FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 210)

před rokem od kirekin
|
548617 zobrazení 5597 odpovědí |
|
1...209 210 211...284
před měsícem

Kdokoliv se celostátně zabývá a může poradit, jak na to nejlépe. Vidím firmu na webových stránkách pro zúčtování, ale mám doslova stovky a stovky transakcí. Pokud je budu muset udělat jeden po druhém, udělám to, ale moje planeta si přeje, aby existoval jednodušší způsob!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Můj srpen neslyšel nic kromě toho, že požádali banku o informace

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Myslím, že jsem měl štěstí na osobu, která se tím zabývala, a zpočátku jsem poskytl podrobné informace. Revolut na ně také rychle zareagoval. Jak již bylo řečeno, ještě to není hotové...jen se musím podívat, co uvádí konečný výsledek dopisu.

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před měsícem

Ahoj Nathane,

Mohu jen zkontrolovat, jak se vám podařilo úspěšně zúčtovat své kreditní karty?

Předpokládám, že jste použili šablonu uvedenou zde? Tj. nesprávný MCC. Také předpokládám, že jste byl transparentní a řekl jste, že to souvisí s hazardem? Přijali chargeback hned nebo jste museli tlačit?

Můžu se zeptat, za kolik stály? Mám jich několik za více než 1000 liber za kus.

Díky

Automaticky přeloženo:
LizzieCG
před měsícem

Ahoj Lizzie,

Byla to Platina, která vám vrátila peníze přímo? co jsi říkal?

Díky

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Snad vše klapne! Mám peklo s Revolutem, který mi naprosto odmítá pomoci a momentálně vyplňujem formuláře, aby poslal e-mail jejich bance v Litvě.


Popravdě nevím, co napsat, jen by mě zajímalo, jestli mám napsat, že mi žádné zboží nepřišlo, nebo mám uvést špatný MCC kód.


V minulosti Revolut tvrdil, že v těchto případech nemůže pomoci, a odvolával se na hazardní transakce/herní kredit.


i když transakce nejsou kasinové transakce, jak každý tady ví 🙂


Revolut stále přesně neodpovídá na mé otázky, když se ptáte na skutečnou odpověď, proč odmítají moje zpětná zúčtování.


Na transakcích pouze říkají: „Zkontrolovali jsme váš případ a bohužel tato transakce nemá nárok na vrácení peněz.

to závisí na pravidlech značky karty. Rozhodnutí je konečné a nelze jej odvolat"






Od stížnosti Revolut:

Ahoj Lucid

děkuji za odpověď.


Je mi líto, že naše rozhodnutí nebylo uspokojivé. Vezměte prosím na vědomí, že vnitřní pravidla neumožňují vznést spor, a proto je nemůžeme vznést.


I když uznáváme a chápeme nepříjemnosti, které jste zažili, důkladně jsme váš případ prověřili a naše rozhodnutí zůstává konečné.


Pokud chcete svůj případ dále eskalovat, můžete se podívat do části Vaše práva v naší odpovědi.

Automaticky přeloženo:
boots2024
před měsícem

Ahoj,


Ano, je to tak. Můj měl něco málo přes 3k. Byl jsem k nim upřímný, ale také jsem jim vysvětlil, že mám zavedeno mnoho opatření, abych zajistil, že nemohu hazardovat, a jediný důvod, proč je bylo možné přijmout, je to, že použili nesprávné kódy, což znamená, že se vyhnuli všem blokům, které jsem měl na místě. .


Zdůraznili, že v budoucnu to odmítnou a vydají zpětné zúčtování pouze při této příležitosti.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Snad vše klapne! Mám peklo s Revolutem, který mi naprosto odmítá pomoci a momentálně vyplňujem formuláře, aby poslal e-mail jejich bance v Litvě.


Popravdě nevím, co napsat, jen by mě zajímalo, jestli mám napsat, že mi žádné zboží nepřišlo, nebo mám uvést špatný MCC kód.


V minulosti Revolut tvrdil, že v těchto případech nemůže pomoci, a odvolával se na hazardní transakce/herní kredit.


i když transakce nejsou kasinové transakce, jak každý tady ví 🙂


Revolut stále přesně neodpovídá na mé otázky, když se ptáte na skutečnou odpověď, proč odmítají moje zpětná zúčtování.


Na transakcích pouze říkají: „Zkontrolovali jsme váš případ a bohužel tato transakce nemá nárok na vrácení peněz.

to závisí na pravidlech značky karty. Rozhodnutí je konečné a nelze jej odvolat"






Od stížnosti Revolut:

Ahoj Lucid

děkuji za odpověď.


Je mi líto, že naše rozhodnutí nebylo uspokojivé. Vezměte prosím na vědomí, že vnitřní pravidla neumožňují vznést spor, a proto je nemůžeme vznést.


I když uznáváme a chápeme nepříjemnosti, které jste zažili, důkladně jsme váš případ prověřili a naše rozhodnutí zůstává konečné.


Pokud chcete svůj případ dále eskalovat, můžete se podívat do části Vaše práva v naší odpovědi.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je to jejich skladová odpověď všem - měl jsem to od nich také.


Jde o to, že pokud jste zaúčtovali zpět (po 7 dnech) jako „Zboží a služby nebyly přijaty" a poskytli e-maily, které jste odeslali obchodníkům, dostali byste své peníze zpět. Když jim řeknete pravdu o situaci, dostane se do rozporu s T&C a stane se mnohem obtížnějším.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před měsícem

Omlouvám se za zmatek, ale přesně to jsem udělal a teď jsem zasekl.


Nezmínil jsem se o kasinech atd., jen jsem jim řekl, že jsem zboží neobdržel a dal jsem jim doklad o kontaktu 😕


Takže vlastně nevím, proč mě odmítají.



Automaticky přeloženo:
před měsícem

Omlouvám se za zmatek, ale přesně to jsem udělal a teď jsem zasekl.


Nezmínil jsem se o kasinech atd., jen jsem jim řekl, že jsem zboží neobdržel a dal jsem jim doklad o kontaktu 😕


Takže vlastně nevím, proč mě odmítají.



Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kdybyste nezmínili kasina, byli byste v pořádku. Pokud je obchodník nigerijský knihkupec - potvrďte, že jste neobdrželi žádné knihy atd. atd. Ve svém hodnocení jsem byl upřímný, a proto byl můj zamítnut a nyní je u ombudsmana. Zdá se, že jste odměněni za to, co udělalo kasino – za skrytí skutečné povahy transakce.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před měsícem

Abych to vyjasnil, nezmínil jsem se o kasinu nebo hazardních hrách, když jsem byl v kontaktu s Revolutem 🙂


Mám transakce například z "Grotobook" a právě jsem jim řekl, že jsem neobdržel žádné e-knihy a čekal 1 týden, žádná odpověď pro obchodníka.


Možná, že Revolut změnil způsob zpracování těchto transakcí nebo tak něco.


Kontaktujte jejich litevskou banku a stěžujte si (nemluvě o kasinu) a uvidíme, zda to může vyřešit. ✌️

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před měsícem

Ahoj

Zkoušel jsem znovu a znovu navázat kontakt s Grottobook, ale nic. Můj říká, že je to v Londýně, takže váš říká Litva?


Dostal někdo peníze zpět od Grottobook's?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

1 z mých 7 od Barclaycard byla přes noc vrácena, nejsem si jistý, proč jsou ostatní takový problém, ale dává mi nějakou munici, abych se k nim vrátil, protože teď nemohou použít výmluvu „hazardu".

Automaticky přeloženo:
jbias18
před měsícem

Skvělá zpráva! Dobrá práce!! Dalších 6 bude určitě následovat?!

Jsou to kreditní karty? Mastercard nebo Visa?

Automaticky přeloženo:
boots2024
před měsícem

Mysleli byste si to, ale jsou dost nekompetentní:

WPBAZAR - refundováno prostřednictvím sporu, bylo řečeno, že to šlo podle oddílu 75, ale kdo ví?

Newton OS – zamítnuto kvůli hazardu, vznesena stížnost.

Newton OS X2 - odesláno do sekce 75

ZPDG - odesláno do oddílu 75

Balon tech - Přejděte do další fáze zpětného zúčtování

To jsou informace, které jsem dostal tento týden, ale nejsou transparentní.

Tři týdny po těchto sporech jsem si také nechal poslat novou kartu a zprávu, že abychom mohli spor pokračovat, musíme poslat kartu kvůli podvodu.


Kreditní karta Visa Barclaycard

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

První mediální pokrytí o tom, ačkoli ve švédštině, takže je třeba použít překlad.

https://www.dn.se/ekonomi/skalbolag-ett-satt-for-olicensierade-kasinon-att-ta-sig-forbi-spellagen/

Automaticky přeloženo:
jbias18
před měsícem

Výzva do Barclays je zjevně zpracována dnes, takže k mému prohlášení přijde později nebo příští týden.

Použil jsem šablonu, která byla k dispozici dříve ve vláknu, vždy jsem tvrdil, že jsem se pokusil vložit na web hazardních her, poté jsem argumentoval nesprávnými údaji, zkreslením a zbožím, které jsem neobdržel.

Automaticky přeloženo:
jbias18
před měsícem

Úžasné novinky!!!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Právě jsem z ničeho nic dostal od Revolutu toto:


„Uzavřeli jsme váš účet, protože se domníváme, že jste zneužili své právo na spory o transakcích s obchodníky. V této věci jsme vás již dříve kontaktovali. Jako instituce poskytující finanční služby je naší povinností chránit účty našich zákazníků. Vyhrazujeme si právo zavřít účet, pokud – máme dobré důvody se domnívat, že byste mohli poškodit naši pověst nebo dobrou pověst, pokud budete svůj účet nadále používat – vážně nebo opakovaně porušíte naše podmínky a nepodniknete žádné kroky v přiměřené době po požádali jsme vás o to. To je popsáno v části „Kdy byste mohli pozastavit nebo zrušit můj účet?" v našich Osobních podmínkách. Navštivte prosím revolut.com/legal a přečtěte si naše Osobní podmínky."


V ničem mě nekontaktovali a nežádali mě, abych něco podnikl. Takže mi uzavřeli účet kvůli zpochybnění těchto transakcí. 🥳

Automaticky přeloženo:
jbias18
před měsícem

pěkný kamaráde!

Automaticky přeloženo:
k98m9c54x5
před měsícem

Máte nějaká nevyřešená zpětná zúčtování a co se s nimi stane, pokud Revolut zavře váš účet?

Automaticky přeloženo:
1...209 210 211...284
Jít na stránkuz 284 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky