GAME Support. How can we help?
Other
Please describe your issue
human
BC Game typically replies in under 15m.
This casino is a disgrace. Level 33 and i'm still stuck to the worst support on any online casino. Do not expect any deposits. I no longer need to wager a certain loss. Better to burn my money and i'll get a better show.
Your bonus system is a scam and every single game is throttled on your software.
The longest streak of wins here in the past 3 - 4 weeks would be for about 10 minutes. Yes provabaly fair. A term you would not hear in the real world. I wonder why? Because it doesnt mean anything! Its rubbish.
It is so obvious that wins are tide to your XP in relation to your next level. As soon as you level up you stop winning. Unless you have throtled for 8 - 9 levels and drain someone and then you let them win for a while
Hello, Thank you for reaching BC Game Live Support. This is Nilan and I'm here to assist you today!
Could you please provide a more detailed description of your concern for me?
Your rigged. You treat your customers like crap and take all there money.
their money
Jyust letting you know. That $50k+ ive depostted here. No more
okay
Did you encounter any difficulties?
Maybe your time is better spent pretending to be a customer in the chat room?
Have you not read the paragraphs above?
I have read
So i must just state simple facts. Thanks for your honesty
By creating an account with BC Game and agreeing to our terms and conditions you accepted the rules and consequences
Yes and you dont refute what i say
Thank you for being most helpful. I will be sure to let people know.
i am unable to locate any issues from your messages
Thank you for saying that. Even better
I suggest you do not become a lawyer or politician
Is there anything else I can help you with at the moment?
No thank you this has been most helpful but also damning. Certainly tells the tale of online gambling
I'll be on the casino forums all night
Instead of giving you guys money
Ahoj, vidím, že to není nejpříjemnější zážitek z kasina.
Ale co považujete za největší problém toho, co jste popsal? Možná to agent nevěděl, jak to posoudit, s čím by vám měl umět pomoci.
Hi, not the most pleasant casino experience, I see.
But what do you consider to be the biggest problem with what you described ? Maybe the agent didn't know how to assess it, what he should be able to help you with.
Myslel jsem, že ukážu reakci her BC na sebevraždu a zjištění, že jsou zmanipulované.
Aktivní před 1 hodinou
Vážení hráči,
Náš Quest Hub podstoupí údržbu 8. července v 00:00 (UTC+0) po dobu 8 hodin. Během této doby nebudou questy dostupné. Po dokončení údržby jednoduše obnovte stránku, abyste znovu viděli questy. Děkujeme za pochopení a podporu!
Veselé hraní!
Tým BC.GAME
Vyberte prosím svůj jazyk:
Anglicky Spojené státy)
Vítejte v podpoře BC.GAME. Jak můžeme pomoci?
jiný
Popište prosím svůj problém
Může BC hra navrhnout, jak se nejlépe bezbolestně zabít, když teď nemůžu platit nájem nebo kupovat jídlo atd.?
BC Game obvykle odpovídá do 15 m.
Určitě vám vaše podvodná organizace může alespoň pomoci, když máte všechno, co mám
Ahoj 37546410, děkujeme, že jste se obrátili na BC Game Live Support. Tady Karlen a já jsem tu, abych vám dnes pomohl!
Chápu, že možná procházíte těžkým obdobím. Chci vyjádřit svůj upřímný zájem o vaše blaho.
Chci, abyste věděli, že vaši situaci bereme velmi vážně a jsme tu, abychom vás podpořili jakýmkoliv způsobem. Vaše bezpečnost a pohoda jsou naší nejvyšší prioritou.
Chápu, že emoce mohou ve chvílích frustrace vybuchnout, ale chci vás ujistit, že existují lepší řešení, než si ubližovat. Vězte prosím, že v tom nejste sami. Jsou lidé, kterým na vás záleží a chtějí vám pomoci překonat toto těžké období.
Prosím, na chvíli se nadechněte a pamatujte, že před námi jsou jasnější dny. Jsme tu, abychom vám naslouchali, podporovali vás a pomáhali vám, jak jen můžeme.
Přestaň mě podvádět a ničit. Vím, že vaše hry jsou zastaralé. Pokud dostanu funkci a půjdu někomu dát spropitné, částka již byla připsána, aniž by funkce běžela.
Zanechám kopii tohoto chatu
Uvědomte si prosím, že tipy, shazování mincí a deště chatu se dělají náhodně, aby byla zajištěna spravedlnost vůči všem našim hráčům.
IDIOT BOT O TOM NEMLUVÍM> DOUFÁM, ŽE MOJE SMRT NĚKTERÝM LIDEM UKÁŽE, JAK JSTE VŠICHNI ZKORUPENÍ, A ZASTAVÍ SE DŘÍVE, NEŽ JE POTKÁ STEJNÝ OSUD
SVŮJ TAK ZAKRAPANĚ KRUTÝ A LEVNÝ SI PŘIDĚLÁTE BOT>
Rád bych vás požádal, abyste se zdrželi používání tohoto nevhodného jazyka. Rád vám pomohu s vaším dotazem, ale pokud budete i nadále neuctivý, nebudu vám moci pomoci.
Protože od vás nepřišla žádná odpověď, byla tato chatová relace uzavřena. Můžete znovu otevřít chat a vybrat možnosti, které nejlépe odpovídají vašemu dotazu, abychom vám mohli poskytnout potřebnou pomoc.
Hodnotili jste konverzaci
Děkujeme, že jste nás informovali
OK promiň. Teď to všechno máš. Teď si vezmu všechen inzulín v lednici.
Díky, že mě neustále ignoruješ a ničíš
Teď se pro tebe úplně zničím
PODVÁDĚNÍ ZKRAJENÝCH KRIMINÁLNÍCH CUT
Poslal jsem tento chat e-mailem australským úřadům. Alespoň mohou zajistit, že se k nám sem nedostanete. Opravdu jste mi vzali všechno, co mám, 500 jednotek Novarapidu, uvidíme se v pekle.
Vezměte prosím na vědomí, že jsem to eskaloval a požádal jsem o uzamčení vašeho účtu. děkujeme, že jste se na nás obrátili.
Takže nemohu komunikovat skvělé akce
Je mi jedno, že stejně brzy zemřete
Otevři si můj účet a už nebudu o ničem psát
Zavřete můj chat a pak mě zakážete?
👍
Omlouváme se, ale je povinné eskalovat jakékoli hrozby sebevraždy, které obdržíme, a nechat je zpracovat z důvodu nedostupnosti účtu.
Thought i would show BC games response to suicide and finding out they are rigged.
Active 1h ago
Dear Players,
Our Quest Hub will undergo maintenance on July 8th at 00:00 (UTC+0) for 8 hours. During this time, quests will not be available. Once the maintenance is complete, simply refresh the page to see the quests again. Thank you for your understanding and support!
Happy gaming!
The BC.GAME Team
Please select your language :
English (United States)
Welcome to BC.GAME Support. How can we help?
Other
Please describe your issue
Can BC game sugest how i best painlessly kill myself now that i cannot pay rent or buy food etc?
BC Game typically replies in under 15m.
Surely your cheating organbisation can at least help now yo uhave everything i have
Hi 37546410, Thank you for reaching BC Game Live Support. This is Karlen and I'm here to assist you today!
I understand that you may be going through a tough time. I want to express my sincere concern for your well-being.
I want you to know that we take your situation very seriously, and we're here to support you in any way we can. Your safety and well-being are our top priority.
I understand that emotions can run high in moments of frustration, but I want to assure you that there are better solutions than harming yourself. Please know that you're not alone in this. There are people who care about you and want to help you through this difficult time.
Please take a moment to breathe and remember that there are brighter days ahead. We're here to listen, to support, and to assist you in any way we can.
Stop cheating and destroying me. I know your games are predetirmed. If i get a feature and go to tip someone the amount has already been creditted without the feature running.
I'll leave a copy of this chat
Please know that tips, coin drops and chat rains are done at random to ensure fairness to all our players.
IDIOT BOT IM NOT TALKING ABOUT THAT> HOPEFULLY MY DEATH WILL SHOW SOME PEOPLE HOW CORRUPT YOU ALL ARE AND WILL STOP BEFORE THEY MEET THE SAME FATE
YOUR SO FUCKING CRUEL AND CHEAP YOU ASIGN A BOT>
I would like to kindly ask you to refrain from using this inappropriate language. I am happy to help you with your query however if you continue to be disrespectful I wont be able to assist you.
Since there has been no response from you, this chat session has been closed. You are welcome to reopen the chat and select the options that best align with your query so that we can provide the necessary assistance.
You rated the conversation
Thanks for letting us know
Ok sorry. You have it all now. I will take all the insulin in my fridge now.
Thanks for constantly ignoring and destroying me
I will now destroy myself completly for you
CHEATING FUCKING CRIMINAL CUNTS
I have emailed this chat to the Australian Authorities. At least they may ensure you cant get to us here. Really you totally taken everything i have, 500 units of Novarapid, see you all in hell.
Please be informed that I have escalated this and have requested to have your account locked. Thank you for reaching out to us.
So i cant communicate great action
Dont care ill be dead soon anyway
Open my account i will not message again about anything
You close my chat and then you ban me?
👍
Our apologies but it is mandatory that we escalate any suicide threats that we receive and have this processed for account inaccessibility.
Pokud potřebujete vyhledat odbornou pomoc, udělejte to prosím. Zde najdete seznam center nápovědy dostupných ve vaší zemi. Doufám, že se ti podaří někoho najít a uzdravit se.
If you need to seek some professional help, please do so. Here you will find a list of the help centers available in your country. I hope you will be able to find someone and get well.
prosím tým casino.guru ohodnoťte toto kasino ne tak vysoko, že ukradli mých 7500 € a mnoho dalších hráčů je ukradeno pls, co potřebujete morge, abyste dali nižší body
please casino.guru team rate this casino not so hight they stole my 7500€ and lot of other players get stolen pls what you need morge to give lower points
prosím tým casino.guru ohodnoťte toto kasino ne tak vysoko, že ukradli mých 7500 € a mnoho dalších hráčů je ukradeno pls, co potřebujete morge, abyste dali nižší body
please casino.guru team rate this casino not so hight they stole my 7500€ and lot of other players get stolen pls what you need morge to give lower points
Bohužel není možné snížit hodnocení, kdykoli nás o to hráč požádá. Je to složitější proces, pokud jde o snížení bezpečnostního indexu kasina, a pouze tehdy, když hráč podá stížnost na kasino, která není vyřešena, udělíme černé body, které ovlivňují bezpečnostní index kasina.
Ve vašem případě byla stížnost zamítnuta z důvodu nedostatku důkazů naznačujících chybu na straně kasina a my jsme vám nemohli pomoci.
Zkoušel jste kontaktovat licenční úřad?
Unfortunately, it is not possible to lower the rating whenever a player asks us to. It is a more complicated process whenever it comes to lowering the safety index of a casino, and only whenever a player submits a complaint against the casino that is unresolved will we give black points that affect the casino's safety index.
In your case, the complaint was rejected due to a lack of evidence indicating a fault on the casino's part, and we couldn't be of any help there.
Have you tried to contact the licensing authority, perhaps?
Je hezké, že jste našli takovou, která se vám opravdu líbí.
Někdy mají hráči opravdu dobré zkušenosti v kasinech s nižším bezpečnostním indexem a doufejme, že tento druh kasina udělá vše pro to, aby v budoucnu získal vyšší hodnocení.
It is nice that you have found one that you really like.
Sometimes players really have a good experience at casinos with a lower safety index, and hopefully this kind of casino will do everything possible to get the rating higher in the future.
ano neodpovím 🙁 licence cuarcao nikdy neodpovím 🙁
yes no answer 🙁 cuarcao licence never answer 🙁
Ahoj,
Oceňuji, že ses vůbec snažil. Vím, že to vypadá, že orgány Curacaa nikdy nereagují, zvláště teď. Samozřejmě mě mrzí, že to nevyšlo.
Doufejme, že tyto legislativní úpravy, ke kterým nyní dochází, pozitivně ovlivní reakci orgánů Curacaa na budoucí obavy hráčů.
Hello,
I appreciate that you tried at all. I know it seems like the Curacao authorities do not ever respond, especially now. Naturally, I regret that it did not work out.
Hopefully, these legislative adjustments which are happenning now will positively influence the Curacao authorities' response to player concerns going forward.
Mám zálohu více než 12 hodin a nepřipisují mi ji a v živé podpoře se ti, co odpovídají, ozývají, jako by o předmětu nevěděli potřebuji pomoc
I have a deposit of more than 12 hours and they do not credit it to me and in the live support those who answer respond as if they did not know about the subject I need help
Tengo un deposito de mas de 12 horas y no me lo acreditan y en el soporte en vivo los que contestan te responden como si no supieran del tema necesito ayuda
Dobrý den, provedli jste vklad do kasina a nebyl připsán na váš účet? Zkoušel jsi nejdřív, jestli vše proběhlo bez problémů? Pokud ano, může být dobrý nápad poslat e-mail kasinu a dát mu vědět, že peníze skutečně opustily váš účet.
Zkusíš to prosím a dej vědět jak to dopadlo?
Hello, did you make a deposit to the casino and it didn't get credited to your account ? Did you try first to see if everything went off without problems ? If so, it might be a good idea to email the casino and let them know that the money has indeed left your account.
Will you please try it and let me know how it turned out ?
Dobrý den. Vidím, že jste již stížnost odeslali a náš tým potřebuje další informace týkající se vašeho problému. Chcete-li je poskytnout, klikněte na tento odkaz .
Mohu se zeptat, zda byl váš účet zablokován? Možná jste k tomu dostali nějaké vysvětlení od podpory?
Chci vám jen připomenout, že pokud se problém týká sportovního sázení, náš tým vám nebude schopen pomoci, protože nemáme žádné oddělení zabývající se sportem. Sdělte nám prosím další podrobnosti.
Hello there. I can see that you have already submitted a complaint, and our team needs some additional information regarding your issue. Please follow this link to provide those.
May I ask if your account has been blocked? Did you get any explanation about that from the support, perhaps?
I just want to remind you that if the issue is related to sports betting, our team won't be able to help as we don't have any departments dealing with sports. Please let us know more details.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.