Ne, ale zdá se, že banky používají částku proti spotřebiteli k odmítnutí dalších:
Před lety se mi to stalo přes Halifax, dvě zpětná zúčtování za letenky a lety, které byly platné, příště jsem musel udělat jedno za letenky Lloyds, kteří vlastní Halifax, mě začali vyslýchat kvůli podvodu s odkazem na to, že už nemohou přijímat zpětná zúčtování od i když byly platné, bylo to během COVID, kdy někteří poskytovatelé vstupenek stále nabízeli poukázky, které mi nebyly k ničemu, naštěstí poskytovatel vstupenek napsal Lloyds, aby přiznal pochybení, a poté přímo vrátil peníze.
Pokud jde o naše problémy na tomto fóru, i když neexistují žádná omezení, představoval bych si, že někteří poskytovatelé, jako je Revolut, označují interní problémy s riziky/řízením a hledají výmluvu, aby nám nepomohli.
Naštěstí ve Spojeném království máme FOS, kam jít, ale zdá se, že jiní jinde takové štěstí nemají.
Všechny moje byly nyní zpracovány ve dvou společnostech, takže bych všem řekl, prosím, pokračujte, použijte proces stížností v bankách a poté označte FOS, pokud se nevyřeší, zkontrolujte znovu na fóru, někteří z nás byli s bankami úspěšní a pokud žádné jiné nebyly na straně FOS.
Klíčový bod nevzdávejte se a nadále si zde pomáhajte.
No but banks seem to use the amount against the consumer to reject additional ones:
Years a go this happened to me via Halifax, two chargebacks for tickets and flights which were valid, next time I had to do one for tickets Lloyds who own Halifax starting going down the whole questioning me for fraud citing that they cannot accept anymore chargebacks from me even though they were valid this was during COVID when some ticket providers kept offering vouchers which were of no use to me, luckily the ticket provider wrote to Lloyds to admit wrongdoing and then refunded directly.
As for our issues on this forum, even though there are no limits I would imagine certain providers such as Revolut are flagging internal risk/governance issues and looking for an excuse not to assist us.
Luckily in the UK we have the FOS to go to but appears others elsewhere not so fortunate.
All mine have now been processed across two companies so I would say to everyone please keep going, use the complaints process at the banks then flag FOS if not resolved, check back over the forum a few of us have been successful with the banks and if not others have had FOS side with them.
Key point don’t give up and continue to help each other on here.
Automaticky přeloženo: