DomůFórumDiskuze stížnostíN1 kasino podvod?

N1 kasino podvod? (strana 11)

před 3 roky od Sa-br-ina21
|
49 486 zobrazení 234 odpovědí |
|
1...10 11 12
před 2 měsíci

Neodpovíte mi, jestli to dává smysl, že v legitimním kasinu, jako je kasino n1, neexistuje žádný způsob, jak kontaktovat a žádné právní oddělení? Proč se nemohu spojit s někým, kdo má na starosti kasino, aby prošetřil falešné účty s falešnými údaji, které nabíjely mou kartu

Automaticky přeloženo:
Garas
před 2 měsíci

Ahoj člověče.

PORUŠIL JSTE PRAVIDLA. Ti tady na fóru jsou slušně vychovaní, takže ti hezky řeknou: porušil jsi pravidla.

Ale nejsem tak dobrý, takže budu úplně upřímný. A to se vám nebude líbit.

UDĚLALA JSEM 12...13 FALEŠNÝCH ÚČTŮ. CHTĚLI JSTE SI VLOŽIT VKLAD. ALE TAK TO NEMŮŽE BÝT. NEJSI CHYTRÝ A VŠICHNI JSOU HLOUPÍ. PROTO VÁM BYLY VŠECHNY VKLADY ODVEDENY.

Nestojíte za 10 právníků. Protože jste při registraci přijali pravidla a PODMÍNKY DELOZITA. PODMÍNKY KASINA.

NEBUĎ NUDA! (Možná tě žalují 😉 ) Je lepší mlčet.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ptal jsem se vás, zda má smysl, aby legitimní kasino nepodporovalo způsob komunikace se zákazníky a nemělo právní oddělení

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Proč se nemohu obrátit na administrativu nebo si od svého právníka nechat vysvětlit, jak vrátit část částky, protože jde o stejný případ a pokud je legální vytvářet účty s nepravdivými údaji bez jakéhokoli ověření a používat ve všech účtech stejná karta?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Mnohokrát jsem se vás ptal, zda má smysl, že legitimní kasino, jako je kasino n1, nemá žádný způsob, jak kontaktovat právní oddělení

Automaticky přeloženo:
zorans71
před 2 měsíci

Účty, které byly vytvořeny a účtovány na stejnou kartu, byly vytvořeny s falešnými údaji bez ověření. Podmínky nepřijímám

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Za 3 dny mi sežrali 2500€ návrat vůbec nehraju žádnou hru hraju víc než 1€ klik do 6€ a největší bonusová výhra byla 50€ a když jsem je požádal o bonus nedali nic jen 20 bezplatná otočení 0,10 €

Automaticky přeloženo:
giorgosigo91
před týdnem

Ahoj, no podle toho, co popisuješ, jsi prohrál v kasinu, což je bohužel častý jev. Kasina mají vždy výhodu nad hráčem a já osobně bych tam asi tolik peněz nedal. Bylo by to zábavnější, než tam vkládat velké sumy peněz a pak být smutný, že jste o ně přišli.

Co se týče bonusů, kasino není povinno vám jeden dát za prohru. Takže v podstatě i to, co vám dají, je trochu navíc, i když to není mnoho.

Asi bych si dal pauzu od kasin.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

To, že jsem hrál tolik peněz, pro mě znamená, že mi nevadí, že musím hrát. Děti mimo stránky z Malty nehrají vůbec pouze v řečtině nebo ve světě, jako je netbet, který se má hrát

Automaticky přeloženo:
giorgosigo91
před týdnem

Byly mi zabaveny zálohy, poslal jsem všechny informace, které po mě žádali o vrácení peněz a od té doby mi nikdy nevrátili peníze, které zabavili a neodpovídají mi na emaily a není jiný způsob komunikace největší podvod, který jsem se kdy setkal

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Musíme něco udělat, ale tato stránka může být zmanipulovaná a RTP mohou být zmanipulované

Automaticky přeloženo:
giorgosigo91
před týdnem

co můžeme dělat? Podal jsem stížnost jak u EEEP, tak u GURU CASINO a nic se nestalo, kryjí pouze N1 CASINO v případě, že mi nevrátili peníze, které mi zabavili a není jiný způsob, jak je kontaktovat, protože mi nikdy neodpověděli a od EEEP nebyl žádný trest, jen aby se o této konkrétní společnosti všude šířilo, že jde o podvod v případě, že si někteří lidé ušetří peníze, můžeme

Automaticky přeloženo:
před týdnem

co můžeme dělat? Podal jsem stížnost jak u EEEP, tak u GURU CASINO a nic se nestalo, kryjí pouze N1 CASINO v případě, že mi nevrátili peníze, které mi zabavili a není jiný způsob, jak je kontaktovat, protože mi nikdy neodpověděli a od EEEP nebyl žádný trest, jen aby se o této konkrétní společnosti všude šířilo, že jde o podvod v případě, že si někteří lidé ušetří peníze, můžeme

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Stále máte možnost obrátit se se svým případem na úřady. Vysvětlili jsme, proč to bylo z naší strany zamítnuto. Myslím, že je to zcela jasné kvůli duplicitním účtům. Nemyslím si, že by úřad rozhodl jinak.🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Mnohokrát jsem vám vysvětlil, že moje karta je ztracena a kasino umožnilo někomu vytvořit více účtů s falešnými údaji a poté provádět vklady stejnou kartou na všechny účty, což je zakázáno předpisy, a poté mě požádali o mé osobní údaje za účelem vrácení 580 eur, které byly kasinem zabaveny, pak když jsem odeslal všechny své informace, kasino přestalo reagovat na e-maily a samozřejmě k vrácení zabavených peněz nikdy nedošlo

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Garas, právník by také mohl najít kontaktní údaje, to je jejich práce.


Od té doby to řeknu znovu o kasinu N1Casino (Řecko):

  1. jsou jedinou společností, která nemá telefonní služby, udělejte si vlastní závěry.
  2. v EEEP mají špatný obraz N1. EEEP však existuje, aby vybíral pro stát, vyřizuje jen otřesné případy.
  3. N1 se nestará o svou prestiž, ostatně jako jediná má licenci pouze na kasina a ne na sázení. Takže jste rukojmí jejích nálad.
Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
před týdnem

Mnohokrát jsem vám vysvětlil, že moje karta je ztracena a kasino umožnilo někomu vytvořit více účtů s falešnými údaji a poté provádět vklady stejnou kartou na všechny účty, což je zakázáno předpisy, a poté mě požádali o mé osobní údaje za účelem vrácení 580 eur, které byly kasinem zabaveny, pak když jsem odeslal všechny své informace, kasino přestalo reagovat na e-maily a samozřejmě k vrácení zabavených peněz nikdy nedošlo

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Protože nehrajete v kasinu poprvé, musíte dobře vědět, že více účtů je zakázáno. Pokud si vytvoříte další účet s falešnými údaji, pak to z naší strany prostě není možné napadnout. Nemyslím si, že byste takový případ vyhráli s právníkem, úřadem nebo čímkoli jiným. Porušení pravidel je porušením pravidel.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 dny

Mnohokrát jsem vám vysvětloval, že jsem nevytvořil účty, kasino umožnilo třetí straně vytvořit účty a strhnout mou kartu a poté zabavit vklady bez vrácení peněz

Automaticky přeloženo:
Garas
před 6 dny

Ale z toho, co jsem viděl, jsem nikde ve stížnosti neviděl, že byste psal, že třetí strana byla zodpovědná za otevření nějakých jiných účtů a že tam šly peníze z vašeho účtu. Všechno jsi napsal, jako bys to dělal ty a ne někdo jiný. Zkuste si tedy prosím znovu přečíst tu stížnost a co jste tam napsal. 😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 dny

Mnohokrát jsem vám vysvětloval a ve stížnosti jsem napsal, že třetí strana ukradla a používá kartu a kasino umožnilo vytvořit mnoho účtů s falešnými informacemi a na všech účtech byla použita stejná karta a poté přistoupili ke konfiskaci a podvedli a oklamali mě, abych poslal své osobní údaje pro vrácení peněz, a pak mi nikdy nevrátili peníze ani neodpovídají na mé e-maily

Automaticky přeloženo:
Garas
před 5 dny

Dobře, ale neviděl jsem, že jsi to napsal ve své stížnosti, teď to píšeš mně. Další věc je, že když dojde ke zneužití karty, první, co vás napadne, je zablokovat ji.

Každopádně, jak prokážete, že všechny ty účty byly otevřeny od nějaké třetí strany? Proč jste Veroniku nic z toho ve svých stížnostech neukázal?

Automaticky přeloženo:
1...10 11 12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky