Řekli následující a skutečně odpověděli pouze na jeden ze sporů.
"Nejsme schopni vám vrátit peníze, protože jsme zkontrolovali nedávné nároky, které jste nám vznesli proti maloobchodníkům, a vznesli jste několik nároků tohoto druhu. Tento konkrétní byl prošetřen a identifikován jako potenciálně podvodný, takže nám neudělil žádné možnost, ale nezpracovat tento nárok a sledovat budoucí chování na vašem účtu Chtěli bychom vás požádat, abyste před odesláním zvážili pravost jakýchkoli budoucích nároků a pamatujte si, že nepravdivé nároky jsou považovány za podvod a bude s nimi tak nakládáno.
Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti a věříme, že výše uvedené objasní naši pozici"
They said the following and they only really replied to one of the disputes.
"We are unable to provide you with a refund as we’ve reviewed the recent claims you have made to us against retailers and you have made multiple claims of this kind. This specific one has been investigated and identified as potentially fraudulent leaving us with no option but not to process this claim and monitor future conduct on your account. We would request that you consider the authenticity of any future claims before submitting and remember that false claims are considered as fraud and will be treated as such.
We apologise for any inconvenience caused and trust the above clarifies our position"
Automaticky přeloženo: