FórumKasina1Red Casino - všeobecná diskuze

1Red Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od caiods20221
|
8791 zobrazení 68 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

Außer das sich im Chat nur entschuldigt wird und man keinen Einfluß hat zwecks Auszahlungsdauer:


Oceňujeme vaši trpělivost, když náš tým kontroluje vaši žádost o výběr. Bohužel nejsme schopni poskytnout přesnou časovou osu, protože všechny žádosti o výběr jsou zpracovávány v pořadí, v jakém byly obdrženy. Délka tohoto procesu závisí na aktuálním vytížení našeho finančního oddělení. Upřímně se omlouváme za případné nepříjemnosti, které vám to může způsobit, a děkujeme za pochopení.


😕

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Aktualizace:

Dnes jsem obdržel výplatu

Děkujeme @1red Casino.

Automaticky přeloženo:
scifi68
před 10 měsíci

Perfektní, takže se nakonec vyplatilo čekat a řekla bych, že ani nijak dlouhé. 🎉😎😊

Někdy stačí být trochu trpělivý a všechno půjde. Předpokládám, že zůstanete v kasinu, protože jste řekl, že zatím zaplatili, nemám pravdu?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

nelze odstoupit z kasina 1RED bez ohledu na to, kolik výpisů, dokladů o platbách, které předložíte, vždy najdou důvod k odmítnutí vašich papírů

Automaticky přeloženo:
jacque1
před 8 měsíci

Dobrý den, řeklo vám kasino také důvod, proč jsou vaše dokumenty zamítnuty? Posíláte vše ve správném formátu a obsahují vaše dokumenty to, co od nich kasino vyžaduje? Jak dlouho trvá ověřovací proces a vaše situace?

Dejte mi vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, mám stejný problém s red1, můžete mi pomoci?

Automaticky přeloženo:
eundegr
před 2 měsíci

Ahoj, stejný problém jako kdo prosím? Mohl byste popsat vaši situaci, protože několik hráčů zde psalo před vámi. Jde o výběr peněz nebo něco jiného?

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Když jsem se tam poprvé registroval, omylem jsem provedl 1-2 platby z karty partnera. To bylo asi před rokem, ne-li déle, a od té doby platím pouze kartou a ne zrovna malou. Nyní mám částku, kterou chci vybrat. VIP manažer řekl, že řekne finančnímu oddělení, aby udělalo výjimku. Čekal jsem 2 dny a VIP manažer mi řekl, že je to zpracováno 2 dny a to se mi zdá velmi zvláštní. Stále se stýkají, ale nic se neděje. Prosím o pomoc. pozdravy

Automaticky přeloženo:
eundegr
před 2 měsíci

Zdravím a děkuji za podrobnosti. Myslím, že tuto nejistotu je těžké snášet. Na druhou stranu je to jen pár dní, jestli mi něco nechybí. Některé platby trvají 5 nebo více dní v závislosti na preferovaných platebních možnostech. Podle mého názoru byste se měli zkusit uklidnit a zeptat se manažera, zda můžete získat číslo transakce. Stojí to za to vyzkoušet?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, peníze mi byly převedeny, vše fungovalo, jen pár částek se mi nepodařilo převést na kreditní kartu, můžete mi s tím pomoci? LG

Automaticky přeloženo:
eundegr
před 2 měsíci

Dobrý!

Z obecného hlediska se zdálo, že čekání funguje, takže bych čekal dál. Požádali jste o podporu ohledně těchto chybějících částek?

Jak můžete vidět, kasino je schopné platit, a proto spíše mluvíme o zpoždění. Myslím, že kasino to musí vyřešit.

Zeptejte se jich a vraťte se nám, prosím.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Výběry jsou zamítnuty bez důvodu

Automaticky přeloženo:
glena841
před 2 měsíci

Ahoj, můžeš mi prosím říct trochu víc o tvé situaci? Jak dlouho čekáte na své peníze? Potřebovali jste ověřit svůj účet nebo ještě ne? Hráli jste s nějakým bonusem?

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Pozor!!!


Během hraní se aktivuje bonus, který musíte vsadit 40krát a na konci se vše, co vyhrajete, odečte z vašeho herního účtu.


Dostal jsem bonus (200 eur), o který jsem nežádal. Poté se automaticky aktivoval a musel jsem to vsadit 40x (8000 eur). Nakonec jsem měl přes 3000 eur, ale po vsazení mi z účtu strhli téměř 3000 eur.


Podle mého názoru jde o podvod a krádež.


Už tu nebudu hrát a mohu všem jen doporučit.



Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
jacque1
před měsícem

Mám problém se sportovním sázením získat peníze, ale nemohu získat peníze, buďte opatrní

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Pozor!!!


Během hraní se aktivuje bonus, který musíte vsadit 40krát a na konci se vše, co vyhrajete, odečte z vašeho herního účtu.


Dostal jsem bonus (200 eur), o který jsem nežádal. Poté se automaticky aktivoval a musel jsem to vsadit 40x (8000 eur). Nakonec jsem měl přes 3000 eur, ale po vsazení mi z účtu strhli téměř 3000 eur.


Podle mého názoru jde o podvod a krádež.


Už tu nebudu hrát a mohu všem jen doporučit.



Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, v tomto případě bych uvažoval o reklamaci, pokud jste obdrželi bonus, o který jste nežádali a nebylo možné jej nějak odstranit a přišli jste kvůli tomu o výhru. Nepřijde mi to normální.

Mimochodem, bylo to poprvé, co jste hráli v kasinu? Zajímalo by mě, jestli existuje nějaký bonus, který jste nemohli označit jako uvítací, a proto jste ho dostali.

Neváhejte mi dát vědět, a pokud byste chtěli zahájit stížnost, odkaz najdete zde .

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Mám problém se sportovním sázením získat peníze, ale nemohu získat peníze, buďte opatrní

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Hej, myslíš v tomto kasinu? Vidím, že jste něco podobného zmínil v jiném vlákně, takže se chci ujistit, zda mluvíte o problému v jednom nebo více kasinech.

Co se týče sportovního sázení, s tím vám bohužel nepomůžeme, protože nemáme odborníky ani pobočku.

Pokud však budete mít zájem, mohu poslat nějaké odkazy, kde vám můžeme pomoci.

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Čekání na výběr jako zákazník ověřený KYC již více než 15 dní bez jasného důvodu.

Automaticky přeloženo:
Casualgambling782
před 3 týdny

Ahoj, vidím, že i vaše stížnost se posunula do další fáze a Mirka se nyní obrátí na kasino, aby vysvětlila, co se děje.

V této situaci nemůžete dělat mnoho, protože nemáte jasný důvod, proč se to děje, a stále dostáváte stejnou odpověď.

Je to vaše první stažení nebo jste již měli nějaké úspěchy?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Zprávy, které jsem dostal, se liší od přeposlání vyššímu manažerovi, dodatečných bezpečnostních kontrol, dodatečné kontroly kvůli značné částce a celé řadě důvodů, ale bohužel nejsem o nic moudřejší po více než 2 týdnech a více než 70 e-mailech tam a zpět .


Také jsem neprovedl žádné minulé výběry.

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky