Nenašel jsem však od vás žádný e-mail. Mohl byste prosím popsat chybu, ke které došlo při odesílání stížnosti?
Vidím, že jste již jednou stížnost podali, takže o co jde?
I couldn't find any email from you, though. Could you describe the error you experienced while submitting the complaint, please?
I can see that you already submitted a complaint once before, so what is the issue now?
Captcha se nezdařila *
Tato chyba se zobrazí po stisknutí tlačítka Odeslat stížnost.
Zkoušel jsem všechno možné.
Poslal jsem několik emailů
Captcha failed *
This error I get after I press submit complain button.
I've tried everything possible.
I sent multiple emails
Tento druh problému bohužel zažíváme. Jsem však docela zmatený z e-mailů, o kterých jste tvrdil, že jste je poslali. E-mail jsme dvakrát zkontrolovali znovu, ale nenarazil jsem na žádnou odeslanou od vás.
Co takhle zkusit shrnout podrobnosti stížnosti do e-mailu zaslaného na ?
Po obdržení to určitě předám na stížnosti.
Omlouvám se za nepříjemnosti a upřímně také nerozumím e-mailové situaci, kterou zde máme. 🙁
Sadly, we are experiencing this kind of issue. However, I'm quite confused about the emails you claimed you have sent. We have double-checked the email complaint@casino.guru again but did not come across any sent from you.
How about you try to summarize the complaint details into an email sent to community@casino.guru ?
I'll make sure to forward it to complaints once received.
I'm sorry for the inconveniences and I also honestly do not understand the email situation we've got here. 🙁
Teď vidím – to je ten důvod. Neuvažujete tedy o podání skutečné stížnosti u nás, je to tak?
No, tvůj hovor samozřejmě. Jen se mi zdá, že posílání e-mailů do kasina vás nikam nedostalo. Pokud chcete, aby se zapojili naši mediátoři, postupujte prosím podle původních pokynů.
Nebo pokud máte nějaké pochybnosti, můžeme si o tom promluvit.
I see now - that's the reason. So, you have not consider submitting an actual complaint with us, is that so?
Well, your call of course. It's just to me it seems like sending emails to casino got you nowhere. Well, if you want our mediators to get involved, folow the original instructions, please.
Or if you perhaps have any doubts, we can talk about it.
Snažím se 2 týdny a dostávám stejnou chybu, nemám šanci stížnost dokončit, pokud stisknu Odeslat stížnost, zobrazí se chyba zmíněná výše.
Tak jsem poslal email na jak jsi mi poradil.
Mohl byste být laskavý a přeposlat můj e-mail interně jinému oddělení?
I'm trying for 2 weeks and I get the same error ,no chance to finish the complain,if I press submit complain I get that error mentioned earlier.
So I've sent the email to community@casino.guru like you advised me .
Could you please be kind and forward my email internally to another department?
Jasná věc, teď jsem na tom.
Podle mě nejlepší rozhodnutí. Dostat úředníka stížnosti by mělo trvat víceméně den. Pokud narazíte na jakýkoli jiný problém, jsem tu já - nebo moji kolegové.
Sure thing, I'm on it now.
In my opinion, the best decision. It should take more or less a day to get the complaint official. If you come across any other problem, I'm here - or my colleagues.
Od 29. ledna čekám na výběr ve výši 180 GBP a stále jsem je nedostal, držte se dál, dělají vše pro to, aby mi nevyplatili!!
I have been waiting since the 29th January for my £180 withdrawal and still not recieved it stay away they are doing everything possible not to pay me out !!
Ahoj, je mi líto, že ještě nemáte peníze na účtu.
Řeklo vám kasino, proč už je to více než týden? Je to váš první výběr? Bylo nutné ověřit u kasina nebo ne?
Klidně popište trochu víc.
Hey, I'm sorry you don't have your money in your account yet.
Did the casino tell you why it's been over a week? Is this your first withdrawal? Was it necessary to verify with the casino or not?
Feel free to describe a bit more.
Jen pořád říkají, že to zpracovávají, že mají všechny informace, které potřebují pdf výpis z účtu id všechno, prostě mi nepošlou peníze, které jsem legálně vyhrál
They just keep saying they are processing it they have all the information they need pdf bank statement id everything they just won’t send Me money that I have legally won
Vyhrál jsem 33 tisíc eur a zablokovali můj účet po mém výběru 5 s tím, že jsem porušil jejich pravidla, můj účet byl jimi plně ověřen, i když mi zablokovali a zabavili peníze.
Snažili se mě napálit, abych hrál s bonusy, ale vždy jsem je odmítl.
I win 33 thousands euro and they blocked my account after I widrawal 5 telling me that I broke they're rules,my account was fully verified by them ,even after that they blocked and confiscated my funds.
They tried to Trick me to play with bonuses but I always refused them.
Nehrál jsem s bonusovými prostředky, ani jsem je odmítl, moje je jen 180 liber, takže to není moc v porovnání s našimi, ale přesto je chci
I haven’t played with bonus funds either I refused them mine is only £180 so not a lot compared to urs but I still want it
Zablokovali můj účet, aniž by mi ukázali jakýkoli důkaz, že jsem porušil smluvní podmínky, nikdy jsem nehrál s bonusy, nikdy o ně nežádal, nikdy jsem nežádal o žádné laskavosti.
Prakticky dokážou najít výmluvy, proč nezaplatit výhry...
Je frustrující zažít tak nemožnou situaci
They blocked my account without showing me any proofs that I broke the terms and conditions,never played with bonuses,never requested them,never asked any favors.
Practically they can find excuses to don't pay the winings...
Is frustrating to experience such a impossible situation
Velmi doufám, že dostanu svých 180 liber, které jsem legálně vyhrál, stále mi denně posílají volné peníze na hraní, ale nedotkl jsem se jich! Chci jen svých 180 liber
Very I hope I get my £180 I have legally won it they keep sending me free cash daily to play with but I haven’t touched it ! I just want my £180
Jen pořád říkají, že to zpracovávají, že mají všechny informace, které potřebují pdf výpis z účtu id všechno, prostě mi nepošlou peníze, které jsem legálně vyhrál
They just keep saying they are processing it they have all the information they need pdf bank statement id everything they just won’t send Me money that I have legally won
V mé situaci prostě odmítají ukázat důkazy, že jsem udělal něco špatně, tohle je skoro 3 měsíce... představte si, mohou si dělat, co chtějí
In my situation they simply refuse to show the proofs that I did something wrong this is for almost 3 months... imagine,they can do whatever they want
Vidím, že podle toho, co jsem se dozvěděl, máte trochu složitější případ. Kasino také odpovědělo na vaši stížnost a uvidíme, co poskytne našemu týmu, pokud bude mít nějaké dotazy. Také jste řekl, že máte na svou obranu důkazy, takže bude na Kubovi, aby celou situaci vyhodnotil.
Držím palce, ať to dopadne spravedlivě.🤞
I see that you have a bit more difficult case according to what I have learned. Also, the casino has responded to your complaint and we'll see what they provide to our team if they have any questions. Also, you said you have proofs in your defense, so it will be up to Kubo to evaluate the whole situation.
I'll keep my fingers crossed for a fair outcome.🤞
Odpověděli stále stejnou věcí, nemají v úmyslu poslat mi peníze, které jsem legálně vyhrál, jsou podvodníci
Responded with the same thing over and over again they have no intention of sending me my money that I have legally won they are fraudsters
Vše, co chci, je mých 180 liber, které jsem vyhrál
All I want is my £180 that I won
Odpověděli přesně stejným textem zkopírovat a vložit jako v případě stížnosti na webovou stránku zeptejte se hazardních hráčů, když se stěžovatelský tým zeptal na důkazy, jednoduše odmítli jakoukoli jinou komunikaci.
Na e-mailové podpoře mi od listopadu minulého roku nereagovali.
Se skutečnou rovnováhou zákazníků si mohou dělat, co chtějí.
Toto kasino může kdykoli podle svého uvážení ukončit jakýkoli účet a odečíst jakékoli prostředky.
Doufám, že tento kasino guru uvidí pravou tvář tohoto kasina
They responded with exactly the same copy paste text like in ask gamblers website complain,when the complain team asked proofs they simply refused any other communication.
On email support they didn't respond to me from november last year.
They can do whatever they want with customers real balance.
At any moment,at they're discretion this casino can terminate any account and substract any funds .
I hope this casino guru will see the true face of this casino
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.