před 4 měsíci
je to to, co vám bylo řečeno nebo to říkáte někomu
is this what has been said to you or are you telling somebody
0
je to to, co vám bylo řečeno nebo to říkáte někomu
is this what has been said to you or are you telling somebody
Být upřímný
tyhle znějí šibalsky
Na googlu jsem nenašel nic, co by se jich týkalo
zpětné zúčtování u vaší banky
To be honest
these sound dodgy
i haven’t found anything on google relating to them
chargeback with your bank
Banky obvykle o schématech poskytovatelů platebních služeb nic nevědí.
Je to jen standardní reakce banky, autorizovaná, vlastní chyba. Banka nese odpovědnost, pokud zúčtuje zpět transakce 3DS.
Banka by ale musela splnit svou pečlivou povinnost a transakce podle toho nahlásit Mastercard, aby byli obchodníci zablokováni. Je to téměř dokonalý způsob praní špinavých peněz. Žádná možnost zpětného zúčtování, protože chybí účtenky atd.
The banks usually know nothing about the payment service providers' schemes.
It's just a standard response from the bank, self-authorised, own fault. The bank is liable if they charge back the 3DS transactions.
However, the bank would have to fulfil its duty of care and report the transactions to Mastercard accordingly so that the merchants are blocked. It's almost the perfect way to launder money. No possibility of chargebacks because receipts are missing etc.
Co jste nahlásili bance, když jste úspěšně provedli zpětná zúčtování? Jak dlouho vám trvalo nabití zpět? Zůstal jsem u Revolutu. Děkuji
What did you report to the bank when you successfully made chargebacks? How long did it take for you to charge back? I'm stuck with Revolut. thank you
Mitä ilmoitit pankille kun teit onnistuneesti takaisinveloitukset? Kauanko sinulla kesti takaisinveloituksissa? Olen jumissa Revolutin kanssa. Kiitos
Řekl jsem jim, že vzbuzuji obchodní spor kvůli tomu, že společnost uzavřela můj účet a nevrátila mi peníze. Také jsem jim řekl, že v mé zemi (Spojené království) je nezákonné, aby vám umožnili používat jejich platformu
I said to them that I’m raising a merchant dispute due to the company closing my account down and not returning my funds. I also told them that in my country(United Kingdom) it’s illegal for them to let you use their platform
Odvolal jsem se proti rozhodnutí Swedbank (výše) k jejich zákaznickému ombudsmanovi.
I appealed Swedbank's decision (above) to their customer ombudsman.
Jag överklagade Swedbanks beslut (ovan) till deras kundombudsman.
Mám kolem £4700 transakcí se Santedou prostřednictvím otevřeného bankovnictví Dnes jsem kontaktoval svou banku a pokusil jsem se vznést spor, ale nic z toho neměli, protože jsem v určitém okamžiku obdržel transakci zpět od Santedy, pokusil jsem se říci, že právě udělal to, aby mě udrželo v angažmá a vložil finanční prostředky, ale tohle neslyšelo, nějaká rada nebo to zní jako ztracený případ? Byl jsem také v kontaktu s finančním ombudsmanem, který dnes vysvětlil situaci, abych zjistil, zda s tím mohou něco udělat
I have around £4700 of transactions with Santeda through open banking I contacted my bank today and tried to raise a dispute but they were having none of it as I had received a transaction back from Santeda at some point I tried to say that they have just done this to keep me engaged and depositing funds but this fell on deaf ear’s, any advice or does it sound like a lost cause ? I’ve also been in touch with the financial ombudsman today explained the situation to see if they can do anything about this
Tbh Zkoušel jsem získat peněžní banku z otevřeného bankovnictví a doslova neexistuje způsob, jak nemůžete získat zpětné zúčtování. Zkoušel jsem kontaktovat poskytovatele plateb, který byl WINTERMDSE za cenu kolem 1800 a oni mě teď prostě ignorují, takže peníze taky nikdy nevrátí. Jediný způsob, jak to můžete získat zpět, je, když vám Santeda vrátí peníze, nejsem si jistý finančním ombudsmanem, protože jsem touto cestou nešel. Mám pocit, že nyní máte své odmítnutí z banky, můžete je vzdorovitě kontaktovat, abyste zjistili, zda mohou pomoci. Můžete jim zkusit říct, že máte na své kartě blok hazardu, jste zranitelná osoba a společnost použila špatný kód obchodníka, aby blokování hazardu na vaší kartě obešla, id napište plně připravené prohlášení
Tbh I’ve tried getting money bank from open banking and there’s literally no way as you can’t raise a chargeback. I tried contacting the payment provider who was WINTERMDSE for around 1800 and they just ignore me now so they’re never going to return the money either. The only way you can get it back is if Santeda refunds you, I’m not sure about financial ombudsman as I haven’t gone down that route. I feel like now you have your rejection from the bank, you can defiantly contact them to see if they can help. You can try say to them you have a gambling block on your card, you’re a vulnerable person and the company used a wrong merchant code to bypass the gambling block on your card, id write a fully prepared statement
Když jsem mluvil s bankou ve stejné věci, řekli mmmm dobře, není to podvod, protože jste provedli platby, rozumíme vaší situaci, ale nemůžeme vám pomoci.
When I spoke to the bank on the same matter they say mmmm well it’s not fraud as you made the payments, we understand your situation but we can’t help.
Tbh Pochybuji, že některá z těchto pochybných společností vrátí peníze. Chtějí okrást hráče, takže vezmou vše, co dostanou. Jejich klasickou obětí jsou britští hráči, kteří jsou na Gamstop, protože vědí, že lidé se závislostí utratí spoustu peněz
Tbh I doubt any of these shady companies will refund. They’re out to rob players, so they’ll take anything they will get. Their classic victim is UK players that are on Gamstop, as they know people with addictions will spend a shit load of money
Přál bych si, aby existoval nějaký způsob, jak dostat Santeda dolů ve Spojeném království stejným způsobem, jakým byli varováni a pokutováni ve Francii a Austrálii 😡
I wish there was some way of bringing Santeda down in the UK in the same way they have been warned and fined in France and Australia 😡
Nevíte náhodou, jak kontaktovat Santeda? Napsal jsem zákaznickým službám Mystake a Velobet, ale nadále odmítají vrácení peněz.
Do you by any chance know how to contact Santeda? I wrote to Mystake and Velobet customer service, but they continue to deny refunds.
Sai per caso come poter contattare Santeda? Ho scritto al servizio clienti di Mystake e Velobet, ma continuano a negare i rimborsi.
Ano, všechna jejich kasina odmítají vrácení peněz – příliš nadšená z vraždy podvodem zranitelných lidí prostřednictvím nelegálních platebních metod
Yes all of their casinos deny refunds - way too excited about making a killing by scamming vulnerable people via illegal payment methods
Zkoušeli jste u své banky zpochybnit transakci?
Have you tried disputing the transaction with your bank?
lol, tak jsem si stěžoval na CEG a oni se postavili na stranu kasina. Jaký vtip, doslova mi ukradli peníze. To je to, co napsali, ani mi to nedává smysl, jen to zní jako hromada žvástů.
Provozovatel dle názoru CEG postupoval v souladu s veřejnými informacemi na svých webových stránkách, na které se Provozovatel odvolával, a rovněž poskytl podpůrná prohlášení.
Hráč založil svůj nárok na (údajném) porušení normy (protizákonné jednání). I kdyby tomu tak bylo, což CEG nebyla schopna prokázat, relativní aspekt protiprávnosti znamená, že norma, kterou pachatel porušil, musela být kodifikována, aby byl chráněn zájem, který byl poškozen. Norma, na které hráč založil své tvrzení, však v tomto konkrétním případě neprojde testem relativity. Ať už je údajné porušení normy v důsledku nesplnění testu relativity cokoli, platí, že provozovatel jednal v souladu s pravidly a předpisy týkajícími se záležitostí týkajících se hráče.
lol so I complained to ceg and they sided with the casino. What a joke, they literally stole my money. This is what they wrote, it doesn’t even make sense to me just sounds like a load of jibberish.
The Operator, in the view of CEG, has acted in accordance with the public information on its website, to which the Operator has referred to, as well as provided supporting statements.
The Player has based his/her claim on an (alleged) violation of a norm (unlawful action). Even if this would be the case, which CEG was not able to establish, the relative aspect of the unlawfulness means that the norm infringed by the perpetrator must have been codified in order to protect the interest that has been harmed. The norm on which the player has based his claim does in this particular case, however, not pass the relativity test. Whatever may be of the alleged breach of a norm, as a consequence of not passing the relativity test, it is ruled that the Operator has acted in accordance with rules and regulations pertaining to the issues relating to the player.
Dostal jsem odpověď z banky nyní po téměř 60 dnech. Nezačínají se stížností. Sám jsem podle nich platby schválil. Takže nemůžeme nic dělat. Banky jsou k těmto prasatům zády. Takže jsem teď váš účet v té bance uzavřel. Mohou táhnout
I got a reply from the bank now after almost 60 days. They don't start a complaint. According to them, I have approved the payments myself. So there is nothing we can do. The banks have their backs on these pigs. So I closed your account at that bank now. They can pull
Jag fick svar av banken nu efter nästan 60 dagar. Dom startar ingen reklamation. Jag har enligt dom själv godkänt betalningarna. Så där finns inget vi kan göra. Bankerna håller ryggen på dessa svinen. Så jag stängde nitt konto på den banken nu. Dom kan dra
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.