FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 130)

před 11 měsíci od kirekin
|
332761 zobrazení 3770 odpovědí |
|
1...129 130 131...250
Přidat příspěvek
Anderssson
před 3 měsíci

Problém s tím vším je, že transakce by banka nikdy nepřijala, pokud by kasina používala správný MCC.


Jsem si docela jistý, že většina lidí v tomto vláknu má problémy s hazardními hrami a dělají, co mohou, aby se ochránili. Alespoň jsem nežádal o zpětné zúčtování, protože jsem prohrál peníze, dělám to proto, že kdyby se řídily pravidly, nemohl bych tam hrát.

Automaticky přeloženo:
Bollee
před 3 měsíci

Prostě! Pak souhlasím s tím, že jste hráli a obdrželi jste své výhry, ale stále máte zpětné zúčtování! Pak je to celé špinavé.

Automaticky přeloženo:
RuneAn
před 3 měsíci

Ano, ale co jste řekl bance? Říkal jsi, že jsi hrál nebo koupil věci?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Noda (Naudapay) však nejsou podvodníci. Jedná se o renomovanou společnost, která je regulována úřadem pro finanční chování ve Spojeném království

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobře. Chápu, ale většina „obchodníků", o kterých zde diskutujeme, jsou podvodníci

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Tooty44 byl odstraněn
před 3 měsíci

Digikey, Budapešť. (digikeyboard.com) vrátil peníze a poslal mi e-mail s tímto vysvětlením: nezdá se, že přesně rozumí tomu, co se děje.


file


Dnes byly také refundovány feastingmen.com / amegame.com.


Nenechte se tedy ohrožovat. je zřejmé, že kasina zde využívají některé společnosti a jsou to oni, kdo dělají špatnou věc.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Anonymized603 byl odstraněn
RuneAn
před 3 měsíci

Byl jste k bance upřímný, když jste reklamoval?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Popsal bych se také jako závislý na hazardních hrách. V nějaké podobě. Ale podařilo se mi vyhrát a podařilo se mi vybrat a užít si své výhry. Také se mi podařilo snadno zavřít svůj účet při hraní v kasinech Curacao. Taky! Hledal jsem pomoc ve své komunitě a specialisty na závislosti na hazardních hrách. A důrazně bych doporučoval udělat totéž pro všechny na tomto fóru, nejen se snažit žádat peníze zpět, protože jste nevyhráli.


Já a jen já jsem se rozhodl vložit a hrát.

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 3 měsíci

Všechny společnosti, které nejsou součástí tohoto podvodu! Jsou všechny společnosti, které se vracejí a byly podvedeny kasinem, také. Ti, kteří neplatí, jsou ti, kteří jsou součástí systému. Nebýt chyb, NIKDO by se neoplatil

Automaticky přeloženo:
Anderssson
před 3 měsíci

Jsi hloupý nebo neumíš číst? Lidé neprovádějí chargebacky, protože nevyhráli.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Tooty44 byl odstraněn
před 3 měsíci

Byl jste k bance upřímný, když jste reklamoval?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Na takové zprávy nereaguje. Pořád opakuje to samé. A dodává "jen proto, že jsem poslouchal toto fórum" je tak laskavý a jasně nás varuje, že byste neměli poslouchat a neměli byste to dělat.. že banka zmrazí účet není celý svět, mají na to zákonné požadavky . Ale pokud jste byli upřímní, není se čeho bát. Například jsem si stěžoval a byl naprosto upřímný. Čeho bych se měl obávat? Napsal jsem, že pokud si myslím, že by nákupy neměly být platné... banka věří opaku, život jde prostě dál.


Kdybych na druhou stranu řekl, že jsem koupil věci, které jsem nedostal, a pak se ukáže, že jsem peníze prohrál, je to něco úplně jiného

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Anonymized641 Skryl Radka
Důvod: Urážlivý jazyk
Příspěvek od efsfasfasfsfs Skryl Radka
Důvod: na žádost hráče
Bollee
před 3 měsíci

Nemusíš mi říkat jména... lol


Pokud byste vyhráli, jako jsem to udělal párkrát, nepožadovali byste zpětná zúčtování, nemusíte lhát sobě ani ostatním.


Věřte mi, že jsem také prohrál. Ale právě nacházíte nějaké skuliny, které při čtení tohoto fóra vypadají, že by se stejně mohly vymstít.


Odcházím i z tohoto fóra. Sbohem. Trochu až toxické.

Automaticky přeloženo:
Anonymized603
před 3 měsíci

Jaká společnost by to mohla být? Sdílejte jejich zprávu zde. Protože upřímně nechápu, co jsme my spotřebitelé udělali špatně? Poslali jsme zprávu, že

A. Platba šla do kasina

b. Při platbě byl použit nesprávný kód obchodníka a obešel se tím omezení hazardu nastavené na mé kartě, a proto platba proběhla úspěšně.

C. Platby šly společnosti, od které jsem nikdy neobdržel službu.


tak co je tady teď za problém/zločin? 😅

Nebojím se, rád bych viděl tyhle násilníky u soudu. Jsem připraven.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ano, zatraceně, co lidé dostali dolů poté, co Fr(N)audapay vznesl obvinění z falešných informací o převodu.

Jsou to jistě ti, kteří používají neoprávněné finanční prostředky a skořápkové společnosti, aby mohli provádět tyto vklady do kasin?

Automaticky přeloženo:
Anonymized609
před 3 měsíci

Je to jen zastrašovací taktika. Naopak, v každé demokratické zemi je občanskou povinností takové věci hlásit. Pravdou je, že je to forma praní špinavých peněz. Tyto společnosti zaznamenávají transakce jako „nákupy". Jsou to ti, kdo klamou banku, Mastercard, národní zákony a daňové úřady.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Anonymized609 byl odstraněn
1...129 130 131...250
Jít na stránkuz 250 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu