Udělal jsem, že si banka hraje na hloupé žebráky. Měl jsem na účtu mezinárodní bloky a hazardní bloky, když tyto transakce provedly, provedli platby v EUR, když jsem se zeptal banky, proč umožnili transakci vyjít, řekli, že obchodníci skutečně vzali platby v £ kvůli NESPRÁVNÉMU přepsání systém. Ale banka je zavedla jako platby v eurech, pokud věděla, že se to děje, tak proč to nezastavila, takže přiznali podvodné transakce. Smh, nechtějí přiznat svou chybu. Pak mi řeknou o mé IP adrese, která je irelevantní, říkají, že používám své online bankovnictví, takže co. Jak jsem řekl, moje ip adresa je registrována na obchodním serveru mých synů v datovém centru vzdáleném 300 mil, vše, co vidí, je, když se přihlásím a odhlásím z online bankovnictví.
I did the bank are playing silly beggers. I had international blocks and gambiling blocks on my account when these transactions where made they took the payments out in € when I asked the bank why they allowed the transaction to go out they said the merchants actually took the payments in £ due to MISCODING to override the system. But the bank put them through as € payments if they knew it was happening then why didn't they stop it so they have admitted fraudulent transactions. Smh they don't want to admit their error. Then they tell me about my ip address which is irrelevant saying I use my online banking so what. As I said my ip address is registered to my sons buissness server at a data center 300 miles away all they can see is when I log in and out of online banking.
Automaticky přeloženo: