Banka to samozřejmě ignoruje. Pokud vznesete nárok na neautorizovanou platbu, ale při vkladu do (ilegálního) kasina provedete potvrzení 3DS, ztrácíte právo nárokovat na základě podvodu, protože jediný, kdo mohl platbu schválit, byste byli vy.
Jedinou možností, jak získat úspěšné zpětné zúčtování, je kontaktovat obchodníka, který je viditelný na vaší transakci, a požádat ho o vrácení peněz, protože jste svou objednávku neobdrželi a/nebo chcete úplné zrušení. Vzhledem k tomu, že většina těchto obchodníků je falešný webový obchod, který zpracovává zpracovatel plateb jako cash bull, zinzipay atd., obchodník nebude reagovat, takže můžete podat zpětné zúčtování s e-mailem, který jste odeslali pro zrušení, nebo je požádat o aktuální informace o zásilce vaše zboží.
A protože 90 % obchodníků nebude bojovat proti vašemu zpětnému zúčtování, je pravděpodobné, že uspějete a dostanete svou náhradu. Protože si nepřejí upoutat pozornost MasterCard za to, že jde o falešný webový obchod, který zpracovává platby pro (ilegální) kasina a v některých případech by to mohlo být dokonce považováno za praní špinavých peněz.
Samozřejmě musím konstatovat, že byste tuto práci neměli zneužívat a činit tak pouze tehdy, když jste se obrátili na kasino se svým výběrem, které bylo zamítnuto nebo kasino funguje nelegálně, a měli byste si toho být vědomi (jako většina, ale je to jedno😉).
Of course the bank will ignore it. If you make a claim for a unauthorized payment but did do a 3DS confirmation when depositing to the (illegal) casino you lose the right to claim on fraud base since the only one who could have approved the payment would be you.
The only option to get successful chargeback is to contact the merchant that is visible on your transaction and ask them for a refund as you did not receive your order and/or want a full cancellation. Since most of those merchants are dummy webshop being processed by payment processors as cash bull, zinzipay etc. the merchant wont respond so you can file a chargeback with the e-mail you sent for your cancellation or asking them for an update on the shipment of your goods.
And as 90% of the merchants will not fight your chargeback it is likely that you will succeed and get your refund. Because they do not wish to get the attention of MasterCard for being a fake webshop that process payments for (illegal) casinos and could even be seen as money laundering in some cases.
Of course I have to state that you should not exploit this work around and only do so when you have reached out to the casino of your withdrawal that has been rejected or the casino is illegal operating and should be aware of this (as most are but do not care😉).
Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo: