před 4 měsíci
Zjistil jsem, že jejich platby zpracovávají snadno transakce
I have found out that easy transac process their payments
0
Zjistil jsem, že jejich platby zpracovávají snadno transakce
I have found out that easy transac process their payments
Ví někdo něco o:
CPWallet
Argonová jednotka CLX
NÁLEPKY Londýn
RBKGM
AIRPENĚŽENKA
Dík!
Does anyone know anything about:
CPWallet
CLX Argon Unit
STICKERS London
RBKGM
AIRWALLET
Thanks!
Weiß jemand etwas über:
CP Wallet
CLX Argon Unit
STICKERS London
RBKGM
AIRWALLET
Danke!
Opravdu? Kontaktovali jste je? Pamatuji si, že jsem to jméno viděl a teď si to vzpomenu! Díky za to 🙂
Oh really? Have you contacted them? I do remember seeing that name now come to think of it! Thanks for that🙂
Ano a jejich oddělení stížností mělo roční dovolenou a až se vrátí, zkontroluje můj případ
Yes And their Complaint departement was on annual leave and Will check my case when they are back
Ahoj
Ví někdo něco o:
CLX Argon Unit, STICKERS London, RBKGM, CP Wallet
Děkuji
hey
Does anyone know anything about:
CLX Argon Unit, STICKERS London, RBKGM, CP Wallet
Thank you
hey
Weiß jemand etwas über:
CLX Argon Unit, STICKERS London, RBKGM, CP Wallet
Vielen Dank
Proti platbě u Revolutu můžete vždy bojovat podáním zpětného zúčtování.
Je pravděpodobné, že obchodník rezervaci neodepsal a nenechal ji selhat, a proto jste viděli, že platba byla vrácena nebo zrušena. Poté obchodník provede opravu a odečte částku „znovu", ale nyní úspěšně, která se zobrazuje jako offline.
You can always fight the payment with Revolut by filing a chargeback.
It is likely that the merchant did not debit the reservation and let it fail which is why you saw the payment being refunded or cancelled. Then, afterwards the merchant make a correction and debit the amount 'again' but now successfully which is being shown as offline.
2.7 jsem provedl platbu, která šla úspěšně obchodníkovi helpersm.
19.7 Odeslal jsem poskytovateli platebních služeb žádost o vrácení peněz.
21.7 mi byla platba vrácena na účet.
24.7 byla platba odepsána z mého účtu jako offline platba.
Fakt nechápu jak.
On 2.7 I made a payment that went to the helpersm merchant successfully.
19.7 I sent a refund request to the payment service provider.
On 21.7, the payment was returned to my account.
On 24.7, the payment was debited from my account as an offline payment.
I don't really understand how.
2.7 tein maksun joka meni helpersm kauppiaalle onnistuneesti.
19.7 Lähetin maksunpalvelutarjoajalle takaisinperintäpyynnön.
21.7 maksu palautui tililleni.
24.7 maksu veloitettiin tililtäni offline maksuna.
en oikein ymmärrä miten.
Odeslali jste žádost o vrácení peněz přímo obchodníkovi, nebo jste kontaktovali společnost Revolut a požádali o vrácení peněz?
Mohlo se stát, že částku vrátili a poté znovu strhli, aby se vyhnuli zpětnému zúčtování, protože původní platba byla vrácena.
U druhé platby můžete podat zpětné zúčtování za podvod, protože jste je neautorizovali.
Did you send the refund request directly to the merchant or did you contact Revolut to file a chargeback claim?
It could be that they refunded the amount and then debited again to avoid a chargeback as the initial payment did get a refund.
For the second payment you can file a fraud chargeback as you did not authorize them.
Potom vám účtovali 300 eur za zpětné zúčtování? Nechutný! Nesnáším tyhle lidi. Kdybychom je mohli všechny zavřít. Už mě ty peníze nezajímají. Chci, aby se na nás přestalo zaměřovat více nevinných lidí, jako jsme my. Nikdo nechce chránit gamblera!
They charged you 300 euro for the chargebacks then? Disgusting! I hate these people. If only we could get them all closed down. I don't give a shit about the money no more I want more innocent people like ourselves to stop being targeted. Noone wants to safeguard a gambler!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.