Leon cazino tvrdí, že vklady byly provedeny z mých karet v Leon cazino a hrály, a neposkytují mi žádný oficiální doklad o vkladech, zatímco můj bankovní účet ukazuje, že transakce byly provedeny ve 3 různých obchodech v Nigérii.
Leon cazino claims that the deposits were made from my cards at Leon cazino and played and they do not provide me with any official proof of the deposits while my bank account shows that the transactions were made at 3 different stores in Nigeria
Η Leon cazino ισχυρίζεται ότι έγιναν οι καταθέσεις από τις κάρτες μου στ Leon cazino και παίχτηκαν και δεν μου παρέχουν κανένα επίσημο αποδεικτικό από τις καταθέσεις ενώ στον τραπεζικό μου λογαριασμό φαίνονται ότι οι συναλλαγές έγιναν σε 3 διαφορετικά κατάστηματα στη Νιγηρία
Promiň, ale tady tomu úplně nerozumím, jak jsi přišel na to, že vklady z tvé karty byly provedeny u Leonů, jak říkáš, pokud na tvém výpisu z účtu jsou nějaké obchody v Nigérii?🤔 Jsem tu opravdu ztracen, že Nyní. Máte v tom kasinu účet, hrajete tam?
Sorry, but I do not fully understand here, how did you find out, that the deposits from your card were made at the Leons, as you say, if your bank statement shows some stores in Nigeria?🤔 I'm really lost here right now. Do you have an account at that casino, do you play there?
Mohli byste poslat e-mail našemu týmu pro stížnosti, abyste se ujistili, že váš požadavek byl doručen? K tomu můžete použít tento e-mail: " target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer"> complaints@casino.guru .
Dejte nám prosím vědět o všech aktualizacích. Děkuji.
Could you sent an email to our complaint team, perhaps, just to make sure that your request was delivered? You can use this email, for that: complaints@casino.guru.
Please let us know any updates. Thank you.
Proč byly provedeny z mého účtu v LEON CAZINO a služba kasina tvrdí, že vklady byly provedeny společnosti a peníze byly přehrány, aniž by mi poskytly jakýkoli doklad o transakcích, zatímco bankovní účet ukazuje, že pohyby byly provedeny v obchodě v Nigérii
Why were they made from my account at LEON CAZINO and the casino service claims that the deposits have been made to the company and the money has been played without giving me any proof of transactions while the bank account shows that the movements were made in a store in Nigeria
Γιατί έγιναν από τον λογαριασμό μου στη LEON CAZINO και η εξυπηρέτηση του καζίνο ισχυρίζεται ότι έχουν γίνει οι καταθέσεις στην εταιρεία και έχουν παιχτεί τα χρήματα χωρίς να μου δώσουν κάποιο αποδεικτικό έγγραφο συναλλαγών ενώ στον τραπεζικό λογαριασμό φαίνονται ότι οι κινήσεις έγιναν σε κατάστημα στη Νιγηρία
Tyto lidi jsem také použil proti kasinu N1. Jsou nelítostní při řešení sporů o výběr kasina. Určitě vám vrátí peníze!
I also used these guys against N1 casino . They are fierce with casino withdrawal dispute settlements . They will get your money back for sure !
Nenechávejte kasinové podvodníky nenahlášené a nezdokumentované. Hazardnímu průmyslu to nepomáhá. Nahlaste kyberzločin v online kasinu na ForexfraudteamAT/gmail/com poté, co nahlásíte místní policii.
Don’t leave casink scammers unreported and undocumented . It doesn’t help the gambling industry. Report online casino cybercrime to ForexfraudteamAT/gmail/com after you’ve made a local police report .
Mohu vědět, proč v tomto rozhovoru předstíráte, že jste dva lidé?
amywithcare99 , co? Oba účty jsou pohlceně zaměřeny na navrhování „@h4xcreditsolutions".
Nepřipadá mi to moc upřímné. Tak co, prosím tě, chystáš? Chcete upřesnit?
Jsem velmi blízko k zablokování všech vašich účtů za porušení našich pravidel 👈.
May I know why you pretend to be two people in this conversation?
amywithcare99, huh? Both accounts are immersively focused on suggesting "@h4xcreditsolutions".
It does not feel very honest to me. So, what are you up to, please? Care to elaborate?
I'm very close to banning all your accounts for breaching our rules👈.
Řeknete mi, jak se mohu spojit s kasinem N1, které zabavilo 580 eur z mé karty a nevrátilo ji?
Will you tell me how I can get in touch with N1 casino who seized 580 euros from my card and have not returned it?
Εμένα θα μου απαντήσετε πως θα έρθω σε επικοινωνία με την N1 καζίνο που κατέσχεσαν 580 ευρώ από την κάρτα μου και δεν τα έχουν επιστρέψει;
Proč byly provedeny z mého účtu v LEON CAZINO a služba kasina tvrdí, že vklady byly provedeny společnosti a peníze byly přehrány, aniž by mi poskytly jakýkoli doklad o transakcích, zatímco bankovní účet ukazuje, že pohyby byly provedeny v obchodě v Nigérii
Why were they made from my account at LEON CAZINO and the casino service claims that the deposits have been made to the company and the money has been played without giving me any proof of transactions while the bank account shows that the movements were made in a store in Nigeria
Γιατί έγιναν από τον λογαριασμό μου στη LEON CAZINO και η εξυπηρέτηση του καζίνο ισχυρίζεται ότι έχουν γίνει οι καταθέσεις στην εταιρεία και έχουν παιχτεί τα χρήματα χωρίς να μου δώσουν κάποιο αποδεικτικό έγγραφο συναλλαγών ενώ στον τραπεζικό λογαριασμό φαίνονται ότι οι κινήσεις έγιναν σε κατάστημα στη Νιγηρία
Upřímně řečeno, nikdo kromě zaměstnanců kasina se nemůže domluvit. 🙁
Mohu se pokusit trochu dohnat, prosím? Oprav mě pokud nemám pravdu:
Hlavním problémem je, že transakci nezpracovalo kasino, ale týká se příjemce v Nigérii, že?
Za takových okolností si myslím, že by vás mohlo zajímat toto vlákno:
Jde také o kódy obchodníků, které jsou další stránkou takových transakcí. Neváhejte se tam zeptat aktivních hráčů, určitě je bude zajímat i váš názor.
Frankly, no one aside from the casino's staff can relate. 🙁
May I try a little catch-up, please? Correct me if I'm wrong:
The main concern is that the transaction was not handled by the casino, but refers to a recipient in Nigeria, right?
Under such circumstances, I think you might be interested in this thread:
It's also about merchant codes, which are another side of such transactions. Don't hesitate to ask active players there, surely they will also be interested in your opinion.
Ano, to je přesně můj případ a Leon cazino zablokoval jakýkoli druh komunikace. Co mám udělat, abych získal vrácení peněz, které byly provedeny v obchodech v Nigérii?
Yes, this is exactly the case with me and Leon cazino has blocked any kind of communication, what should I do to get the refunds that have been made in stores in Nigeria?
Ναι ακριβώς τέτοια περίπτωση είναι και η δική μου και η Leon cazino έχει μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας τι πρέπει να κάνω για να γίνουν οι επιστροφές των χρημάτων που έχουν γίνει αυτές οι συναλλαγές σε καταστήματα στη Νιγηρία;
Musíte se s nimi spojit, abyste vysvětlili situaci, protože transakce z mých karet byly provedeny v obchodech, zatímco jsem je provedl v kasinu, a abyste nás kontaktovali s obchodníky a požádali o vrácení peněz, protože jsem byl zablokován každý typ sdělení
You need to get in touch with them to explain the situation because the transactions from my Cards were made in shops while I made them in the casino and to put us in touch with the merchants to request a refund because I have been blocked every type of communication
Πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία μαζί τους να μα εξηγήσουν την κατάσταση γιατί οι συναλλαγές από τις Κάρτες μου έγιναν σε εμπορικά καταστήματα ενώ εγώ τις έκανα στο καζίνο και να μας φέρουν σε επικοινωνία με τους εμπόρους για να ζητήσω την επιστροφή των χρημάτων γιατί εμένα έχουν μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας
Řeknete mi, jak se mohu spojit s kasinem N1, které zabavilo 580 eur z mé karty a nevrátilo ji?
Will you tell me how I can get in touch with N1 casino who seized 580 euros from my card and have not returned it?
Εμένα θα μου απαντήσετε πως θα έρθω σε επικοινωνία με την N1 καζίνο που κατέσχεσαν 580 ευρώ από την κάρτα μου και δεν τα έχουν επιστρέψει;
Poslal jsem příliš mnoho e-mailů, neodpovídají mi a zablokovali všechny druhy komunikace
I have sent too many emails, they don't answer me and they have blocked all kinds of communication
Έχω στείλει πάρα πολλά mail δεν μου απαντάνε και έχουν μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας
Ano, to je přesně můj případ a Leon cazino zablokoval jakýkoli druh komunikace. Co mám udělat, abych získal vrácení peněz, které byly provedeny v obchodech v Nigérii?
Yes, this is exactly the case with me and Leon cazino has blocked any kind of communication, what should I do to get the refunds that have been made in stores in Nigeria?
Ναι ακριβώς τέτοια περίπτωση είναι και η δική μου και η Leon cazino έχει μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας τι πρέπει να κάνω για να γίνουν οι επιστροφές των χρημάτων που έχουν γίνει αυτές οι συναλλαγές σε καταστήματα στη Νιγηρία;
Musíte se s nimi spojit, abyste vysvětlili situaci, protože transakce z mých karet byly provedeny v obchodech, zatímco jsem je provedl v kasinu, a abyste nás kontaktovali s obchodníky a požádali o vrácení peněz, protože jsem byl zablokován každý typ sdělení
You need to get in touch with them to explain the situation because the transactions from my Cards were made in shops while I made them in the casino and to put us in touch with the merchants to request a refund because I have been blocked every type of communication
Πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία μαζί τους να μα εξηγήσουν την κατάσταση γιατί οι συναλλαγές από τις Κάρτες μου έγιναν σε εμπορικά καταστήματα ενώ εγώ τις έκανα στο καζίνο και να μας φέρουν σε επικοινωνία με τους εμπόρους για να ζητήσω την επιστροφή των χρημάτων γιατί εμένα έχουν μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας
Jediný způsob, jak se dostat do kontaktu s kasinem, je odeslat stížnost a náš tým vám bude moci s touto záležitostí pomoci. Chápu tedy nyní správně, že jste tyto vklady provedli v kasinu? Nevzpomínám si, že bych ti to předtím říkal. Tak kde je prosím přesně problém? Pokuste se to vysvětlit, protože jsme tady pořád dokola. Opravdu se vaše vklady v tomto kasinu ztratily?
The only way to get in touch with the casino, is when you submit a complaint and our team will be able to help you out with this matter. So do I understand correctly now, that you have made those deposits at the casino? I do not recollect saying you this before. So where exactly is the problem, please? Try to explain that, because we are here going round and round. Have your deposits at this casino been lost, actually?
Bylo provedeno 13 účtů a byly provedeny vklady ze stejné karty a všechny peníze z vkladů byly zabaveny a nebyly mi vráceny
13 accounts have been made and deposits have been made from the same card and all the money from the deposits has been seized and not returned to me
Έχουν γίνει 13 λογαριασμοί και έχουν γίνει οι καταθέσεις από την ίδια κάρτα και έχουν κατασχεθεί όλα τα χρήματα από τις καταθέσεις και δεν μου τα έχουν επιστρέψει
Ano, to je přesně můj případ a Leon cazino zablokoval jakýkoli druh komunikace. Co mám udělat, abych získal vrácení peněz, které byly provedeny v obchodech v Nigérii?
Yes, this is exactly the case with me and Leon cazino has blocked any kind of communication, what should I do to get the refunds that have been made in stores in Nigeria?
Ναι ακριβώς τέτοια περίπτωση είναι και η δική μου και η Leon cazino έχει μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας τι πρέπει να κάνω για να γίνουν οι επιστροφές των χρημάτων που έχουν γίνει αυτές οι συναλλαγές σε καταστήματα στη Νιγηρία;
Podle mého názoru se ostatní hráči obvykle snaží dostat do kontaktu s příjemci – ve vašem případě nigerijským obchodem a následně na ně vyvíjet určitý tlak, aby dostali peníze zpět.
Prosím, projděte si vlákno znovu nebo se zeptejte přímo těchto hráčů. Opravdu si myslím, že mohou mít v hlavě nějaké nápady.
Abych byl spravedlivý a upřímný, nejsem přesvědčen, že by vám zde pomohla konvenční stížnost.
Mimochodem, zkoušeli jste také kontaktovat Visa, prosím? Jak nyní víte, s největší pravděpodobností jste se stali obětí falešných nebo nesprávných kódů obchodníků, takže si stále myslím, že Visa by pro vás měla mít nějaké postupy nebo návrhy.
In my opinion, other players usually try to get in touch with the recipients - in your case, the Nigerian store and then put them under some pressure to get the money back.
Please, browse the thread again, or ask these players directly. I really think they may have some ideas in mind.
To be fair and square, I'm not convinced a conventional complaint would help you here.
By the way, have you also tried to get in touch with Visa, please? As you now know, you've most likely fallen victim to false or incorrect merchant codes, so I still think Visa should have some procedures or suggestions for you.
Bylo provedeno 13 účtů a byly provedeny vklady ze stejné karty a všechny peníze z vkladů byly zabaveny a nebyly mi vráceny
13 accounts have been made and deposits have been made from the same card and all the money from the deposits has been seized and not returned to me
Έχουν γίνει 13 λογαριασμοί και έχουν γίνει οι καταθέσεις από την ίδια κάρτα και έχουν κατασχεθεί όλα τα χρήματα από τις καταθέσεις και δεν μου τα έχουν επιστρέψει
Zrovna před týdnem mi dal bonus 30 zatočení zdarma. Vyhrál jsem 4 eura a při troše štěstí jsem vydělal 391. Nechal jsem 91 eur a vybral 300. V důsledku toho mi zrušili výběr 300 a 91, které jsem měl v něm. Poté, co jsem kontaktoval službu, požádal jsem o adresu a kontaktní telefonní číslo. Dávám vám následující screenshoty. Jak uvidíte, jako omluvu mi řekli, že byl překročen bonusový limit. Zřídili také call centrum ze Soluně pro bonusy a vklady. Opravdu pochybuji o legitimitě. Velká opatrnost
Just a week ago, he gave me a bonus of 30 free spins. I win 4 euros and with a little luck I made 391. I left 91 euros and withdrew 300. As a result, they canceled my withdrawal of 300 and the 91 I had in it. After from contacting the service I asked for an address and contact phone number. I am giving you the following screenshots. As you will see, they told me as an excuse that the bonus limit was exceeded. They have also set up a call center from Thessaloniki for bonuses and deposits. I really doubt the legitimacy. Great caution
Μόλις πριν,μια εβδομάδα μου έδωσε μπόνους 30 free spins.Κερδίζω 4 ευρώ και με λίγη τύχη τα έκανα 391.Άφησα τα 91 ευρώ και έκανα ανάληψη τα 300.Με αποτέλεσμα να μου ακυρώσουν την ανάληψη των 300 και τα 91 που είχα μέσα.Μετα από επικοινωνία με την εξυπηρέτηση ζητούσα διεύθυνση και τηλέφωνο επικοινωνίας.Σας παραθέτω τα παρακάτω screenshots.Οπως θα δείτε μου ανέφεραν για δικαιολογία ότι υπερέβη το όριο μπόνους.Επίσης έχουν βάλει τηλεφωνικό κέντρο από τη Θεσσαλονίκη για μπόνους και καταθέσεις.Πραγματικά αμφιβάλλω για τη νομιμότητα.Μεγαλη προσοχή
Pokud jde o telefon (v podstatě jediná společnost v Řecku, která jej nemá):
Z informací, které má Služba k dispozici, se zdá, že možnost
volání společnosti z jejích webových stránek je momentálně nedostupné. Kromě toho,
jeho call centrum v současné době nepřijímá hovory od hráčů z důvodu ne
v provozu od 24.07.2023. Poskytuje však podporu od 24.07.2023 prostřednictvím e-mailu
a chatujte s hráči a návštěvníky jejích webových stránek.
Odpověď společnosti hráči/generálnímu řediteli, kterému byl problém předložen. EEEP se v události jevil jako neaktivní a přijímá ji. Je možné, že získání licence není podmínkou, nebo politika EEEP nad podobnými případy zavírá oči (aby nepřišla o zákazníky ze strany státu).
A ano, v Soluni je telefon, kde permanentně hraje nahraná zpráva o čekání na lince z důvodu vytížení. A kterou společnost využívá výhradně pro reklamu: osobní komunikaci o nových nabídkách...
Pokud jde o storno částek, je velmi pravděpodobné, že jste vsadili při dokončení jejího obratu částku vyšší než 5 € v točení/s, kterou má tato konkrétní společnost ve svých podmínkách.
Pokud se to netýká konkrétního porušení, musí konkrétní porušení podmínek/podmínek uvést ve své odpovědi na oficiální stížnost. Ale obecně, pokud jde o bonusy, společnosti mají navrch v tom, co uznají za vhodné, s jediným důsledkem je špatná pověst.
Z mých zkušeností z jiných požadavků a komunikace (kromě stížností na EEEP) je tato konkrétní společnost ve službách/komunikaci hrozná, plná vágností a úniků.
Pokud mohu říci, podařilo se jí získat špatnou pověst v EEEP za svou neprofesionalitu. A bohužel EEEP nemá schopnost ani vůli vyvíjet podstatný tlak nebo vyšetřovat incidenty... zejména pokud jde o nabídky.
Regarding the phone (basically the only company in Greece that doesn't have one):
From the information available to the Service, it appears that the possibility to
call the company from its website is currently unavailable. In addition, the
its call center is currently not accepting calls from players due to the non
of operation from 24.07.2023. However, it provides support from 24.07.2023 via email
and chat to players and visitors to its website.
Company's response to player/CEO to whom the issue was raised. The EEEP appeared inactive in the event and accepts it. It is possible that obtaining a license is not a prerequisite, or the EEEP policy turns a blind eye to such cases (so as not to lose customers from the state).
And yes, there is a telephone in Thessaloniki, where a recorded message about waiting on the line due to workload plays permanently. And which the company uses exclusively for advertising: personal communication about new offers...
As far as the cancellation of the amounts is concerned, it is very likely that you bet during the completion of its turnover, an amount of more than €5 in spin/s, which this particular company has in its terms.
If it does not concern the specific violation, it must present the specific violation of terms/terms in its response to an official complaint. But generally when it comes to bonuses companies have the upper hand to do as they see fit with the only consequence being a bad reputation.
From my experience through other requests and communication (beyond complaints to EEEP) this particular company is terrible at service/communication, full of vagueness and evasions.
As far as I can tell, she has managed to get a bad reputation in the EEEP for her unprofessionalism. And unfortunately the EEEP does not have the ability or the will to exert substantial pressure or investigate the incidents... especially for those concerning offers.
Σε ό,τι αφορά το τηλέφωνο (βασικά η μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που δε διαθέτει):
Από τα στοιχεία τα οποία έχει στη διάθεσή της η Υπηρεσία προκύπτει ότι, η δυνατότητα να
καλέσει η εταιρεία από τον ιστότοπό της δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμη. Επιπλέον, το
τηλεφωνικό κέντρο της προς το παρόν δεν δέχεται κλήσεις από παίκτες λόγω της μη
λειτουργίας του από 24.07.2023. Ωστόσο, παρέχει υποστήριξή από 24.07.2023 μέσω email
και συνομιλίας προς τους παίκτες και επισκέπτες του ιστοτόπου της.
Απάντηση της εταιρείας σε παίκτη/ΕΕΕΠ, στην οποία είχε τεθεί το θέμα. Η ΕΕΕΠ φάνηκε αδρανής στο γεγονός και το αποδέχεται. Είναι πιθανό στη λήψη άδειας να μην είναι προαπαιτούμενο, ή η πολιτική της ΕΕΕΠ κάνει τα στραβά μάτια σε τέτοιες περιπτώσεις (για να μη χαθεί η πελατεία από το κράτος).
Και ναι υπάρχει τηλέφωνο στη Θεσσαλονίκη, όπου παίζει μόνιμα ηχογραφημένο μήνυμα περί αναμονής στη γραμμή λόγω φόρτου εργασίας. Και το οποίο η εταιρεία το χρησιμοποιεί αποκλειστικά για διαφήμιση: προσωπική επικοινωνία για νέες προσφορές...
Σε ό,τι αφορά την ακύρωση των ποσών, πολύ πιθανό να πόνταρες κατά τη διάρκεια ολοκλήρωσης του τζίρου του, ποσό άνω των 5€ σε περιστροφή/ες, κάτι που η συγκεκριμένη εταιρεία το έχει στους όρους της.
Αν δεν αφορά τη συγκεκριμένη παραβίαση οφείλει να παρουσιάσει στην απάντησή της σε επίσημο παράπονο - καταγγελία τη συγκεκριμένη παραβίαση όρου/ων. Αλλά γενικά σε θέματα μπόνους οι εταιρείες έχουν το πάνω χέρι να πράττουν όπως τους συμφέρει με μόνη συνέπεια την απόκτηση κακής φήμης.
Από την εμπειρία μου μέσω άλλων αιτημάτων και επικοινωνίας (πέρα των καταγγελιών στην ΕΕΕΠ) η συγκεκριμένη εταιρεία είναι τραγική στην εξυπηρέτηση/επικοινωνία, γεμάτη με αοριστολογίες και υπεκφυγές.
Από όσο έχω συμπεράνει, έχει κατορθώσει να αποκτήσει κακή φήμη στην ΕΕΕΠ για το μη επαγγελματισμό της. Και δυστυχώς η ΕΕΕΠ δεν έχει δυνατότητα ή τη θέληση να ασκεί ουσιαστική πίεση ή έρευνες στα περιστατικά... ειδικά για όσα αφορούν προσφορές.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.