Obdrželi jsme vaši stížnost na kartu a poté jsme prověřili, zda za ni máte nárok na náhradu
částky, které jste u nás požadovali. Při vyšetřování vašeho případu jsme to sestavili
informace, které jste uvedli při reklamaci karty a poté je porovnali s technickými
údaje a podmínky, které se vztahují na vaši kartu.
Nákupy, které požadujete, jste provedli sami, ale uvedli jste, že by podle vás měla banka
odmítli provést transakce, protože transakce se týkají herních transakcí.
Podle nařízení o hazardních hrách tam musí poskytovatelé platebních služeb odmítat platební příkazy
se používá a kde byla autorizace provedena pomocí kódu MCC 7995, vše níže
podmínkou, že transakce kartou proběhne u prodejní společnosti, která by měla mít švédskou herní licenci
ale komu chybí. Protože kód MCC 7995 nebyl použit v žádné z transakcí
jak tvrdíte, banka neměla povinnost předmětné transakce odmítnout.
Vy sami jste odpovědní za to, kterým stránkám poskytnete údaje o své kartě a za jejich pročítání
podmínky, které se vztahují na prodejní společnost, se kterou uzavřete smlouvu.
Banka provedla transakce správně v souladu s platebními instrukcemi, které máte
vlevo, odjet.
Neexistuje žádný důvod, abyste banku požadovali obnovení vašeho účtu reklamací
množství. Banka se proto rozhodla reklamaci vaší karty nevyhovět.
V přiloženém informačním listu si můžete přečíst, kam se můžete ve vašem případě obrátit, pokud ano
domnívá se, že rozhodnutí banky je nesprávné.
We have received your card complaint and then investigated whether you are entitled to compensation for them
amounts that you have claimed to us. In our investigation of your case, we have compiled it
information that you have entered in your card complaint and then checked this against technical
data and the conditions that apply to your card.
You have carried out the purchases you are claiming yourself but have stated that you believe the bank should
have refused to carry out the transactions because the transactions relate to gaming transactions.
According to the gaming regulation, payment service providers must reject payment orders there
is used and where authorization has taken place through the use of MCC code 7995, all below
condition that the card transaction takes place with a sales company that should have a Swedish gaming license
but who miss it. Because MCC code 7995 has not been used in any of the transactions
as you claim, the bank had no obligation to reject the transactions in question.
You yourself are responsible for which pages you provide your card details to and for reading them through
terms and conditions that apply to the sales company you enter into an agreement with.
The bank has carried out the transactions correctly in accordance with the payment instructions you have
left.
There is no basis for you to request that the bank restore your account with a complaint
amount. The bank has therefore decided not to grant your card complaint.
In the attached information sheet, you can read about where you can turn to in your case if you
believes that the bank's decision is incorrect.
Vi har tagit emot din kortreklamation och därefter utrett om du har rätt till ersättning för de
belopp som du har reklamerat till oss. I vår utredning av ditt ärende har vi sammanställt den
information som du har angivit i din kortreklamation och sedan kontrollerat detta mot tekniska
data och de villkor som gäller för ditt kort.
Du har själv genomfört köpen du reklamerar men har angett att du anser att banken borde
ha vägrat att utföra transaktionerna eftersom transaktionerna avser speltransaktioner.
Enligt spelförordningen gäller att betaltjänstleverantörer ska avvisa betalordrar där kort
används och där auktorisation skett genom användning av MCC-kod 7995, allt under
förutsättning att korttransaktionen sker mot ett säljföretag som borde ha svensk spellicens
men som saknar det. Eftersom MCC-kod 7995 inte har använts i någon av de transaktioner
som du reklamerar har banken inte haft någon skyldighet att avvisa transaktionerna i fråga.
Du är själv ansvarig för vilka sidor du lämnar ut dina kortuppgifter till samt att läsa igenom de
villkor som gäller för det säljföretag du ingår ett avtal med.
Banken har utfört transaktionerna korrekt i enlighet med de betalningsuppdrag som du har
lämnat.
Det saknas grund för att du kan begära att banken ska återställa ditt konto med reklamerat
belopp. Banken har således beslutat att inte bevilja din kortreklamation.
I bifogat informationsblad kan du läsa om vart du kan vända dig vidare i ditt ärende om du
anser att bankens beslut är felaktigt.
Automaticky přeloženo: