N1 kasino podvod? (strana 5)

před 3 roky od Sa-br-ina21
|
44501 zobrazení 205 odpovědí |
|
1...4 5 6...11
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Leon cazino tvrdí, že vklady byly provedeny z mých karet v Leon cazino a hrály, a neposkytují mi žádný oficiální doklad o vkladech, zatímco můj bankovní účet ukazuje, že transakce byly provedeny ve 3 různých obchodech v Nigérii.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Promiň, ale tady tomu úplně nerozumím, jak jsi přišel na to, že vklady z tvé karty byly provedeny u Leonů, jak říkáš, pokud na tvém výpisu z účtu jsou nějaké obchody v Nigérii?🤔 Jsem tu opravdu ztracen, že Nyní. Máte v tom kasinu účet, hrajete tam?

Automaticky přeloženo:
vashbet
před 7 měsíci

Mohli byste poslat e-mail našemu týmu pro stížnosti, abyste se ujistili, že váš požadavek byl doručen? K tomu můžete použít tento e-mail: " target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer"> complaints@casino.guru .

Dejte nám prosím vědět o všech aktualizacích. Děkuji.


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Proč byly provedeny z mého účtu v LEON CAZINO a služba kasina tvrdí, že vklady byly provedeny společnosti a peníze byly přehrány, aniž by mi poskytly jakýkoli doklad o transakcích, zatímco bankovní účet ukazuje, že pohyby byly provedeny v obchodě v Nigérii

Automaticky přeloženo:
mannyok
před 7 měsíci

Tyto lidi jsem také použil proti kasinu N1. Jsou nelítostní při řešení sporů o výběr kasina. Určitě vám vrátí peníze!

Automaticky přeloženo:
giwrgosgewrgaras11
před 7 měsíci

Nenechávejte kasinové podvodníky nenahlášené a nezdokumentované. Hazardnímu průmyslu to nepomáhá. Nahlaste kyberzločin v online kasinu na ForexfraudteamAT/gmail/com poté, co nahlásíte místní policii.

Automaticky přeloženo:
andersonblue79
před 7 měsíci

Mohu vědět, proč v tomto rozhovoru předstíráte, že jste dva lidé?

amywithcare99 , co? Oba účty jsou pohlceně zaměřeny na navrhování „@h4xcreditsolutions".

Nepřipadá mi to moc upřímné. Tak co, prosím tě, chystáš? Chcete upřesnit?

Jsem velmi blízko k zablokování všech vašich účtů za porušení našich pravidel 👈.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Řeknete mi, jak se mohu spojit s kasinem N1, které zabavilo 580 eur z mé karty a nevrátilo ji?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Proč byly provedeny z mého účtu v LEON CAZINO a služba kasina tvrdí, že vklady byly provedeny společnosti a peníze byly přehrány, aniž by mi poskytly jakýkoli doklad o transakcích, zatímco bankovní účet ukazuje, že pohyby byly provedeny v obchodě v Nigérii

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Upřímně řečeno, nikdo kromě zaměstnanců kasina se nemůže domluvit. 🙁

Mohu se pokusit trochu dohnat, prosím? Oprav mě pokud nemám pravdu:

Hlavním problémem je, že transakci nezpracovalo kasino, ale týká se příjemce v Nigérii, že?

Za takových okolností si myslím, že by vás mohlo zajímat toto vlákno:

kódy obchodníků 👈

Jde také o kódy obchodníků, které jsou další stránkou takových transakcí. Neváhejte se tam zeptat aktivních hráčů, určitě je bude zajímat i váš názor.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Ano, to je přesně můj případ a Leon cazino zablokoval jakýkoli druh komunikace. Co mám udělat, abych získal vrácení peněz, které byly provedeny v obchodech v Nigérii?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Musíte se s nimi spojit, abyste vysvětlili situaci, protože transakce z mých karet byly provedeny v obchodech, zatímco jsem je provedl v kasinu, a abyste nás kontaktovali s obchodníky a požádali o vrácení peněz, protože jsem byl zablokován každý typ sdělení

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Řeknete mi, jak se mohu spojit s kasinem N1, které zabavilo 580 eur z mé karty a nevrátilo ji?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vyzkoušeli jste e-mail zákaznické podpory? Mělo by být uvedeno na jejich webových stránkách.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Poslal jsem příliš mnoho e-mailů, neodpovídají mi a zablokovali všechny druhy komunikace

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, to je přesně můj případ a Leon cazino zablokoval jakýkoli druh komunikace. Co mám udělat, abych získal vrácení peněz, které byly provedeny v obchodech v Nigérii?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Domnívám se, že v této věci vám může pomoci pouze vaše banka.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Musíte se s nimi spojit, abyste vysvětlili situaci, protože transakce z mých karet byly provedeny v obchodech, zatímco jsem je provedl v kasinu, a abyste nás kontaktovali s obchodníky a požádali o vrácení peněz, protože jsem byl zablokován každý typ sdělení

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jediný způsob, jak se dostat do kontaktu s kasinem, je odeslat stížnost a náš tým vám bude moci s touto záležitostí pomoci. Chápu tedy nyní správně, že jste tyto vklady provedli v kasinu? Nevzpomínám si, že bych ti to předtím říkal. Tak kde je prosím přesně problém? Pokuste se to vysvětlit, protože jsme tady pořád dokola. Opravdu se vaše vklady v tomto kasinu ztratily?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Poslal jsem příliš mnoho e-mailů, neodpovídají mi a zablokovali všechny druhy komunikace

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Víte, jaký byl k tomu možná důvod?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Bylo provedeno 13 účtů a byly provedeny vklady ze stejné karty a všechny peníze z vkladů byly zabaveny a nebyly mi vráceny

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, to je přesně můj případ a Leon cazino zablokoval jakýkoli druh komunikace. Co mám udělat, abych získal vrácení peněz, které byly provedeny v obchodech v Nigérii?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Podle mého názoru se ostatní hráči obvykle snaží dostat do kontaktu s příjemci – ve vašem případě nigerijským obchodem a následně na ně vyvíjet určitý tlak, aby dostali peníze zpět.

Prosím, projděte si vlákno znovu nebo se zeptejte přímo těchto hráčů. Opravdu si myslím, že mohou mít v hlavě nějaké nápady.

Abych byl spravedlivý a upřímný, nejsem přesvědčen, že by vám zde pomohla konvenční stížnost.

Mimochodem, zkoušeli jste také kontaktovat Visa, prosím? Jak nyní víte, s největší pravděpodobností jste se stali obětí falešných nebo nesprávných kódů obchodníků, takže si stále myslím, že Visa by pro vás měla mít nějaké postupy nebo návrhy.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Bylo provedeno 13 účtů a byly provedeny vklady ze stejné karty a všechny peníze z vkladů byly zabaveny a nebyly mi vráceny

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobře, problém je nyní jasnější. Postupujte tedy prosím podle výše uvedených kroků.

Budeme tu kvůli aktualizacím. 🙏


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Zrovna před týdnem mi dal bonus 30 zatočení zdarma. Vyhrál jsem 4 eura a při troše štěstí jsem vydělal 391. Nechal jsem 91 eur a vybral 300. V důsledku toho mi zrušili výběr 300 a 91, které jsem měl v něm. Poté, co jsem kontaktoval službu, požádal jsem o adresu a kontaktní telefonní číslo. Dávám vám následující screenshoty. Jak uvidíte, jako omluvu mi řekli, že byl překročen bonusový limit. Zřídili také call centrum ze Soluně pro bonusy a vklady. Opravdu pochybuji o legitimitě. Velká opatrnost

filefilefile



Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Pokud jde o telefon (v podstatě jediná společnost v Řecku, která jej nemá):

Z informací, které má Služba k dispozici, se zdá, že možnost
volání společnosti z jejích webových stránek je momentálně nedostupné. Kromě toho,
jeho call centrum v současné době nepřijímá hovory od hráčů z důvodu ne
v provozu od 24.07.2023. Poskytuje však podporu od 24.07.2023 prostřednictvím e-mailu
a chatujte s hráči a návštěvníky jejích webových stránek.


Odpověď společnosti hráči/generálnímu řediteli, kterému byl problém předložen. EEEP se v události jevil jako neaktivní a přijímá ji. Je možné, že získání licence není podmínkou, nebo politika EEEP nad podobnými případy zavírá oči (aby nepřišla o zákazníky ze strany státu).


A ano, v Soluni je telefon, kde permanentně hraje nahraná zpráva o čekání na lince z důvodu vytížení. A kterou společnost využívá výhradně pro reklamu: osobní komunikaci o nových nabídkách...


Pokud jde o storno částek, je velmi pravděpodobné, že jste vsadili při dokončení jejího obratu částku vyšší než 5 € v točení/s, kterou má tato konkrétní společnost ve svých podmínkách.

Pokud se to netýká konkrétního porušení, musí konkrétní porušení podmínek/podmínek uvést ve své odpovědi na oficiální stížnost. Ale obecně, pokud jde o bonusy, společnosti mají navrch v tom, co uznají za vhodné, s jediným důsledkem je špatná pověst.

Z mých zkušeností z jiných požadavků a komunikace (kromě stížností na EEEP) je tato konkrétní společnost ve službách/komunikaci hrozná, plná vágností a úniků.

Pokud mohu říci, podařilo se jí získat špatnou pověst v EEEP za svou neprofesionalitu. A bohužel EEEP nemá schopnost ani vůli vyvíjet podstatný tlak nebo vyšetřovat incidenty... zejména pokud jde o nabídky.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky