Jak vidím, vaše stížnost byla uzavřena jako neoprávněná z důvodů, které tam Veronika napsala takto: „Vytváření více účtů je zakázáno, protože může být použito k využívání bonusů nebo obcházení omezení, což může vést k nespravedlivým výhodám a komplikacím pro oba kasino a další hráči."
Také, abychom odpověděli na vaši otázku týkající se zákonnosti přístupu kasina,. Vzhledem k tomu, že nejsme právníci, nemůžeme vám na tuto otázku odpovědět. Jediné, co můžeme říci, je, že podmínky kasina jasně uváděly, že vytváření více účtů je zakázáno a jejich porušení vedlo k propadnutí finančních prostředků.
Bohužel nemůžeme ovlivnit podporu, aby odpovídala svým hráčům, i když věříme, že by to měli dělat vždy.
Doufám, že vám to příště pomůže, abyste se podobných chyb vyhnuli.
As I can see, your complaint was closed as unjustified due to the reasons Veronika wrote there as such: "Creating multiple accounts is forbidden because it can be used to exploit bonuses or evade restrictions, which can lead to unfair advantages and complications for both the casino and other players."
Also, to answer your question regarding the legality of the casino's approach,. As we are not lawyers here, we really cannot give you an answer to this kind of question. The only thing we can say is that the casino’s Terms and Conditions clearly stated that creating multiple accounts was prohibited, and violating those led to the forfeiture of funds.
Unfortunately, we cannot influence the support to answer its players, even though we believe that they always should do that.
I hope that this helps you next time to avoid making this kind of mistake.
Automaticky přeloženo: