Mám nějaké čekající zpětné zúčtování za Grottobook na Revolutu. Tento týden byste měli vědět, zda odpověděli nebo ne v prvním kroku.
I have some waiting chargebacks for Grottobook on Revolut. Should know this week if they have replied or not in the first step.
Ahoj.
Pokusil jsem se tedy provést zpětné zúčtování kreditní kartou Ocean (hlavní), která zpětné zúčtování odmítla a poté mi doporučila, abych šel cestou podvodu, pak jsem to odmítl a kreditní kartu jsem neztratil. Měl jsem také hlavní kartu, která byla oddělená od této, a ani tu jsem neztratil. Tato karta nebyla vyšetřována. Ozval se někomu z vás ombudsman?
Hi.
So, I tried to chargeback with Ocean credit card (capital one) who declined the chargeback then advised me to go down the fraud route, then declined this and I have not lost use of the credit card. I also had a capital one card which was separate to this, and I have not lost that one too. This card was not under investigation. Have any of you heard back from the Ombudsman?
Ahoj.
Pokusil jsem se tedy provést zpětné zúčtování kreditní kartou Ocean (hlavní), která zpětné zúčtování odmítla a poté mi doporučila, abych šel cestou podvodu, pak jsem to odmítl a kreditní kartu jsem neztratil. Měl jsem také hlavní kartu, která byla oddělená od této, a ani tu jsem neztratil. Tato karta nebyla vyšetřována. Ozval se někomu z vás ombudsman?
Hi.
So, I tried to chargeback with Ocean credit card (capital one) who declined the chargeback then advised me to go down the fraud route, then declined this and I have not lost use of the credit card. I also had a capital one card which was separate to this, and I have not lost that one too. This card was not under investigation. Have any of you heard back from the Ombudsman?
Zlaté pravidlo – nikdy na těchto stránkách nepoužívejte kreditní kartu. Pokud poskytovateli kreditní karty sdělíte, že jde o hazardní hry, může snadno říci, že jste porušili smluvní podmínky na kartě, a zrušit ji (s dluhem, který stále dlužíte). A to i přesto, že se kód 7995 nepoužívá (protože pokud by byl, byl by automaticky zablokován).
Nepoužívejte debetní kartu ani tbf – to, co tyto stránky dělají, je nezákonné maskování transakcí, které je absolutně v rozporu se zákony Spojeného království a porušuje podmínky Mastercard/Visa Merchant T&C. Legální stránky přistižené při tomto jednání mohou být pokutovány až 10 000 eur za transakci. Musíte získat zpětná zúčtování, případy akčního podvodu, kontaktovat každého obchodníka, který se objeví...všechno, co můžete, a pak to vzít odtud. Jděte k ombudsmanovi – pronásledujte provozovatele kasina, pošlete zprávu poskytovatelům her. Sestavte případ – pachatelé nemají žádný způsob, jak zpochybnit jakékoli zpětné zúčtování, protože v konečném důsledku porušují zákon, a pokud jej zpochybní, prokážou to písemně!
Golden rule - never use a credit card on these sites, ever. If you tell the credit card provider it is gambling then they can easily say you breached T&C's on the card and cancel it(with the debt still owing). This is despite the 7995 code not being used(because if it was then it would be automatically blocked).
Don't use a debit card either tbf - what these sites are doing is illegal transaction masking which is absolutely against the law of the UK and a breach of Mastercard/Visa Merchant T&C's. Legitimate sites caught doing this can be fined up to 10000 Euros per transaction. You need to raise chargebacks, Action Fraud cases, contact each merchant that appears...everything you can and then take it from there. Go to the Ombudsman - hound the casino operator, message the gaming providers. Build a case - the perpetrators have no way of questioning any chargeback because they are ultimately breaking the law and if they do question it they will be showing this in writing!
mohu se zeptat, proč nebyla zveřejněna první část mého příspěvku? Pouze jsem dal lidem vědět, že jsem vyhrál proti kasinu, ale nemohl jsem zde uvést podrobnosti?
can I ask why the fist part of myl post was not published? I was only letting people know I had won against a casino but could not give details here??
Ahoj, neviděl jsem, že by nebylo něco přidáno nebo že bys měl nějaké smazané příspěvky. Někdy se do našeho systému dostanou příspěvky, protože vyhodnotí, že nemusí být v souladu s pravidly fóra, a musíme je schválit. Ale problém nevidím.
Hey, I didn't see that anything wasn't added or that you had any deleted posts. Sometimes posts get dropped into our system because it evaluates that they might not be in accordance with the forum rules and we have to approve them. But I don't see the issue.
Jsem trochu zmatená. Co tedy říkáte na poskytovatele kreditních karet? Říkáte, že neposílejte skript, který byl zveřejněn dříve, tj. nesprávné kódy obchodníků atd.
Z toho, co zde mohu shrnout, lidé byli úspěšní s navrácením kreditní karty pomocí tohoto postupu?
I’m a little confused. So what do you say to the credit card provider? You’re saying don’t send the script that has been posted previously, I.e incorrect merchant codes etc.
From what I can gather on here people have been successful with credit card chargebacks using this procedure?
děkuji za odpověď.
Snažil jsem se kontaktovat obchodníky, ale bez odpovědi.
Nyní jsem zablokován v aplikaci pro svou kreditní kartu, takže nemohu získat žádné podrobnosti z mých výpisů.
Pomůže ombudsman s takovým případem?
Thanks for your reply.
I have tried contacting the merchants but have had no response.
I am now locked out of my credit card app so can't get any details from my statements.
Will the ombudsman help with a case like this?
Byl jsem úspěšný s mým prostřednictvím kreditní karty, myslím, že jste v bezpečí, pokud je to poprvé a naposledy. Pokud toho začnete zneužívat, mohou být vtipní.
I was successful with mine via Credit card, I think you're safe if it's the first and only time. If you start abusing it, they might get funny.
Jsem trochu zmatená. Co tedy říkáte na poskytovatele kreditních karet? Říkáte, že neposílejte skript, který byl zveřejněn dříve, tj. nesprávné kódy obchodníků atd.
Z toho, co zde mohu shrnout, lidé byli úspěšní s navrácením kreditní karty pomocí tohoto postupu?
I’m a little confused. So what do you say to the credit card provider? You’re saying don’t send the script that has been posted previously, I.e incorrect merchant codes etc.
From what I can gather on here people have been successful with credit card chargebacks using this procedure?
Ne, vůbec neříkám nic opačného. Jen varování, abyste nikdy nepoužívali kreditní karty pro tento typ věcí, protože se jedná o přímé porušení podmínek a může to znamenat okamžité uzavření zařízení pro kreditní karty.
Šablony jsou v pořádku – ale klíčový je jednoduchý e-mail pro každého obchodníka, který honí a ukazuje, že nebude reagovat a vytvořit případ.
No, I am not saying anything opposite to that at all. Just a warning not to ever use credit cards for this type of stuff as it is a direct breach of T&Cs and can mean an immediate closure of the credit card facility.
The templates are fine - but a simple email to each merchant chasing and showing they won't respond and building a case is key.
Dobře, mám!
Myslel jsem, že naznačujete, že půjdete přímo po cestě „zboží nepřijato", což by bylo obtížné, protože mnoho času byste ani nebyli schopni potvrdit, jaké zboží, které jste si objednali, bylo na základě popisů na výpisech.
Ok, gotcha!
I thought you were implying going straight down the ‘goods not received’ route which would be difficult since a lot of the time you wouldn’t even be able to confirm what the goods you ordered were based on the descriptors on statements.
Dobře, mám!
Myslel jsem, že naznačujete, že půjdete přímo po cestě „zboží nepřijato", což by bylo obtížné, protože mnoho času byste ani nebyli schopni potvrdit, jaké zboží, které jste si objednali, bylo na základě popisů na výpisech.
Ok, gotcha!
I thought you were implying going straight down the ‘goods not received’ route which would be difficult since a lot of the time you wouldn’t even be able to confirm what the goods you ordered were based on the descriptors on statements.
Ne – e-mail se jménem každého obchodníka a požádejte je, aby objasnili, jaké zboží bylo poskytnuto, a poskytli potvrzení o transakcích. Zaručeně nedostanete mnoho odpovědí!
No - email each merchant name and ask them to clarify what goods were provided and provide receipts for the transactions. Guaranteed you won't get many responses!
To byl můj záměr, mám v tomto e-mailu zmínit nesprávný MCC nebo jednoduše zvýraznit částku transakce, datum atd. a zeptat se, jaké zboží/služby poskytujeme?
That was my intention, should I mention the incorrect MCC in this email or simply highlight transaction amount, date etc and ask what goods/services we’re provided?
To byl můj záměr, mám v tomto e-mailu zmínit nesprávný MCC nebo jednoduše zvýraznit částku transakce, datum atd. a zeptat se, jaké zboží/služby poskytujeme?
That was my intention, should I mention the incorrect MCC in this email or simply highlight transaction amount, date etc and ask what goods/services we’re provided?
Nezmiňujte nic, co nemusíte. Zeptejte se, co je to za zboží, a trvejte na účtence. To je vše, co je potřeba.
vážení pánové,
X. dne XXXXXXX byla z mého bankovního účtu/karty XXX stržena transakce. Obchodník uvedený na transakci jste vy.
Uveďte podrobnosti o zakoupeném zboží a předložte prodejní doklad o transakci.
Díky,
XXX
Nechte to jednoduché
Don't mention anything that you don't have to. Question what the goods are and insist on a receipt. That is all that is needed.
Dear sirs,
On Xth of XXXXXXX a transaction was taken from my bank account/card of XXX. The merchant listed on the transaction is you.
Please provide details of the goods purchased and provide a sales receipt for the transaction.
Thanks,
XXX
Keep it simple
Měl někdo štěstí najít obchodníka auri digital. Našel jsem společnost se stejným názvem a oni poslali e-mail, že to nejsou oni, ale jsou si vědomi lidí, kteří používají jejich název společnosti.
Has anyone had any luck finding the merchant auri digital. I found a company with the same name and they emailed back saying it isn’t them but they are aware of people using their company name.
Ne, také je hledám, takže pokud najdete e-mailovou adresu, dejte mi prosím vědět.
No, I am also looking for them so if you find the email address, please let me know.
Měl někdo štěstí najít obchodníka auri digital. Našel jsem společnost se stejným názvem a oni poslali e-mail, že to nejsou oni, ale jsou si vědomi lidí, kteří používají jejich název společnosti.
Has anyone had any luck finding the merchant auri digital. I found a company with the same name and they emailed back saying it isn’t them but they are aware of people using their company name.
Našel jsem toto
Auri Digital Control Technology Co., Ltd
Marc Luo
TEL:+86-551-65670393
Mobilní telefon/Whatsapp: +86 18130085731
E-mail:
Přidat: NE. 328# Průmyslový park Tian He Road Luyang Hefei Anhui Čína
https://auri361.com/
Found this
Auri Digital Control Technology Co.,Ltd
Marc Luo
TEL:+86-551-65670393
Cell phone/Whatsapp : +86 18130085731
E-mail: marcluo@outlook.fr
Add: NO. 328# Tian He Road Luyang Industrial Park Hefei Anhui China
https://auri361.com/
Co když je můj účet v bance uzavřen, uzavřeli ho kvůli mnoha transakcím a řekli, že jsou pouze pro každodenní transakce.
Teď jsem jim řekl, že chci udělat nějaké spory ohledně transakcí, ale říkají, že mi nemohou pomoci, protože už nejsem zákazník, nemohou za mě dělat žádné spory / chargebacky.
Cokoli mohu udělat?
Jaká jsou moje práva?
What if my account with the bank is closed, they closed it because of to much transactions and they said they are only for day to day transactions.
Now i told them, i want to do some disputes on transactions, but they say they cant help me, since i am not a customer anymore, they can not do any disputes / chargebacks for me.
Anything i can do ?
What are my rights ?
ahoj všichni,
Obtěžuje se někdo poslat e-mail kasinům přímo s žádostmi o vrácení peněz pomocí šablon dopisů?
Vzhledem k tomu, že posíláme e-maily obchodníkům, kteří e-maily kasinu nemohou způsobit žádnou škodu?
Hi all,
Is anyone bothering to email casinos directly with refund requests using the letter templates?
Since we’re emailing the merchants emailing the casino can’t do any harm?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.