FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 109)

před 8 měsíci od kirekin
|
115222 zobrazení 2221 odpovědí |
|
1...108 109 110...112
Přidat příspěvek
před 2 dny

Existuje způsob, jak pokračovat s některými transakcemi na Revolutu, které byly odmítnuty kvůli počátečnímu výběru špatné možnosti, jako je podvod?

Odmítají napadnout část o splacení, přestože jde o úplně stejnou společnost, se kterou prováděli ostatní transakce.


Jen říkají to samé, že jejich rozhodnutí je konečné a že to není výsledek, který jsem očekával.


Několikrát jsem jim vysvětloval, že jsem neobdržel žádné zboží a podle Visa mám právo na námitku, ale odmítají.

Upraveno autorem před 2 dny
Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 2 dny

Musíte jim vysvětlit, že zpočátku došlo k nějakému zmatku. Podejte formální stížnost a požádejte je o proces eskalace. Ve Spojeném království máme finančního ombudsmana, nevíme, co mají ve zbytku Evropy. Tyto drobné problémy obvykle vyřeší formální stížnost bance.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Dnes jsem dlouze mluvil se svým přítelem, který pracuje pro federální vládu v Kanadě. Pokud tato kasina nevrátí peníze nebo se nevypořádají, je k dispozici mnoho možností. Počkáme a uvidíme.

Automaticky přeloženo:
Westernbrother
před 2 dny

Několikrát jsem se jim to snažil vysvětlit, vyplnil reklamační formulář a po pár dnech jsem dostal e-mail od člověka z Revolutu, s některými transakcemi pokračovali.


Ale zbytek transakcí ignorovali a pak napsal v e-mailu, že by mě podpora v aplikaci měla kontaktovat ohledně těchto několika transakcí, které zbývají, pak mi okamžitě velmi rychle dají stejnou odpověď "naše rozhodnutí je konečné, nemůžeme sporte se o ně bez ohledu na to, jak moc bychom vám chtěli pomoci" a podobné nesmysly.


Ukázal jsem také kopii své policejní zprávy se všemi transakcemi a úřady, které jsem ohledně těchto společností kontaktoval.


Možná to budu muset dotáhnout dál a odvolat se 🙂

Upraveno autorem před 2 dny
Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 2 dny

Jo, myslím, že jsem s Revolutem neměl žádné osobní styky, možná do toho může skočit někdo jiný a vrhnout trochu světla.

Zítra bude zajímavý den na podání spousty dalších zpětných zúčtování s takovými společnostmi jako Goldenbet / Santeda International, pokud to nechtějí vrátit / urovnat. Mám seznam více než 30 obchodníků a zpracovatelů plateb spojených s různými jinými velkými jmény.

Očekávám vrácení peněz od Payop poté, co jsem se s nimi vrátil a vpřed a ukázal odkaz z kasina na náhodné obchodníky a ID transakce pro payop, řekli, že id musí podepsat NDA, ale zítra bude aktualizován, pokud jde o výsledek.

Automaticky přeloženo:
Westernbrother
před 2 dny

Máte kontakt na Santeda? Mám mnoho transakcí s Mystake a je součástí stejné skupiny.

Automaticky přeloženo:
Westernbrother
před 2 dny

Chápu!


Bude vzrušující to sledovat

Automaticky přeloženo:
Westernbrother
před 2 dny

Jak jste dostali výplatu za spolupráci, pořád to od nich dostávám… file

Automaticky přeloženo:
Materialgirl84
před 2 dny

Spojte se s kanadskými úřady a získejte referenční číslo, vysvětlete co nejpodrobněji odkaz na payop a jak porušují předpisy AML financující tato kasina třetích stran prostřednictvím offshore účtů atd. a přepošlete jim totéž, jakýkoli odpor ze strany payop budete musíte jim znovu poslat e-mail a CC každé jednotlivé federální a místní orgány, které najdete online, včetně všech místních a národních zpráv / novinářských e-mailů, které najdete. Nakonec se budou chtít usadit.

payop je na radaru kanadských federálních donucovacích orgánů.

https://www.casino.org/news/black-market-gambling-sites-fertile-ground-for-money-laundering-intelligence-agency-warns/

Příspěvek od Westernbrother Upravil Romi
Důvod: Odkaz byl pasivní.
Automaticky přeloženo:
Westernbrother
před 2 dny

OK skvěle. Můžete mi pomoci s některým z kanadských úřadů, které jste zaregistrovali? Zítra na to půjdu rovnou xx

Automaticky přeloženo:
Westernbrother
před 2 dny

Také je mám v kopii pokaždé, když posílám e-mail federaci?

Automaticky přeloženo:
doggoclub19
před 2 dny

Měli jste na kartě hazardní blok a také kasino provedlo ověření účtu nebo kontrolu dostupnosti? Kde jste zablokovali všechna kasina, než jste se připojili. Pokud ano, pak nevím, jak to platí tam, ale pokud jste registrováni na gamestopu a kasino vám umožňuje připojit se, jsou právně odpovědní, protože nepomohli k problému. Hazardní hráč. Pokud to dokážete, vraťte se do kasina s důkazem a kontaktujte místo, které vám zablokovalo hraní na všech švédských stránkách

Automaticky přeloženo:
Westernbrother
včera

Dejte mi vědět, jestli můžete pomoci s některými úřady a médii, na které se mohu obrátit, dnes napíšu e-mail a zítra ho pošleme.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Kdo byla tato kasina, která vás požádala o stažení tohoto vlákna?

Automaticky přeloženo:
včera

Je nám líto, ale zatím nemohu tyto informace poskytnout.

Upraveno autorem včera
Automaticky přeloženo:
Romi
včera

Proč ne?

Automaticky přeloženo:
Gez80
včera

Pravděpodobně proto, že jsou placeni za jejich propagaci!

Automaticky přeloženo:
včera

Ahoj!

Udělal jsem spoustu vkladů přes Revolut v kasinu, o kterém se ukázalo, že ani nemá platnou licenci.

Na své stránce píšou, že to mají, ale všimli si, že je to něco rybího, tak si to vyhledali a není pro ně licence.

Požádal jsem Revolut, aby mi pomohl se zúčtováním, ale dostal jsem ne?

Jak se dá postupovat?

Myslím, že Revolut by v této situaci pomohl více.

Automaticky přeloženo:
včera

Revolut sám je hluboce zapojen. Podle toho nemůžete od Revolutu očekávat žádnou pomoc, protože by mohli vzít peníze svým vlastním firemním zákazníkům. Transparentní postup pak není možný, protože peníze firemních zákazníků jsou hlídány spíše než peníze normálních zákazníků. I se stížností na policii a stížností k papeži nic zpětně nerezervují, všechen ztracený čas.



Automaticky přeloženo:
Casinoninja1337
včera

Máte prosím kontaktní e-maily pro některý z níže uvedených?


Officehut

Regenerujte podniky

VB TRS

MusicReverb

Enygma SAS

Wintermsde

Automaticky přeloženo:
Casinoninja1337
včera

Máte na ně e-mail?

Automaticky přeloženo:
1...108 109 110...112
Jít na stránkuz 112 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky