Ano v období bylo jako 2 dny po zaúčtování platby.
Nejsem si jistý, že tam bylo něco konkrétního, jen si pamatuji, že to byla bolest na živém chatu, pak řekli, že kvůli povaze toho musíte zavolat. Když jsem jim zavolal, řekl jsem, že chci hrát, ale tato společnost místo toho vzala peníze a vysvětlila nesprávné kódy.
Myslím, že je to od těchto bank skutečný hit a nešťastná náhoda, když se podívám zpět na toto vlákno, jakmile je zahájeno zpětné zúčtování, pak se velmi zřídka objeví nějaké návraty od těchto obchodníků, možná jeden nebo dva, ale zdá se, že jsou nesporné a my to dostaneme zpět.
Doufejme, že se vám vše vyřeší, mám kombinaci kreditní karty (výsledek vidím jako před dvěma dny vyzkoušeného) a debetní karty (čeká na to, až přejde na vyřízení), doufejme, že jsme tu všichni za pár týdnů a oslavili naše peníze zpět haha
Yes in the period was like 2 days after the payment cleared.
Not sure there was anything specific, I just remember it being a pain on the live chat then they said due to the nature of it you must call up. When I called them I just said I wanted to gamble but this company has taken money instead, and explained the incorrect codes.
I think it’s real hit and miss from these banks, looking back over this thread once chargeback is initiated then there are very rarely any comebacks from these merchants maybe one or two but it seems like they go uncontested and we get it back.
Hopefully all gets sorted for you, I have a mix of credit card (seeing the outcome as only tried two days ago) and debit (waiting for it go from pending) going through, hopefully we are all on here in a few weeks celebrating our money back haha
Automaticky přeloženo: