FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 198)

před 11 měsíci od kirekin
|
328461 zobrazení 3763 odpovědí |
|
1...197 198 199...249
Přidat příspěvek
Dt100
před měsícem

Jsem na víkend pryč, ale když jsem

zítra v kanceláři si to nechám napsat 🙂 protože je potřeba zahrnout pár screengrabů atd. x

Automaticky přeloženo:
Dt100
před měsícem

Uložil jsem váš e-mail, pokud chcete smazat

Automaticky přeloženo:
Materialgirl84
před měsícem

Skvělý! Děkuji! 🙂 iga mi stále neodpověděla, tak doufám, že brzy x

Automaticky přeloženo:
Dt100
před měsícem

Musel jsem projít jinými metodami 😅, ale nakonec jsem se tam dostal


nejsem si jistý, jestli se ještě někam dostanu, ale defo namířil správným směrem

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Materialgirl84
před měsícem

Oh, opravdu... dotknout se dřeva, všichni se někam dostaneme! Jen bych si přál, abych našel váš procesor SMPF*! Je to tak těžké lol

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Anonymized668 byl odstraněn
Dt100
před měsícem

Vím, že jsem na tom stejně s platební bránou 🤦🏻‍♀️

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj .

Nakonec @awintura_online nezaplatil 237 000 $, zvu vás ke kontrole jejich sociálních sítí, ke kontrole všech stížností na podvody, doufám, že jsou přidány na černou listinu, jsou to platforma s 8 měsíci podvodů.


Pozdravy .

Automaticky přeloženo:
Anonymized668
před měsícem

Neslyšel jsem vůbec nic. Posílejte jim stále stejný e-mail jako já, pak znovu požádali o transakce a bankovní kartu atd. Zbyteční kreténi🤣

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Proč chcete odpověď od obchodníka?


Pro podání zpětného zúčtování stačí zaslat e-mail obchodníkovi (zboží nepřijato nebo zrušení objednávky). A pokud vám neodpoví, můžete to uvést ve formuláři zpětného zúčtování.

Automaticky přeloženo:
Youssf
před měsícem

Nemohu získat zpětná zúčtování, protože jedna společnost řekla bance, že jsem obdržel věci a musel jsem poskytnout falešné stvrzenky atd. Pokud se to stane znovu, mohu nechat svůj účet uzavřít

Automaticky přeloženo:
Youssf
před měsícem

Nemůžu, protože někteří obchodníci říkali, že mi dávají věci, očividně ne. Banka mi nedovolí zúčtování bez kontroly

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Právě jsem požádal o vrácení poplatku proti pixelum.io, řekl jsem, že jsem od nich nedostal žádnou službu. Řekli, že jsem přinesl nft art, ale přesto to nemohou dokázat, jsou to idioti

Automaticky přeloženo:
Dustyd
před měsícem

Tam banka řekla, že za mě budou vyšetřovat podvody. Pixeleum. Idioti

Automaticky přeloženo:
Dt100
před měsícem

ano, byla s nimi vaše banka vůbec v kontaktu? Poslal jsem důkaz, že od nich vlastně nic nemám.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Anonymized668 byl odstraněn
Dustyd
před měsícem

No evidentně něco bance neukázal, protože banka řekla, že obchodník poskytl důkazy! Jaké máte důkazy? Dejte mi vědět, jak se vám daří 🙂 s kým bankujete, já jsem natwest

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Určitě bych dal údaje o kreditní kartě, ale jen prvních šest číslic a poslední čtyři. Někdy dostanete náhradu. Zablokujte kartu a požádejte o novou; refundace funguje i na zablokovaných kartách.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Anonymized668 byl odstraněn
harryhoudini
před měsícem

Ahoj! Jen se dívám zpět skrz vlákno. Měli jste někdy nějaký úspěch s těmito zpětnými zúčtováními u Revolutu?

Automaticky přeloženo:
1...197 198 199...249
Jít na stránkuz 249 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu