před 2 měsíci
Ahoj,
Ještě jednou moc děkuji za odpověď, půjdu cestou reklamace a uvidím, kam se s tím dostanu.
Hi,
Again thank you so much for the response i will go down the complaint route and see where i get with that.
0
Ahoj,
Ještě jednou moc děkuji za odpověď, půjdu cestou reklamace a uvidím, kam se s tím dostanu.
Hi,
Again thank you so much for the response i will go down the complaint route and see where i get with that.
Zrovna mi volali stížnosti Barclays potvrzující všechny vytříděné, možná to stojí za zmínku, ale údajně se neplatná data 12.7 VISA používají zřídka, protože většina zpětných zúčtování, které zpracovávají, je nepřijaté zboží nebo kvalita zboží atd. Rádi to zpracují pod tím, ale od to, co říkali, je, že se zdá, že jde o vzácný kód pro zpracování a ten, který se nepoužívá často, možná proto jej banky odmítají kvůli nedostatku znalostí. Vyzývám všechny, aby v nich pokračovali a pak šli na FOS, pokud bude stížnost zamítnuta.
Just had a call from Barclays complaints confirming all sorted, maybe worth noting this but allegedly 12.7 invalid data of VISA is rarely used as most chargebacks they process are goods not received or quality of goods etc. They are happy to process it under that but from what they were saying is this seems to be a rare processing code and one that is isn’t used frequently that maybe why banks are rejecting it due to lack of knowledge. I urge everyone to just keep on at them and then go FOS if complaint is rejected.
Vaše podezření může být správné – některé weby s hazardními hrami se mohou snažit obejít omezení zpracováním transakcí v jiné kategorii, takže to vypadá, že kupujete něco jiného. V rámci licence Curaçao je to trochu šedá zóna, protože předpisy Curaçaa jsou obecně považovány za méně přísné ve srovnání s jinými jurisdikcemi. Zavádějící finanční informace však mohou být v mnoha zemích stále považovány za porušení předpisů, zejména pokud jde o transparentnost.
Stojí za to podat stížnost, ať už kasinu samotnému, nebo příslušnému regulačnímu orgánu, ale buďte připraveni na možnost, že by nemuseli podniknout žádné kroky, pokud působí v uvolněnějším regulačním prostředí, jako je Curaçao. Můžete také kontaktovat svou banku a objasnit, zda by tyto typy transakcí měly být označeny.
Your suspicion might be correct—some gambling sites may try to bypass restrictions by processing transactions under a different category, making it look like you're purchasing something else. Under a Curaçao license, this is a bit of a grey area, as Curaçao’s regulations are generally considered less strict compared to other jurisdictions. However, misleading financial information could still be seen as a violation of regulations in many countries, especially regarding transparency.
It’s worth raising a complaint, either with the casino itself or with the relevant regulatory body, but be prepared for the possibility that they might not take action if they operate in a more relaxed regulatory environment like Curaçao. You could also contact your bank to clarify whether these types of transactions should be flagged.
Ahoj, prohledal jsem celé toto vlákno a stále jsem nedostal odpověď. Santado, dokázal je někdo kontaktovat? Uvedl jsem spor se svou bankou s mnoha obchodníky, které zřejmě také všichni máte, canapay, famoline atd. atd., všechny jsem kontaktoval bez odpovědi. Můj případ je spor mezi kanály, protože některé jsou debetní platby a některé jsou převody, myslím si (pokud jim rozumím správně), banka řekla, že oslovila každého obchodníka, aby vrátil peníze, ale neposkytne mi časový plán. , už jsou to 2 týdny, co jsem podal spor, žádná komunikace z banky kromě toho, že jsem jim volal a čekal ve velmi zdlouhavých frontách, abych si promluvil s někým, kdo nic neví, protože s vyšetřovacím týmem vlastně mluvit nemůžete 😩 Jsem s TSB jestli s tím má někdo zkušenosti? Mám všechny e-maily s důkazem, ale opravdu se snažím kontaktovat Santedu
Hi, I’ve scanned this whole thread & still not got an answer. Santeda, anyone been able to contact them? I raised a dispute with my bank with the many merchants you all seem to have too, canapay, famoline etc etc, I’ve contacted them all no response. My case is a cross channel dispute cause some are debit payments and some are transfers I think (if I understand them right) the bank have said they have reached out to every merchant to issue refund but they won’t give me a timeline for this, it’s been 2 weeks now since I filed the dispute, no communication from bank except me calling them and waiting in very lengthy queues to speak to someone who knows nothing cause you can’t actually speak to the investigation team 😩 I’m with TSB if anyone has any experience on this? I’ve got all emails of proof but really struggling to contact Santeda
Chase mi řekl, že 10 pracovních dnů je dotlačilo ke stížnostem a pak rychle vyřešilo.
Barclaycard poté, co byla první zamítnuta, jsem reklamoval a poté zpracoval všechny ostatní, pro urychlení se možná vyplatí reklamovat a opakovat, že žádné zboží nebylo doručeno.
Za zmínku také stojí 12.7 vízových pravidel týkajících se neplatných údajů, zejména pokud máte nastaven blok hazardních her, protože toto blokování obchází.
I was told by Chase 10 working days pushed them to complaints and then resolved quickly.
Barclaycard after the first was rejected I complained and then all others processed, to speed it up it may be worth complaining and reiterating no goods received.
Also worth noting 12.7 of visa rules around invalid data especially if you have a gambling block set up as this bypasses that block.
Ahoj, prohledal jsem celé toto vlákno a stále jsem nedostal odpověď. Santado, dokázal je někdo kontaktovat? Uvedl jsem spor se svou bankou s mnoha obchodníky, které zřejmě také všichni máte, canapay, famoline atd. atd., všechny jsem kontaktoval bez odpovědi. Můj případ je spor mezi kanály, protože některé jsou debetní platby a některé jsou převody, myslím si (pokud jim rozumím správně), banka řekla, že oslovila každého obchodníka, aby vrátil peníze, ale neposkytne mi časový plán. , už jsou to 2 týdny, co jsem podal spor, žádná komunikace z banky kromě toho, že jsem jim volal a čekal ve velmi zdlouhavých frontách, abych si promluvil s někým, kdo nic neví, protože s vyšetřovacím týmem vlastně mluvit nemůžete 😩 Jsem s TSB jestli s tím má někdo zkušenosti? Mám všechny e-maily s důkazem, ale opravdu se snažím kontaktovat Santedu
Hi, I’ve scanned this whole thread & still not got an answer. Santeda, anyone been able to contact them? I raised a dispute with my bank with the many merchants you all seem to have too, canapay, famoline etc etc, I’ve contacted them all no response. My case is a cross channel dispute cause some are debit payments and some are transfers I think (if I understand them right) the bank have said they have reached out to every merchant to issue refund but they won’t give me a timeline for this, it’s been 2 weeks now since I filed the dispute, no communication from bank except me calling them and waiting in very lengthy queues to speak to someone who knows nothing cause you can’t actually speak to the investigation team 😩 I’m with TSB if anyone has any experience on this? I’ve got all emails of proof but really struggling to contact Santeda
Santeda vlastní MyStake, Velobet a další pár. Jaké stránky jste použili? Mohu vám zaručit, jakou odezvu od nich dostanete – „to není náš problém, nekontrolujeme, co naši zpracovatelé plateb staví proti transakcím".
Santeda own MyStake, Velobet and another couple. What site did you use? I can guarantee you what the response you will get from them will be - "not our problem, we don't control what our payment processors put against transactions".
Pravděpodobně většina z nich, jsem e-mailem všechny přímo & váš odhad byl správný lol.
nevím, jestli můžu jít pro neobdržené zboží, protože jsem jim upřímně řekl, co se stalo
Probably most of them, I’ve emailed all directly & your guess was correct lol.
dunno if I can go for the no goods recieved as I’ve told them honestly what’s happened
Vím, jak kontaktovat banky a poskytnout jim spoustu důkazů a určitě způsob, jak docílit úspěšného zúčtování.
Dokonce jsem z toho udělal povolání a dělám to už přes 10 let.
I know how to contact banks and provide them with a lot of evidence and definitely the way to make the chargeback successful.
I even turned this into a profession and have been doing it for over 10 years.
@happynation52
Můžeš mi říct, odkud jsi to vyrobil a na jaké stránce to je?
@happynation52
Can you tell me where you made it from and which site it is?
Můžete mi prosím říct, na které stránce jste hráli kasino?
Can you please tell me which site you played casino on?
Většinu z nich najdu, ale jak se jmenují stránky kasin, které je používají?
I can find most of them, but what are the names of the casino sites that use them?
Můžete mi pomoci se zpětnými zúčtováními u Revolutu? Moje jsou vždy zamítnuty se standardní odpovědí. Bez ohledu na to, jaké důkazy nahraji
Can you help me with chargebacks at Revolut? Mine are always rejected with a standard response. No matter what evidence I upload
Kannst du mir helfen bei Chargebacks bei Revolut. Meine werden immer mit einer standard Antwort abgewiesen. Egal was für Beweise ich hochlade
buďte opatrní s touto osobou, neuvádějte žádné osobní údaje, pokud mohou pomoci, mohou to udělat bez soukromých informací, ale mám podezření, že jde o podvod s cílem získat osobní údaje
be careful with this person, do not give any personal information, if they can help, they can do it without private information, but i'm suspecting it's a scam to get personal information
Ahoj, dostal jsi své peníze zpět a můžeš nám říct, s kým máme mluvit o zpdg
Hi did you get your money back and can tell us who to speak to for zpdg
Vím, jak kontaktovat banky a poskytnout jim spoustu důkazů a určitě způsob, jak docílit úspěšného zúčtování.
Dokonce jsem z toho udělal povolání a dělám to už přes 10 let.
I know how to contact banks and provide them with a lot of evidence and definitely the way to make the chargeback successful.
I even turned this into a profession and have been doing it for over 10 years.
Protože mnoho lidí za to dostalo zákaz, víte, vždy se trochu zdráhám povolit "profesionálním" lovit klienty na našem fóru, protože žijeme v dost nebezpečné době.
Domnívám se však, že celá tato problematika vyvolává důležité otázky a nechci tím vyloučit případnou pomoc.
Mohl byste laskavě vysvětlit, jak přesně pomáháte a co na oplátku dostanete? Dávám přednost tomu, aby si každý vytvořil vlastní názor na kvalitu služeb, které poskytujete.
As many people have been banned for doing so, you know, I am always a little reluctant to allow "professionals" hunting clients on our forum because we live in a pretty dangerous time.
However, I believe that this whole issue raises important questions, and I do not want to rule out potential assistance.
Would you kindly fully explain how exactly you assist, and what do you get in return? I prefer for everyone to form their own opinions about the caliber of services you provide.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.