Asi jsme si nerozuměli; klidně použijte odkaz, který jsem vám poslal. 🙏 Mluvil jsem o Casino Guru Safer Gambling Zone, která je navržena tak, aby pomohla hráčům dostat se o něco dále od kasin obecně. Samozřejmě chápu vaše obavy a naprosto chápu, proč byla stížnost podána.
Jak bude stížnost postupovat, na základě shromážděných informací hádám, že zjistíme, co je spravedlivé řešení.
Je možné, že kasino rozpoznalo vážnost situace a bude ji řešit především prostřednictvím stížnosti. Předpokládejme, že se od běžných zaměstnanců neočekává, že by se s takovou situací vypořádali.
I guess we haven't understood each other; feel free to use the link I sent you. 🙏 I was talking about Casino Guru Safer Gambling Zone, which is designed to help players get a bit further from casinos in general. Of course I understand your concern and perfectly understand why the complaint has been set.
As the complaint progresses, based on the information gathered, I guess we will find out what is a fair solution.
It is possible that the casino has recognized the gravity of the situation and will address it primarily through the complaint. Suppose that ordinary employees are not expected to deal with such a circumstance.