DomůFórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 199)

před rokem od kirekin
|
722 034 zobrazení 6 435 odpovědí |
|
1...198 199 200...330
nathanphillips9
před 3 měsíci

Máš smůlu, že jsi se připojil na fórum pozdě. Jeden z mých přátel dostal zpět 7 000 liber od téměř 25 různých obchodníků, ale teď jsou na to moudří

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Má někdo tipy, jak dále postupovat, když banka (Revolut) nechce být nápomocná s chargebackem?

Uvádějí, že nemají právo tyto transakce zpochybňovat. Pokud to nedostanu, přejdou na podvod a kartu zablokují.

Odvolal jsem se proti jejich rozhodnutí, ale nepomohlo to. Dozvěděl jsem se, že pokud nebudu spokojen s jejich rozhodnutím, mohu se obrátit na Litevskou banku nebo Státní úřad pro ochranu práv spotřebitelů.


Zvláštní je, že Revolut pomohl s některými refundacemi s odůvodněním nesprávného MCC, gamblock a tak dále.


Teď přemýšlím o tom, co mohu jako Švéd udělat proti těmto obchodníkům v Anglii, bance v Litvě a kasinu na Curaçau. Jestli má vůbec cenu zkoušet to posunout dál.


Stále jsem nenašel Keygo, Londýn a nějaký obchodník chce, abych poslal selfie a ID.

Cítí se beznadějně.

Automaticky přeloženo:
Jcejejxjvujr
před 3 měsíci

sakra, je to tak otravné, zdá se, že můj jediný způsob, jak dostat své peníze, je přes ombudsmana

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 3 měsíci

Dostal jsem od ombudsmana zpět 5 000, ale můj byl na technické záležitosti a měl jsem velké štěstí. Jestli chceš radu. Jakékoli společnosti v Nigérii nebo Estonsku. Jejich firemní zprávy si můžete koupit online za 1 £. Dostal jsem spoustu peněz zpět přímo e-mailem / zprávou majitelům. Jejich telefonní čísla jsou dokonce k dispozici a mnoho z nich má WhatsApp

Automaticky přeloženo:
kw7zsvjbnh
před 3 měsíci

Byl jsem upřímný a podal jsem úplné vysvětlení a v podstatě jsem řekl, že chybně zakódovali hazardní transakce, aby obešli bloky (v té době jsem nějaké měl)

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 3 měsíci

naštěstí mám Monzo, takže vidím bankovní údaje obchodníka a mohu si tedy stěžovat u banky holdingového účtu (tj. poskytovatele bankovního účtu společnosti). Nevím, jestli můžete udělat totéž s bankami na hlavní ulici, ale možná by stálo za to je kontaktovat, abyste získali třídicí kód a číslo účtu bankovního účtu, na který jste převedli peníze, nebo adresu a místo obchodníka, pokud se jednalo o platba kartou

Automaticky přeloženo:
mrkrm
před 3 měsíci

zajímavé, dobrý nápad! Zkusím to, díky kamaráde

Automaticky přeloženo:
mrkrm
před 3 měsíci

Dobrý večer


jak to prosím děláte

Automaticky přeloženo:
jbias18
před 3 měsíci

Můžu se zeptat, co jsi poslal jako první, chystám se s nimi jít do bitvy

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nějaká pomoc s Parnora Lithuania, Noltiro Lithuania a Pay Assurance SAS?

Automaticky přeloženo:
bx4chgnb5y
před 3 měsíci

Pro Jokabet?

Řekl jsem, že chci vrátit peníze, protože nepovolujete hráčům ve Spojeném království, poslali nějaké podmínky a pravidla, pak jsem poslal předchozí e-mail a vše seřadilo.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

uplynul další den bez pokroku🙁

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 3 měsíci

Totéž - žádné aktualizace z Barclays nebo chase.

Automaticky přeloženo:
jbias18
před 3 měsíci

Je to tak otravné. Pořád je pronásleduji, ale oni prostě nemají žádnou naléhavost to vyřešit.

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 3 měsíci

Chase byly bolesti na dvou předchozích chargebackech, takže bych si představoval cestu FOS.

Nejste si jisti na Barclaycard, při hovoru uvedli 14 dní plus 1 (její slova), ale nikde jsem o tom na internetu nenašel zmínku, kromě toho, že obchodník má 14 dní, kdy má banku u Barclays, aby odpověděl na zúčtování, ale to se nevztahuje na obchodníci v Nigérii.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
jbias18
před 3 měsíci

Taky jsem o tom slyšel. Zdá se, že musíte počkat 14 dní od data nákupu, než mohou zvýšit zúčtování. Myslím, že je to bohužel legitimní pravidlo.

Automaticky přeloženo:
jbias18
před 3 měsíci

Jaký e-mail mám poslat kasinu pro vrácení peněz

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Santander mi právě zavolal, že nemohou získat mé peníze zpět, protože nepomáhají s hazardními transakcemi, ale obchodníci na mém prohlášení nemají nic společného s hazardem! Ten chlápek na telefonu řekl, že by to mohl zvýšit jako refundaci, ale teď se obávám, že tyto falešné společnosti budou vydávat účtenky nebo tak něco? co mám dělat?

Automaticky přeloženo:
makelios6
před 3 měsíci

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 3 měsíci

Jediná slušná věc je, že barclaycard nezahrnuje žádné poplatky nebo transakce ve vyúčtování, dokud nebude vyřešeno.

Automaticky přeloženo:
1...198 199 200...330
Jít na stránkuz 330 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky