DomůFórumKasina1Red Casino - všeobecná diskuze

1Red Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

53 656 zobrazení 396 odpovědí |
před 3 roky
|
1...6 7 8...20
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Ahoj,

Snažím se vybrat svůj zůstatek již více než 1 týden, čekal jsem 3 dny s čekající zprávou a nakonec odmítli, poté mě podpora přiměla vyzkoušet 4 další způsoby výběru, nějaké způsoby, které stále čekají na výběr od 2 dnů s možností výběru Skrill, měl někdo podobný problém? jak jsi to vyřešil?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Máte nějaké informace z tohoto kasina ohledně časového rámce pro výběry?

A také, je tam ověření potřeba nebo ne?

Automaticky přeloženo:
diogopsp
před 8 měsíci

Super a jak jste to nakonec zvládli?🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Vidím, že konečně řekli, že e-mail je odeslán, doufám, že nevytvořili falešné důkazy, komunikace je extrémně pomalá, představte si, jak se cítím, když od prosince čekám na řešení.

Toto je jedna z nejintenzivnějších a nelegálních věcí, která se děje, zdá se, že kasina si mohou dělat, co chtějí, a mohou podvádět klienty, jak chtějí.

Požádali mě o všechny potřebné dokumenty, plně ověřili můj účet pomocí potvrzovacího e-mailu, přijali můj první výběr a formulář nikde neblokovali a zabavili můj účet s více než 27 tisíci eury v reálném zůstatku.

Moje stížnost považuji za nejvíce šokující ze všech zde.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 8 měsíci

Ahoj,

Se svým názorem počkám, až bude stížnost uzavřena. Jak vidím v tom vlákně, došlo k výměně důkazů, ke kterým nemám přístup. Očekávám, že kasina budou mít různé úhly pohledu, které je vždy potřeba podložit důkazem. také jsme zaznamenali stížnost AskGamblers a je to nyní součástí situace. Kasino pravděpodobně zaslalo související důkazy. Takže si myslím, že je lepší počkat na závěr.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Včera v noci jsem se připojil k kasinu 1red, vložil jsem přes 200 GBP, vyhrál jsem 130 GBP, rozhodl jsem se losováním. Poslal jsem bankovní dopisy do pasu se vším na adrese. Stále neověřeno, snažím se vše neplatit, teď říkají něco s mou adresou, ale v mém účtu není žádná adresa, kterou vidím šokující společnost.tred nejprve řekl, že to byl můj e-mail, aniž by byly ověřeny e-maily Google a Gmail, moje adresa by teď měla být stejná.

Automaticky přeloženo:
Meangirl
před 8 měsíci

Dobrý den.

Myslím, že toto je negativní vedlejší efekt superrychlého typu registrace, který vidím v kasinech až příliš často, ačkoli podle mého názoru nejsou hráči obecně příliš připraveni na první ověření, protože zejména první ověření často trvá déle, než lze očekávat, a ne vždy se koná mimo pracovní dobu podpory kasina.

V každém případě si představuji, že je to na hovno. Stále si nejsem jistý, na jaké adrese se zdá být problém. mluvíme o vaší gmailové adrese nebo vaší realitní adrese, prosím?

Možná používáte prohlížeč pro rychlé vyplnění dat? Může to způsobit docela nepořádek; Mluvím z vlastní zkušenosti.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobré odpoledne, nemám ponětí, mám snímek obrazovky mé údaje, žádná známka mé adresy, ale celý den je to směšné, včera jsem se to snažil vyřešit a pokaždé přišli s něčím jiným

Automaticky přeloženo:
Meangirl
před 8 měsíci

Pěkný den vám.

Musí to být frustrující; Také nemám nejmenší ponětí o tom, co se zdá být, a pokud pracovníci kasina nejsou schopni vysvětlit, co jiného mají dělat?

Nevadilo by vám zveřejnit některé z konverzací – pokud jste si je pořídili? Možná spolu najdeme nějaké stopy.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobré odpoledne, nejdřív to byl můj e-mail, musel jsem mít účet u Gmailu, ale nikdy jsem nevložil, pak jsem si musel otevřít účet s googlemailem, vklad přes 280 GBP šel vybrat 130 GBP smazali účet Gmail, pak řekli, že moje město se nikdy neshodovalo, ale přidal jsem svůj profil, na svém účtu jsem nenapsal žádnou adresu Poslal jsem pas, bankovní výpis atd. prostě nechtějí platit filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobré odpoledne, připojil jsem dokument, který jsem poslal se jménem, ​​e-mailem atd

file

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Konečně šokující zprávy...moje stížnost je uzavřena jako nevyřešená a kasino neposkytlo žádné podrobnosti, jak jsem očekával...obelstili mě na platformě ask gamblers a teď znovu, zdrželi všechny odpovědi, takže jsme věřili, že mají důkazy... To vše po dobu 3 měsíců... Vidím, že jejich pořadí není ani ovlivněno...

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobré odpoledne, nejdřív to byl můj e-mail, musel jsem mít účet u Gmailu, ale nikdy jsem nevložil, pak jsem si musel otevřít účet s googlemailem, vklad přes 280 GBP šel vybrat 130 GBP smazali účet Gmail, pak řekli, že moje město se nikdy neshodovalo, ale přidal jsem svůj profil, na svém účtu jsem nenapsal žádnou adresu Poslal jsem pas, bankovní výpis atd. prostě nechtějí platit filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj a děkuji za všechny ty screenshoty; nikdy však nezveřejňujte svůj pas, průkaz totožnosti nebo jakýkoli jiný dokument zobrazující všechny vaše osobní údaje najednou na veřejném fóru. Ani netušíte, jak snadné je vkládat takové detaily do podvodných aktivit, jako je získávání nebankovních půjček nebo dokonce registrace s vašimi údaji v kasinu. 🙏

Nicméně, jak to vidím ze snímků obrazovky, zdá se, že problémem, který se opakuje v e-mailech, je pouze neshodné město.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobré odpoledne, připojil jsem dokument, který jsem poslal se jménem, ​​e-mailem atd

file

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Podle mého názoru kasino - a na základě opakujícího se textu, možná to nebyla skutečná osoba - zjistilo problém ve městě, nikoli e-mail.

Uvádějí všechny vámi poskytnuté dokumenty stejné město, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Konečně šokující zprávy...moje stížnost je uzavřena jako nevyřešená a kasino neposkytlo žádné podrobnosti, jak jsem očekával...obelstili mě na platformě ask gamblers a teď znovu, zdrželi všechny odpovědi, takže jsme věřili, že mají důkazy... To vše po dobu 3 měsíců... Vidím, že jejich pořadí není ani ovlivněno...

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj,

Vím o tom; diskutovali jsme o uzavření případu včera během pravidelného hovoru a je mi líto, že jsme nemohli donutit kasino k vyřešení. Mohu vás ujistit, že se s nimi celý tým, plus vedoucí poboček, pokusili domluvit.

Předpokládám významný dopad na její index bezpečnosti, který je založen na závažnosti výsledku označeného černými body, protože v současné době existují další otevřené stížnosti. Abych byl upřímný, nemohl jsem si vzpomenout, který den v týdnu byl vyhrazen pro aktualizace indexu; bohužel tento proces neprobíhá v reálném čase.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Díky za sdílení, jsem zvědavý na situaci, mohou obvinit kteréhokoli jiného hráče se stejným trikem, uzavřením účtu platformou.

Měl jsem před lety nějaké spory s některými kasiny, která na trhu ani neexistují, protože byla zavřená.

Každopádně...půjdu dále s regulačními orgány a specializovanou soudní společností.

Jsem nesmírně zvědavý na jejich recenze, protože všechny se zdají falešné, všichni lidé, kteří zde recenzují, většina jsou noví, takže si otevřou účet na kasino guru speciálně pro 1 červené kasino!!!

Jsem zvědavý na Index

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 8 měsíci

No, příští týden se zúčastníme pracovního teambuildingu (což nám hodně zpomalí každodenní úkoly, ale je potřeba se sejít a probrat klíčové situace kolem nás), takže pokud se nic nezmění, možná se pokusím zjistit nějaké podrobnosti přímo od kolegů.

nyní, když jste zmínili uživatelské recenze, proto stále udržujeme hodnocení uživatelů odděleně od indexu bezpečnosti; je velmi populární „posílit" zpětnou vazbu od uživatelů a očekávat, že se index zlepší i přes nevyřešené stížnosti.

Opravdu se snažíme rozlišovat mezi „skutečnými" recenzemi a ostatními, ale jak můžete usoudit, není to tak snadné. Přesto, s neustálým nárůstem robotů AI a obsahu generovaného AI kolem nás, můžeme přidat docela přímý požadavek na nahrání uživatelské recenze - podpůrný snímek obrazovky.

Udělám si poznámku; jakmile však najdu dostatek času na procházení historie recenzí kasina, podívám se na to blíže. Děkuji za postřeh.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Zkontroloval jsem každý den a index se vůbec nezměnil, zdá se, že nevyřešené problémy s Casino 1red žádný index nemění...

Zatím nic, všechno mi připadá tak trapné.

Například na webu ask gamblers má 1red casino index 8 poté, co byla moje stížnost uzavřena jako nevyřešená. They're Index po 3 měsících vůbec neklesl, určitě 1red kasino platí webové stránce, aby si udrželo vysoké hodnocení, z mého pohledu je toto kasino obrovský podvod, dokonce i VIP manažer na mém e-mailu uvedl, že pokud otevřu stížnost na jeho kasino, mohu jen poškodit jeho práci, protože se tak moc snažil vybudovat vysoký index pomocí falešných recenzí a vynutil si dobré názory

Upraveno
Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 8 měsíci

No, stížnost byla uzavřena na 6 dní, tak prosím nezačínejte s příběhy.

Řekl jsem, že index bezpečnosti se v reálném čase nemění. Jak vám již řekl Kubo, aktualizace se provádí o půlnoci z úterý na středu, tedy jednou týdně.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Čelí nějaký subjekt zpoždění při výběru z tohoto kasina?

Automaticky přeloženo:
Suhaib
před 8 měsíci

Možná jsi přečetl toto vlákno?

Dozvíte se mnoho informací.

Jak dlouho jsi čekal?


Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.