DomůFórumKasina1Red Casino - všeobecná diskuze

1Red Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

54 189 zobrazení 396 odpovědí |
před 3 roky
|
1...4 5 6...20
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Více než 2 týdny mi nikdo s problémem nepomohl.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nenašel jsem však od vás žádný e-mail. Mohl byste prosím popsat chybu, ke které došlo při odesílání stížnosti?

Vidím, že jste již jednou stížnost podali, takže o co jde?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Captcha se nezdařila *

Tato chyba se zobrazí po stisknutí tlačítka Odeslat stížnost.

Zkoušel jsem všechno možné.

Poslal jsem několik emailů

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 11 měsíci

Tento druh problému bohužel zažíváme. Jsem však docela zmatený z e-mailů, o kterých jste tvrdil, že jste je poslali. E-mail jsme dvakrát zkontrolovali znovu, ale nenarazil jsem na žádnou odeslanou od vás.

Co takhle zkusit shrnout podrobnosti stížnosti do e-mailu zaslaného na ?

Po obdržení to určitě předám na stížnosti.

Omlouvám se za nepříjemnosti a upřímně také nerozumím e-mailové situaci, kterou zde máme. 🙁


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

E-mail odeslaný s názvem 1 červené kasino

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 11 měsíci

Teď vidím – to je ten důvod. Neuvažujete tedy o podání skutečné stížnosti u nás, je to tak?

No, tvůj hovor samozřejmě. Jen se mi zdá, že posílání e-mailů do kasina vás nikam nedostalo. Pokud chcete, aby se zapojili naši mediátoři, postupujte prosím podle původních pokynů.

Nebo pokud máte nějaké pochybnosti, můžeme si o tom promluvit.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Snažím se 2 týdny a dostávám stejnou chybu, nemám šanci stížnost dokončit, pokud stisknu Odeslat stížnost, zobrazí se chyba zmíněná výše.

Tak jsem poslal email na jak jsi mi poradil.

Mohl byste být laskavý a přeposlat můj e-mail interně jinému oddělení?

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 11 měsíci

Jasná věc, teď jsem na tom.

Podle mě nejlepší rozhodnutí. Dostat úředníka stížnosti by mělo trvat víceméně den. Pokud narazíte na jakýkoli jiný problém, jsem tu já - nebo moji kolegové.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Od 29. ledna čekám na výběr ve výši 180 GBP a stále jsem je nedostal, držte se dál, dělají vše pro to, aby mi nevyplatili!!

Automaticky přeloženo:
Vickywilliams
před 10 měsíci

Ahoj, je mi líto, že ještě nemáte peníze na účtu.

Řeklo vám kasino, proč už je to více než týden? Je to váš první výběr? Bylo nutné ověřit u kasina nebo ne?

Klidně popište trochu víc.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Jen pořád říkají, že to zpracovávají, že mají všechny informace, které potřebují pdf výpis z účtu id všechno, prostě mi nepošlou peníze, které jsem legálně vyhrál

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vyhrál jsem 33 tisíc eur a zablokovali můj účet po mém výběru 5 s tím, že jsem porušil jejich pravidla, můj účet byl jimi plně ověřen, i když mi zablokovali a zabavili peníze.

Snažili se mě napálit, abych hrál s bonusy, ale vždy jsem je odmítl.


Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 10 měsíci

Nehrál jsem s bonusovými prostředky, ani jsem je odmítl, moje je jen 180 liber, takže to není moc v porovnání s našimi, ale přesto je chci

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zablokovali můj účet, aniž by mi ukázali jakýkoli důkaz, že jsem porušil smluvní podmínky, nikdy jsem nehrál s bonusy, nikdy o ně nežádal, nikdy jsem nežádal o žádné laskavosti.

Prakticky dokážou najít výmluvy, proč nezaplatit výhry...

Je frustrující zažít tak nemožnou situaci

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 10 měsíci

Velmi doufám, že dostanu svých 180 liber, které jsem legálně vyhrál, stále mi denně posílají volné peníze na hraní, ale nedotkl jsem se jich! Chci jen svých 180 liber

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jen pořád říkají, že to zpracovávají, že mají všechny informace, které potřebují pdf výpis z účtu id všechno, prostě mi nepošlou peníze, které jsem legálně vyhrál

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Takže ty dokumenty, které jste poslal, už byly schváleny? To je důležité, protože bez něj zatím nemůžete peníze vybrat.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

V mé situaci prostě odmítají ukázat důkazy, že jsem udělal něco špatně, tohle je skoro 3 měsíce... představte si, mohou si dělat, co chtějí

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 10 měsíci

Vidím, že podle toho, co jsem se dozvěděl, máte trochu složitější případ. Kasino také odpovědělo na vaši stížnost a uvidíme, co poskytne našemu týmu, pokud bude mít nějaké dotazy. Také jste řekl, že máte na svou obranu důkazy, takže bude na Kubovi, aby celou situaci vyhodnotil.

Držím palce, ať to dopadne spravedlivě.🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Odpověděli stále stejnou věcí, nemají v úmyslu poslat mi peníze, které jsem legálně vyhrál, jsou podvodníci

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Vše, co chci, je mých 180 liber, které jsem vyhrál

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Odpověděli přesně stejným textem zkopírovat a vložit jako v případě stížnosti na webovou stránku zeptejte se hazardních hráčů, když se stěžovatelský tým zeptal na důkazy, jednoduše odmítli jakoukoli jinou komunikaci.

Na e-mailové podpoře mi od listopadu minulého roku nereagovali.

Se skutečnou rovnováhou zákazníků si mohou dělat, co chtějí.

Toto kasino může kdykoli podle svého uvážení ukončit jakýkoli účet a odečíst jakékoli prostředky.

Doufám, že tento kasino guru uvidí pravou tvář tohoto kasina

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.