před 2 měsíci
Měl jsem štěstí jen s Jokabetem, který to dělal, většinu z nich to nezajímá.
I only ever had luck with Jokabet doing this, most of them don't care.
0
Měl jsem štěstí jen s Jokabetem, který to dělal, většinu z nich to nezajímá.
I only ever had luck with Jokabet doing this, most of them don't care.
ahoj všichni,
Obtěžuje se někdo poslat e-mail kasinům přímo s žádostmi o vrácení peněz pomocí šablon dopisů?
Vzhledem k tomu, že posíláme e-maily obchodníkům, kteří e-maily kasinu nemohou způsobit žádnou škodu?
Hi all,
Is anyone bothering to email casinos directly with refund requests using the letter templates?
Since we’re emailing the merchants emailing the casino can’t do any harm?
S největší pravděpodobností to budou ignorovat tbh. Je však v jejich zájmu, aby to napravili, protože jim zpracovatelé plateb účtují poplatky za zúčtování.
Most likely they will ignore it tbh. However, it is in their interest to fix as they are charged fees by payment processors for chargebacks.
Jo, předpokládám, že to tak je, ale myslím, že to stojí za pokus... není co ztratit.
Yeah I presume that’s the case but worth a shot I guess…nothing to lose.
Přesně tak, bylo by v jejich nejlepším zájmu třídit před cestou zpětného zúčtování atd
Exactly, it would be in their best interests to sort before going down chargeback route etc
Ví někdo, kdo stojí za následujícím:
BYTE NOVINKY
Obchod SmPadPFGaming
Bitsent
KEYLSM
VKLAD
CSH - Topup
AL_Logo Creator
Vexoria
PRLMgTech
PRL*TheJansel
Jakékoli informace by byly velmi oceněny!
Pracuji na obrovském projektu zahrnujícím FI, VISA, Mastercard a další.
Ale za vším výše uvedeným mi chybí společnosti/webshopy.
Pomozte mi to odhalit a bude to přínosem i pro vás.
Lokalizoval jsem asi 50 falešných obchodníků, ale chybí mi ten výše.
Prosím pomozte mi kluci! Budeme z toho mít prospěch všichni.
Does anyone know who is behind the following:
BYTE NEWS
SmPadPFGamingstore
Bitsent
KEYLSM
DEPOSIT
CSH - Topup
AL_Logo Creator
Vexoria
PRLMgTech
PRL*TheJansel
Any information would be greatly appreciated!
I am working on a huge project involving FI, VISA, Mastercard, and others.
But I am missing the companies/webshops behind all of the above.
Help me uncover this, and it will benefit you as well.
I have localised around 50 fake merchants but i am missing the one aboves.
Please help me out guys! We will all benefit from it.
Pouze Jokabet mi vrátil peníze přímo.
Velovet, luckypays, Donbet, mystake a nationalbet všechny zamítnuty
Only Jokabet refunded me directly.
Velovet, luckypays, Donbet, mystake and nationalbet all rejected
Obchodník mi vrátil peníze. Každý, kdo má jako jeden z obchodníků bookpersue. Kontaktujte je zde: vracejí peníze.
I have had a merchant refund me. Anyone who has bookspersue as one of their merchants. Contact them here: support@bookspersue.com they are refunding.
Ví někdo, kdo stojí za následujícím:
BYTE NOVINKY
Obchod SmPadPFGaming
Bitsent
KEYLSM
VKLAD
CSH - Topup
AL_Logo Creator
Vexoria
PRLMgTech
PRL*TheJansel
Does anyone know who is behind the following:
BYTE NEWS
SmPadPFGamingstore
Bitsent
KEYLSM
DEPOSIT
CSH - Topup
AL_Logo Creator
Vexoria
PRLMgTech
PRL*TheJansel
Samozřejmě není co ztratit, jen to může být časově náročné.
Of course, nothing to lose, just can be time consuming.
Pomohl někdo proti creapay.cz?
Právě jsem dostal jednu odpověď, že odpoví do 14 dnů, ale nikdy jsem od nich neslyšel.
dostal za ně přes 30 tisíc
Has anyone help against creapay.cz?
i just got one reply, that they will answer in 14 days but Never heared from them back.
got like 30k+ on them
Také hledám smpaypf*gamingstore. Lidé zde navrhli společnost Magua Pay Inc
I’m searching for smpaypf*gamingstore too. People here have suggested Magua Pay Inc
Ví někdo, kdo stojí za následujícím:
BYTE NOVINKY
Obchod SmPadPFGaming
Bitsent
KEYLSM
VKLAD
CSH - Topup
AL_Logo Creator
Vexoria
PRLMgTech
PRL*TheJansel
Does anyone know who is behind the following:
BYTE NEWS
SmPadPFGamingstore
Bitsent
KEYLSM
DEPOSIT
CSH - Topup
AL_Logo Creator
Vexoria
PRLMgTech
PRL*TheJansel
It isn't them though! I emailed and they know nothing about transactions of any kind.
Bitsent = Quickbit eu AB
Nikomu to nevracejí. Nejsou tedy zajímaví.
Quickbit by měl být informován švédským úřadům a finansinspektionen/skatteverket.
Toto je hotovo.
Tak. Toto je ponecháno, o čem potřebuji informace
BYTE NOVINKY
Obchod SmPadPFGaming
KEYLSM
VKLAD
CSH - Topup
AL_Logo Creator
Vexoria
PRLMgTech
PRL*TheJansel
Bitsent = Quickbit eu AB
They dont pay back anybody. So they are not intresting.
Quickbit should be informed to the swedish authorities and finansinspektionen/skatteverket.
This is done.
So. This is left wo i need info about
BYTE NEWS
SmPadPFGamingstore
KEYLSM
DEPOSIT
CSH - Topup
AL_Logo Creator
Vexoria
PRLMgTech
PRL*TheJansel
Hej,
měl odpověď od NatWest, která to řekla. Jakákoli pomoc, kam mohu nyní zajít, bude velmi oceněna, nikdy mě nepožádali o jakýkoli důkaz, jen mi řekli, abych počkal na odpověď.
Hey,
had a response from NatWest saying this. Any help where I can Go now will be greatly appreciated,they never asked me for any sort of evidence just told me to wait for a response.
Hej,
měl odpověď od NatWest, která to řekla. Jakákoli pomoc, kam mohu nyní zajít, bude velmi oceněna, nikdy mě nepožádali o jakýkoli důkaz, jen mi řekli, abych počkal na odpověď.
Hey,
had a response from NatWest saying this. Any help where I can Go now will be greatly appreciated,they never asked me for any sort of evidence just told me to wait for a response.
Musíte požádat banku o jejich formulář pro stížnosti - oni vás pak požádají, abyste jim stížnost podrobně vysvětlili, stejně jako ombudsman, pokud to zajde tak daleko, takže žádné šablony jako takové. Stačí vysvětlit, že obchodníci neodpověděli, neposkytli žádné zboží ani služby, žádné účtenky, chybný kód MCC atd.
You need to ask the bank for their complaints form - they will then ask you to detail the complaint to them, same with the ombudsman if it goes that far so no templates as such. Just need to explain around the fact that merchants haven't responded, no goods or services provided, no receipts, MCC code wrong etc.
Co bylo základem vaší stížnosti? Požádali jste o zpětné zúčtování?
What was the basis of your complaint? Did you request chargeback?
Ahoj,
Ano, zkoušel jsem zpětné zúčtování za zboží, které nebylo přijato, a pak jej banka změnila na binární obchodní spor, aniž by se mnou o tom ve skutečnosti mluvila. Právě jsem obdržel e-mail 3 dny po zahájení sporu, pokud jde o sázky, uložil jsem peníze ve více vyhrál než vložil jsem chtěl vybrat kasino mě požádalo, abych znovu poslal svou informační adresu, bankovní kartu atd. den poté, co jsem se pokusil přihlásit, účet byl uzamčen online chat mi nedokázal sdělit, proč byl můj účet uzavřen, aby šel cestou zpětného zúčtování
Hi,
Yes i tried chargeback for goods not received and then the bank changed it to binary trading dispute without actually talking to me about it i just received a email 3 days after starting the dispute, as for baises i depsoited money in won more then deposited wanted to withdraw casino asked me to resend my info address bank card etc day after tried to log on account was locked online chat could not tell me why my account was closed to went down the chargeback route
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.