před 2 měsíci
Nečekal jsem, že doba kontroly bude tak dlouhá. Pokud mi dají nějaké odpovědi, podělím se o ně.
I didn't expect the review period to be this long. If they give me any answers, I will share them.
0
Nečekal jsem, že doba kontroly bude tak dlouhá. Pokud mi dají nějaké odpovědi, podělím se o ně.
I didn't expect the review period to be this long. If they give me any answers, I will share them.
Nikdy neprovedl výběr. To by byla další složitost. Bez ohledu na to byste měli zdůraznit výše uvedené body. A požádat o vrácení čisté zálohy.
požadují transakce, takže jsem provedl odsouhlasení vkladů provedených na jejich webových stránkách na můj bankovní výpis.
Never made a withdrawal. That would be an added complexity. Regardless, you should emphasise the points mentioned above. And ask for a net deposit refund.
they ask for the transactions so I did a reconciliation with the deposits made on their website to my bank statement.
Ok Sky Vydělal jsem 3 celkem 5 200 GBP, ale vložil jsem 11 000 GBP, takže ano, ztíží to přemýšlení požádat o vrácení čisté ztráty, zatím si to nechám v rukávu díky za šablonu, kterou jsem si uložil
Ok Sky I have made 3 total of £5200 but put in £11000 so yes makes it harder was thinking ask for net loss refund will keep it up my sleeve for now thanks for the template I saved it
Přišel potvrzovací e-mail a potvrdil jsem.
Vaše informace KYC (poznejte svého zákazníka) byly přijaty.
Vaše dokumenty budou zkontrolovány a ověřeny – naše týmy pro podvody a právní týmy prověřují vaši identitu s oficiálními vládními databázemi a databázemi podvodů, aby potvrdily pravost.
Chcete-li přidat další komentáře, odpovězte na tento e-mail.
Pozdravy,
Canapay
Got a confirmation email and I confirmed.
Your KYC (know your customer) information has been received.
Your documents will be reviewed and verified - our fraud and legal teams screen your identity against formal government and fraud databases to confirm authenticity.
To add additional comments, reply to this email.
Regards,
Canapay
ahoj kámo,
zazvonil jim dnes bylo řečeno, že stále probíhá vyšetřování, stačí počkat na e-mail nebo telefonát od nich o výsledku. Může trvat 15 pracovních dnů
Hi mate,
rang them today been told still under investigation just have to wait for a email or a phone call from them on the outcome of it. Could take 15 business days
Přišel potvrzovací e-mail a potvrdil jsem.
Vaše informace KYC (poznejte svého zákazníka) byly přijaty.
Vaše dokumenty budou zkontrolovány a ověřeny – naše týmy pro podvody a právní týmy prověřují vaši identitu s oficiálními vládními databázemi a databázemi podvodů, aby potvrdily pravost.
Chcete-li přidat další komentáře, odpovězte na tento e-mail.
Pozdravy,
Canapay
Got a confirmation email and I confirmed.
Your KYC (know your customer) information has been received.
Your documents will be reviewed and verified - our fraud and legal teams screen your identity against formal government and fraud databases to confirm authenticity.
To add additional comments, reply to this email.
Regards,
Canapay
Teď už od canapay neuslyšíte ani slovo. Stejná odpověď všem a pak už se nic neděje
You won't hear another word from canapay now. Same answer to everyone and then nothing more happens
Du kommer inte höra ett ord till från canapay nu. Samma svar till alla och sen händer inget mer
Tedy alespoň tehdy neřekli ne a ve skutečnosti si udělali čas na to, aby to řádně zkontrolovali, než aby vás po dvou dnech odradili!
Well at least they’ve not said no then and are actually taking the time to review it properly rather than fobbing you off after two days!!
To je ono, kámo, nejsou jen rovně, ne my ti zase nepomáháme bla bla, ale uvidíme, jaký bude výsledek kámo. Měli jste někdy úspěšná zpětná zúčtování?
That’s it mate least they aren’t just straight up no we ent helping you again bla bla but we shall see what the outcome will be mate. Have you ever had successful chargebacks
Zatím jsem tam žádné nevložil, kamaráde, začínám s mým příští měsíc. Mám spoustu informací o transakcích, které musím shromáždit a protřídit... jen na to zatím nemám čas.
Not put any in yet mate, starting mine next month. I’ve got a lot of transaction information to collate and sort through….just haven’t got the time just yet.
NineWin požádal o vrácení transakcí na můj bankovní účet po použití šablony uvedené na straně 223 nebo 224 tohoto vlákna.
Vloženo pouze 90 GBP.
Jejich webové stránky a e-mailové odkazy jsou velmi podobné KingHills, což mě nutí si myslet, že jsou vlastněny podobnými subjekty.
NineWin have asked for the transactions on my bank account for a refund after using the template mentioned on Page 223 or 224 of this thread.
Only deposited £90.
Their website and email links are extremely similar to KingHills which makes me think that they’re owned by similar entities.
Také hledám VKLAD, myslím, že je to pravděpodobně lesk.
pokud chytíte e-mail, dejte mi prosím také vědět.
Im looking for DEPOSIT also, I think it’s polish probably.
if you catch email let me also know please.
Potřebuji veškerou podporu, pokud mi můžete pomoci se šablonou a jak najít všechny kontaktní údaje. Mám jich pár, které nemůžu najít
I need all the support if you can help me with a template and how you are finding everyones contact details. I have a few I cant find
Která kasina? Poslal jsem to do instantcasina a magicwin
Which casinos? I have sent this to instantcasino and magicwin
mé prohlášení říká, že trh Nikotpf*dneelectro a Nikotpf*concord – bylo by to stejné a na koho se mám obrátit?
my statement says Nikotpf*dneelectro and Nikotpf*concord market - would this be the same and who do i contact?
Ahoj. Všechny nicotpf jsou elegro Dal jsem jejich kontaktní e-mail do dřívějšího příspěvku a odpovídají.
Hi. All nicotpf are elegro I have put their contact email in an earlier post and they do respond.
Díky - oslovil jsem je, ale teď mám obavy, protože jsem si myslel, že jsou připojeni k freshbetu a ve skutečnosti jsem s nimi vyhrál 50 000 v procesu výběru, stále tam zbývá 17 500 a nechci, aby uzavřeli můj účet nad 900 £ výběry haha.. co mám dělat teď, když už jsem ten email odeslal?! Áááá
Thanks - I Have reached out to them but i am worried now because I figured theyre connected to freshbet and I actually won 50k with them in process of withdrawing, still 17500 left in there and don’t want them to close my account over £900 withdrawals haha.. what do i do now that ive already sent the email?! Ahhhh
Ví někdo, jak najít nebo mít podrobnosti o níže uvedeném…
'Nádherné děti'
"Spraay software"
'rezervace hotelu'
'Purple room global lim'
'Sériové globální služby'
a zapdigitalgoods - našel jsem e-mail, ale vrátil se?
Díky!
Anyone know how to find or have details for the below…
‘Delightful children an’
‘Spraay software’
‘Hotel bookin’
‘Purple room global lim’
‘Series global services’
and zapdigitalgoods - i found an email but it bounced?
Thanks!
zkusil jsem cestu elegro, řekli, že musím vznést spor prostřednictvím své banky a dát mi stejnou odpověď pokaždé, když jsem to zkusil, stále čekám na FOS
tried the elegro route, they said i need to raise the dispute via my bank and give me the same reply every time i tried, still waiting on the FOS
Ahoj Sky, vypadají stejně, ale Kinghills má licenci.
Moje vklady jsou asi 13 000 GBP, alespoň se obávám, že to bude odmítnuto, protože budou problémy s menšími, žádný problém Zítra mám výběr za 4 100 GBP, takže jsem se dopracoval o 4500 GBP, zatím jste použili chat nebo e-mail a jsou vrácení peněz rychlé? můj poradce pro hazardní hry v bance mě kontaktoval, abych si promluvil o transakcích, které jsem dělal, řekl, že v tom pokračuji a důrazně to nedoporučují a je důležité, abychom si promluvili v hlasové schránce plus moje karta byla zablokována a pak jsem musel zavolat podvodu tým, ale odblokovali to, dnes večer jsem po vyslechnutí hlasové pošty provedl další transakce, takže mám trochu obavy, teď je to trochu nepořádek
Hi Sky they look the same but Kinghills has a license.
My deposits are about £13000 at least my fear is this will be declined as they will probs do smaller ones no problem I have a withdrawal for £4100 to get tomorrow so ive worked out im down £4500 so far did you use chat or email and are refunds quick ? my gambling advisor at the bank has contacted me to talk about transactions ive been making saying i have continued to do this and they strongly advise against it and its important that we talk left on my voicemail plus my card got blocked then I had to call fraud team but they unblocked it I did more transactions tonight after hearing the voice mail so im a bit worried now its a bit of a mess
Ahoj všichni!
Měl někdo štěstí s těmito obchodníky třetích stran?
Canapay
Oživené videohry
Obchod CDKeys
REDWERKONLINE
GENGURU
Předem děkuji!!
Hi everyone!
Has anyone had any luck with these 3rd party merchants??
Canapay
Videogameshaven
CDKeys store
REDWERKONLINE
GENGURU
Thanks in advance!!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.