N1 kasino podvod? (strana 9)

před 3 roky od Sa-br-ina21
|
45533 zobrazení 205 odpovědí |
|
1...8 9 1011
Přidat příspěvek
Romi
před měsícem

Proč mi neodpovídáte snažíte se zakrýt své kasino prosím Chci, abyste mi řekli, jak případ řešit Chci se odvolat ke stíhání v oblasti počítačové kriminality Kasino n1 umožnilo vytvoření 13 účtů s falešnými údaji bez jakéhokoli ověření a identifikace a vkladů být proveden na všech 3 účtech ze stejné karty, je to nezákonné a poté kasino zabavilo a zpronevěřilo částky vkladu

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Prosím vás, odpovězte mi oficiálně, že vklady ve výši 580 eur, které byly zabaveny kasinem, nebudou vráceny, aby bylo možné provést vyšetřování ze strany žalobce, že kasino umožnilo vytvoření 13 účtů s nepravdivými informacemi bez potvrzení a identifikace a bylo provedeno na všech účtech vklady ze stejné karty, abychom našli zaměstnance kasina, kteří zabavili a zpronevěřili mé peníze


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je to špičkové kasino, nikdy předtím jsem s ním neměl problémy. Je škoda, že to u vás dopadlo takto.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je to podvod, dovolili vytvořit 13 účtů s nepravdivými informacemi bez jakéhokoli ověření a jakékoli identifikace a provést vklady na všechny účty ze stejné karty bez jakékoli kontroly, poté zabavili celkovou hodnotu 580 eur a kasino odmítá k vrácení peněz, zatímco jsem jim poslal všechny informace, o které mě požádali, abych provedl vrácení peněz, se nikdy nestalo a neexistuje žádný způsob komunikace, který by mi vysvětlil, jak byly účty vytvořeny s falešnými informacemi a jak lze použít stejnou kartu více než jeden účet také odmítají odpovídat na e-maily

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Proč mi neodpovídáte snažíte se zakrýt své kasino prosím Chci, abyste mi řekli, jak případ řešit Chci se odvolat ke stíhání v oblasti počítačové kriminality Kasino n1 umožnilo vytvoření 13 účtů s falešnými údaji bez jakéhokoli ověření a identifikace a vkladů být proveden na všech 3 účtech ze stejné karty, je to nezákonné a poté kasino zabavilo a zpronevěřilo částky vkladu

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vytvořili jste ty účty? Viděl jsem, že hlavním problémem bylo, že jste měli duplicitní účty, takže se omlouvám. Pokud jde o kybernetické zločiny, nemáme v těchto případech žádnou moc, protože je to mimo náš dosah. Budete se muset obrátit na policii nebo právníky.

Samozřejmě ne vždy je možné vám odpovědět hned, nefungujeme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, tak se prosím příště snažte obrnit trpělivostí.

I když mě mrzí, co se stalo, bylo by dobré pravidla kasina neporušovat, abychom se příště podobným věcem vyhnuli. Bohužel to kasina nemají povinnost a většinou ani neověřují účty hned. Někdy to neudělají ani při prvním výběru, takže pravděpodobně neměli jak vědět, že jste vkládali stejnou kartou, dokud neproběhlo ověření.

Myslím, že je to dobré ponaučení z takové situace.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nezákonnost patří kasinu, které umožnilo vytvořit 13 účtů s falešnými informacemi bez ověření a identifikace a provádět vklady na všechny účty ze stejné karty v této záležitosti nebyla žádná kontrola a žádné vyšetřování, takže jste také oprávněni kasino n1 že mě podvedl

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je to špičkové kasino, nikdy předtím jsem s ním neměl problémy. Je škoda, že to u vás dopadlo takto.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Hej, vidím, že zkušenosti hráčů jsou v tomto kasinu jiné. Co byste řekli, že je pro vás na tomto kasinu nejlepší? 🤔😊

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Toto kasino je tragické, neexistuje způsob, jak mě kontaktovat, nereagují na e-maily, požádal jsem někoho odpovědného, aby mě kontaktoval, a moje požadavky ignorují. 7 měsíců, nemohu najít řešení mého problému.

Automaticky přeloženo:
Garas
před měsícem

Dobře, ale odpověď pro vás byla také zveřejněna a vy jste na ni nereagoval. Asi by bylo lepší, kdybyste odpověděl na to, než na něco, kde jsem odpovídal jinému hráči.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Co přesně mám odpovědět? Vysvětlil jsem vám, že kasino n1 umožnilo vytvoření 13 účtů s falešnými údaji bez jakéhokoli ověření a identifikace pomocí falešných e-mailů a telefonních čísel a umožnilo vložení všech účtů ze stejné karty, poté zabavili částky a pak nemám žádnou komunikaci buď odpovídají na emaily

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Kasino umožnilo vytvořit 13 účtů s falešnými telefonními čísly a e-maily, registrace byly provedeny bez jakéhokoli ověření a identifikace a poté umožnilo provést vklady na všech 13 falešných účtů ze stejné debetní karty, kde pak vklady zabavilo bez Pokračování s vrácením peněz a bez jakéhokoli vysvětlení, jak byly vklady provedeny na účty s nepravdivými informacemi po dobu 7 měsíců, zkouším se spojit s někým, kdo má na starosti kasino, ale zacházení je nepřijatelné, nereagují na zprávy a jiný způsob komunikace neexistuje

Automaticky přeloženo:
Garas
před měsícem

Milý Garasi,

Dovolte mi, abych byl při této příležitosti trochu přímočarý:

Vzhledem k tomu, že téměř každé dnešní kasino ve svých podmínkách jasně uvádí, že je povolen pouze účet na uživatele, řekl bych, že jako zkušený hráč byste měli pochopit, že kasino nenese vinu za vaše porušení podmínek. Můžeme samozřejmě diskutovat o detailech vašich nešťastných zážitků, ale je opravdu divné, když někdo, kdo projevil snahu vytvořit 13 falešných účtů v kasinu, nazývá takové kasino podvodem.

Z mého pohledu je to chování typické pro komplusivní hráče nebo zneužívající bonusy.

S ohledem na obecnou logiku by žádný z vašich dodatečně vytvořených účtů neprošel KYC, takže výsledek by byl pro vás opět špatný.

V takové situaci mají hráči tendenci očekávat, že je kasino ochrání před škodlivými zážitky, zvláště pokud projevili nebo dokonce přiznali závislost, ale druhá strana mince je také docela zřejmá:

Každé kasino má jinou platformu, někdy je k registraci vyžadováno pouze vaše jméno, e-mail a heslo, není možné zjistit více účtů. Vzhledem k tomu, že je běžným standardem, že KYC se spouští žádostí o výběr nebo když částka výběru dosáhne určité částky, zaměstnanci kasina pouze očekávají od hráčů, aby dodržovali pravidla, aby se uchránili před nepříjemnými překvapeními.

Řekl bych, že dodržujte pravidla až do bodu, abyste později označili kasino za podvod. Doufám, že to chápete.


V rámci naší iniciativy Global Self-Exclusion Initiative jsme se spojili s BetBlocker, charitativní organizací registrovanou ve Spojeném království, která poskytuje bezplatnou službu na podporu lidí po celém světě. Více informací o naší iniciativě naleznete zde ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) a o BetBlockeru zde ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker se rychle a snadno instaluje na více zařízení, zabere jen 2 minuty. Po instalaci blokuje přístup k více než 84 200 webům s hazardními hrami a běží tiše na pozadí. Službu lze používat anonymně a pomáhá jednotlivcům řídit jejich přístup k hazardním hrám bezpečně a vhodně, ať už to znamená úplné omezení nebo omezení přístupu během zranitelných období.


Prosím, starej se o sebe.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Mnohokrát jsem vám vysvětloval, že falešné účty jsem neudělal já, třetí strana vytvořila 13 účtů s falešnými údaji a na všech účtech byla použita stejná karta, kasino také neprovádělo žádné kontroly k ověření účtů s falešnými údaji nebo jak se karta používá na více než jednom účtu

Automaticky přeloženo:
Garas
před měsícem

Pokud to můžete dokázat, znovu otevřete stížnost a náš tým se na to určitě podívá. Ale bez jakéhokoli důkazu se bohužel nedá nic dělat.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Poslal jsem vám znovu otevřít stížnost, ale nedostal jsem odpověď, mohu vám také poslat transakce, které byly provedeny na všechny účty ze stejné karty a že účty byly provedeny s nepravdivými údaji, nevím jak to dokážu, mám jen jeden telefon a jen jeden email, takže jsem nemohl vytvořit další účet se stejnými údaji, kasino mi musí vysvětlit, jak bylo těch 13 účtů vytvořeno s neexistujícími údaji bez ověření a jak probíhaly vklady provedené na všech těchto účtech z jedné karty

Automaticky přeloženo:
Garas
před měsícem

Kdykoli se pokusíte znovu otevřít stížnost nebo ji dokonce podat, musíte našemu týmu dát nějaký čas, aby se k tomu dostal. Denně zaznamenáváme stovky stížností, takže není možné se k nim dostat hned.

Nyní věřím, že jste dostali odpověď od našeho reklamačního týmu, a jak vidím, byla bohužel zamítnuta. Bez poskytnutí jakéhokoli důkazu o tom, co se snažíte říci, je opravdu těžké z toho vyvodit případ, víte.

Je mi líto, že jsme vám zde nemohli nijak pomoci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Mnohokrát jsem vám vysvětlil, že mi neodpovídá, ani mi kasino neodmítá vysvětlit, jak byly vytvořeny účty s falešnými údaji, účtovaly všechny účty stejnou debetní kartu? Potřebuji zjistit, jak se to stalo, aby nepodváděli i ostatní své zákazníky3

Automaticky přeloženo:
Garas
před měsícem

Doufám, že najdete řešení.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Jak najdu řešení, když odmítáte stížnost a kryjete kasino bez jakékoli kontroly

Automaticky přeloženo:
Garas
před měsícem

Bohužel bez jakéhokoli důkazu vám nejsme schopni jakkoli pomoci. Vůbec to nezakrývá.

Pokud existuje důkaz, lze případ provést.

Promiň, ale takhle bychom se nikam neposunuli.

Automaticky přeloženo:
1...8 9 1011
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky