Omlouvám se za dlouhý příspěvek! Toto vlákno už nějakou dobu napjatě sleduji. Ulevilo se mi, když jsem viděl, že nejsem jediný, kdo se potýká s tímto problémem. Dalo mi to naději, že dostanu nějaké peníze zpět...Hodně jsem hazardoval. Uvědomil jsem si však, že ačkoli naše tvrzení o porušování mcc, podvodech a nadcházejících blocích hazardu jsou všechna správná a oprávněná...těmto společnostem je to jedno...protože se bohužel od úřadů vrátí jen málo. Banky to nezajímá, finanční regulátory to nezajímá, ve velkém schématu věcí si prostě nemyslím, že je to pro ně dost velký problém, o který by se měli starat, zvlášť když jsme jim zdánlivě ochotně poslali naše peníze! Nesnažím se být negativní a možná se vám bude líbit, že sem tam dostanu pár kilo zpět, jediné, co říkám, je, že pokud jste právě dorazili na toto vlákno, nečekejte, že vám tito podvodníci dají vaše peníze zpět!
Budu si dál posílat e-maily každý den a být z toho absolutní prdel? Ano. Doufám, že jednoho dne se tito šmejdi doplazí, odkud přišli? Ano. Očekávám vrácení peněz? Ne.
V této souvislosti kdokoli, kdo měl nějaké jednání s 'Maxem' v Canapay...požádal o vstup do bulharského registru poskytovatelů virtuálních aktiv, takže pokud byste chtěli poslat e-mail Hanfovi ( potrosaci@hanfa.hr ) a řekněte jim o službě, kterou pro kasina poskytují, a o jejich nedostatečném vyřizování stížností, které lze zaznamenat proti jejich žádosti.
Sorry for the long post! I've been following this thread intently for a while now. I've been relieved to see I wasn't the only one struggling with the problem. It gave me hope I'd get some money back...I gambled alot. I've realised though that although our claims about mcc violations, fraud and over coming gambling blocks are all correct and justified...these companies don't care...because unfortunately there'll be little come back from the authorities. The banks don't care, financial regulators don't care, in the grand scheme of things i just don't think its a big enough problem for them to worry about, especially given we've seemimgly willingly sent them our money! I'm not trying to be negative, and you may like me get a few pounds back here and there, all I'm saying is, if you've just arrived on this thread, don't be expecting these fraudsters to give you your money back!
Will I keep emailing every day and being an absolute pain in the ass? Yes. Do I hope that one day these scum bags will crawl back to wherever they've come from? Yes. Do I expect my money back? No.
On that note anyone that's had any dealings with 'Max' at Canapay...they've applied to join the Bulgarian Register of Virtual Asset Providers, so if you wanted to email Hanfa (potrosaci@hanfa.hr) and tell them about the service they provide for casinos and their lack of complaint handling it can be noted against their application.
Automaticky přeloženo: