před měsícem
0
Ujistěte se, že jste si uložili e-mail, který říká, že potřebují vaše ID. Později nebudou tvrdit, že jste se u nich ověřili. Nejlepší je celý proces zdokumentovat.
Make sure you save the email that says they need your ID. They won't claim later that you verified yourself with them. It's best to document the entire process.
Heb die E-Mail unbedingt auf, in der steht dass sie den Ausweis brauchen. Nicht dass sie später behaupten, dass Du dich bei denen verifiziert hast. Am besten den gesamten Verlauf dokumentiert.
Řekl jsem, že jsem nedostal žádné služby ani zboží, byl jsem transparentní a řekl jsem, že jsem povolil transakce pro kasino, což bylo nezákonné. Vysvětlil jsem, že používají obchodníky k obcházení bezpečnosti ve Velké Británii a oni případ uzavřeli a vrátili mi peníze. Zatímco spolu mluvíme, navrhuji druhé zpětné zúčtování.
I said I didn’t get any services or goods, I was transparent and said I authorised the transactions for a casino which was illegal. I explained that they use the merchants to bypass security in the uk and they’ve closed the case and given me my money back. I’m putting forward a second chargeback as we speak.
Takže jsem právě provedl nové zpětné zúčtování pro wintermads, řekli, že vyšetřují mé vrácení peněz, ale začali mě ignorovat, takže jsem šel do Chase Bank, bude je banka kontaktovat? Nebo jen vrátit peníze a je to. Moje první navrácení bylo úspěšné
So I’ve just put through a new chargeback for wintermads, they said they was investigating my refund but started to ignore me so I’ve went to chase bank, will the bank contact them? Or just refund and that’s that. My first chargeback was successful
Banka bude vždy kontaktovat protistranu ohledně zpětného zúčtování. Pro mě osobně jsem otevřel asi 12 zpětných zúčtování proti WINTERMDSE a oni vrátili 3 z nich a poskytli důkazy pro zbytek, že jsem od nich koupil umělecká díla atd.
The bank will always contact the opposing bank regarding chargebacks. For me personally I opened around 12 chargebacks against WINTERMDSE and they refunded 3 of them and provided evidence for the remainder saying I bought artwork etc off them
Nahlásil jsem je inspekci v norské policii, lidé všechno vyhodili do povětří
I reported them to the inspection in the Norwegian police, people blew everything up
Vrátili se s tím, že jsem přinesl nft art a je to „na blockchainu", doufám, že mají dostatečné důkazy, protože já mám důkazy, že jsem žádné nft umění neměl. Jakákoli jiná rada by byla oceněna.
They’ve come back saying I brought nft art and it’s "on the blockchain", I hope they have sufficient evidence as I have evidence I haven’t had any nft art. Any other advice would be appreciated tho.
jsi si 100% jistý, že to byl gumball, který zpracoval platby ze zagory a cloudu? Posílal jsem e-maily od 25. července, ale stále žádné odpovědi ani peníze.
are you 100% sure it was gumball that processed the payments from zagora and cloud? I have sent emails since 25th of july but still no answers or money.
Jakou odpověď jste obdrželi od společnosti Quickbit?
Lze jejich činnost hlásit nějakému úřadu?
What kind of response have you received from Quickbit?
Can their activities be reported to any authority?
Vad har ni fått för respons utav Quickbit?
Kan man anmäla deras förehavanden till någon instans?
Jaké obchodníky transactworld a paymentz zpracovává?
What merchants does transactworld and paymentz process?
Každý, kdo obdržel zpětné zúčtování, dostal, co chtěl, tím, že zde byly zodpovězeny jeho otázky. O své zkušenosti se však dělí jen málokdo. Slovo komunita je třeba si opět vzít k srdci 😉
Everyone who has received a chargeback has gotten what they wanted by having their questions answered here. However, only a few people share their experiences. The word community should be taken to heart again 😉
Jeder der seine Rückbuchung bekommen hat, hat seinen Willen bekommen, in dem er hier fragen beantwortet bekommen. Jedoch teilen nur die wenigsten Ihre Erfahrungen. Das Wort Community sollte man sich nochmal zum Herzen nehmen😉
Stále čekám na odpověď na svou stížnost, @awuintura_online odmítá přijmout ověřovací fotografie, 30krát změnil pokyny a guru casino, nereaguje na mou stížnost a nepřidává ji na černou listinu, to znamená, že AWINTURA pokračuje krást.
I am still waiting for a response to my complaint, @awuintura_online refuses to accept the verification photos, has changed the instructions 30 times and guru casino, does not respond to my complaint and does not add it to the blacklist, that is, AWINTURA continues to steal.
Aún espero respuesta de mi queja , @awuintura_online se niega a aceptar las fotos de verificación, ha cambiado 30 veces las indicaciones y gurú casino, no responde mi queja y tampoco agrega a la lista negra , es decir AWINTURA sigue robando .
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.