FórumDiskuze stížnostíKomunikace s Antillephone nv 8048 / jaz

Komunikace s Antillephone nv 8048 / jaz (strana 7)

před 3 roky od Rubbe666
|
56222 zobrazení 156 odpovědí |
|
1...6 7 8
před rokem

file

Je to oficiální, nemají licenci... Myslím, že byste to měli přidat do recenze guru kasina. Nějaké návrhy, jestli můžu něco udělat?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


Myslím, že mám řešení, jak získat informace o majiteli tohoto falešného webu.


Udělal jsem nějaký průzkum a web je hostitelem ve Velké Británii

Můžete kontaktovat společnost, abyste ji upozornili na podvod a získali informace:

Safenames House,

Sunrise Parkway,

Linford Wood, Milton Keynes, MK14 6LS,

Sjednocený

Království

https://www.safenames.net/about-us/contact-us


Mají také adresu na Kypru pro svůj finanční úřad: můžete podat stížnost kyperskému úřadu:

http://www.consumer.gov.cy/meci/cyco/cyconsumer.nsf/All/3BFB3E56C5684EEAC2257FD5001F07B7?OpenDocument


Doufám, že to pomůže

Automaticky přeloženo:
Tamera
před rokem

Ahoj Tamera,

Poslal jsem tento rozhovor datovému týmu. Věřím, že žádná licence by nebyla lepší než falešná licence, ale výsledek je bohužel stejný. 🙁

Automaticky přeloženo:
před rokem

BET2U.COM JE PODVODNÝ KNIHAŘ, BLOKUJE MOJE VÝBĚR ODBĚRU POŠLA JIM E-MAIL 100KRÁT, ALE ŽÁDNÁ ODPOVĚĎ OD TÝMU PODPORY


ZÁMĚRNĚ MI NECHTĚJÍ VRÁTIT PENÍZE


BET2U.COM JE LICENČNÍ OD SPOLEČNOSTI Antillephone

POSÍLÁM MNOHOKRÁT E-MAIL LICENČNÍMU ORGÁNU, ALE TAKÉ NEODPOVÍDAJÍ NA MŮJ E-MAIL


certria@gaminglicences.com TENTO

MOJE ID 1134217890


BET2U.COM JE PODVODNÝ KNIHAŘ ULOUPIL MNOHO MNOHO LIDÍ PENÍZE

KAŽDÝ BY MĚL PODAT STÍŽNOST NA BET2U.COM

Automaticky přeloženo:
před rokem

Toto jsou odpovědi, které obdržíte od poskytovatele licence Antillephone, když mu zašlete stížnost

file

Poslal jsem jim stížnost na kasino SuperBoss, které nezaplatilo několik výběrů. Po druhém stisknutí jsem dostal odpověď, abych se zdržel hraní v jejich licencovaných kasinech.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Je to prostě směšná odpověď z jejich strany, jen aby dokázali, jak vážně se zabývají velmi důležitými dotazy!

Mohl bych vám doporučit, abyste nejprve kontaktovali dohlížející subjekt na této e-mailové adrese smessolutions@gmail.com, kde vznesete svou záležitost a popíšete více svůj případ. V případě, že sporná částka není zanedbatelná, můžete si najmout právníka, který vás bude na cestě podporovat, a určitě budete od kasina dostávat nabídky, dokud se nerozhodnete, zda to budete řešit soudně, nebo jen nabídku přijmout.

Přeji vám hodně štěstí ve vašem případě

Automaticky přeloženo:
před rokem

Rád bych se podělil o stručné shrnutí, které jsem obdržel od našeho týmu pro stížnosti. Poskytuje obecné tipy , jak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao):


Hráči, kteří chtějí podat stížnost, mohou Antillephone kontaktovat pouze prostřednictvím e-mailu zde: complaints@gaminglicences.com .

Můžeme také doporučit následující článek popisující proces podání stížnosti u licenčního úřadu Antillephone NV (Curaçao): https://casino-howto.com/blog/how-to-file-a-complaint-to-curacao- antilefon/


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, dobrý večer, mohl by mi někdo říct, kde mohu podat stížnost na online kasino "Win at home" licencované společností (Licence of Curaçao - Nizozemské Antily.) Před 2 měsíci jsem vyhrál cenu a nebyla mi vyplacena já ještě, děkuji moc


Automaticky přeloženo:
romydelaplata
před rokem

Snažil jsem se najít toto kasino v našem seznamu, ale chybí. Mohu vám navrhnout, abyste nejprve podali stížnost zde?

Použijte tento odkaz , poté vyberte možnost „Neznám kasino", popište svůj problém do hloubky a přidejte prosím odkaz na kasino.

S trochou štěstí vám náš specializovaný tým pro stížnosti pomůže.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Popíšu svou situaci související s PH kasinem, měl jsem tam účet mnoho let, nedávno, když jsem se pokusil o výběr, moje žádosti o výběr byly zamítnuty a bylo mi oznámeno, že nemohu hrát z území Polska, za které jsem s nimi mluvil z minulého měsíce a jejich odpověď byla vždy stejná, nedostanete odstoupení, protože jste v Polsku, Polsko není v zemích zakázaných v podmínkách na webu a nebylo možné jim vysvětlit, že jsem měl účet na webu po dobu 10 let a předtím jsem provedl mnoho vkladů a hrál o skutečné peníze, mé prostředky byly zablokovány.


Dnes ráno jsem napsal e-mail popisující situaci se snímky obrazovky atd. na tři e-mailové adresy:

certria@gaminglicences.com

compliance@emoore.com

complaints@gaminglicences.com


Od žádného z nich jsem nedostal odpověď, ale po několika hodinách jsem dostal e-mail od UsoftGaming (phcasino), že souhlasí s výběrem celého mého zůstatku a uzavřením mého účtu, přihlásil jsem se ke svému účtu a vybral prostředky Dostal jsem za pár sekund do své krypto peněženky.


Nevím, který příjemce e-mailu ze tří zmíněných pomohl, protože jsem dnes ráno poslal tři e-maily ve stejnou dobu, ale je 100% jisté, že pouze díky tomu Usoftgaming souhlasil s výběrem mých prostředků, protože neodpověděli na mé e-maily po dobu 2 týdnů a dnes mi posílají e-mail a souhlasili s witdhraw poté, co jsem napsal stížnosti na tři výše uvedené adresy.


Automaticky přeloženo:
tyraxx
před 9 měsíci

To je úžasná zpráva! A podle mého názoru by to kasino mělo udělat automaticky, aby vás tento problém vyřešilo!

Děkujeme za sdílení vašich zkušeností, je dobré vědět, že i přes zbytečné čekání dostanete, co je vaše.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj všichni, jsem tu nový. Zajímalo by mě, jestli má někdo zkušenost s bet365-eu.com. Vyhrál jsem u sázkové kanceláře 17 500 EUR a oni mi jednoduše zablokovali a pozastavili účet a požádali mě, abych jim zaplatil 700 EUR, aby mi odblokovali účet a já si pak mohl vybrat peníze. Řekl jsem jim, aby odečetli z vyhrané částky a vybrali zbytek peněz, ale nic, nechtěli o tom slyšet. Poté jsem je požádal, aby mi odblokovali účet, abych mohl pokračovat ve hře, ale ani to nechtějí. Pokud by se našel někdo, kdo by mi pomohl vybrat peníze, možná 50:50 %. Pokud existuje, kontaktujte mě prosím na e-mail: sakid1974@gmail.com dohodnout podrobnosti. Lp

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Měl někdo štěstí dostat se do kontaktu s úřadem Curacao Antillephone NV? Mám potíže s kasinem Powerup poté, co jsem vyhrál 48 200 $, zrušili moje výhry a zablokovali můj účet. Uvedli, že to bylo financováno třetí stranou, protože moje máma mi převedla mé vlastní dlužné peníze. Použil jsem svou debetní kartu k uložení prostředků a měl jsem stálý příjem. Chápu, že kasino Guru se to pokusilo vyřešit a bylo mu řečeno, aby kontaktovalo úřad, ale neobdrželi žádnou odpověď na žádný z e-mailů, které jsem dosud poslal.

Automaticky přeloženo:
ryanschef
před 7 měsíci

Oh, omlouvám se, viděl jsem vaši stížnost a vím, že tento licenční úřad odepisuje pomaleji, pokud vůbec dostanete nějakou odpověď. Myslím, že nezbývá nic jiného než čekat, ale nemohu vám poskytnout časový rámec. Kdy jsi jim naposledy napsal?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

můj tým může poskytnout právní pomoc při řešení problémů s kasiny s licencí na Curacao. minimální blokační částka od 100 000 $ nebo několik účtů jednoho kasina se stejnou celkovou částkou

Automaticky přeloženo:
Vurtnex
před 7 měsíci

Zkuste prosím použít tlačítko „odpovědět", aby se váš příspěvek dostal k osobě, které jste jej napsali.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ahoj Jaro,

Zatím je to něco málo přes tři týdny. Doufám, že od nich dostanu nějakou odpověď.


Oceňujte svou odpověď. Mějte se skvěle!


Ryane

Automaticky přeloženo:
ryanschef
před 6 měsíci

Stejný. Určitě, pokud nějaký dostanete, dejte mi vědět, co vám řekli, ale nepřekvapilo by mě, kdybyste ho nedostali, protože se to někdy stalo i hráčům. Nechci však být skeptický.

No, věřím, že ve vašem případě to bude jiné.

Zkřížené prsty. 🤞☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ahoj Jaro,

Dostal jsem odpověď od Curaçao Gaming Control Board, ale nezdá se, že by byla tak užitečná. naleznete v příloze.


"Bohužel, Curaçao Gaming Control Board (GCB) v současné době není schopen zpracovat váš požadavek.

Vláda Curaçaa aktivně modernizuje naši legislativu o hazardních hrách a nastavuje naše zásady a postupy pro online hraní. Očekáváme, že budeme více nápomocni, jakmile nová legislativa vstoupí v platnost, což předpokládáme v druhé polovině roku 2024.

Předem upozorňujeme, že GCB nebude prošetřovat všechny stížnosti. GCB například nemá pravomoc rozhodovat spory mezi stěžovatelem a obviněnou stranou a urovnávat nároky nebo přiznávat náhradu škody. Pouze v případě, že stížnost nasvědčuje porušení platných předpisů,

dohledový úkol GCB znamená, že to bude dále prošetřováno.

Prozatím vám laskavě doporučujeme, abyste vždy vyhledali právní radu ohledně jakýchkoli nároků, které můžete mít vůči držiteli licence nebo jiné straně či stranám. Odkazujeme na následující stránku, která obsahuje seznam právnických firem se sídlem v Curacau, které vám mohou pomoci: http://www.dutchcaribbeanlegalportal.com/legal-contacts/law-firms?sid=102:Law-Firms- Curacao .".

ještě jednou děkuji.

Ryane

Automaticky přeloženo:
ryanschef
před 6 měsíci

No, je to dost obecná odpověď od autority a asi bych se z ní v kontextu vaší situace moc nedozvěděl.

Nicméně, pokud to čtu správně, váš případ by měl být dále vyšetřován? Také vidím, že připojili stránku o právnících a myslíte, že se na to podíváte a použijete to, pokud se chvíli nic nestane? Předpokládám, že by to byla ta poslední možnost.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ahoj Jaro,


Je to určitě obecná odpověď. Rozhodně věřím, že můj případ by měl být dále vyšetřen, protože se domnívám, že kasino nejednalo správně. Našel jsem další podobné případy jako já, kde kasina požádala o následující řešení problémů, jako je tento.


Což říká, že pokud zákazník tvrdí, že finanční prostředky pocházejí z „dárku", který by se nejvíce podobal mému případu (peníze, které jsem dostal na mou svatbu), který by jen potřeboval poskytnout kasinu.

Zdokumentovaný doklad o převodu prostředků

Osobní prohlášení vysvětlující podrobnosti a okolnosti, jak byl dar prezentován

Podepsané prohlášení dárce vysvětlující, co je dar a jeho účel

Doklady prokazující zdroj finančních prostředků osoby, která dar poskytla

Vše výše uvedené bych udělal více než rád, kdyby se mnou kasino jen promluvilo a dalo mi šanci to udělat, ale nezdá se, že by tomu tak bylo, protože se se mnou nechtějí účastnit žádného procesu řešení .

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky