FórumKasina1Red Casino - všeobecná diskuze

1Red Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od caiods20221
|
10011 zobrazení 68 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
Radka
před rokem

Vysvětloval jsem to podpoře 8x, řekněte mi prosím, co přesně bylo zamítnuto, pak podpora řekla, jak vidím, vše bylo potvrzeno!!! To byla zjevně lež a já to nepotřeboval. Tak to prostě je, některá kasina jsou na tom tak a snaží se vše pro to, aby hráčům nevyplatila své peníze.

Automaticky přeloženo:
Holzi8383
před rokem

Bohužel u některých tomu tak je.

Za prvé, každý začátek bývá těžký. 🙂

Možná jim dejte ještě šanci a pokud uvidíte, že se to nezlepšuje, můžete se k nim otočit zády 🫡

Ale je to jen tip kamaráde 🤜🏻🤛🏽

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před rokem

Ano, každý začátek je těžký, jsem ověřen ve více než 50 kasinech. Měli také velkou trpělivost, protože mi stále posílali stejný standardní text, aniž by mi mohli říct, co mám teď nahrát, protože dokumenty ani neprohlásili jako zamítnuté, ale jako „v kontrole" jsem se rozhodl udělejte to odhodlaně napsat recenzi, která vyhoví všem problémům, které kasino může nabídnout. 🙂

Automaticky přeloženo:
Holzi8383
před rokem

Milá Holzi, můžeš si říkat co chceš, to je na tom to hezké 🙂

Ale je to docela nové kasino 🙂

Věřte nebo ne některá z těchto kasin jsou spíše nezkušená a nová 🙂

Z tohoto důvodu se některé věci mohou někdy jevit jako špatné, což ve skutečnosti vůbec není míněno, protože, jak jsem řekl, některé jsou nové a časem se učí. 🙂

Proto jsem řekl, že jim možná dám ještě šanci. 🙂 samozřejmě je to na vašem uvážení a nechtěl bych vás svádět ke hře nebo pobytu 🤜🏻🤛🏽

Ale někdy je začátek těžký a pak lehký jako pírko 🙂

Přeji Vám hezký den!

Je fajn, že jsi tady s Guru 🙂

Pokud potřebujete pomoc nebo máte dotazy, vždy vám někdo co nejdříve odpoví 👌🏻

Hezký den a pokud dnes sázíte HODNĚ ŠTĚSTÍ!!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vysvětloval jsem to podpoře 8x, řekněte mi prosím, co přesně bylo zamítnuto, pak podpora řekla, jak vidím, vše bylo potvrzeno!!! To byla zjevně lež a já to nepotřeboval. Tak to prostě je, některá kasina jsou na tom tak a snaží se vše pro to, aby hráčům nevyplatila své peníze.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Spravedlivé. Doufal jsem v nějaký druh nesprávného pohlaví nebo jen v jednoduchou lidskou chybu na straně kasina, ale vysvětlil jste to docela jasně...


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dostali jste nakonec své peníze???

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dostali jste nakonec své peníze???

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ne, nebylo možné to tam dostat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dostali jste nakonec své peníze???

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, všiml jsem si, že jste již podali stížnost na toto kasino a máte problém s výběrem peněz. Jak dlouho čekáte na své prostředky? Byl váš účet plně ověřen? Dejte nám vědět, aby ostatní hráči viděli, čím procházíte.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ahoj Jaro.

Čeká se od 8. září 2023, ale výběr byl schválen 10. září 2023. Účet plně ověřen, ID, bankovní účet a doklad o adrese. Nevztahuje se žádné sázky na bonus. Výběr přes stejný bankovní ověřený účet. Je to také účet, který jsem použil k vkladu na můj účet v kasinu.

dík


Upravil Jaro před rokem
Důvod: citlivé informace
Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

A všechny důkazy na vyžádání Jaro



Upravil Jaro před rokem
Důvod: citlivé informace
Automaticky přeloženo:
Crawford123
před rokem

Ahoj, nesdílejte na fóru své osobní údaje, protože by to mohlo být spíše škodlivé než užitečné. Pokud jde o vaši situaci, myslím, že už je to docela dlouho. Vidím, že se snažíte vybírat stejným způsobem, jakým jste vložili, což je také vhodné. Uvedlo kasino nějaký důvod, proč to trvá tak dlouho?

Viděl jsem však, že vaše stížnost byla odložena a čeká se na vyjádření kasina. V tomto případě nám nezbývá než čekat, jaká je pozice kasina.

Pevně věřím, že se vše vyřeší a nakonec dobře dopadne. Držíme palce.🤞☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Dobře, díky za radu Jaro. Celou dobu říkají jen to, že to chce čas a já musím trpělivě čekat. Děkuji Jaro, vážím si vaší pomoci a přeji hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
Crawford123
před rokem

Nemáš zač.

Hmm, myslím, že jste čekali docela dost, ale myslím, že to je vše, co vám zbývá. Budeme moudřejší, pokud kasino na stížnost odpoví.

Zatím musíme být trpěliví, protože i já čekám, jak to nakonec dopadne.

Hodně štěstí. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ahoj Jaro. S potěšením vám dávám vědět, že jsem byl plně vyřízen!!

dík

Crawford Joubert

Automaticky přeloženo:
Crawford123
před rokem

Skvělé a opravdu úžasné! Děkuji za takovou dobrou zprávu.

✨✨✨🙌

Pokud budete ještě něco potřebovat nebo si jen trochu popovídat o hazardu, určitě se vraťte 😉


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Moc vám děkuji za vaši pomoc, vážíme si toho.

Crawford Joubert

Automaticky přeloženo:
Crawford123
před rokem

Je to naprosto v pořádku a nemáš zač. Přeji vám hodně štěstí a až budete mít cokoli, o co byste se chtěli podělit, neváhejte napsat. 😊

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj kluci!


Mám problémy s obdržením výplaty 1700 eur na 1red.com.


Jsem pravidelný zákazník u 1red, plně ověřený, už jsem tam měl výběry a před 2 dny jsem dobře vyhrál a požádal o výběr 1700 eur.


2 týdny předtím jsem tam měl výběr 500 eur a kupodivu tam bylo

Vyskytly se technické problémy a můj výběr byl zamítnut asi 6-7krát.


Poté mi pomohli v chatu podpory a zaměstnanec zavolal na finanční oddělení 1red, aby problém vyřešili. Asi po 20 minutách peníze dorazily.


Ale teď od 1red Casino slyším jen to, že bych měl počkat a být trpělivý.

Po 2 dnech můžete jako běžný zákazník očekávat, že můj výběr bude schválen, protože jsem hrál bez bonusu a vyhrál, co jiného chcete po 2 dnech zkontrolovat než

Klikněte na Přijmout platbu.


Po 2 dnech v chatu stále říkají, že bych měl být trpělivý a omlouvají se

za dlouhé zpoždění mé platby.


Párkrát jsem se tam ptal v podpůrném chatu a v podpůrném chatu na 1red se vždy objevují stejné hotové odpovědi, buďte trpěliví, omluvte se 1000krát bla bla atd.


Pro srovnání, u VerdeCasino, když tam hraju každou chvíli a něco vyplácím, tak výplata přes banku trvá bez problémů cca 8 hodin.


Vždy jsem dostával výplaty od 1red, zatím v pořádku, ale co se s nimi teď děje, tahle taktika zdržování, je nutné strašit stálé zákazníky?


Před 10 měsíci mi tam výběry trvaly jen pár hodin a teď? Jednoduše

Katastrofa.


Nemám problémy s tím, že to někdy může trvat trochu déle kvůli velkému objemu výplat atd. otravuje mě jen ten podvod, který se s nimi děje.


Žádám o pomoc, abych mohl obdržet svou platbu.



Automaticky přeloženo:
scifi68
před 11 měsíci

Ahoj, četl jsem, jaký je problém v tomto kasinu a shrnu to následovně.

Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru a nemyslím si, že dva dny jsou příliš dlouhé, takže bych nebyl hned negativní a neřekl, že je to podvod. Zkuste být trochu trpěliví a pokud se nic nestane během doby, kterou jsem zmínil, pak se vám pokusíme pomoci. Zatím není třeba panikařit, jelikož jste také zmínil, že jste zde již dříve měli úspěšné výběry.

Bylo by tedy možné být v klidu a aktualizovat nás, když se něco změní? Pevně věřím, že své peníze dostanete. ☘️🤞

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

dobře, mám. Zatím peníze stále nedorazily 🙁

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky