N1 kasino podvod? (strana 7)

před 3 roky od Sa-br-ina21
|
45877 zobrazení 205 odpovědí |
|
1...6 7 8...11
Přidat příspěvek
vashbet
před 5 měsíci

Jak vidím ve vaší stížnosti, náš tým nebyl schopen dále pokračovat a toto bylo vysvětlení: „Kvůli nedostatku dostatečných důkazů a rozhodnutí z Alternativního řešení sporů (ADR) jsme nebyli schopni dále pomoci a stížnost byla opět zamítnuta."

Takže bohužel, to je důvod, proč Nick nemohl s vaším případem mnoho udělat, ne kvůli nedostatku zájmu.

Pokud máte pocit, že máte nějaké nové důkazy, zkuste znovu otevřít svou stížnost a jsem si jistý, že se na to náš tým podívá.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Kasino n1 zabavilo vklady a odmítlo vrátit celou částku zabavených vkladů a neodpovídá na e-maily a blokuje živé chatové konverzace, aby se vyhnulo zodpovězení za nezákonnou konfiskaci mých vkladů

Automaticky přeloženo:
Garas
před 3 měsíci

Mohl byste nám problém trochu více vysvětlit, prosím? Jak vám zabavili vklady? Úplně tomu nerozumím.🤷‍♀️

Mohli bychom si nějak pomoct?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vklady byly provedeny na duplicitní účty, protože jsem nevěděl, že to není povoleno

Automaticky přeloženo:
Garas
před 3 měsíci

Otevírání duplicitních účtů je ve většině online kasin zakázáno a vždy je to uvedeno v podmínkách použití. Je opravdu důležité přečíst si podmínky pokaždé, když si chcete otevřít nový účet v jakémkoli online kasinu, protože se tím jistě můžete vyhnout případným budoucím problémům.

Jak dlouho jste v tomto kasinu hráli a jaký byl důvod, proč jste si otevřeli více než jeden účet?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Nevěděl jsem, že je to zakázáno a nehrál jsem Otevřel jsem účty Vložil jsem 580 eur a peníze byly zabaveny účty byly uzavřeny a kasino N1 odmítá vrátit zabavených 580 eur a neodpovídá mé e-maily a živý chat

Automaticky přeloženo:
Garas
před 3 měsíci

Pokud si přejete, navrhoval bych, abyste podali stížnost zde s naším týmem. Dobře popište problém a doufejme, že bude nějaká šance vše vyřešit.

Co říkáš? Jste na to? Zde je odkaz a pokud potřebujete s něčím pomoci, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Byla přijata určitá opatření ohledně podvodu a konfiskace mých vkladů kasinem n1

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Hrál jsem teď v červenci 2024 v tomto kasinu a vzal jsem si jejich bonus a vyhrál jsem 150 eur, udělal jsem to, co chtěli, a jdu si vybrat 150, jsou pozdě a pak mi řeknou, že jsem vsadil 5 eur a překročil jsem bonus limity, lži Nikdy jsem nehrál sázku 5 euro pouze jednou, koupil jsem si bonus 20 euro, kde byla sázka 0,2 minuty, poslal jsem jim e-mail, odpověděli, že ano, daleko, pošlete všechny na advokáta spotřebitelů a zavřete je, nebo podejme na podvodníky hromadnou žalobu

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
artmez
před 3 měsíci

Chápu to tedy správně, že vás obvinili z porušení maximální sázky, ale vy jste ji vůbec nepřekročili? Je to správně?

Můžete si to ověřit v historii sázek, pokud vám to kasino může poskytnout. Zkuste o to požádat, a pokud uvidíte, že nejsou ochotni spolupracovat, neváhejte za námi a náš reklamační tým se na to vše rád podívá.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Nemůžu sledovat svou historii sázek jen pár otočení, můžu tam sledovat ty poslední, a když jsem jim řekl, aby mi poslali důkazy, že jsem překročil maximální sázku, řekli mi, abych sledoval svou historii a nemůžu a oni to vědí, také já řekli jim, že pokud to bylo proto, že jsem si koupil bonus 20 eur, nemají to ve svých pojistkách a řekli, že by to tak mohlo být, a pak změnili svá pravidla a psaní zásad také pro koupené bonusy, úplně freud lháři


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Kasino n1 nadále nereaguje na e-maily a live chat a nemám žádnou komunikaci a nevím, co se stane a jestli je legální, že po dobu 6 měsíců zabavili mé vklady bez jakékoli náhrady

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Není horší společnost než kasino n1, nedodržují podmínky a předpisy a není s nimi žádný kontakt kvůli servisu

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nemůžu sledovat svou historii sázek jen pár otočení, můžu tam sledovat ty poslední, a když jsem jim řekl, aby mi poslali důkazy, že jsem překročil maximální sázku, řekli mi, abych sledoval svou historii a nemůžu a oni to vědí, také já řekli jim, že pokud to bylo proto, že jsem si koupil bonus 20 eur, nemají to ve svých pojistkách a řekli, že by to tak mohlo být, a pak změnili svá pravidla a psaní zásad také pro koupené bonusy, úplně freud lháři


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

V tomto případě bych vám chtěl navrhnout, abyste podali stížnost zde s naším týmem a oni se vám pokusí pomoci. Doufejme, že kasino bude spolupracovat a poskytne všechny informace.

Pokud máte zájem, začněte proces zde 👈 a dejte nám vědět, pokud budete potřebovat jakoukoli pomoc.

Co říkáš? Jste na to?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Není horší společnost než kasino n1, nedodržují podmínky a předpisy a není s nimi žádný kontakt kvůli servisu

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Je mi opravdu líto, že problém stále přetrvává a kasino není ochotno spolupracovat.

Věřím, že náš tým je obvykle schopen kontaktovat toto kasino, kdykoli potřebuje vyřešit stížnost. Takže pokud chcete, podejte stížnost a nechte nás prošetřit. Doufejme, že kolem toho všeho dojde k nějakému pohybu.

Všechny stížnosti si můžete prohlédnout zde a podívat se, jak kasino obvykle spolupracuje.

Dejte nám prosím vědět, jak jste se rozhodli pokračovat. Budeme tu čekat, připraveni pomoci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Podal jsem stížnost, ale nikdo nereagoval

Automaticky přeloženo:
Garas
před 3 měsíci

Stížnost jsi vytvořil, ale nic jsi nenapsal. Co z toho, co jste nám poslal pochopit, prosím? Proto ti evidentně nikdo neodepsal. Popište svou situaci a neposílejte jednu a tu samou přílohu, protože nevědí, co si s tím, řekl bych.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nepopsal jsem, proč nemám možnost napsat, co se snažím napsat je smazáno, ale poslal jsem vám popis situace na e-mail

Automaticky přeloženo:
Garas
před 3 měsíci

Takže máš problém se stížností, co? Zkuste jej tedy otevřít v anonymním/anonymním okně a zjistěte, zda se stále nemaže. Případně kam jsi posílal email, na jakou adresu prosím?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Provedl jsem vklad 580 eur na duplicitní účet, aniž bych věděl, že to není povoleno a kasino zabavilo vklady, uzavřelo účet, nevrátilo 580 eur, které byly zabaveny, a nereaguje na mé e-maily týkající se pouzdro

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky