Popíšu svou situaci související s PH kasinem, měl jsem tam účet mnoho let, nedávno, když jsem se pokusil o výběr, moje žádosti o výběr byly zamítnuty a bylo mi oznámeno, že nemohu hrát z území Polska, za které jsem s nimi mluvil z minulého měsíce a jejich odpověď byla vždy stejná, nedostanete odstoupení, protože jste v Polsku, Polsko není v zemích zakázaných v podmínkách na webu a nebylo možné jim vysvětlit, že jsem měl účet na webu po dobu 10 let a předtím jsem provedl mnoho vkladů a hrál o skutečné peníze, mé prostředky byly zablokovány.
Dnes ráno jsem napsal e-mail popisující situaci se snímky obrazovky atd. na tři e-mailové adresy:
certria@gaminglicences.com
compliance@emoore.com
complaints@gaminglicences.com
Od žádného z nich jsem nedostal odpověď, ale po několika hodinách jsem dostal e-mail od UsoftGaming (phcasino), že souhlasí s výběrem celého mého zůstatku a uzavřením mého účtu, přihlásil jsem se ke svému účtu a vybral prostředky Dostal jsem za pár sekund do své krypto peněženky.
Nevím, který příjemce e-mailu ze tří zmíněných pomohl, protože jsem dnes ráno poslal tři e-maily ve stejnou dobu, ale je 100% jisté, že pouze díky tomu Usoftgaming souhlasil s výběrem mých prostředků, protože neodpověděli na mé e-maily po dobu 2 týdnů a dnes mi posílají e-mail a souhlasili s witdhraw poté, co jsem napsal stížnosti na tři výše uvedené adresy.
I will describe my situation related to the PH casino, I had an account there for many years, recently when I tried to withdraw, my withdrawal requests were rejected and I was informed that I cannot play from the territory of Poland I talked to them for the from last month and their answer has always been the same, you will not receive withdrawal because you are in Poland, there is no Poland in countries prohibited in the terms and conditions on the website and it was impossible to explain to them that I had an account on the website for 10 years and I had made many deposits before and played for real money, my funds were stuck.
This morning I wrote an e-mail describing the situation with screenshots etc. to three e-mail addresses:
certria@gaminglicences.com
compliance@emoore.com
complaints@gaminglicences.com
I didn't receive a reply from any of them, but after a few hours I received an email from UsoftGaming (phcasino) that they would agree to withdraw my entire balance and close my account, I logged in to my account and withdrew the funds I received in a few seconds to my Crypto wallet.
I don't know which email recipient out of the three mentioned helped because I sent three emails this morning at the same time, but it is 100% certain that only thanks to this Usoftgaming agreed to withdraw my funds, because they haven't responded to my emails for 2 weeks, and today they send me e-mail and agreed to witdhraw after I wrote complaints to the three addresses mentioned above.
Automaticky přeloženo: