DomůFórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 211)

před rokem od kirekin
|
724 587 zobrazení 6 439 odpovědí |
|
1...210 211 212...330
před 2 měsíci

Revolut sám zpracovává transakce pro kasina. Jako Revolutpay nebo jako příjemce plateb kartou. Je smutné, že tato banka získává licenci v různých zemích.



Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Existuje limit počtu zpětných nabití, které můžete provést?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Pro chargebacky ze strany držitele karty nejsou žádné limity, ale vydavatelé karet VISA a Mastercard se dozvědí o vysokém počtu chargebacků a mohou klást platební službě nepříjemné otázky.


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

PROČ NIKDO NIKOMU NEPOMÁHÁ? MŮŽETE MI PROSÍM SDĚLIT NÁZEV STRÁNKY KASINA, ZE KTERÉ JSTE ÚSPĚŠNĚ NAČTELI PENÍZE KREDITNÍ KARTOU? PROTOŽE OD TAM NAKLÁDÁM PENÍZE A ŽÁDÁM O PROCES VRÁCENÍ VRÁCENÍ, ALESPOŇ POKUSÍM O ŠTĚSTÍ.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Pokud uvedete názvy stránek a řeknete mi, se kterou společností spolupracují, mohu všem pomoci. Prosím, rád bych si pomohl.






Automaticky přeloženo:
BettyBetty
před 2 měsíci

Všichni byli z Revolutu odmítnuti.

Myslím, že bych mohl napsat bance Lituania, ale pochybuji, že to má nějaký smysl.

Automaticky přeloženo:
Howdydowdy
před 2 měsíci

Ne, ale zdá se, že banky používají částku proti spotřebiteli k odmítnutí dalších:

Před lety se mi to stalo přes Halifax, dvě zpětná zúčtování za letenky a lety, které byly platné, příště jsem musel udělat jedno za letenky Lloyds, kteří vlastní Halifax, mě začali vyslýchat kvůli podvodu s odkazem na to, že už nemohou přijímat zpětná zúčtování od i když byly platné, bylo to během COVID, kdy někteří poskytovatelé vstupenek stále nabízeli poukázky, které mi nebyly k ničemu, naštěstí poskytovatel vstupenek napsal Lloyds, aby přiznal pochybení, a poté přímo vrátil peníze.

Pokud jde o naše problémy na tomto fóru, i když neexistují žádná omezení, představoval bych si, že někteří poskytovatelé, jako je Revolut, označují interní problémy s riziky/řízením a hledají výmluvu, aby nám nepomohli.

Naštěstí ve Spojeném království máme FOS, kam jít, ale zdá se, že jiní jinde takové štěstí nemají.

Všechny moje byly nyní zpracovány ve dvou společnostech, takže bych všem řekl, prosím, pokračujte, použijte proces stížností v bankách a poté označte FOS, pokud se nevyřeší, zkontrolujte znovu na fóru, někteří z nás byli s bankami úspěšní a pokud žádné jiné nebyly na straně FOS.

Klíčový bod nevzdávejte se a nadále si zde pomáhajte.


Automaticky přeloženo:
k98m9c54x5
před 2 měsíci

Jsem ve stejné pozici jako vy, už nevím, co mám dělat, protože mi odmítají provádět chargebacky.


Pokud nás bude několik dopisů litevské bance, mohlo by to někam vést, kdo ví.


Neobdrželi jsme účtenky ani zboží, takže bychom měli mít plné právo na vrácení peněz.


Kontaktovali jste také Mastercard v severských zemích, ale už je to více než týden a stále žádná odpověď.

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 2 měsíci

Ano, neuškodí to zkusit. Nejhorší, co se stane, je, že dají Revolutu za pravdu, ale pak už není situace horší než předtím.


Také jste kontaktovali oddělení společnosti Mastercard, kde jste mohli nahlásit chyby, ale neobdrželi jste odpověď déle než měsíc.


Zavřel Revolut i váš účet?

Automaticky přeloženo:
k98m9c54x5
před 2 měsíci

Ano, přesně to si myslím!


Ne, neuzavřeli můj účet, což je divné, protože od začátku jsem provedl spoustu zpětných zúčtování a každý jsem vyhrál.


Ale jakmile jsem minulý měsíc začal provádět chargeback u transakcí, které mi zbyly, přestalo to a poukazují na to, že v těchto případech nemohou najednou pokračovat.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Colin09 byl odstraněn
před 2 měsíci

Mám jeskyně Grottobook a show London, ale byly brány jako eura.

Neodpověděli na žádnou z mých zpráv a jsem nervózní, abych provedl platbu zpět, protože je to na kreditní kartě, na které jsem něco provedl, a nechci, aby mou kartu zavřeli, když ji potřebuji.

Jak víte, že jejich banka je v Litvě?


Děkuji předem za pomoc

Automaticky přeloženo:
Howdydowdy
před 2 měsíci

Protože Revolut odpoví e-mailem, pokud použijete jejich formulář pro stížnosti, a řekne vám, že můžete kontaktovat jejich banku v Litvě, pak vám dají odkaz/formulář ke stížnosti🙂

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Pokud uvedete názvy stránek a řeknete mi, se kterou společností spolupracují, mohu všem pomoci. Prosím, rád bych si pomohl.






Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den!

Možná by bylo dobré vysvětlit, jak hodláte pomoci. To by mě zajímalo např. Vzhledem k povaze celého tohoto vlákna se vsadím, že je důležité vědět více o vámi navrhované roli.

souhlasíte?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Měl jsem úspěch v kasinu, nemohu zde kvůli špionům zacházet do podrobností, ale pokud dojde k telegramu nebo neshodám, rád si popovídám

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Oh poslal, než jsem měl x hotových a poslal ke kontrole zjevně hlídané v kasinech jménem?


Mám e-maily, které jsem poslal atd. Mám problémy s duševním zdravím a další faktory jsou zahrnuty, ale musíte si to přizpůsobit

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

mohu se zeptat, proč nebyla zveřejněna první část mého příspěvku? Pouze jsem dal lidem vědět, že jsem vyhrál proti kasinu, ale nemohl jsem zde uvést podrobnosti?

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj

v procesu provádění zpětného zúčtování proti pixeleum a finnart.io, donbet nechce pomoci vložit vyhrál více, než jsem vložil, a teď, když jsem chtěl vybrat, uzavřeli můj účet. Vyzkoušeno e-mailem oběma obchodníkům třetích stran bez úspěchu, ale nyní se pokoušíte provést zúčtování.


Mám také stejný problém z bounty válců, stejný problém byl uložen, vyhrál jsem až 23 000, uzavřel jsem svůj účet poté, co jsem chtěl vybrat, ale nemohu najít podrobnosti o obchodníkech třetích stran, kteří mi vzali peníze, říká se jim


SERAPHYX

CSSKINSPRO

FARAMP

Jakékoli podrobnosti, jak se s nimi spojit, by byly obrovskou pomocí.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Williamj86
před 2 měsíci

Faramp = https://www.mobilum.com/en


Kontaktujte je a vysvětlete situaci a oni vám pomohou s chargebackem 👌

Nevrací peníze přímo, takže stále musíte jít přes svou banku, ale když budete mít doklad o e-mailu Konverzace jsou bez problémů, mobilum vám řekne, abyste provedli zúčtování a schválili je do 2 týdnů.




Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 2 měsíci

Ahoj,

Moc vám za to vážně děkuji. Zítra je vyzkouším a začnu s nimi hrát. Věděli byste vůbec informace o některé z dalších 2 společností?


Automaticky přeloženo:
1...210 211 212...330
Jít na stránkuz 330 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky