FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 224)

před 11 měsíci od kirekin
|
333418 zobrazení 3772 odpovědí |
|
1...223 224 225...250
Přidat příspěvek
KatzeisBack
před měsícem

Dostal jsem jedno zpětné zúčtování za pixeleum a Finn art.io, prověřují se wintermads a zatím mi banka chase zamítla zpětné zúčtování pro lunu.io, vše šlo hladce, dokud jsem nezmínil lunu.io a okamžitě odmítli jakýkoli nárok. jde proti pravidlům zpětného zúčtování Mastercards, protože to souvisí s hazardními hrami, je to zvláštní, protože moje předchozí zpětné zúčtování bylo úspěšné ze stejného důvodu.

Automaticky přeloženo:
Dustyd
před měsícem

Chase se zdá být dost nekonzistentní s jejich zákaznickou podporou, přál bych si, abych použil svůj celostátní účet k depo, protože to by bylo nyní vyřešeno

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Řešil někdy někdo zinzipay?

Automaticky přeloženo:
Dustyd
před měsícem

Find it crazy Pixeleum refundováno. Vytvářeli falešné účtenky na mé vklady

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, objednal jsem u obchodníka vrácení peněz a požádal svou banku a ta otevřela reklamaci u Revolutu. Řekli, že to prošetří a zablokovali moje účty Revolut. Stalo se to ještě někomu????

Automaticky přeloženo:
Dustyd
před měsícem

oni jsou podvod alle bettingsider je falešný . není moc pravda.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

jsou podvody

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Revolut uvízl v bažině poskytovatelů hazardních her a zpracovává platby pro kasina jako Revolut Pay. Podle toho se tam moc podpory čekat nedá 😉

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano, já vím, ale prakticky všechny mé vklady byly provedeny pomocí Revolutu...

Automaticky přeloženo:
dvs7
před měsícem

Pak se můžete se svými prostředky rozloučit, pokud vám platební služby nevrátí peníze.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Děkujeme, že jste kontaktovali náš tým zákaznické podpory.

Je nám líto, že to píšu v angličtině, ale v tuto chvíli nemáme k dispozici žádného norsky mluvícího agenta.

Chápeme, že může být frustrující čekat na výběr. Někdy to však může trvat o něco déle kvůli vyšší zátěži. Váš výběr by měl být v konečné fázi zpracování. Děkujeme za pochopení.

Pokud máte další otázky, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu support@Talismania.com nebo prostřednictvím živého chatu.

S pozdravem

Služby zákazníkům





jeg venter ferdig med behandligsaken min fra 05.08. 2024, som dere vet behandligstiden tar 3-5 dager . TIl slut kan jeg si får jeg aldri pengene mine på bankonto .

Automaticky přeloženo:
KatzeisBack
před měsícem

Budu zde hlásit novinky... Doufám, že o své prostředky nepřijdu.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Někdo, kdo má informace o nálepkách?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Mohu získat pomoc s mým případem?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Názory na toto od Mystake?


file

Automaticky přeloženo:
Wicked243
před měsícem

Obecná odpověď, dostali podobnou odpověď od goldenbet (obě kasina fungují pod Santeda international BV), i když do určité míry mají pravdu, mají také odpovědnost za KYC své zákazníky, takže pokud jste to vyplnili předem, měli vám odmítnout službu, což Předpokládám, že zcela určitě ne. Co bylo za obchodníka, který přišel na vaše prohlášení ze zvědavosti?

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před měsícem

Oni přesně vědí, co dělají, nebojte se. Prostě berou peníze tam, kde je to nejlepší. Německo, UK, Skandinávie atd. I kdyby si vás ověřili, nechali by vás hrát, peníze někdy zaženou všechny starosti 😉 A jak jsem již psal a stále to vypadá, že to nikdo nepochopil: JSOU ZLOČINCI . To znamená, že pro tyto lidi neexistují žádné zákony.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Stále čekám na odpověď na svou stížnost, @awuintura_online odmítá přijmout ověřovací fotografie, 30krát změnil pokyny a guru casino, nereaguje na mou stížnost a nepřidává ji na černou listinu, to znamená, že AWINTURA pokračuje krást.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj,

Okolnosti vaší stížnosti jsou nešťastné. Krátce jsem zkontroloval vaši stížnost a našel jsem tuto poznámku: "Romi je momentálně mimo kancelář nebo je na dovolené. Je možné, že na tuto stížnost nebudou moci reagovat tak rychle jako obvykle. Děkuji za pochopení." To byste také měli vidět. Vzhledem k tomu, že stížnost stále probíhá, kasino zatím nebude podléhat žádným sankcím. Upřímně bych řekl, že výsledek je jasný. omlouvám se; zdá se, že kasino váš problém nevyřešilo, ale určitě bych počkal na aktualizaci. Možná se objevila odezva, jen ji neznáme.

V každém případě mějte prosím trpělivost. Děkuju.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ve skutečnosti jsem od žádné z těchto společností neobdržel ani jednu náhradu. Většina z nich prostě ignoruje.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Grottobook mi napsal toto, vrátí peníze poté, nebo ne? file

Automaticky přeloženo:
1...223 224 225...250
Jít na stránkuz 250 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu