DomůFórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 217)

před rokem od kirekin
|
742 921 zobrazení 6 539 odpovědí |
|
1...216 217 218...335
Williamj86
před 2 měsíci

V tomto případě udělám vše písemně.

Zmínil jste se, že jste vyhráli v kasinu, ale uzavřeli účet, než jste mohli vybrat, omluvte mou hloupou otázku, ale snažíte se získat zpět pouze původní vklad, že?

Automaticky přeloženo:
boots2024
před 2 měsíci

Ahoj Mate,


ano, chci si jen nárokovat zpět to, co jsem do kasina vložil, abych o nic nepřišel, ale také jsem nic nezískal. Dnes jsem poslal stížnosti e-mailem a poradili mi, abych se vydal cestou podvodu, ale myslel jsem si, že stejně mám zpětné zúčtování, nebo jsem hloupý jako

Automaticky přeloženo:
Williamj86
před 2 měsíci

CryptoG82 poslal příspěvek dříve, to by měl být základ vaší argumentace.

Automaticky přeloženo:
boots2024
před 2 měsíci

Ahoj,

díky za to, kámo, vážně mi toto fórum zatím hodně pomohlo

Automaticky přeloženo:
Williamj86
před 2 měsíci

Žádné starosti.

Hodně štěstí a dejte nám vědět!

Automaticky přeloženo:
boots2024
před 2 měsíci

Rozhodně ano, počkám na dokončení stížnosti nebo zítra zavolám tým podvodníkům

Automaticky přeloženo:
boots2024
před 2 měsíci

Ahoj, zítra pošlu následující e-mail s podvody, můžete si to zkontrolovat a zjistit, co si myslíte, nebo je něco, co mohu přidat. Ocenil bych jakoukoli pomoc.


Mám účet na donbet.com a na tomto místě jsem zaplatil cdebitovou kartou, ale hodnoty vycházejí z mého výpisu jako „Pixeleum.io a Finnart.io" z Cork Ireland v souladu s T&C's Mastercard a Visa, platba může být pouze související s produktem prodávaným výše uvedenými obchodníky – nikoli kasinem. Neobdržel jsem žádné zboží nebo služby od výše uvedených obchodníků? Obchodují v NFT a krypto měně, kterou jsem neobdržel. Pokud se tedy výše uvedený obchodník objeví na mém výpisu, nemůže poskytnout účtenky/doklady o nákupech, může být transakce plně naúčtována zpět. Donbet.com nemůže nárok zpochybnit, protože by se tím vzdal nezákonné činnosti – že ve skutečnosti transakce souvisejí s hazardními hrami na nelegální webové stránce – hazardní hry mají specifický MCC kód, takže transakce je neplatná/podvodná.


Pozdravy


Viléma varhany.

Automaticky přeloženo:
Williamj86
před 2 měsíci

Viděl jsi tohoto kamaráda?

Píšu, abych formálně požádal o zpětné zúčtování za nedávné transakce zpracované na mém účtu. Podrobnosti transakce jsou následující.

Datum transakce: [Datum transakce] Částka: [Částka transakce] Jméno obchodníka: [Jméno obchodníka]

Jako někdo, kdo bojuje se závislostí na hazardních hrách, UPRAVTE PODLE: Před několika lety jsem na svůj účet zablokoval hazard, abych zabránil jakýmkoli transakcím souvisejícím s hazardními hrami.

Bohužel, nedávno jsem se vrátil a vložil peníze do online kasina. Navzdory zablokování hazardních her kasino zaměstnalo podvodného obchodníka, aby zamaskoval skutečnou povahu transakce, čímž obešel blok použitím nesprávného kódu kategorie obchodníka (MCC).

Tato praxe, známá jako „praní transakcí", je v přímém rozporu s předpisy společnosti Mastercard a opravňuje transakci ke zpětnému zúčtování. Záměrné využití podvodného obchodníka kasina k obejití bloku hazardu je jasným porušením pravidel Mastercard. Pokud by byl MCC správně nastaven, transakce by nebyla autorizována.

Udělal jsem proaktivní krok a nastavil jsem omezující opatření, abych se vyhnul hazardu, ale účelová a nezákonná praxe praní transakcí využila zranitelnosti systému a usnadnila tuto transakci navzdory blokování.

Přestože jsem transakci autorizoval, neobdržel jsem od tohoto obchodníka žádné zboží ani služby. Prostředky byly směrovány do online kasina, které využilo tohoto obchodníka k obejití omezení hazardu na mém účtu. Očekávané datum dodání jakéhokoli zboží nebo služeb, pokud je to možné, by bylo stejné jako datum transakce. Protože však obchodník nedodal žádné zboží ani služby, žádám o zpětné zúčtování.

S ohledem na tyto okolnosti vás laskavě žádám, abyste zpracovali zpětné zúčtování v plné výši transakce. Oceňuji vaše pochopení a okamžitou pozornost této záležitosti.

Děkujeme za vaši pomoc.

Automaticky přeloženo:
boots2024
před 2 měsíci

Bloky hazardních her atd. nemusí být pro vás relevantní, upravte je podle potřeby

Automaticky přeloženo:
boots2024
před 2 měsíci

Omg kámo, tohle jsem neviděl a prošel jsem všech 216 stránek, děkuji moc, jsi superstar. Pošlete e-mail pro stížnosti nebo tým podvodníků.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Pokud neprohrajete holýma rukama, je služba zahrnuta v Pravidlech. Buďte trpěliví a spěte jako někdo, kdo na Štědrý den čeká na Santa Clause. Vložil jsem do společnosti, která popírá partnerství s kasinem, kasino nemá žádného vlastního zástupce a patří do skupiny, která funguje beztrestně minimálně od roku 2018. Na emaily odpovídají, dokud si nevšimnou vašeho zoufalství. Pak vás vymažou a je to. Tak hra funguje a takhle, když se potkají „chytří" a nezkušení, je to hotová věc!

Automaticky přeloženo:
Williamj86
před 2 měsíci

Pravděpodobně bych nejprve zaslal stížnosti e-mailem, protože to byl váš první řádek dotazu a stále probíhá!

Hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:
Sutton
před 2 měsíci

E-mail pro obrázky z burzy ??

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Colin09 byl odstraněn
před 2 měsíci

Obchodník mi vrátil peníze. Každý, kdo má jako jeden z obchodníků bookpersue. Kontaktujte je zde: vracejí peníze.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj Nathane, to je přesně ta společnost, kterou jsem celou dobu hledal. Máte na ně nějaký kontakt? Pokud ano, byl bych velmi vděčný. Kontaktujte mě prosím prostřednictvím emailu.


Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, nezná někdo náhodou voltamp a kdo za tím stojí?

Automaticky přeloženo:
Aljosha93
před 2 měsíci

Ahoj,


Email je v mé zprávě:

Odpověď do jednoho dne a vrácení peněz do 2 dnů.

Automaticky přeloženo:
Williamj86
před 2 měsíci

Ahoj Williame,


Pixeleum na mě chvíli mluvil, ale pak najednou ztichl.

Od Finnarta jsem nikdy nedostal žádnou odpověď.


Možná by bylo nejlepší jen Chargeback.

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 2 měsíci

Co přesně jsi jim napsal?

Automaticky přeloženo:
Aljosha93
před 2 měsíci

Vážený týme,


Moje banka mi doporučila, abych vás kontaktoval ohledně podezřelých transakcí na mém účtu. Žádám tímto o okamžité vrácení peněz za transakce provedené prostřednictvím vašeho platebního systému, které poté odešly na nelegálně provozovanou stránku s hazardními hrami.


Tento postup se nazývá „praní transakcí" a obvykle se používá k zamaskování skutečného účelu transakce, čímž se obchází blokování karet použitím nesprávného kódu kategorie obchodníka (MCC).


To je v přímém rozporu s předpisy Mastercard a VISA a opravňuje transakci ke zpětnému zúčtování. Dále jsem od Vás do dnešního dne neobdržel žádnou službu ani zboží.


Mám mnoho transakcí před tímto datem

Jedná se o tyto transakce:

ČÍSLO KARTY (1234 56 **** 7899)


Podrobnosti transakce XXXX



V případě potřeby mohu připojit své bankovní výpisy s těmito transakcemi.



Musím vás informovat, že pokud se mi neozvete do 7 dnů, podám ve své bance žádost o zpětné zúčtování.



Pokud byste ode mě ještě něco potřebovali pro zpracování refundace, dejte mi prosím vědět.



Pozdravy,

Nathan Phillips

Automaticky přeloženo:
1...216 217 218...335
Jít na stránkuz 335 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky