Ne, bohužel ne. Vy?
Mám psát znovu?
No. Unfortunately not. You?
Should I write again?
Nein. Leider nicht. Du?
Soll ich nochmal schreiben?
Hej, pro ty z vás z Velké Británie, kteří použili kreditní kartu k hazardu.
Hazardní hry s kreditní kartou byly od roku 2020 nezákonné, aby chránily spotřebitele před problémovým hazardem.
Kdo nese odpovědnost v případech, kdy se používají kreditní karty?
1. Stránka s hazardními hrami
2. Zpracovatel plateb
3. Poskytovatel kreditní karty
4. Držitel kreditní karty
Jistě nemůže být vina pouze na straně držitele kreditní karty?
Hey, for those of you from the UK and used a credit card to gamble.
Gambling with a credit card was made illegal from 2020 onwards to protect consumers from problem gambling.
Who's responsible in the cases where credit cards are used?
1. The gambling site
2. The payment processor
3. The credit card provider
4. The credit card holder
Surely the blame can't solely lie with the credit card holder?
Měl někdo peraramp přijít na prohlášení? Nedaří se o nich najít žádné informace
Anyone had peraramp come up on statement? Can’t seem to find any information on them
Grottobook na mě stále dělá dobrý dojem. Našli transakce, teď se stačím identifikovat a pak pošlou peníze zpět. Budu vás průběžně informovat.
Grottobook still makes a good impression on me. They have found transactions, now I just need to identify myself and then they will send the money back. I will keep you updated.
Grottobook macht immer noch einen guten Eindruck bei mir. Sie haben Transaktionen gefunden, muss mich jetzt nur identifizieren dann würden sie das geld zurücksenden. Ich halte euch am Laufenden.
Řekli vám, že vám vrátí peníze? Řekli mi totéž a poté, co jsem se identifikoval, se změnili a řekli
1) byla provedena prostřednictvím 3ds terminálu, tj. tato transakce byla potvrzena držitelem karty prostřednictvím SMS;
2) Uživateli, který zaplatil touto kartou, jsme poskytli službu za tento nákup.
Možná jste dali svou kartu někomu k platbě na našem webu a potvrdili jste nákup. Samozřejmě se můžete obrátit na svou vydávající banku, aby transakci zpochybnila, ale skutečnost, že transakce byla provedena na terminálu 3ds, hraje automaticky v náš prospěch.
Have they said that they will refund you the money ? They said the same to me and after I identified myself they changed and Said
1) It was performed via 3ds terminal, i.e. this transaction was confirmed by the cardholder via SMS;
2) We provided a service to the user who paid with this card for this purchase.
Perhaps you gave your card to someone for payment on our site and confirmed the purchase. Of course, you can appeal to your issuing bank to challenge the transaction, but the fact that the transaction was made on the 3ds terminal automatically plays in our favor.
Všímáte si toho rozporu? Pokud našli vaše transakce, poskytli jste údaje, které vás identifikují.
S tím by vás mohli hodně trollovat, pozdější zpětné zúčtování je pak nemožné. Pak ukážou vaše dokumenty a pak jste v prdeli. Vrácení peněz z jejich platebních systémů se provádí kliknutím myši...
Do you notice the contradiction? If they found your transactions, then you provided data that identifies you.
They could troll you a lot with this, then a later chargeback is impossible. Then they show your documents and then you're screwed. A refund from their payment systems is done with a mouse click...
Den Widerspruch an sich merkst Du ? Wenn sie Transaktionen von dir gefunden haben, dann hast Du ja daten von dir bereitgestellt die dich identifizieren.
Die könnten dich mächtig trollen damit, dann ist ein späterer Chargeback unmöglich. dann zeigen sie deine Dokumente und dann biste am arsch. Eine Rückerstattung aus deren Zahlungssystemen ist mit einem Mausklick vollbracht...
Nezadržujte dech, dostanete obecnou odpověď, která říká, že banka se přikloní na jejich stranu, všichni jsme byli v této pozici s těmito pytli zmetek. Prostě vás budou ignorovat. Jakmile odešlete, neposílejte osobní údaje se jménem a adresou
Don't hold your breath you will get a generic response saying the bank will side with them we have all been in this position with these scum bags. They will just ignore you. Once you have sent do not send personal details over with name and address on
Zabývá se ještě někdo TransferOp a PayOp? Moje banka se rozhodla v můj prospěch, ale uvedla, že nemůže vrátit prostředky, protože na jejich bankovním účtu nejsou žádné peníze, které by mohli vrátit.
Nevím, co teď dělat.
Anyone else dealing with TransferOp and PayOp? My bank have decided in my favour but stated they cannot return the funds as there's no money in their bank account that they can return.
Don't know what to do now.
Nejsou to jen prostředníci při zpracování plateb pro obchodníky, jsem zmatená????
Are these not just the middle men the payment processing for the merchants I am confused????
Ano, ale jsou zodpovědní. Jsou odpovědní za provádění due-diligence, hodnocení rizik a AML. Přijímají platby jménem těchto společností a účinně je chrání před našimi bankami a kreditními kartami tím, že poskytují falešný a zcela nesprávný kód kategorie obchodníka.
V důsledku toho podporují nelegální hazardní společnosti s podvody MCC, transakčními podvody a praním špinavých peněz.
Yes, they're accountable though. They're responsible for doing due-diligence, risk assessments and AML. They're accepting payments on behalf of these companies, effectively shielding them from our banks and credit cards by providing a false and completely incorrect merchant category code.
As a result they're supporting the illegal gambling companies with MCC fraud, transaction fraud and money laundering.
Právě jsem se na ně podíval, musí mít finanční prostředky, protože mají mnoho míst a samozřejmě účtují poplatky, takže buď skrývají své prostředky, nebo banka je BS
I have just looked into them they must have funds as they have numerous locations and obviously charge fees so either their hiding their funds or bank is BS
Kouzelným slovem je kryptoměna.
Zaplatíte v kasinu, peníze půjdou na váš účet Payop a kasino obdrží krypto od Payop a peníze jsou již pryč z vašeho účtu
The magic word is cryptocurrency.
You pay in the casino, the money goes to your Payop account and the casino receives crypto from Payop, and the money is already gone from your account
Das Zauberwort lautet Kryptowährung.
Du bezahlt im Casino das Geld geht bei Payop aufs Konto und das Casino erhält von Payop Krypto, und shcon ist das Geld weg vom konto
aktualizace, místo kódu kategorie obchodníka 7995 (hazardní hry) byla moje transakce podána pod MCC 5816 (digitální zboží, hry) (takto by byla uvedena například transakce na xbox store) jak bych měl postupovat? které spolu s důkazy, že kasino nemá licenci a bylo sankcionováno v několika zemích za to, že udělali přesně to, co udělali výše (nesprávný kód kategorie obchodníka) a použili více adres URL k obcházení bloků webových stránek? Podařilo se mi přimět svou banku, aby znovu zahájila vyšetřování, tak jsem zvědavý, jak pokračovat dál
update, instead of merchant category code 7995 (gambling) my transaction was filed under MCC 5816 (digital goods, games) (this is what a transaction on the xbox store would be listed under for example) how would i go about proceeding? that coupled with evidence the casino is unlicensed and has been sanctioned in multiple countries for doing exactly what they did above (incorrect merchant category code) and using multiple urls to circumnavigate website blocks? i've managed to get my bank to reopen the investigation, so wondering how to proceed next
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.