před 2 měsíci
Jak dlouho trvalo, než vám jokabet odpověděl od data vašeho prvního e-mailu?
How long did jokabet take to respond to you from the date of your first email?
0
Jak dlouho trvalo, než vám jokabet odpověděl od data vašeho prvního e-mailu?
How long did jokabet take to respond to you from the date of your first email?
Jejich první odpověď byla do jednoho dne, pokud si dobře pamatuji, ale musel jsem čekat asi 2-3 týdny, než mi vrátili peníze, byl jsem neúnavný v jejich pronásledování a posílání zpráv atd.
Their initial response was within a day if I remember rightly, however I had to wait about 2-3 weeks before they refunded me, I was relentless in chasing them and sending messages etc
Zvýšil jsem zpětná zúčtování na hlavní a dostal jsem odpověď, že transakce nejsou zahrnuty jako podvod! Konkrétně jsem vyplnil a odeslal formulář zpětného zúčtování a nikdy jsem nežádal, aby byly označeny za podvod! buď jsou hloupí, nebo to dělají, není to masivní nárok na 300 liber, ale Ježíš!
I raised chargebacks to capital one and got a reply the transactions are not covered as fraud ! I specifically completed a chargeback form and sent it and never asked for them to be raised as fraud ! they are either daft or acting it not a massive claim £300 but jesus !
Právě za poslední týden od nabití zpět Capital one / mybookie.ag. Volali mi 2x v podstatě prosí o peníze (850 $) zpět nebo mě posílají do sbírek. Hrozně jsem se zasmál a zavěsil. Vypadá naštvaně, protože mi posílá stejné sračky 😂😂😂 díky za vrácení peněz idioti
Just in the past week since charging back Capital one / mybookie.ag. They have called me 2 times basically begging for the money (850$) back or they’re sending me to collections. I laughed so hard and hung up. He seems mad since he’s been emailing me the same shit 😂😂😂 thanks for the money back idiots
Myslel jsem, že se podělím o nějaké informace v případě, že již nebyly sdíleny. Visa má svůj vlastní systém hlášení chybného kódování obchodníků a fungoval před několika lety, když jsem měl problém s bankami, které odmítaly zpětné zúčtování. Pokud přejdete na tento odkaz, vyplňte ho a jakmile obdržíte e-mail s potvrzením vyšetřování, přepošlete jej zpracovateli plateb, pak s tím něco udělají. Funguje pouze pro ty, kteří použili vízové karty
thought I’d share some info in case it wasn’t already shared. Visa have their own reporting system for merchant miscoding and it worked a few years ago when I had an issue with banks declining chargeback . If you go to this link, fill it out then once you receive an email confirming an investigation, forward it to the payment processor, then they’ll do something about it. It only works for those who have used visa cards
Myslel jsem, že se podělím o nějaké informace v případě, že již nebyly sdíleny. Visa má svůj vlastní systém hlášení chybného kódování obchodníků a fungoval před několika lety, když jsem měl problém s bankami, které odmítaly zpětné zúčtování. Pokud přejdete na tento odkaz, vyplňte ho a jakmile obdržíte e-mail s potvrzením vyšetřování, přepošlete jej zpracovateli plateb, pak s tím něco udělají. Funguje pouze pro ty, kteří použili vízové karty
thought I’d share some info in case it wasn’t already shared. Visa have their own reporting system for merchant miscoding and it worked a few years ago when I had an issue with banks declining chargeback . If you go to this link, fill it out then once you receive an email confirming an investigation, forward it to the payment processor, then they’ll do something about it. It only works for those who have used visa cards
Děkuju!
napsal u právě, že chybně zakódovali a nikdy tam nic nekoupili. Nebo že to bylo pro Casino a špatně kódovali. Děkuju
Thank you!
did u just write that they miscoding and u Never bought there something. Or that it was for Casino and they miscoding. Thank you
Poslal jsem zprávu na twitteru s mastercard ve Velké Británii, oni se zeptali na nějaké podrobnosti a přeposlali to jinému týmu na jejich straně, zatím se od nich neozvali, už je to pár týdnů, stejně jako FOS
i messaged the uk mastercard twitter, they asked for some details and forwarded it to another team on their side, not heard back from them yet, been a couple weeks, same with the FOS
Stále s nimi v dialogu, takže v tuto chvíli ne, ale na někoho, kdo žádá o pomoc, jste velmi strohý
Still in dialogue with them so not at the moment but you are very abrupt for someone who’s asking for help
Vlákno se docela zmenšilo, je k tomu nějaký důvod?
The thread has shrunk quite a bit, is there any reason for this?
Ganz schön geschrumpft der Thread, gibt es irgendeinen Grund hierfür?
Pouze Jokabet, našel pouze jeden detail obchodníka, a to Talio konstrukce bez odezvy.
Only Jokabet, only found one merchant details and that was Talio constructions no response.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.