No, příští týden se zúčastníme pracovního teambuildingu (což nám hodně zpomalí každodenní úkoly, ale je potřeba se sejít a probrat klíčové situace kolem nás), takže pokud se nic nezmění, možná se pokusím zjistit nějaké podrobnosti přímo od kolegů.
nyní, když jste zmínili uživatelské recenze, proto stále udržujeme hodnocení uživatelů odděleně od indexu bezpečnosti; je velmi populární „posílit" zpětnou vazbu od uživatelů a očekávat, že se index zlepší i přes nevyřešené stížnosti.
Opravdu se snažíme rozlišovat mezi „skutečnými" recenzemi a ostatními, ale jak můžete usoudit, není to tak snadné. Přesto, s neustálým nárůstem robotů AI a obsahu generovaného AI kolem nás, můžeme přidat docela přímý požadavek na nahrání uživatelské recenze - podpůrný snímek obrazovky.
Udělám si poznámku; jakmile však najdu dostatek času na procházení historie recenzí kasina, podívám se na to blíže. Děkuji za postřeh.
Well, we'll be attending a working team-building next week (which will very slow our daily tasks, but it is necessary to meet up and discuss key situations around us), so if nothing changes, I may try to find some details directly from my colleagues.
now that you mentioned the user reviews, this is why we still keep the user rating separate from the Safety Index; it is very popular to "boost" user feedback and expect the Index to improve despite unresolved complaints.
We are really trying to distinguish between "real" reviews and the rest, but as you may conclude, it is not that easy. Yet, with the constant rise of AI bots and AI-generated content around us, we may add quite a direct requirement for uploading the user review - supportive screenshot.
I'll make a note; however, once I find enough time to browse the casino review history, I'll give it a closer look. Thank you for the observation.
Automaticky přeloženo: