FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 224)

před rokem od kirekin
|
546665 zobrazení 5595 odpovědí |
|
1...223 224 225...284
HansHasse
před měsícem

Hasse víš, u kterého obchodníka jsi použil pro dobíjení společnosti chs? byl to vklad na dvojče? Protože mám s vkladem a některé další podivné, které jsou z twin.com

Automaticky přeloženo:
HansHasse
před měsícem

No nejsem špatný, když si na to dám mysl 😂

Ano, vypadá to tak, že na začátku je platební obchodník, pak jeho ref pro účet, zatím jsem od něj nedostal odpověď, dá tomu čas.


Cítíte se teď lépe, pracovní den je zatraceně lepší než dříve, každopádně ho stále bolí!

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před měsícem

Zkusím jim zítra zavolat a uvidím, jestli dostanu nějaké informace.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Čau lidi!


Má někdo štěstí s

Kess Innovation

Sobini

Monramp

Řešení Velox

Výlety po vodních cestách a cestování

80020003748803

Pth Jtstd

Online vouchercit

Boonisro.online

Perontaro.online


Boj s těmito.

Automaticky přeloženo:
HansHasse
před měsícem

Ok Hansi dobrý nápad!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nakonec jsem znovu hrál, ale vyhrál jsem 1500 GBP, mohlo to být méně než 8100 GBP, ale dostal jsem to na 5800 GBP, což je stále hrozné, ale o něco lepší, vybral jsem si to

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Žádám o chargeback na canapay, Nejprve mě požádali o fotografie výpisu platby z mé banky a já je poslal. Nyní jsem obdržel tento e-mail. Vrátí peníze? co myslíš?


V našem systému jsme identifikovali transakci – byla přijata veškerá opatření, abychom zajistili, že vaše e-mailová adresa a číslo karty jsou v našem systému zablokovány, aby se předešlo budoucím transakcím.

Protože všechny transakce provedené prostřednictvím Canapay jsou plně autorizovány držitelem karty 3D secure a potvrzeno BankID - to znamená, že vy (zákazník) jste si byli plně vědomi a potvrdili každou transakci zpracovanou proti vaší kartě. Ve svém úvodním e-mailu jste nám také mnohokrát otevřeně souhlasili, že to uděláte, opakovaně po delší dobu.

Chcete-li pokračovat – Vydávající banky a akvizitéři po nás požadují, abychom před zahájením vyšetřování podvodů shromáždili úplné informace KYC (poznejte svého zákazníka), které potvrdí vaši totožnost a že tento e-mail pochází z legitimního zdroje. Pošlete nám následující:

Jasná fotografie přední a zadní strany vašeho občanského průkazu nebo pasu (stránka s obrázkem)

Fotografie/sken vašeho dokladu o adrese (účet za energie, účet za telefon)

Neposkytnutí výše uvedených dokumentů znamená, že NEMŮŽEME pokračovat. Jakmile budou poskytnuty výše uvedené informace, vyšetřovatelé podvodů ověří a prověří vaši identitu s oficiálními vládními databázemi a databázemi podvodů, aby potvrdili pravost.

Po ověření zahájíme vyšetřování vašeho nároku na transakce, se kterými jste souhlasili a které jste osobně ověřili prostřednictvím výzvy 3DS vaší banky.

Pozdravy,

Canapay


A svíjím odpověď na canapay


ahoj,

Jak jsem uvedl v první e-mailové korespondenci, žádnou službu jsem od vás nezakoupil, očekávám, že mi budou vráceny všechny příslušné převody. Zde je můj občanský průkaz a platební faktura s mou adresou.

Upřímně

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Obdržel jsem zpětné zúčtování ifrån Canapay. Na kolik peněz čekáte?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Žádám o chargeback na canapay, Nejprve mě požádali o fotografie výpisu platby z mé banky a já je poslal. Nyní jsem obdržel tento e-mail. Vrátí peníze? co myslíš?


V našem systému jsme identifikovali transakci – byla přijata veškerá opatření, abychom zajistili, že vaše e-mailová adresa a číslo karty jsou v našem systému zablokovány, aby se předešlo budoucím transakcím.

Protože všechny transakce provedené prostřednictvím Canapay jsou plně autorizovány držitelem karty 3D secure a potvrzeno BankID - to znamená, že vy (zákazník) jste si byli plně vědomi a potvrdili každou transakci zpracovanou proti vaší kartě. Ve svém úvodním e-mailu jste nám také mnohokrát otevřeně souhlasili, že to uděláte, opakovaně po delší dobu.

Chcete-li pokračovat – Vydávající banky a akvizitéři po nás požadují, abychom před zahájením vyšetřování podvodů shromáždili úplné informace KYC (poznejte svého zákazníka), které potvrdí vaši totožnost a že tento e-mail pochází z legitimního zdroje. Pošlete nám následující:

Jasná fotografie přední a zadní strany vašeho občanského průkazu nebo pasu (stránka s obrázkem)

Fotografie/sken vašeho dokladu o adrese (účet za energie, účet za telefon)

Neposkytnutí výše uvedených dokumentů znamená, že NEMŮŽEME pokračovat. Jakmile budou poskytnuty výše uvedené informace, vyšetřovatelé podvodů ověří a prověří vaši identitu s oficiálními vládními databázemi a databázemi podvodů, aby potvrdili pravost.

Po ověření zahájíme vyšetřování vašeho nároku na transakce, se kterými jste souhlasili a které jste osobně ověřili prostřednictvím výzvy 3DS vaší banky.

Pozdravy,

Canapay


A svíjím odpověď na canapay


ahoj,

Jak jsem uvedl v první e-mailové korespondenci, žádnou službu jsem od vás nezakoupil, očekávám, že mi budou vráceny všechny příslušné převody. Zde je můj občanský průkaz a platební faktura s mou adresou.

Upřímně

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Doufám, že vám vrátí peníze 😎👍

Automaticky přeloženo:
HansHasse
před měsícem

Není to moc kolem 1400 eur

Automaticky přeloženo:
HansHasse
před měsícem

Jak dlouho vám to trvá?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

file VKLAD, zná někdo emailovou adresu?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kinghill Casino vrátilo všechny mé vklady, přibližně 1,1 000.


zde je šablona, kterou můžete začít odesílat přímo na stránky s hazardními hrami:


"Při kontrole mých nedávných bankovních výpisů jsem si všiml nesrovnalostí v deskriptorech spojených s transakcemi, které byly dokončeny." Zdá se, že deskriptory jsou nepřesné a neodpovídají mým legitimním transakcím, což z mé strany vyvolalo zmatek a obavy.


Žádám vás o rychlou pomoc při nápravě této záležitosti a zpracování refundací za transakce s falešnými popisy.


Chápu, že se mohou vyskytnout chyby, a oceňuji vaši pozornost k okamžitému vyřešení této záležitosti, protože tyto transakce byly z kasina a byly z nějakého důvodu nezákonně maskovány.


Kromě toho mám na svém účtu blok hazardu, který se mi nepodařilo zachytit.

Tato praxe, běžně označovaná jako „praní transakcí", je výslovně zakázána jak předpisy Mastercard, tak Visa. Podle Chargeback Code 4840 společnosti Mastercard („Podvodné zpracování transakcí") tento typ nepravdivého prohlášení kvalifikuje transakci pro zpětné zúčtování. Pokud by byl účet MCC přesně nastaven jako transakce související s hazardními hrami, byl by zablokován omezeními hazardu, která se vztahují na můj účet.

Pravidla společnosti Visa týkající se nepravdivých prohlášení o MCC navíc spadají do Kódu zpětného zúčtování 13.5, který se vztahuje také na případy, kdy obchodník nesprávně klasifikuje transakci, aby se vyhnul legitimním omezením. Pravidla Visa i Mastercard jsou jasná: obchodníci musí používat správný MCC, a pokud tak neučiní, vystavují se nárokům na zpětné zúčtování.

Vzhledem k okolnostem a jasnému porušení pravidel společností Mastercard a Visa vás laskavě žádám, abyste zahájili zpětné zúčtování v plné výši sporných transakcí:


- transakce 1

-transakce 2 atd.


je to nevinné a zároveň dává bookmakerovi jasně najevo, že znáte zákonnost





Automaticky přeloženo:
SkyT
před měsícem

Ahoj Sky wow ok skvělý dopis udělal jsi někdy nějaké výběry a bylo to hned po odeslání dopisu nebo to byla těžká práce, díky Pavle

Automaticky přeloženo:
Williamj86
před měsícem

ahoj kámo,

Už jsi něco slyšel od své banky?

Automaticky přeloženo:
boots2024
před měsícem

Ahoj Mate,

Zatím nic, je to jen něco málo přes 5 dní, takže jim dnes zavolám, co praská, předpokládám, že to bylo zamítnuto, už bych to určitě slyšel.

Automaticky přeloženo:
Aaron2121
před měsícem

Ahoj,


Před 14 dny jsem od nich dostal úplně stejnou odpověď. Odeslali všechny KYC a dostali odpověď potvrzující, že dokumenty obdrželi ve stejný den.


Poté se mnou přestali komunikovat. Dnes jsem za 14 dní nic neslyšel.


Před 7 dny jsem provedl "kortreklamaci" s mou bankou (Swedbank). Havnt od nich také nedostal žádnou zpětnou vazbu, ale předpokládám, že mají delší dobu odezvy.


Může vás informovat, pokud vám to přijde zajímavé.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Obdržel jsem zpětné zúčtování ifrån Canapay. Na kolik peněz čekáte?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jaké datum? Zdá se, že vrátili peníze na začátku roku a pak se zastavili kolem června. Jen požádali o informace a plně mě ignorovali alespoň v červenci. Bylo to ještě? reagovat?

Automaticky přeloženo:
Aaron2121
před měsícem

Také hledám, co by mohl být "VKLAD".



Automaticky přeloženo:
Mizu
před měsícem

Ano, dostal jsem e-mail od stejné osoby. Doufám, že dostanu náhradu.

Automaticky přeloženo:
1...223 224 225...284
Jít na stránkuz 284 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky