před 2 týdny
Už jste skutečně dostali peníze od zpdg?
Have you actually had a refund from zpdg?
0
Měl někdo neúspěšné zpětné zúčtování ve vaší bance poté, co provedl první krok?
Mám na mysli, jestli někdo zažil, že obchodník reklamaci zpochybňuje a že banka stojí na straně obchodníka.
Have anyone had an unsuccesful chargeback with your bank, after getting through the initial step?
What I mean is if someone has experienced that the merchant disputes the claim, and that the bank sides with the merchant.
Může někdo poslat odkaz na předpisy VISA, kde je uvedeno, že použití nesprávného kódu obchodníka je oprávněným důvodem pro zúčtování?
Can someone send a link to VISAs regulations where it states that using the wrong merchant code is a valid reason for chargeback?
Přímý zdroj po ruce nemám, ale můžete se podívat na oficiální web společnosti VISA ohledně jejich zásad zpětného zúčtování. Obvykle se při zpětných zúčtováních bere v úvahu kód karty obchodníka (MCC), pokud byl použit zneužitím nebo nesprávně. Informace o tom mohou být také ve všeobecných podmínkách použití společnosti VISA. Případně můžete kontaktovat přímo podporu VISA a získat přesnou odpověď.
I don't have a direct source at hand, but you could check the VISA official website for their chargeback policy. Usually, the Merchant Card Code (MCC) is taken into account in chargebacks if it was used abusively or incorrectly. There may also be information about this in VISA's general terms of use. Alternatively, you can contact VISA support directly to get an accurate answer.
Ich habe keine direkte Quelle zur Hand, aber du könntest auf der offiziellen Webseite von VISA nach den Richtlinien für Rückbuchungen suchen. Normalerweise wird der Händlercode (MCC) bei Rückbuchungen berücksichtigt, wenn er missbräuchlich oder falsch verwendet wurde. Vielleicht gibt es auch Informationen dazu in den allgemeinen Nutzungsbedingungen von VISA. Alternativ kannst du den Support von VISA direkt kontaktieren, um eine genaue Antwort zu bekommen.
ahoj všichni,
Stále svádím opravdu tvrdý boj s chase bankou ohledně piexea a finnart.io. prozatím to vzali na cestu podvodu/podvodu a řekli, že to bude trvat až 35 pracovních dní. Uběhlo 15 dní a neposkytnou mi žádné informace kromě toho, že se to snaží vyřešit s obchodníkem.
Pokud to selže, podám stížnost, protože se týkají kryptoměn a měly být zablokovány a také použity nesprávné MCC.
Pokud jde o vízové podmínky, někdo dříve řekl, že dostal zpětné zúčtování za neplatná data 12,7, takže se na to podívejte.
Hi all,
I'm having a real hard battle still with chase bank regarding piexeum and finnart.io. they have taken it down the scam/fraud route for now and said it would take upto 35 business days. Its been 15 days and they won't give me any information other than they are trying to sort this out with the merchant.
If this fails I'll put in a complaint as they are crypto related and should have been blocked and also used the wrong MCC.
As for the visa terms someone earlier said they got a chargeback for 12.7 invalid data so look into that.
Přímý zdroj po ruce nemám, ale můžete se podívat na oficiální web společnosti VISA ohledně jejich zásad zpětného zúčtování. Obvykle se při zpětných zúčtováních bere v úvahu kód karty obchodníka (MCC), pokud byl použit zneužitím nebo nesprávně. Informace o tom mohou být také ve všeobecných podmínkách použití společnosti VISA. Případně můžete kontaktovat přímo podporu VISA a získat přesnou odpověď.
I don't have a direct source at hand, but you could check the VISA official website for their chargeback policy. Usually, the Merchant Card Code (MCC) is taken into account in chargebacks if it was used abusively or incorrectly. There may also be information about this in VISA's general terms of use. Alternatively, you can contact VISA support directly to get an accurate answer.
Ich habe keine direkte Quelle zur Hand, aber du könntest auf der offiziellen Webseite von VISA nach den Richtlinien für Rückbuchungen suchen. Normalerweise wird der Händlercode (MCC) bei Rückbuchungen berücksichtigt, wenn er missbräuchlich oder falsch verwendet wurde. Vielleicht gibt es auch Informationen dazu in den allgemeinen Nutzungsbedingungen von VISA. Alternativ kannst du den Support von VISA direkt kontaktieren, um eine genaue Antwort zu bekommen.
Měl někdo neúspěšné zpětné zúčtování ve vaší bance poté, co provedl první krok?
Mám na mysli, jestli někdo zažil, že obchodník reklamaci zpochybňuje a že banka stojí na straně obchodníka.
Have anyone had an unsuccesful chargeback with your bank, after getting through the initial step?
What I mean is if someone has experienced that the merchant disputes the claim, and that the bank sides with the merchant.
Zde vám to maximálně zjednoduším.
Pokud máte účet u CasinoXXX.com a platíte na tomto místě kreditní/debetní kartou, ale hodnoty vycházejí z vašeho výpisu jako „MrAdubuwungoBookSeller" z Nigérie, pak podle podmínek Mastercard a Visa může platba souviset pouze s produkt prodávaný prodejcem knih – nikoli kasinem. Pravděpodobně nedostanete žádné knihy, že? Pokud tedy obchodník uvedený na výpisu nemůže poskytnout účtenky/doklady o nákupech, může být transakce plně naúčtována zpět. CasinoXXX.com nemůže toto tvrzení zpochybnit, protože by se tím vzdal duch – že ve skutečnosti transakce souvisejí s hazardními hrami na nelegální webové stránce – hazardní hry mají specifický kód MCC, takže transakce je neplatná/podvodná.
Výše uvedené je jádro věci. Kasino ve skutečnosti nemůže nic zpochybnit.
I will make this as simple as possible for you here.
If you have an account at CasinoXXX.com and pay with a credit/debit card at this place but the values come off your statement as "MrAdubuwungoBookSeller" from Nigeria then under the T&C's of both Mastercard and Visa the payment can only be related to a product sold by the book seller - not the casino. You aren't likely to receive any books are you? Therefore if the merchant appearing on the statement cannot provide receipts/ proof of purchases then the transaction can be fully charged back. CasinoXXX.com cannot dispute the claim as that would give up the ghost - that in fact the transactions are related to gambling at an illegal website - gambling has a specific MCC code so the transaction is invalid/fraud.
The above is the crux of things. The casino cannot actually dispute anything.
To je i moje chápání, pokud použijí nesprávný kód k obcházení zákona, jak nebo proč by ho někdy mohli napadnout. Znamenalo by to přiznat podvod.
Visa 12.7 je kód, který použila moje společnost vydávající kreditní kartu, a šli touto cestou spíše než zboží, které nebylo přijato.
Pokud máte nastaven blok hazardních her nebo používáte kreditní kartu, kde zákon stanoví, že ji nemůžete použít pro hazardní hry v britském vízovém kódu 12.7, neměl by to být problém, protože kdyby byl použit správný kód, byl by zablokován.
That’s my understanding too, if they use an incorrect code to bypass a law then how or why would they ever be able to contest it. It would mean admitting fraud.
Visa 12.7 is the code that my credit card company used and they went that route rather than goods not received.
If you have a gambling block set up or credit card use where the law states you cannot use one for gambling in UK 12.7 visa code shouldn’t be any issue as if the correct code was used it would have been blocked.
Děkuji, jsem si toho vědom. Ale měl jsem zpětná zúčtování, kde to obchodník zpochybnil - kde jsem vyhrál. Nechápu, jak se to snažili zpochybnit. Tak jsem jen trochu zvědavý, jestli jsou nějaké případy, kdy obchodník skutečně vyhrál ve sporu o zpětné zúčtování (kde je situace přesně taková, jak popisujete, že jde jen o skořápkovou společnost pro kasinové platby).
Thank you, I am aware of that. But I have had chargebacks where the merchant disputes it - where I have won. I have no idea how they tried to dispute it. So I am just a bit curious if there are any cases, where the merchant has actually won in a chargeback dispute (where the situation is exactly as you describe, that they are just a shell company for casino payments).
Děkuji, jsem si toho vědom. Ale měl jsem zpětná zúčtování, kde to obchodník zpochybnil - kde jsem vyhrál. Nechápu, jak se to snažili zpochybnit. Tak jsem jen trochu zvědavý, jestli jsou nějaké případy, kdy obchodník skutečně vyhrál ve sporu o zpětné zúčtování (kde je situace přesně taková, jak popisujete, že jde jen o skořápkovou společnost pro kasinové platby).
Thank you, I am aware of that. But I have had chargebacks where the merchant disputes it - where I have won. I have no idea how they tried to dispute it. So I am just a bit curious if there are any cases, where the merchant has actually won in a chargeback dispute (where the situation is exactly as you describe, that they are just a shell company for casino payments).
Nemám ponětí, abych byl upřímný. Pokud se jim podařilo vyhrát, pak uvedená banka/finanční instituce nedodržovala pravidla.
No idea to be honest. If they have managed to win then rules haven't been followed by said bank/financial institution.
To je i moje chápání, pokud použijí nesprávný kód k obcházení zákona, jak nebo proč by ho někdy mohli napadnout. Znamenalo by to přiznat podvod.
Visa 12.7 je kód, který použila moje společnost vydávající kreditní kartu, a šli touto cestou spíše než zboží, které nebylo přijato.
Pokud máte nastaven blok hazardních her nebo používáte kreditní kartu, kde zákon stanoví, že ji nemůžete použít pro hazardní hry v britském vízovém kódu 12.7, neměl by to být problém, protože kdyby byl použit správný kód, byl by zablokován.
That’s my understanding too, if they use an incorrect code to bypass a law then how or why would they ever be able to contest it. It would mean admitting fraud.
Visa 12.7 is the code that my credit card company used and they went that route rather than goods not received.
If you have a gambling block set up or credit card use where the law states you cannot use one for gambling in UK 12.7 visa code shouldn’t be any issue as if the correct code was used it would have been blocked.
Tomu nerozumím ani já - je to potvrzeno jako zákon ve Spojeném království právníky, kteří se zabývají tímto sektorem. Někde kolem toho je i judikatura.
This isn't even my understanding of it - it is confirmed as law in the UK by lawyers who deal in that sector. There is case law around it as well somewhere.
Vím, že jsme o Chase diskutovali dříve a moje částka byla nízká, ale jakmile jsem si stěžoval, rozhodli se schválit zpětné zúčtování.
Pixeleum bylo také jedním z mých, který byl původně vrácen před chvílí cestou podvodu/podvodu. To prošlo bez obtěžování, ale poté jsem si musel stěžovat a pak mi poslali zprávu, co to vyřeší, řekl jsem zpětné zúčtování a oni to udělali tam a potom. Nejste si jisti, zda je hodnota faktorem, protože u každého to bylo pouze 40 GBP.
I know we have discussed before about Chase and mine was a low amount, but as soon as I complained they then decided to authorise the chargeback.
Pixeleum was also one of mine that was originally refunded a while back, via the fraud/scam route. That went through no bother but two after that needed me to complain and then they messaged saying what will resolve it, I said chargeback and they did it there and then. Not sure if value is a factor as it was only £40 on each one.
Chlapi. Doufám, že budete mít větší štěstí než já, protože tihle kluci jsou hrozní.
ZPDG je fundof.me
je to platba, kterou používají s názvem Zap, je to webová stránka pro „tvůrce tipování", ale neřeknou vám, komu jste dali spropitné bombardovat je
Guys. I hope you have better luck than me because these guys are awful.
ZPDG is fundof.me
it’s a payment they use called Zap it’s a website for ‘tipping creators’ but they won’t tell you who you tipped bombard them
Díky, kámo - jsou jedny, které jsem nemohl najít. Měli jste s nimi nějakou komunikaci?
Thanks mate - they're one I've not been able to get ahold of. Have you had any communication with them?
Bylo to s kreditní kartou?
Jak jste provedli zpětné zúčtování? Online formulář nebo telefon? Použili jste pro začátek šablonu, kterou zaslali předchozí uživatelé, se všemi vašimi důkazy?
Was this with credit card?
How did you lodge the chargeback? Online form or phone? Did you use the template previous users have posted with all your evidence to begin with?
ahoj kámo,
ne, bylo to s debetní kartou a použil jsem šablonu a důkazy vše, co stále dostávám, je to, že je to online kasino, bude to složité, ale nikdo mě neposlouchá Trpím koktám, takže se potýkám s telefonem v nejlepší chvíli, takže Nevím, jestli chápou, co se jim snažím říct, nebo jestli předpokládají, co se jim snažím říct, ale začal jsem si stěžovat, abych zjistil, co se tam děje
Hi mate,
no it was with debit card and I used the template and evidence all I keep getting is because it’s a online casino it will be tricky but no1 is listening to me I suffer with a stammer so I struggle on The phone at the best of times so I don’t know if they understand what I am trying to say to them or if they are assuming what I am trying to say to them but I have started the complaints to see what happens there
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.