DomůFórumDiskuze stížnostíN1 kasino podvod?

N1 kasino podvod? (strana 12)

 od Sa-br-ina21
|
57 708 zobrazení 240 odpovědí |
|
1...11 12 13
Jaro

Nemohu to dokázat, pouze vím, že pokud je vedeno vyšetřování, kasino povolilo použití karty na mnoha účtech s falešnými údaji, falešnými telefonními čísly a falešnými e-maily bez jakéhokoli potvrzení nebo ověření účtu a napsal jsem toto je v mé stížnosti.

Automaticky přeloženo:
Garas

No to je podle mě problém. To by pak mohl říct kdokoli. V kasinech se účty ne vždy ověřují na začátku, většinou je to při prvním nebo dalších výběrech, pokud to není neobvyklé. Ale pokud to nemáte čím podložit, to by náš tým pravděpodobně přesvědčilo, kdyby to byla pravda.

Nicméně zkusím ještě jednu věc, pokud ti zneužili kartu, proč jsi nekontaktoval banku, že tyto transakce nepocházejí od tebe? Případně nemáte nějaké dvoufaktorové ověření transakce? To je něco, co je v dnešním světě, kdy k takovým situacím může dojít, asi nejčastější.

Zkusili jste také bance popsat, co se vám stalo, a požádat o zúčtování?

Asi to není nejlepší varianta, ale na druhou stranu, pokud byste peníze nevyužili, mohlo by to mít nějaký smysl.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Udělal jsem vše, co jste mi řekli, a zrušil jsem kartu, ale oni již provedli poplatky. Je zřejmé, že jste neprováděli žádné vyšetřování a že se snažíte krýt N1 Casino, což je zjevně podvod. Nejvíc znepokojující pro mě a mou rodinu je, že mě kasino uvedlo v omyl tím, že požádalo o mé osobní údaje a můj bankovní účet s tím, že bude provedena refundace. Když jsem odeslal své informace, kasino nereagovalo na mé e-maily. K vrácení peněz samozřejmě nikdy nedošlo a není jiná možnost, jak mě kontaktovat. Velmi se bojím o svůj život a o život své rodiny.

Automaticky přeloženo:
Garas

Pak si myslím, že použití prostředků k ověření transakce v budoucnu bude pro vás důležité. V době internetu, pokud se vás snaží využít, alespoň o tom víte a můžete jednat. Takhle nemůžeš nic dokázat, jen to napíšeš, jak to bylo, a to si myslím, že nestačí.

Kdybyste šel na policii a řekl, že vám byly ukradeny peníze, policie by se vás také na něco zeptala a pokud byste nic nedokázali, zajímalo by mě, jak by to dopadlo.

Absolutně se nesnažím zakrývat kasino a neberu to na lehkou váhu, protože kdybych byl v takové situaci sám, byl bych nervózní a snažil bych se udělat vše pro to, abych to vyřešil.

Ignorovali jste ostatní věci, na které jsem se vás ptal, kontaktovali jste banku, že máte tento problém a pokusili jste se s ní komunikovat ohledně chargebacku? Komunikovali jste také s kasinem, kde vám slíbili vrácení peněz?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Samozřejmě, že všechny rozhovory s kasinem žádají o mé osobní údaje, abych dostal peníze zpět. Mohu dokázat, že mě kasino uvedlo v omyl tím, že jim lhalo o zaslání mých osobních údajů a účtu.

Automaticky přeloženo:
Garas

Ahoj,

Mohu vědět, jak vaše banka na tento problém reagovala? Tuto informaci jsem zde nenašel. Díky!

Automaticky přeloženo:
Radka

Moje banka odpověděla, že vzhledem k tomu, že kasino zabavilo mé vklady, banka nemůže přistoupit k kompenzaci, může pouze zrušit moji kartu.

Automaticky přeloženo:
Garas

Chápu. Děkuju. Existují nějaké další akce, které můžete ještě vyzkoušet? chargeback, například prostřednictvím karty? Podle toho se mi to zdá jako konec. Protože to byla jen benevolence kasina slíbit, že vklady budou vráceny. 🙁

Automaticky přeloženo:
Radka

Takže tak dlouho se mě N1 Casino snažilo oklamat lžemi, aby získalo osobní údaje mé rodiny a bankovní účet?

Automaticky přeloženo:
Garas

To není zjevně otázka pro mě. Vracíme se k části, kde to musíte dokázat.

Automaticky přeloženo:
Radka

Mám vám dokazovat, že mě požádali o mé osobní údaje a číslo účtu, aby vrátili zálohy, které zabavili, a k vrácení nikdy nedošlo, přestože jsem jim poslal všechny své údaje?

Automaticky přeloženo:

Mám vám dokazovat, že mě požádali o mé osobní údaje a číslo účtu, aby vrátili zálohy, které zabavili, a k vrácení nikdy nedošlo, přestože jsem jim poslal všechny své údaje?

Automaticky přeloženo:

Kolik vás stály peněz?

Automaticky přeloženo:
Garas

Ne, celá podstata je v tom, že velmi často říkáte, že nespravedlivá motivace kasina je pro vás docela zřejmá. Pro mě to například není. Můžete prokázat, že kasino mělo v úmyslu shromažďovat osobní údaje za jejich zneužití? Vzhledem k tomu, jak to vidím já, je to vaše starost a také věc, která dosud nebyla prokázána.

Myslím, že byste to měli projednat s místním úřadem pro ochranu osobních údajů nebo podobným úřadem.

Na základě stížnosti je pro nás hlavním bodem to, že kasino se záměrně rozhodlo vrátit zálohu, přestože jsme si nemysleli, že musí. Následně názor změnili. Obě stížnosti, které jste podali proti tomuto kasinu, byly uzavřeny z důvodu, že váš nárok na vrácení peněz není platný.

Omlouvám se, že jsem tak přímočarý, ale zbytek se mi zdá být věcí vašeho názoru a měl by být proto konzultován se specialisty na GDPR.

Automaticky přeloženo:
Radka

Je velmi logické, že kasino změnilo názor, jakmile jsem poslal své osobní údaje a nevrátilo 580 eur, které mi zabavili. Doufám, že lidé, kteří uvidí mé zprávy, mě kontaktují a můžeme podniknout právní kroky proti podvodu kasina n1 a vašemu krytí, protože nemám finanční prostředky, abych mohl pokračovat sám. Doufám, že zákazníci, kteří byli vámi a kasinem n1 podvedeni, mě kontaktují, abyste mohli za podvod zaplatit.

Automaticky přeloženo:
Garas

Omlouvám se, ale mám pro to i logické vysvětlení a nezahrnuje neetické praktiky z kasina. Jak jsem řekl, pokud se obáváte, že vaše osobní údaje budou kompromitovány, vyzkoušejte místní úřad GDPR.

Přeji hezký den.

Automaticky přeloženo:

Kasino 22bet otevřelo účet, když jsem ho navždy zavřel z důvodů závislosti a otevřelo můj účet, poslalo mi e-mail a pak jsem prohrál 2700 eur, jak je možné, že zatímco jsem se sám vyloučil, kasino znovu otevře účet bez mého přání? Žádám kasino o vrácení peněz, které jsem prohrál.

Automaticky přeloženo:

Odeslal jsem váš formulář stížnosti, prosím, pomozte mi, stal jsem se obětí podvodu v roce 2021 byl otevřen účet s mými údaji u 22bet, poté jsem po chvíli účet zavřel kvůli závislosti nedávno účet byl znovu otevřen bez mého požadavku objednávka a vklady byly provedeny účet nebyl nikdy identifikován od roku 2021, zatímco podmínky uvádějí, že identifikace a ověření jsou povinné v případě transakcí, kdy jsem uvedl podmínky odeslání kasina 2000 nesplňuji podmínky kasina. identifikace a v mém případě byly provedeny transakce nad 5000 eur, nebyly dodrženy předpisy, stejně jako otevření účtu, který nikde neexistuje můj požadavek na znovuotevření účtu Prosím o schválení žádosti stěžovatele, aby mi mohly být peníze vráceny, protože kasino porušilo předpisy

Automaticky přeloženo:

Kasino 22bet otevřelo účet, když jsem ho navždy zavřel z důvodů závislosti a otevřelo můj účet, poslalo mi e-mail a pak jsem prohrál 2700 eur, jak je možné, že zatímco jsem se sám vyloučil, kasino znovu otevře účet bez mého přání? Žádám kasino o vrácení peněz, které jsem prohrál.

Automaticky přeloženo:

Kasino by mělo objasnit, proč se podle mého názoru domnívá, že jde o sebevyloučení.

Automaticky přeloženo:

Odeslal jsem váš formulář stížnosti, prosím, pomozte mi, stal jsem se obětí podvodu v roce 2021 byl otevřen účet s mými údaji u 22bet, poté jsem po chvíli účet zavřel kvůli závislosti nedávno účet byl znovu otevřen bez mého požadavku objednávka a vklady byly provedeny účet nebyl nikdy identifikován od roku 2021, zatímco podmínky uvádějí, že identifikace a ověření jsou povinné v případě transakcí, kdy jsem uvedl podmínky odeslání kasina 2000 nesplňuji podmínky kasina. identifikace a v mém případě byly provedeny transakce nad 5000 eur, nebyly dodrženy předpisy, stejně jako otevření účtu, který nikde neexistuje můj požadavek na znovuotevření účtu Prosím o schválení žádosti stěžovatele, aby mi mohly být peníze vráceny, protože kasino porušilo předpisy

Automaticky přeloženo:

Pokud se nepletu, dnes jsme si vyměnili pár emailů. No, vím, že to vypadá, že kasino jednalo docela iracionálně, a rád bych tu záležitost vyřešil hned tady a teď, ale víte, že to není něco, co bych mohl udělat. Dejte týmu stížností nějaký čas. Vím, že ta záležitost je naléhavá; já ano. V současné době existuje spousta stížností, takže se prosím pokuste vyhnout kasinu; zkuste odolat.

Znáte naši zónu zodpovědného hazardu? Pro případ, že byste někdy potřebovali více klidného prostoru nebo tipy, jak se vyhnout hazardu, pomůže tento odkaz . 👈

Automaticky přeloženo:

Samozřejmě se chci držet dál od tohoto konkrétního kasina, proto jsem požádal o vyloučení a kasino znovu otevřelo účet bez mého souhlasu. Vezměte v úvahu, že otevřela účet, aniž by byl tento účet kdy identifikován, a umožnila transakce v hodnotě 5 000 eur a vyšší, zatímco předpisy uvádějí, že pro transakce v hodnotě 2 000 eur a vyšší je vyžadována identifikace účtu. Chci, aby se našlo řešení a kasino nezneužívalo vklady tím, že uvádělo rodinu v omyl a porušovalo předpisy. Chci, abyste mi pomohli získat vrácení všech vkladů (kasino odmítá reagovat na mé e-maily, aby vysvětlilo, jak byl účet otevřen a zda byly někdy použity platné dokumenty pro mou identitu a identifikaci účtu).

Automaticky přeloženo:
1...11 12 13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky