N1 kasino podvod? (strana 6)

před 3 roky od Sa-br-ina21
|
20710 zobrazení 114 odpovědí |
|
1...5 6
Přidat příspěvek
před týdnem

Zrovna před týdnem mi dal bonus 30 zatočení zdarma. Vyhrál jsem 4 eura a při troše štěstí jsem vydělal 391. Nechal jsem 91 eur a vybral 300. V důsledku toho mi zrušili výběr 300 a 91, které jsem měl v něm. Poté, co jsem kontaktoval službu, požádal jsem o adresu a kontaktní telefonní číslo. Dávám vám následující screenshoty. Jak uvidíte, jako omluvu mi řekli, že byl překročen bonusový limit. Zřídili také call centrum ze Soluně pro bonusy a vklady. Opravdu pochybuji o legitimitě. Velká opatrnost

filefilefile



Automaticky přeloženo:
před týdnem

Mohu se prosím zeptat, jaký byl maximální výběr z tohoto bonusu? Vždy doporučujeme hráčům přečíst si podmínky předem, aby se budoucím problémům, jako je tento, dalo předejít. Ve skutečnosti není nic neobvyklého, že takový bonus nebo promo akce má nějaký maximální limit, zvláště pokud se jedná o takzvaný „bonus nebo zatočení zdarma".

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Pokud jde o telefon (v podstatě jediná společnost v Řecku, která jej nemá):

Z informací, které má Služba k dispozici, se zdá, že možnost
volání společnosti z jejích webových stránek je momentálně nedostupné. Kromě toho,
jeho call centrum v současné době nepřijímá hovory od hráčů z důvodu ne
v provozu od 24.07.2023. Poskytuje však podporu od 24.07.2023 prostřednictvím e-mailu
a chatujte s hráči a návštěvníky jejích webových stránek.


Odpověď společnosti hráči/generálnímu řediteli, kterému byl problém předložen. EEEP se v události jevil jako neaktivní a přijímá ji. Je možné, že získání licence není podmínkou, nebo politika EEEP nad podobnými případy zavírá oči (aby nepřišla o zákazníky ze strany státu).


A ano, v Soluni je telefon, kde permanentně hraje nahraná zpráva o čekání na lince z důvodu vytížení. A kterou společnost využívá výhradně pro reklamu: osobní komunikaci o nových nabídkách...


Pokud jde o storno částek, je velmi pravděpodobné, že jste vsadili při dokončení jejího obratu částku vyšší než 5 € v točení/s, kterou má tato konkrétní společnost ve svých podmínkách.

Pokud se to netýká konkrétního porušení, musí konkrétní porušení podmínek/podmínek uvést ve své odpovědi na oficiální stížnost. Ale obecně, pokud jde o bonusy, společnosti mají navrch v tom, co uznají za vhodné, s jediným důsledkem je špatná pověst.

Z mých zkušeností z jiných požadavků a komunikace (kromě stížností na EEEP) je tato konkrétní společnost ve službách/komunikaci hrozná, plná vágností a úniků.

Pokud mohu říci, podařilo se jí získat špatnou pověst v EEEP za svou neprofesionalitu. A bohužel EEEP nemá schopnost ani vůli vyvíjet podstatný tlak nebo vyšetřovat incidenty... zejména pokud jde o nabídky.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Děkuji za vaše nitro. Doufejme, že to pomůže ostatním hráčům při čtení tohoto vlákna.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

N1 CASINO po dobu 3 měsíců mi nevrátili peníze z duplicitních účtů, které byly vytvořeny a zabaveny, požádali mě o zaslání čísla bankovního účtu, přičemž jsem jim vysvětlil, že to není možné, protože nemám účet pouze moje údaje a mám je požádat o vrácení stejným způsobem, jakým byla provedena záloha, odmítají mi je vrátit, tvrdí, že existuje pouze jeden způsob, a pokud nepošlu výpis z účtu, nikdy mi nevrátí peníze Požádal jsem o telefonní číslo a adresu právního poradce, abych je mohl kontaktovat nedali mi žádné informace a už neodpovídají na mé zprávy ani na živý chat, aniž by věděli, co se děje s mým případem, protože kasino na 3 odmítá měsíců, aby mi vrátil peníze, které mi zabavili

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Kasino n1 je největší podvod v kasinových společnostech za poslední 3 měsíce, zabavili mi peníze a odmítají mi vrátit peníze, stejně jako odmítají odpovídat na mé e-maily a blokují živý chat a nereagovali na mnoho stížností, které v důsledku toho učinili EEEP Nemám ponětí, co se děje s mým případem a pokud je to legální, nevrátil zálohy, které zabavil z účtů, je to největší podvod, od této společnosti byste se měli držet dál

Automaticky přeloženo:
Garas
před týdnem

Chtěli byste, aby se náš reklamační tým podíval na tento problém a možná vám pomohl? Pokud se rozhodnete podat stížnost, klikněte na tento odkaz .

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

n1 kasino mi odmítá vrátit 580 eur, které byly vloženy na duplicitní účet a zabavili ho, mnohokrát jsem jim vysvětlil, že nemám bankovní účet a chci, aby vrácení proběhlo stejným způsobem protože záloha byla provedena, zatímco oni tvrdí, že ne, existuje jiný způsob, jak vrátit něco, co není uvedeno ve smluvních podmínkách a nemohu se k nim dostat, abych vysvětlil, co se stane v případě, jako je ten můj a jak bude vrácení provedeno, protože nemám bankovní účet na své jméno a jestli je legální mi v tomto případě navždy zabavit peníze a oni mi neodpoví už jsou to 3 měsíce a peníze mi nevrátili a blokují chat a vy mi neodpovídáte, snaží se vyhnout veškeré komunikaci se mnou, aby mi nevraceli peníze

Automaticky přeloženo:
Garas
před týdnem

Garas

Výbor pro dohled a kontrolu her

Call centrum: 211 107 5000

Požádejte o spojení s reklamačním oddělením a ono vás provede kroky, které můžete podniknout

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Může se moje stížnost znovu otevřít pls?

https://kazinoguru-gr.com/n1-casino-gr-ta-cerde-ton-toyrnoya-toy-paicte-leipoyn

Poté, co to bylo uzavřeno z důvodu žádné odezvy, přidal jsem nový komentář a čekal na schválení.

Později jsem dokonce poslal e-mail vašemu týmu podpory.

Stále zavřeno... proč?


Automaticky přeloženo:
vashbet
před týdnem

Jak mě informoval náš tým pro stížnosti, vaše stížnost byla znovu otevřena. Aktualizujte jej kliknutím na tento odkaz.

Dejte nám prosím vědět, zda je vše v pořádku.

Automaticky přeloženo:
vashbet
před týdnem

Podal jsem mnoho stížností, ale EEEP neprovedl žádnou kontrolu, moje stížnosti ignoruje

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Jak mohu postupovat se stížností odkaz, který jste mi dali, nemohu stížnost napsat

Automaticky přeloženo:
Garas
před týdnem

Zkusím sem dát odkaz znovu. Dejte nám prosím vědět, jestli je to v pořádku.

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Ne, nejde to, zkouším psát a nejde mi to, přímo to smaže text

Automaticky přeloženo:
Garas
před 6 dny

Myslíte tím, že jste podal stížnost na EEEP? Tyto obdrží číslo protokolu a jsou zodpovězeny. Po nějaké době (měsíc/s), než to pošlou firmě, odpoví za 20 dní, pošlou vám odpověď.

Mám s tím zkušenost, že to funguje jako pošťačka (stížnost - odpověď firmy) a ne jako rozhodce/vyšetřovatel na základě toho, co každá strana předloží.

Po telefonu se však personál jeví vstřícný, nehledě na to, že se to nepromítá do zkrácení čekací doby a praktických výsledků.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ne, nejde to, zkouším psát a nejde mi to, přímo to smaže text

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Promiňte, ale nerozumím tomu, o co jde? Odkaz, který jsem zveřejnil, vám nefunguje? Jaký text je smazán? Můžete zkusit přejít na stránku stížností kasina a zvolit možnost odeslat stížnost zde na naší webové stránce. Měli byste to umět. Dejte nám prosím vědět, pokud je to pro vás možné.

Automaticky přeloženo:
1...5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky