FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 214)

před rokem od kirekin
|
473318 zobrazení 4937 odpovědí |
|
1...213 214 215...250
Přidat příspěvek
CryptoG82
před 3 týdny

Ahoj,


Ještě jednou moc děkuji za odpověď, půjdu cestou reklamace a uvidím, kam se s tím dostanu.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Velmi bych ocenil, kdyby někdo znal kontaktní email na prodejce PNMM

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Zrovna mi volali stížnosti Barclays potvrzující všechny vytříděné, možná to stojí za zmínku, ale údajně se neplatná data 12.7 VISA používají zřídka, protože většina zpětných zúčtování, které zpracovávají, je nepřijaté zboží nebo kvalita zboží atd. Rádi to zpracují pod tím, ale od to, co říkali, je, že se zdá, že jde o vzácný kód pro zpracování a ten, který se nepoužívá často, možná proto jej banky odmítají kvůli nedostatku znalostí. Vyzývám všechny, aby v nich pokračovali a pak šli na FOS, pokud bude stížnost zamítnuta.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Vaše podezření může být správné – některé weby s hazardními hrami se mohou snažit obejít omezení zpracováním transakcí v jiné kategorii, takže to vypadá, že kupujete něco jiného. V rámci licence Curaçao je to trochu šedá zóna, protože předpisy Curaçaa jsou obecně považovány za méně přísné ve srovnání s jinými jurisdikcemi. Zavádějící finanční informace však mohou být v mnoha zemích stále považovány za porušení předpisů, zejména pokud jde o transparentnost.

Stojí za to podat stížnost, ať už kasinu samotnému, nebo příslušnému regulačnímu orgánu, ale buďte připraveni na možnost, že by nemuseli podniknout žádné kroky, pokud působí v uvolněnějším regulačním prostředí, jako je Curaçao. Můžete také kontaktovat svou banku a objasnit, zda by tyto typy transakcí měly být označeny.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Colin09 byl odstraněn
Williamj86
před 3 týdny

co to bylo za kasino?

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před 3 týdny

Ahoj Mate,

byl to Donbet

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj, prohledal jsem celé toto vlákno a stále jsem nedostal odpověď. Santado, dokázal je někdo kontaktovat? Uvedl jsem spor se svou bankou s mnoha obchodníky, které zřejmě také všichni máte, canapay, famoline atd. atd., všechny jsem kontaktoval bez odpovědi. Můj případ je spor mezi kanály, protože některé jsou debetní platby a některé jsou převody, myslím si (pokud jim rozumím správně), banka řekla, že oslovila každého obchodníka, aby vrátil peníze, ale neposkytne mi časový plán. , už jsou to 2 týdny, co jsem podal spor, žádná komunikace z banky kromě toho, že jsem jim volal a čekal ve velmi zdlouhavých frontách, abych si promluvil s někým, kdo nic neví, protože s vyšetřovacím týmem vlastně mluvit nemůžete 😩 Jsem s TSB jestli s tím má někdo zkušenosti? Mám všechny e-maily s důkazem, ale opravdu se snažím kontaktovat Santedu

Automaticky přeloženo:
Lawallace
před 3 týdny

Chase mi řekl, že 10 pracovních dnů je dotlačilo ke stížnostem a pak rychle vyřešilo.

Barclaycard poté, co byla první zamítnuta, jsem reklamoval a poté zpracoval všechny ostatní, pro urychlení se možná vyplatí reklamovat a opakovat, že žádné zboží nebylo doručeno.

Za zmínku také stojí 12.7 vízových pravidel týkajících se neplatných údajů, zejména pokud máte nastaven blok hazardních her, protože toto blokování obchází.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj, prohledal jsem celé toto vlákno a stále jsem nedostal odpověď. Santado, dokázal je někdo kontaktovat? Uvedl jsem spor se svou bankou s mnoha obchodníky, které zřejmě také všichni máte, canapay, famoline atd. atd., všechny jsem kontaktoval bez odpovědi. Můj případ je spor mezi kanály, protože některé jsou debetní platby a některé jsou převody, myslím si (pokud jim rozumím správně), banka řekla, že oslovila každého obchodníka, aby vrátil peníze, ale neposkytne mi časový plán. , už jsou to 2 týdny, co jsem podal spor, žádná komunikace z banky kromě toho, že jsem jim volal a čekal ve velmi zdlouhavých frontách, abych si promluvil s někým, kdo nic neví, protože s vyšetřovacím týmem vlastně mluvit nemůžete 😩 Jsem s TSB jestli s tím má někdo zkušenosti? Mám všechny e-maily s důkazem, ale opravdu se snažím kontaktovat Santedu

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Santeda vlastní MyStake, Velobet a další pár. Jaké stránky jste použili? Mohu vám zaručit, jakou odezvu od nich dostanete – „to není náš problém, nekontrolujeme, co naši zpracovatelé plateb staví proti transakcím".

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 3 týdny

Pravděpodobně většina z nich, jsem e-mailem všechny přímo & váš odhad byl správný lol.

nevím, jestli můžu jít pro neobdržené zboží, protože jsem jim upřímně řekl, co se stalo

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 týdny

Vím, jak kontaktovat banky a poskytnout jim spoustu důkazů a určitě způsob, jak docílit úspěšného zúčtování.


Dokonce jsem z toho udělal povolání a dělám to už přes 10 let.

Automaticky přeloženo:
bx4chgnb5y
před 3 týdny

@happynation52


Můžeš mi říct, odkud jsi to vyrobil a na jaké stránce to je?

Automaticky přeloženo:
bx4chgnb5y
před 3 týdny

Můžete mi prosím říct, na které stránce jste hráli kasino?




Automaticky přeloženo:
HansHasse
před 3 týdny

Většinu z nich najdu, ale jak se jmenují stránky kasin, které je používají?




Automaticky přeloženo:
kadirhkn15
před 3 týdny

Můžete mi pomoci se zpětnými zúčtováními u Revolutu? Moje jsou vždy zamítnuty se standardní odpovědí. Bez ohledu na to, jaké důkazy nahraji

Automaticky přeloženo:
kw7zsvjbnh
před 3 týdny

buďte opatrní s touto osobou, neuvádějte žádné osobní údaje, pokud mohou pomoci, mohou to udělat bez soukromých informací, ale mám podezření, že jde o podvod s cílem získat osobní údaje

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Většinu z nich najdu, ale jak se jmenují stránky kasin, které je používají?




Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Téměř všechny kasinové stránky.


Můžete mi tedy napsat, které společnosti to jsou?

Automaticky přeloženo:
Jcejejxjvujr
před 2 týdny

Ahoj, dostal jsi své peníze zpět a můžeš nám říct, s kým máme mluvit o zpdg

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Vím, jak kontaktovat banky a poskytnout jim spoustu důkazů a určitě způsob, jak docílit úspěšného zúčtování.


Dokonce jsem z toho udělal povolání a dělám to už přes 10 let.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Protože mnoho lidí za to dostalo zákaz, víte, vždy se trochu zdráhám povolit "profesionálním" lovit klienty na našem fóru, protože žijeme v dost nebezpečné době.

Domnívám se však, že celá tato problematika vyvolává důležité otázky a nechci tím vyloučit případnou pomoc.

Mohl byste laskavě vysvětlit, jak přesně pomáháte a co na oplátku dostanete? Dávám přednost tomu, aby si každý vytvořil vlastní názor na kvalitu služeb, které poskytujete.

Automaticky přeloženo:
1...213 214 215...250
Jít na stránkuz 250 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky