FórumDiskuze stížnostíKomunikace s Antillephone nv 8048 / jaz

Komunikace s Antillephone nv 8048 / jaz (strana 8)

před 3 roky od Rubbe666
|
56164 zobrazení 156 odpovědí |
|
1...7 8
ryanschef
před 6 měsíci

Podle mého názoru je docela smutné, když kasino není ochotno pokusit se vyřešit problém. Informujte nás tedy o svém procesu, určitě zde budeme, abychom viděli jeho konec.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, chci nahlásit cbet.gg v Peru a celá Latinská Amerika nevyplácí ceny, je to podvádějící a podvodná stránka

Automaticky přeloženo:
yhonchara2
před 4 měsíci

Je mi líto, že o tom slyším. Mohl byste prosím zveřejnit URL tohoto kasina, abychom si byli jisti, které to je? Zdá se, že jej v naší databázi nemáme.

Chtěli byste nám říct něco o svých zkušenostech tam? Možná bychom mohli nějak pomoci.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

https://cbet.gg/en-US

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

URL kasina je https://cbet.gg/en-US


Automaticky přeloženo:
carsix79
před 4 měsíci

Chci pomoc, ukázalo se, že cacino Cbet.gg mi nevyplácí mou cenu, má autorizaci od Curacao, ale poslal jsem svou stížnost CEG a řekli mi, že nejsou regulátory cbet.gg, ten, který reguluje je tato společnost https: //licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=edcb348ab1fad1970d2ddba2aebac770

potřebuji pomoci

Automaticky přeloženo:
yhonchara2
před 4 měsíci

Díky, konečně jsem toto kasino našel v naší databázi a podle toho, co jsem viděl, má docela nízký bezpečnostní index a do takového kasina bych asi nešel hrát.

Také jsem si všiml, že jste otevřeli stížnost, ale kasino v naší recenzi napsalo, že na stížnosti hráčů moc nereaguje, tak jsem zvědavý, jak to dopadne i když si asi nedělám velké naděje.

Pokud jde o autoritu, je to ta, kterou zmiňujete.

Pokud byste o něm chtěli najít více informací nebo jak podat stížnost, klikněte sem- Gaming Curacao .

Kontaktovali jste však kasino a snažili se zjistit důvod, proč vám nezaplatili?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vkládám tedy 1200 $ kanadských na tuto webovou stránku potřebuji pro roztočení, která je držitelem licence od Antillephone NV. Dne 25. června 2020 jsem vložil celkem 1200 $. Ztratil jsem to všechno a měl jsem bonus k vyplacení. Vyplácím 400 $ bonusových peněz. Zvýšil jsem svůj zůstatek na 8 000 kanadských $ a vsadil jsem všechny bonusové peníze. Tak jsem inkasoval. Nyní můžete vybrat pouze 700 $, takže jsem provedl 3 stimulační hotovost z 2 100 $, ověřili můj účet a 27. června 2023 mi poslali 700 $ elektronickým převodem, teď si myslím, že je vše v pořádku, že bych měl dostávat 700 $ denně od Od pondělí do pátku bez problémů, ale ještě mi nic nepřišlo. Byla jsem přiřazena k VIP manažerce jménem Julie a přidala jsem ji do aplikace, ve které se má mluvit


JULIE (VIP MANAGER)

Mluvil jsem s finančním týmem o vaší žádosti o výběr, ale čísla na vašem účtu momentálně nesplňují kritéria. Od 25. června jste vložili 1200 CAD, vybrali 700 CAD, přičemž 2100 CAD čeká na vyřízení, a obdrželi jste 608,19 CAD v bonusech. Váš bonusový poměr je vysoký a jste na úrovni 2, takže to bohužel není tak úplně VIP úroveň aktivity. Ale chápu a chápu váš potenciál a ochotu hrát. Pokud se rozhodnete udržovat stejnou úroveň aktivity na svém účtu, finanční tým bude moci vyplatit vaše prostředky pouze v souladu s podmínkami webu. Mohu vám pouze poradit, abyste zvýšili svou aktivitu, abyste se dostali do jejich fronty výše, omlouvám se, pokud se dnešní odpověď příliš neliší od toho, o čem jsme mluvili včera, ale vzhledem k aktuálnímu počtu v tomto případě nemohu mnoho udělat .



Takže očekávají , že vložím více peněz , když pak nebudou moci ani sbalit svou další výhru . Co mohu udělat, abych šel tímto

Automaticky přeloženo:
shawndeschamps02
před 4 měsíci

Myslím, že jste udělali dobře, že jste zde s naším týmem podali stížnost . Kdykoli uplyne 14denní časový rámec a tento problém nebude vyřešen, budou moci zasáhnout a doufejme, že vám pomohou.

Mohu se zeptat, zda je o tom nějaká zmínka v podmínkách kasina? Nebo jste se právě z chatu dozvěděli, že si výhru nemůžete vybrat?🤔

Automaticky přeloženo:
Tamera
před 4 měsíci

Dobrý den Tamero, měla jste v tomto případě nějaký úspěch? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nikdy jsem neslyšel o Antillephone nebo ministerstvu... Dokonce jsem našel linkedin muže z Antillephone a nikdy neodpověděl!!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Velmi dobrý

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 4 měsíci

Milý Carsix,

Vím, že tento příspěvek je z doby před několika lety, ale vidím, že jste stále aktivní zde na Casino Guru, mohl bych vás požádat, abyste se podělili o stížnost, kterou jste podali společnosti Curaçao Egaming a kterou vám operátor zaplatil? Sleduji stížnost u CEG, ale nemyslím si, že berou nic vážného, protože mám přítele, který svůj nárok ztratil, po 2 měsících od zasílání důkazů a kasino vždy odmítlo zaplatit, poskytlo mu 1 e-mail s nepravdivými informacemi, a CEG se postavily na stranu kasina, aniž by poskytly skutečné důkazy podpořené snímky obrazovky.

Můžete prosím sdílet snímek obrazovky vaší původní stížnosti?

Těším se na odpověď

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Gambler123
před 4 měsíci

Kromě toho, že jsem nemohl sdílet stížnost, ale jak by vám to mohlo pomoci?


Automaticky přeloženo:
carsix79
před 4 měsíci

Pomocí klíčových slov a frází k lepšímu porozumění a přimět je k dalšímu prozkoumání... kasino, které používám, má špatné úmysly vůči hráčům a Curacao Egaming je vůči kasinům extrémně zaujatý, měli jste velké štěstí a blahopřeji vám k vítězství.

Automaticky přeloženo:
rad234
před 2 měsíci

Zkoumám vaši stížnost na Wazambu.

To samé se mi stalo na Smokace. Nedovolili mi pozastavit herní aktivitu, protože jsem měl zůstatek kreditu.

Pokračovali ve stížnosti s vámi, ale mou okamžitě zamítli kvůli obvyklému příběhu, kdy jsem musel prohlásit, že mám problémy s hazardními hrami, které by vedly k definitivnímu uzavření herního účtu a konfiskaci výher.

Místo toho, aby chránili hráče před takovým dravým pravidlem, stojí na straně kasina, ať se děje cokoliv.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Kasina s licencí Curaçao jsou celkově špatná, alespoň z mé zkušenosti. 4 Master držitelé licencí spolupracují s kasiny a nestarají se o vás. Všichni držitelé hlavních licencí brzy ztratí schopnost vydávat podlicence a GCB neodpovídá na žádné e-maily ani nepřijímá od nikoho zpětnou vazbu. 1 ze 4 již přestal poskytovat služby, další skončí za 3 týdny a zbytek skončí za 1–3 měsíce. V zásadě si kasina s licencí na curacao budou moci dělat, co chtějí, aniž by někdo mohl prosazovat nějaká pravidla.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
1...7 8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky