DomůFórumKasina1Red Casino - všeobecná diskuze

1Red Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

54 190 zobrazení 396 odpovědí |
před 3 roky
|
1...3 4 5...20
Přidat příspěvek
Casualgambling782
před rokem

Přeji vám krásný večer z pobřeží Baltského moře... Nějak mi to všechno zní povědomě, na hodinkách 1Red mám stále přes 1000 €... Úplně stejné výmluvy!!! Není ani uveden důvod, proč obrázky a dokumenty selhaly při údajném ověření... Je jen zvláštní, že jsem se nyní mohl ověřit u 2 jiných heren přesně s těmito obrázky...

Automaticky přeloženo:
utz641
před rokem

Je zvláštní, že jsem ověřil 20. během 30 minut.


i když dnes čekám 16. den na stažení.


zcela nepřijatelné

Automaticky přeloženo:
před rokem

A zrušit čekající výběr z mé strany, protože to může být kdykoli.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zkoušel jsem tam ověřit jen svůj účet, když jsem chtěl vybrat... Mezi mým vkladem a prvním pokusem o výběr byly minimálně 2 týdny... Pak jsem požádal o pomoc podporu... Ale jediná odpověď, kterou jsem dostal, byla že bych měl nahrát další dokumenty a to zpracování by trvalo asi hodinu... Všechny dokumenty jsem několikrát smazal a nahrál znovu... Občanský průkaz vpředu/vzadu, řidičský průkaz vpředu/vzadu, 4 nebo 5 různých účtů a ten výpis z bankovního účtu, na kterém je vidět vklad... Už je to věky... Ale aktuální stav se stále zpracovává (myslím, že se zastavily hodiny tam, kde je odečtena 1 hodina)... Podle mého názoru je podpora také provedena nahoru z robotů...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Poznávám se v tom, co říkáš.

Škoda, že to tak musí být. Stránka sama o sobě vypadá slibně a nabízí vlastně vše, co hledám. Bohužel kvůli způsobu jednání se zákazníky a nevyplácení kreditů zde nikomu nedoporučuji hrát. Jsem tu už nějakou dobu a dobře si uvědomuji možné důvody, proč by se 1Red nevyplatil, to pro mě není problém. To je prostě částka poctivě vyhraná z mých vlastních peněz a nehodí se jim takto se mnou zacházet.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zprávy, které jsem dostal, se liší od přeposlání vyššímu manažerovi, dodatečných bezpečnostních kontrol, dodatečné kontroly kvůli značné částce a celé řadě důvodů, ale bohužel nejsem o nic moudřejší po více než 2 týdnech a více než 70 e-mailech tam a zpět .


Také jsem neprovedl žádné minulé výběry.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vaše frustrace je zde opravdu pochopitelná, ale doufejme, že se vaše stížnost brzy posune vpřed a my zjistíme, co se skutečně děje.

Určitě to není dobrý začátek v tomto kasinu, že?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Přeji vám krásný večer z pobřeží Baltského moře... Nějak mi to všechno zní povědomě, na hodinkách 1Red mám stále přes 1000 €... Úplně stejné výmluvy!!! Není ani uveden důvod, proč obrázky a dokumenty selhaly při údajném ověření... Je jen zvláštní, že jsem se nyní mohl ověřit u 2 jiných heren přesně s těmito obrázky...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je mi líto, že si tím vším musíte také projít.

Zkontrolovali jste však, zda dokumenty, které jste poskytli, byly ve správném formátu a kvalitě? To je často důvod, proč je kasino, abych vám řekl pravdu, nepřijímá.

Jak dlouho čekáte na dokončení procesu ověření?

Pokud potřebujete pomoc od našeho reklamačního týmu, dejte nám vědět a my se na váš případ určitě podíváme.

Automaticky přeloženo:
před rokem

ahoj Romi,


Svoji odpověď jsem zveřejnil ve svém vláknu stížnosti. Nebyl jsem si jistý, jestli je to ten správný prostor.


Zkrátka, uznávají svá selhání a všimnou si, že na mé straně nedošlo k žádnému porušení nebo chybě.


Zůstat trochu skeptický po asi 100 e-mailech tam a zpět s nimi…

Automaticky přeloženo:
Casualgambling782
před rokem

Ahoj, svou odpověď jsem zveřejnil zde .

Nechme tuto konverzaci v jednom vlákně, prosím. Nechám vás vybrat si, který by byl pro vás lepší, dobře? 😉

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

dostává někdo v poslední době nějaké finanční prostředky/výběry z 1red?


čekám přes 6 dní a všiml jsem si, že pilot důvěry někteří čekali přes 3 týdny a nic.


Jsem plně ověřen a podám zde stížnost.



Automaticky přeloženo:
mullen103
před 11 měsíci

Dobrý den, kasinům dáváme 14 dní, jak jste mohli vidět ze stížnosti. Samozřejmě, byli jste s kasinem v kontaktu nebo vám zatím o týdenním čekání nic neřekli? Už jste zde měli úspěšný výběr nebo je to poprvé?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Mám problém s tímto kasinem, měl jsem výhru 33 tisíc eur, vložil jsem surové peníze a nikdy jsem nepoužil bonusy, můj účet byl plně ověřen se všemi požadovanými dokumenty a byl jsem schopen vybrat 5 000 eur, krátce poté, když jsem chtěl vybrat podruhé, když kasino zablokovalo můj účet a zabavilo mé zbývající prostředky bez jasného vysvětlení nebo důkazů, že jsem udělal něco špatně.

Odmítají se mnou jakoukoli komunikaci na všech svých kanálech.

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 11 měsíci

Hej, to je nepříjemné. V tomto případě bych asi vůbec nečekal a podal reklamaci, protože by se to stávat nemělo. Zvlášť, když vám byly vyplaceny peníze a poté vám byl bezdůvodně zablokován účet. To není moc logické.

Přemýšleli jste tedy o této možnosti?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Bohužel zde nemohu zveřejnit žádnou stížnost, vždy se mi objeví chyba, 2 týdny se snažím a bez úspěchu.

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 11 měsíci

Ahoj,

Omlouvám se za nepříjemnosti; prosím zašlete popis e-mailem na

Moji kolegové vám pomohou s reklamací.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

dostává někdo v poslední době nějaké finanční prostředky/výběry z 1red?


čekám přes 6 dní a všiml jsem si, že pilot důvěry někteří čekali přes 3 týdny a nic.


Jsem plně ověřen a podám zde stížnost.



Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ano, všechny mé žádosti o výběr jsou zpracovány do 6-12 hodin, takže z mé strany žádné problémy. Ne že bych vkládal a vyhrával obrovské množství peněz, ale přesto.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Zajímavé, protože schválili výběr 5 000 eur z mého zůstatku 33 000 a rychle poté, co mi zablokovali účet s přibližně 27 tisíci eur, které mi zbyly, bez jakéhokoli skutečného vysvětlení nebo důkazů proti mně.

Takže teď už z kasina nikdo neodpovídá.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Více než 2 týdny mi nikdo s problémem nepomohl.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

To je velmi zvláštní. Zdá se mi to dobré kasino, které jen zaplatí finanční prostředky. Ale jak jsem již zmínil, dostal jsem zaplacené jen malé výhry, což se nedá srovnávat s vaší výhrou. Takže rozhodně nebudu moc vkládat a možná i hodně vyhrávat a riskovat, že mi nezaplatí jako ty. A doufám, že dostanete své peníze zpět a že vaše stížnost bude účinná.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Z vlastní zkušenosti vám říkám, že mají pravomoc kdykoli zablokovat váš účet.

Buďte si vědomi

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.